JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/139688-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Skwierzyna: Remont pracowni artystycznych oraz rozwój oferty kulturalnej i animacyjnej Skwierzyńskiego Ośrodka Kultury</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139688 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Skwierzynie , ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7 216 529.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.skwierzyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pracowni artystycznych oraz rozwój oferty kulturalnej i animacyjnej Skwierzyńskiego Ośrodka Kultury.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont pracowni artystycznych, zmiana funkcji pomieszczeń  i zakup wyposażenia dla działalności kulturalnej i animacyjnej SOK.
Zakres robót dotyczy remontu dachu, instalacji wewnętrznych budynku ( c.o, instalacja elektryczna, instalacja wod-kan), remontu posadzek, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiany balustrad, a także  dostawy i montażu nowego wyposażenia.

W skład robót dotyczących remontu dachu wchodzą następujące elementy:
- wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych grubości 25cm  i powierzchni 175,96m2, pokrycie papą termozgrzewalną dwuwarstwową o powierzchni 175,96m2, wymiana rynien i rur spustowych, oraz opierzeń, przemurowanie komina.
Roboty związane  z wymianą instalacji wewnętrznych budynku:
a)	Instalacja elektryczna
b)	Instalacja wod- kan
c)	Instalacja c.o
Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Roboty związane z remontem posadzek. W zakresie projektu ujęto wymianę posadzek, jedynie do pozostawienia przeznaczono lastriko klatki schodowej. Posadzki parteru i piętra należy wykonać  z wykładzin PCV - zgodnie z dokumentacją techniczną. Należy przygotować podłoże poprzez zdemontowanie istniejącej warstwy wierzchniej, a następnie uzupełnić masą samopoziomującą ( do 5mm) aby uzyskać idealnie gładką powierzchnię. We wszystkich pomieszczeniach należy wykonać cokoły wys. 10 cm z wywiniętego materiału użytego na posadzkę.
	Wykończenie ścian
Istniejące okładziny drewniane należy zdemontować. Wszystkie remontowane pomieszczenia należy odświeżyć, tj obłożyć kaflami lub odmalować z ewentualnym uzupełnieniem szpachlą większych ubytków. Na korytarzach do wysokości 205cm należy wykonać tynk mozaikowy, powyżej farba akrylowa. Do zakresu zadania należy również przeszpachlowanie i malowanie ścian wokół sceny.
	Sufity
Wszystkie sufity do szpachlowania i malowania w kolorze białym
	Stolarka drzwiowa wewnętrzna
W zakresie projektu ujęto wymianę drzwi wewnętrznych - szczegółowe zestawienie przedstawiono w dokumentacji technicznej, a także w przedmiarze robót.
	Stolarka okienna. Należy wykonać wymianę stolarki okiennej na PCV z nawiewnikami. Skrzydła rozwierno - uchylne. Szczegółowe zestawienie przedstawiono w dokumentacji technicznej, a także przedmiarze robót. Istniejące wypełnienia otworów  z tzw. lukswerów do zdemontowania i zastąpienia ich w systemie profili szklanych ( tzw. u-glass) podział pionowy o module szer. 24 cm.
	Stolarka drzwiowa zewnętrzna. Należy dokonać wymiany na stolarkę z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną o wymiarach i w ilości wg zestawienia. Szczegółowe zestawienie przedstawiono w dokumentacji technicznej, a także przedmiarze robót.
	Parapety wewnętrzne należy wykonać z PCV w kolorze białym, natomiast zewnętrzne   z blachy ocynkowanej gr min.0.6mm.
	Łazienki. W zakresie projektu przewidziano remont łazienek tj; skucie wszystkich okładzin ściennych i podłogowych, ułożenie nowych kafli, demontaż armatury i montaż nowej. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem robót.
	Wymiana balustrad. Należy zdemontować istniejące zastępując nowymi o wysokości pochwytu 110 cm. Pochwyt z drewna sosnowego lakierowanego bezbarwnie, wys.3cm, szerokość równa z płaskownikiem stalowym. Balustrady wypełnione z powtarzalnego pionowego elementu z płaskownika stalowego w rozstawie co 20cm. Balustrady należy osadzić w elementach żelbetowych z zastosowaniem systemowych śrub rozporowych.

Dostawa i montaż nowego wyposażenia:

Laptop + oprogramowanie szt. 1  Komputer o parametrach równoważnych   z przedstawionymi: Ekran: 15,6 cala, 1366 x 768 pikseli System operacyjny: Windows 8 64 bit Procesor: Intel Core i3 2gen 2348M 2,3 GHz Pamięć RAM: 6 GB Pojemność dysku: 750 GB Grafika: AMD Radeon HD 7670M Ekran dotykowy: nie 
Netbook + oprogramowanie szt. 1 Komputer o parametrach równoważnych    z przedstawionymi: Ekran: 14 cali, 1366 x 768 pikseli System operacyjny: Windows 8 64 bit Procesor: Intel Core i5 3gen 3337U 1,8 - 2,7 GHz Pamięć RAM: 4 GB Pojemność dysku: 500 GB Grafika: Intel HD Graphics 4000 Ekran dotykowy: nie, Parametry dodatkowe: USB 3.0, Bluetooth, 32 GB SSD, grubość 21 mm
Projektor multimedialny szt. 1 Projektor o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Rozdzielczość rzeczywista min. 800x600 (SGVA) pikseli; rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 4:3, dołączony obiektyw, ogniskowa obiektywu 10,2-12,24 mm; przesłona: 2,6-2,78; zoom: optycznym (manualny), źródło światła: lama rtęciowa (standardowa); żywotność lamy (tryb normalny) min. 4500 godz.; żywotność lamy (tryb cichy): min. 6500 godz.; jasność (tryb normalny): 2500 ANSI lumen, kontrast (tryb normalny) 13000:1; Poziom hałasu (tryb cichy): max 30 dB; Poziom hałasu (tryb cichy) max. 30 dB; wielkość obrazu 32-300 cali; ilość wbudowanych głośników - min 1; złącza (wejścia): HDMI, RCA, Mini DIN, mini-jack.
RCA, USB Typ A, USB typ B RS; złącza (wyjścia): D-sub, stereo, mini-jack; w zestawie: pilot, kabel zasilający, kabel D-sub-15 pin
Ekran szt. 1 Ekran projekcyjny o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Ekran projekcyjny ręcznie rozwijany, w kasecie metalowej. Przekątna ekranu: min 84 cale, waga 7 kg +/- 0,5 kg. Kaseta nie mniej niż 7x7 cm (wys. X gł), wymiar użytkowy ekranu co najmniej 1600x1200 mm. Wymiar całkowity tkaniny co najmniej 1700 x 1250 mm, z możliwością montażu do ściany lub sufitu. Powinien posiadać blokadę zabezpieczająca przed zwijaniem, powierzchnia projekcyjna matowa biała.
Sztalugi szt. 5 Sztaluga o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Sztaluga trójnożna edukacyjna, ekspozycyjna lub dekoracyjna. Wykonana z drewna impregnowanego bez komponentów chemicznych. Wymiary płótna wysokość: min. 1100 mm. Wymiary sztalugi   u podstawy: min. 600 mm. Głębokość u podstawy nie mniej niż 650 mm, wysokość sztalugi - min 1550 mm. Waga 3 kg +/- 0,5 kg.
Antyramy szt. 30 Antyrama o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Wykonane  z plexi wymiary nie mniejsze niż 70x100 cm.
Zestaw nagłośnieniowy przenośny zestaw 1 Zestaw nagłośnieniowy przenośny   o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Mikrofon bezprzewodowy do wokalu suste, SHURE SLX z możliwością pracy bez zakłóceń do minimum 10 systemów jednocześnie lub równoważny - szt.3; System bezprzewodowy z mikrofonem nagłownym do wokalu SHURE PGX (komplet) z możliwością pracy bez zakłóceń do minimum 6 systemów jednocześnie, bezzakłóceniowo współpracujący z mikrofonami z pozycji nr 1 lub równoważny - szt. 3; przenośny system nagłośnieniowy ALTO OEX- 400 lub równoważny - 1 szt.
Lustra do sali lustrzanej zestaw 1 Lustra do sali lustrzanej: wys. 2000 mm szer: 4000 mm  z drążkiem do nauki baletu/tańca
Tablica ogłoszeń szt. 1 Tablica o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Zamykana gablota informacyjna (zastosowanie wewnątrz pomieszczeń, wieszana) wym. 2000x1200mm
Krzesła składane szt. 58 Krzesło składane o parametrach równoważnych z przedstawionymi. Krzesło z możliwością sztaplowania, oparcie i siedzisko wykonane z polipropylenu, stelaż metalowy (czarny) w kol. zielonym typu SHELL lub równoważne, siedzisko (420x440x440) wys. Oparcia: 390 mm
Biurko szt. 5 Biurko, blat - płyta laminowana gr. 28 mm, krawędzie oklejone obrzeżem PCV
2 mm, stelaż nogi metalowe wyk. z profilu stalowego 80x15 mm, połączone belką konstrukcyjną, całość malowana proszkowo/ oklejona laminatem HPL w kolorze pastelowej bieli typu ZIG-ZAG lub równoważne, wysokość 740 mm, szerokość: 800 mm, długość 1600 mm; Kontener mobilny pod biurko na kółkach, szuflady z systemem cichego domyku silent system, piórnik nakładany
w standardzie, prowadnice kulkowe o nośności 35 kg, zamek centralny z blokadą wysuwu więcej niż jednej szuflady, całość malowana proszkowo/oklejona laminatem HPL w kol. pastelowej bieli typu ZIG-ZAG lub równoważny. Wysokość: 580 mm, głębokość: 616 mm, szerokość 470 mm.
Krzesło biurowe szt. 5 Fotel gabinetowy, z wysokim oparciem z możliwością zmiany kąta siedziska i oparcia, z możliwością dostosowania sprężystości oparcia do ciężaru siedzącego; konstrukcja: baza pięcioramienna, aluminium polerowane, podnośnik gazowy umożliwiający regulację wysokości siedziska, kółka miękkie do powierzchni twardych, siedzisko z tworzywa, wykładanego wylewaną w formie pianką, tapicerowana tkaniną ECO-SKY E-10, podłokietnik typu p44pu multi regulowany z nakładką poliuretaanową, z możliwością wielokierunkowej regulacji wysokość 900-1190 mm, szerokość: 680 mm wys. oparcia 990 mm, głębokość 730 mm, wys. podł. 630-730 mm; lub o parametrach równoważnych
Zestaw komputerowy zestaw szt. 5 Kompletne stanowisko komputerowe o parametrach tożsamych lub równoważnych (komputer, monitor o rozdzielczości min. 1024x768, klawiatura mysz przewodowa, czytnik kart pamięci, nagrywarka CD/DVD/Blu-ray, kamera internetowa, słuchawki, mikrofon, UPS itp.). Pamięć wewnętrzna RAM: min. 2 GB, dysk twardy o pojemności 500 GB, procesor dwurdzeniowy, karta sieciowa, karta dźwiękowa wbudowany napęd DVD/CD, min. 2 wejścia USB, oprogramowanie Windows 8 i Office 2010 (Word, Exel).
Urządzenie wielofunkcyjne szt. 1 Urządzenie wielofunkcyjne o parametrach równoważnych. Urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarka, faks): współpracuje z systemem Windows, Mac, Linux, drukowanie i kopiowanie w kolorze i cz-b. ; możliwość pomniejszania, zwiększania wydruku (25-400%); kopiowanie wielokrotne, dwustronne, 2 w 1, 4 w 1; prędkość wydruku min. 20 stron/min., wydruk na papierze: zwykłym, makulaturowym o podwyższonej gramaturze, etykiety, karty koperty, maksymalny rodzaj papieru - A-4; automatyczny druk dwustronny, rozdzielczość optyczna (dpi): min 600x600, obciążanie: do 40 tys. stron/m-c, automatyczny podajnik, skaner; urządzenie pracujące w sieci (również Wi-Fi)
Szafa aktowa szt. 4 Szafa na dokumenty o parametrach równoważnych: z przesuwnymi drzwiami, wieniec górny, dolny, boki - płyta melaminowana gr. 28 mm, krawędzie frontowe oklejone obrzeżem PCV 2 mm, pozostałe 0,5 mm, płyta frontowa, melaminowana gr. 18 mm, przesuwana, zamocowana na metalowym mechanizmie z samodotykiem całość malowana proszkowo, oklejona laminatem HPL w kol. pastelowej bieli typu ZIG-ZAG lub równoważna, wysokość 1129 mm głębokość 434 mm, szerokość 2000 mm
Stół konferencyjny szt. 1 Stolik z barwionego poliwęglanu w tech. Termopolastycznego formowania powietrzem w kolorze RAL 2008 lub równoważny: Wymiary:1440x720 mm.
Stolik szt. 2 Stolik z barwionego poliwęglanu w tech. termopolastycznego formowania powietrzem w kolorze RAL 2008 lub równoważny Wymiary: 720x720 mm.
Regały szt. 3 Regał modułowy, z możl. regulacji półek co 20 cm. Ściany boczne (2 szt.) pełne,wykończenie w drewnie maks. Obciążenie na półkę 75 kg, całość malowana proszkowo  w kolorze pastelowej bieli lub równoważny; Wymiary350x1800x2000 mm

Uwagi ogólne:
Wszystkie elementy ujęte w opisie technicznym, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie technicznym, winne być traktowane tak jakby były ujęte  w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte  w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winne być traktowane tak jakby były ujęte w obu.

W dokumentacji, przedmiarze robót - jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów, oprogramowania, technologii  i urządzeń - to podane zostały one jedynie jako przykładowe,  w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte   w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. 
Dopuszcza się  stosowanie innych równoważnych materiałów, oprogramowania, technologii  i urządzeń o ile zachowane zostaną ich parametry  w stosunku do przyjętych  w dokumentacji.
Symbole czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysu należy także traktować jako typ na przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne produkty, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.

Szczegółowy zakres robót zgodny z załączonym do niniejszej SIWZ przedmiarem robót,  a także dokumentacją techniczną..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje: udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP na podstawie odrębnych umów do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień pod warunkiem posiadania środków budżetowych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 08.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, posiadanie doświadczenia  w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj., że wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości, co najmniej   350.000,00 zł  netto.  
	W tym celu Wykonawca wypełnia załącznik nr 2 do SIWZ- wykaz wykonanych najważniejszych robót - wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podaniem referencji dotyczących najważniejszych robót.
 Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że w/w roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu, tj., iż:
- dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.  Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wypełnienia  załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz osób i przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez ww. osoby  określonych przez zamawiającego warunków.
	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu, tj., iż:
- dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.  Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
	W celu potwierdzenia spełnienia warunków dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wypełnienia  załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz osób i przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez ww. osoby  określonych przez zamawiającego warunków.
	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu spełnienia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: 
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
  d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W tym celu Wykonawca  wypełnia oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych w umowie w następującym zakresie:
1) zmiany terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy w przypadku:
a) nieprzekazania w terminie wynikającym z § 3 ust. 1 pkt. 1 placu budowy;
b) działań siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po
zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania
i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. Do
działań siły wyższej strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który
nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy.
Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań by nadrobić zaległości powstałe w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze stron ma
prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu.
Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy stronami na dzień
zaistnienia siły wyższej;
c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót
zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuką budowlaną;
d) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;
e) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, itp.) lub warunków archeologicznych związanych z koniecznością prowadzenia badań archeologicznych, skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
f) zlecenia robót dodatkowych objętych zamówieniami dodatkowymi, jeżeli terminy ich zlecenia,
rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego;
2) Zmiany sposobu wykonania zobowiązania w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1 lit. d i e umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.skwierzyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 (66-440) pok. nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skwierzynie ul. Rynek 1 (66-440) Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja współfinansowana z programu Rozwój infrastruktury kultury - priorytet 3 - Infrastruktura domów kultury..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com